چرخ خیاطی کامپیوتری

چرخ خیاطی کامپیوتری

بلاگ
1 دیدگاه

با گذشت زمان و پیشرفت تمامی صنایع، صنعت تولید چرخ خیاطی تغییرات چشم گیری داشته است. در گذشته چرخ های خیاطی فقط به صورت دستی بودند؛ اما امروزه شما شاهد انواع چرخ های خیاطی در بازار هستید. چرخ های خیاطی بر اساس نحوه کار به سه دسته چرخ های دستی، مکانیکی یا غیر کامپیوتری و کامپیوتری تقسیم می شوند. چرخ خیاطی کامپیوتری از پیچیده ترین چرخ های خیاطی هستند که امکانات زیادی برای کاربر دارند. ما در این مقاله قصد داریم نکات خرید بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری را به همراه چند نمونه از بهترین چرخ خیاطی کامپیوتری به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید آگاهانه تری داشته باشید.

اگرچه قیمت چرخ خیاطی از این نوع در مقایسه با چرخ خیاطی خانگی بیشتر است اما دارای مزایایی نیز می باشد. چرخ خیاطی کامپیوتری کاری فراتر از دوخت آفلاین و کنترل کشش نخ را انجام می دهند. این نوع چرخ خیاطی همچنین می تواند به اینترنت وصل شود و سخت افزار خود را به روز رسانی کند این امر باعث می شود تا چرخ خیاطی شما همیشه در کار آمدترین حالت قرار داشته باشد. اگر شما دارای چرخ خیاطی کامپیوتری هستید که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و شما علاقه به گلدوزی دارید، بنابراین دارای یکسری گزینه های عملی هستید.

 الگوها به طور مستقیم از اینترنت دانلود می شوند و حتی شما می توانید در بعضی از مدل ها، الگو های خود را خلق و یا شخصی سازی کنید. تصور کنید که شما می توانید الگوهای موجود را دریافت کنید، الگوهای دوخت، رنگ ها، و حتی سایز الگو را تغییر دهید، بنابراین با این وجود شما یک الگوی کاملا شخصی ایجاد کرده اید. این یک حقیقت در سیستم های کامپیوتری است.

امروزه بسیاری از چرخ خیاطی های کامپیوتری به همراه آموزش های کلی ارائه می شود بنابراین حتی خیاطان مبتدی که تا به حال با چرخ خیاطی کار نکرده اند نیز می توانند مهارت های خود را افزایش دهند.  علاوه بر این برخی از چرخ خیاطی های کامپیوتری آموزش هایی را در مورد ساختار نیز ارائه می دهند. این امر به استفاده صحیح و امن از چرخ خیاطی کمک شایانی می کند.

چرخ خیاطی کامپیوتری دارای انواع و برند های مختلف با ویژگی های متفاوتی است. با توجه به نیاز باید بهترین چرخ خیاطی را انتخاب و تهیه کنید.

فهرست محتوا

چرخ خیاطی مکانیکی بهتر است یا کامپیوتری؟

مدل‌های مکانیکی هم از نظر قیمتی و هم از نظر عملکرد برای مصارف خانگی مناسب‌تر هستند. در مدل‌های کامپیوتری یک نمایشگر نسبتا بزرگ به کار رفته که باعث می‌شود وزن دستگاه کمی بالاتر باشد. در عوض در چرخ خیاطی کامپیوتری یا دیجیتالی امکان تغییر سرعت و دوخت خودکار تعبیه شده که برای مصارف صنعتی بهتر است.

بهترین مدل چرخ خیاطی کامپیوتری

بهترین مدل چرخ خیاطی کامپیوتری را باید بر اساس نیاز خود و بودجه‌ای که دارید، خریداری کنید. به تنوع دوخت چرخ خیاطی دقت کنید، شاید برای افراد تازه کار، قابلیت تنوع دوخت چندان مهم به نظر نرسد اما وقتی در این کار حرفه‌ای‌تر شوند حتما به انواع دوخت نیاز پیدا می‌کنند. یکی از امکانات مهم و قابل توجه چرخ خیاطی کامپیوتری ایجاد مدل دوخت و ذخیره آن است. شما می‌توانید دوخت‌هایی که بعدا نیاز به تکرار آنها دارید را در حافظه چرخ خیاطی ذخیره کنید.

مورد دیگری که باید در خرید بهترین مدل چرخ خیاطی کامپیوتری به آن توجه داشته باشید، وزن آن است. چرخ خیاطی‌های کامپیوتری وزن زیادی دارند، بنابراین اگر میخواهید حمل آسان‌تری داشته باشد، باید به سراغ مدلی بروید که وزن کمتری دارد. وزن چرخ خیاطی کامپیوتری اغلب بین 6 تا 8 کیلوگرم می‌باشد.

مورد دیگری که شاید برای برخی افراد بسیار مهم باشد، صدای چرخ خیاطی است. چرخ خیاطی کامپیوتری به علت استفاده از موتور، صدای مضاعفی تولید می‌کنند، بنابراین مدل‌هایی که صدای کمتری دارند، از این جهت یک امتیاز مثبت محسوب می‌شوند.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک A5 w

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک A5 w از جدیدترین مدل های راسته دوز شرکت جک می باشد. مدل  Jack  A5W از قابلیت های منحصر بفردی نسبت به مدل های اتوماتیک جک می باشد. A5W مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف  و معمولی  و بعضی از پارچه های ضخیم می باشدمهمترین ویژگی این چرخ خیاطی سیستم سرقائمی حرفه ای بوده که نسبت به مدل های دیگر  عملیات سرقائمی را بدون زیر نخ انجام میدهد

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک A5 w
  • چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک A5w عملیات دوخت پایدار و بدون صدا در هنگام خیاطی
  • مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای سیستم هشدار دهنده روغن در صورت کم شدن روغن چرخ خیاطی
  • همچنین دارای محفظه ای جهت محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • در هنگام بوجود آمدن خطا در سیستم چرخ خیاطی به صورت اتوماتیک متوقف می شود و تا ارور مربوطه رفع شود.
  • کارکرد آسان و یادگیری سریع آپشن های چرخ خیاطی و دارای سنسور اتوماتیک بالارونده پایه و مجهز به پورت USB که می توان از آن بعنوان شارژر، جهت فن خنک کننده و یا برای ارتقا محصول (Upgrade) استفاده نمود.
  • سرعت دوخت این چرخ راسته دوز 5000دوخت در دقیقه و مجهز به فن خنک کننده موتور و مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و مجهز به نمایشگر دیجیتال میزان روغن و مجهز به سیستم نخ قطع کن خودکار و مجهز به تنظیم موقعیت سوزن نیز می باشد.
  • از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم چرخشی میله که باعث کم شدن صدا و لرزش دستگاه حین عملیات دوخت می شود.

 

چرخ خیاطی سردوز سه نخ اتوماتیک جک مدل C4

چرخ خیاطی سردوز سه نخ اتوماتیک جک مدل C4

مجهز به سه سیستم کاری بوده که به شرح زیر می باشد؛

1:سیستم تمام هوشمند:که بدون نیاز به دخالت مستقیم  کاربر عملیات دوخت را انجام می دهد.
2:سیستم نیمه هوشمند:کنترل به وسیله سنسور و قیچی اتوماتیک
3:سیستم معمولی:کنترل به وسیله کاربر مانند دیگر سردوزهای معمولی این چرخ خیاطی سردوز مجهز به تنظیم کار پیش بر بالا  بوده که با این سیستم می توان بهترین کشش برای دوخت انواع پارچه را با تنظیم کردن شیب کار پیش بر انجام داد.
سیستم روغن رسانی در سردوز سه نخ C4 جک به صورت بسته می باشد. که موجب، عدم ریختن روغن موجود در چرخ خیاطی به پارچه و صفحه می شود و از دیگر مشخصات روغنکاری این چرخ سردوز امکان اطلاع رسانی کم یا زیاد بودن روغن دستگاه را به اپراتور اطلاع میدهد.که در صورت لزوم روغنکاری انجام شود. چرخ سردوز جکc4 دارای DLC سیستم میل سوزن کاملا محافظت می شود که باعث افزایش طول عمر میل سوزن می شود , ارتفاع پایه بلند کن از 6mm تا  27mm (فضای عملیات بزرگ ) ، در جهت تقویت دوخت پارچه هی ضخیم و کلفت.مجهز به سیستم عملکرد مکش اتوماتیک و دارای سیستم مکش اتوماتیک جهت  گرد و غبار و کرک و تمیز نگه داشتن دستگاه. و همچنین مجهز به سنسور دوخت و علاوه ب این مشخصات دارای نخ قطع کن اتوماتیک بدون جلو و عقب کردن پارچه و داری کلید مجزا جهت ریست کردن دستگاه و بازگشت به تنظیمات کارخانه

مشخصات دیگر چرخ خیاطی سردوز 3 نخ اتوماتیک جک مدل C4

چرخ خیاطی سردوز سه نخ اتوماتیک جک مدل C4 دارای سنسوری هوشمند تعبیه شده است به منظور جلوگیری از برش پارچه و با توجه به اینکه سرعت دوخت 7000دوخت در دقیقه است باعث بهره وری 35%الی100% در تولید می شود همچنین این چرخ سردوز مجهز به چراغ LED که قابل تنظیم در 8 سطح می باشد  که به راحتی کار و کاهش خستگی بینایی کاربر کمک شایانی می کند. و مجهز به دینام سرخود جهت صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر وصدا و کاهش لرزش دستگاه به دلیل بکارگیری شافت یک تکه می باشد.

 

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S3

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S3 از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز کامپیوتری در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی در پارچه های ظریف و معمولی و…. می باشد.این چرخ خیاطی یکی از جدیترین محصولات شرکت سان سیر می باشد.چرخ خیاطی راسته دوز S3 یکی راسته دوز هایی است که امکان تنظیم سرعت را به کاربر می دهد تا در صورتی که کاربر قصد دوخت قسمت های حساس لباس یا پارچه های ظریفی مثل حریر را دارد سرعت را کاهش دهد و در دوخت های ساده با پارچه های معمولی یا ضخیم سرعت را بالا ببرد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک سان سیر S3-T
  • سرعت چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر 5000 دوخت در دقیقه بوده
  • این چرخ خیاطی مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت این چرخ خیاطی 5 میلی متر است.
  • این چرخ راسته دوز مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار و مجهز به سرقاِئم زن خودکار
  • همچنین دارای تودلی بزرگ دوخت و طراحی  کشور آلمان و مجهز به خروجی USB و مجهز به چراغ LEDمی باشد
  • از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم محافظت سوزن و تنظیم طول دوخت می باشد.
  • امکان اضافه­‌کردن دوخت به­‌صورت تکی در انتهای کار به­‌منظور افزایش دقت و زیبایی دوخت، قابلیت برش نخ در ابتدا و انتهای عملیات دوخت در جهت افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و مجهز به  تنظیمِ موقعیتِ سوزن در  زمانی که عملیات دوخت به پایان می رسد.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جویتا JT-F6

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جویتا JT-F6  از محصولات شرکت جویتا در اواخر سال 2020 روانه بازراهای جهانی شد در طراحی این محصول از طرح راسته دوز برادر 7300 الهام گرفته شده است به همین سبب شکل قاب محافظ موتور به صورت مورب طراحی شده و از جنس پلاستیک و به رنگ تیره که در همان نگاه اول یادآور راسته دوز 7300 برادر ژاپن میباشد از این محصول جهت دوخت انواع محصولات ظریف و متوسط استفاده کرد.

ویژگی های جویتا مدل JT-F6

از جمله ویژگیهای این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنل تاچ دیجیتال جهت انجام تنظیمات دوخت
  • تغییر محل سرقائمی جهت راحت تر شدن کار بر چون در مدلهای قدیمی به جهت قرارگیری این دسته زیر درجه تنظیم طول دوخت ،گاها باعث برخورد انگشتان کاربر با درجه هنگام استفاده از دسته سرقائمی میشد.
  • استفاده از قفل درجه جهت جلوگیری از حرکت درجه دوخت هنگام کار با دستگاه
  • کاهش اندازه طول سرنخ باقیمانده زیر کار تا 2.5 میلیمتر در حالیکه این اندازه در مدلهای قدیمی حدود 5 میلیمتر بوده است.
  • استفاده از مگنت سرنخ زن به جای میله نخ پرت کن که باعث افزایش فضای کار در اطراف سوزن شده همچنین باعث افزایش دقت عمل دستگاه شده و با استفاده از این سیستم هرگز نخی بعد از انجام عملیات دوخت روی کارباقی نمیماند.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A2S

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A2S  از سری تولیدات نسل جدید این کارخانه می باشد که با ورود خود به بازار مخاطبان بسیاری پیدا کرده است. به بیان ساده چرخ خیاطی مدل A2S یک چرخ خیاطی صنعتی با ویژگی هایی مابین چرخ خیاطی جک A4 و چرخ خیاطی جک A2 می باشد. در ادامه به بررسی دقیق تر راسته دوز جک مدل A2S می پردازیم.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A2S
  • این مدل از چرخ خیاطی راسته دوز جک، از نظر پلتفرم وطراحی، بسیاری از ویژگی های مدل های قبلی را دارد، اما برخی از این ویژگی ها اضافه و برخی حذف شده اند.
  • بطور مثال این مدل سخنگو نمی باشد و همچنین پایه بلند کن خودکار ندارد و پایه بلند کن آن با فشردن پدال وبصورت پایی است.
  • چرخ خیاطی جک مدل a2s قابلیت راسته دوزی و مجهز به سرقائمی زن اتومات ابتدا و انتها دوخت، دارای سیستم نخ قطع کن خودکار نیز می باشد
  • این چرخ خیاطی جک راسته دوز مجهز به نسل جدید موتور بوده و قابل استفاده در منازل و آپارتمان های مسکونی (با توجه به اینکه این نوع چرخ خیاطی بی صدا بوده  می باشد)
  • مجهز به سیستم خنک کننده، چراغ LED و قابلیت تنظیم موقعیت سوزن نیز می باشد.
  • پنل تنظیمات این چرخ خیاطی  لمسی(تاچ) بوده، مجهز به فن خنک کننده پیشرفته  و تنظیم سرعت دوخت نیز از دیگر خصوصیات این چرخ خیاطی می باشد

 

چرخ خیاطی دو سوزن کامپیوتری جک JK-58720

شرکت چرخ خیاطی  جک چندین سال از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان چرخ خیاطی در جهان می باشد . محصولات این برند با طراحی بسیار زیبا و مناسب توانسته جایگاه قابل قبول و محبوبیت نسبتا بالایی در بین کاربران پیدا کند.

چرخ خیاطی دوسوزن دو ماکو اتومات جک یکی از بهترین چرخ خیاطی دوسوزن موجود در بازار می باشد.این چرخ خیاطی امکان دوخت همزمان دو ردیف دوخت را برای کاربران فراهم می کند. استفاده از چرخ خیاطی دو سوزن کامپیوتری جک JK-58720 تا حد زیادی سرعت دوخت را بالا می برد، به طوری که اگر در تولیدی از چرخ خیاطی دو سوزن کامپیوتری جک 58720 استفاده شود حداقل تا 20 درصد سرعت دوخت افزایش می یابد. یک از نکات مهم این چرخ خیاطی امکان دوخت برای ضخامت های مختلف نخ می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی دو سوزن کامپیوتری جک JK-58720
  • چرخ دو سوزن کامپیوتری جک  از مزایای زیادی برخوردار است و به همین علت هم بسیار مورد توجه کاربران قرار دارد.
  • این چرخ خیاطی دارای سیستم نخ قطع کن اتوماتیک و همچنین پایه بلند کن خودکار می باشد از دیگر خصوصیات چرخ دو سوزن دو ماکو جک می توان به تنظیم موقعیت سوزن و همچنین امکان دوخت تزیینی را نیز دارد
  • از برترین ویژگی های این چرخ خیاطی دوخت گوشه خودکار می باشد.
  • هر دکمه این چرخ خیاطی دارای سیستم یادآور صوتی است، هر عملیات دوخت دارای راهنمای صوتی است.
  • شما می توانید بایک کلید به تنظیمات کارخانه بازگردد.
  • سرعت دوخت این چرخ خیاطی 3000دوخت در دقیقه میباشد
  • همچنین دور سرعت این چرخ خیاطی 5000 دور در دقیقه می باشد.طول دوخت این چرخ دوسوزن 4/5 میلی مار می باشد

 

چرخ خیاطی بطر کامپیوتری جک مدل s7

چرخ خیاطی بطر يك اصطلاح كلي جهت معرفي انو,اع دستگاه هاي دوخت كيف و كفش ميباشد كه شكل بدنه لوله اي دارند از اين مدل ماشين الات جهت دوخت نقاطي از كيف و كفش استفاده ميشود كه حالت لوله اي دارند امكان دوختن ان نقاط با چرخ هاي معمولي ميسر نيست. چرخ خیاطی بطر جک مدل s7 یکی از جدیدترین محصولات شرکت جک بوده  که با یک صفحه کنترل کامپیوتری با فناوری پیشرفته ساخته شده است. طراحان جک برای خلق این دستگاه خستگی ناپذیر کار کرده اند و کار کاملی با آن انجام داده اند. این دستگاه برای سهولت دوخت کفش چرمی ، کفش ورزشی ، چمدان ، کیف ، دستکش ، محصولات چرمی و لوازم جانبی مانند کلاه طراحی شده است.

چرخ بطر جک s7 جک  سخنگو بوده  تا کاربر براحتی بتواند  حالت/تنظیمات را تغییر دهداز دیگر ویژگی های این چرخ بطر  برش دهنده نخ اتوماتیک ، که در دراز مدت زمان زیادی را صرفه جویی می کند. سیستم پایه بلند کن  اتوماتیک به طوری که وقتی کار خیاطی را تمام کردید ، پا را با فشار دادن پدال با پاشنه بلند کنید.  آیتم کلیدی دیگری که  متخصصین شرکت جک در این دستگاه پیاده کرده است کنترل دیجیتالی سوزن سنج و تنظیم سنج چند سوزنی است که برای دوخت کفش مناسب است. دارای  موتور سروو است که جایگزین سیستم محرک با موتور پله ای شده است. این موتور جدید صدا ، لرزش  و برق را کاهش می دهد. همچنین یک ویژگی دوخت معکوس را نیز در نظر گرفته اید که می تواند به سرعت 1800 دور در دقیقه برسد. پایه پرس بر روی این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که حتی می توانید ضخامت متناوب پارچه را بدوزید ، در حالی که از دوخت دقیق و دقیق یکسان اطمینان حاصل می کنید. سیستم نخ قطع کن این چرخ خیاطی بطر  به طوری که وقتی چرخ خیاطی  برش نخ خودکار را انجام می دهد ، مقدار بسیار کمی نخ بروی پارچه می ماند  که باعث می شود کار شما حرفه ای تر به نظر برسد.

ویژگی چرخ خیاطی بطر کامپیوتری جک مدل s7
  • سرعت این دستگاه 1800 دوخت در دقیقه می باشد
  • حداکثر طول دوخت   6  میلی متر است و به میزان 0.5 میلی متر قابل تنطیم می باشد
  • مجهز به تنظیم طول دوخت
  • مجهز به دینام سرووموتور
  • ارتفاع پایه بلند کن  13میلی متر  می باشد
  • مجهز به پایه بلند کن خودکار
  • مجهز به نخ قطع کن اتوماتیک
  • سوزن مورد استفاده :19 الی 24
  • مجهز به تنظیم سرعت
  • دارای چراغ ال ای دی

 

چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل JK-T1900G

صنعت نساجی و پوشاک در دنیای مدرن امروز در حال توسعه و پیشرفت چشمگیری می باشد و در جهت این توسعه نیاز به دستگاه و ماشین آلات بروز بوده که چرخ خیاطی الیک یکی از این دستگاه ها می باشد . چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل JK-T1900G مناسب دوخت انواع پارچه های نازک و ضخیم و حتی کشی می باشد.تنوع دوخت پیش فرض دستگاه و طراحی مدل های جدید و دلخواه تا بی نهایت ، همچنین دوخت انواع مدل های دکمه که قابلیت دستگاه را چندین برابر کرده است. چرخ خیاطی صنعتی الیک  جهت دوخت بست در محل های مختلف  لباس (پل کمر، جیب و …) وضمیمه کردن و دوخت های تزئینی  کیسه، کیسه های خرید، نوار چسب، کفش، چمدان  و  ودر صورت تعویض فک قابلیت دوخت دکمه را نیز دارد.

ویژگی های چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل JK-T1900G
  • چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل JK-T1900G دارای بیش از 200 نوع الگو  پیش فرض
  • مجهز به اتصال توسط USB، برای اضافه کردن الگوها و مدلهای جدید
  • این چرخ خیاطی مجهز به سیستم  کشش نخ که به منظورجلوگیری از پارگی نخ هنگام دوخت (در شروع کار نخ را مقداری آزاد و مشکل سفت شدن نخ را برطرف می کند).
  • علاوه بر این خصوصیات مجهز به سیستم نخ گیر اتوماتیک که منجر به عدم پارگی نخ هنگام عملیات دوخت می شود
  • دوخت با کیفیت حتی برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم نیز می باشد.
  • همچنین این چرخ خیاطی مجهز به سیستم پنل کاربری جدید و با تعویض فک چرخ خیاطی قابلیت دوخت دکمه(امکان وصل کردن به سیستم تغذیه‌کننده‌ی خودکار برای دوخت تمام انواع دکمه) را نیز دارا می باشد.
  • قابلیت دوخت الیک برای پارچه های کشی و دارای شیطونک جدید جهت تسهیل در دوخت پارچه های ضخیم می باشد.
  • فضای دوخت این چرخ الیک 30*40 میلی متر بوده و در ضمن مناسب برای انواع مختلف دوخت الاستیک نیز می باشد.

 

چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک JK-T1903BSK

چرخ خیاطی صنعتی الیک کامپیوتری جهت دوخت بست در محل های مختلف لباس (پل کمر، جیب و …) و ضمیمه کردن و دوخت های تزئینی کیسه، کیسه های خرید، نوار چسب، کفش، چمدان و ودر صورت تعویض فک قابلیت دوخت دکمه را نیز دارد. یکی از مهمترین ویژگی چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک JK-T1903BSK  ، قابلیت دوخت دکمه می باشد که با تعویض فک چرخ خیاطی امکان دوخت انواع دکمه وجود دارد

ویژگی های چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک JK-T1903BSK
  • دارای بیش از 200 نوع الگو  پیش فرض و مجهز به اتصال توسط USB، برای اضافه کردن الگوها و مدلهای جدید
  • مجهز به سیستم  کشش نخ که به منظورجلوگیری از رها شدن نخ هنگام شروع دوخت که منجربه دوختی زیبا و با کیفیت می گردد
  • دوخت با کیفیت حتی برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم
  • بهتر برای پارچه های سنگین
  • مناسب برای انواع مختلف دوخت الاستیک.
  • توانایی دوخت الگوی کوچک
  • توانایی دوخت انواع پارچ های ضخیم (دوخت14 لایه پارچه جین)

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتومات تیپیکال GC6910-AMD3

یکی از چالش‌هایی که افراد خیاط با آن روبرو هستند، تهیه چرخ خیاطی مناسب کار خود می‌باشد که با توجه به شرایط و ویژگی‌های مورد نظر فرد خیاط، این امر محقق می‌شود. در ادامه درباره  چرخ خیاطی راسته دوز اتومات تیپیکال GC6910-AMD3 اطلاعاتی را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

ویژگی‌های چرخ خیاطی راسته دوز اتومات تیپیکال GC6910-AMD3
  • این چرخ خیاطی در سال ۲۰۲۱ در کشور چین ساخته شده است.
  • این محصول دارای استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV می‌باشد.
  • طرح کاملاً استاندارد بوده و محصولی بسیار مناسب برای استفاده می‌باشد.
  • از چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 اف8  می‌توان برای دوخت پارچه‌های جین، پارچه پیراهن کتان، پارچه شلوار کتان و همینطور پارچه شلوار پارچه‌ای، لباس زیر و لباس بچگانه، استفاده نمود.

 

 

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S3

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S3 از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز کامپیوتری در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی در پارچه های ظریف و معمولی و…. می باشد.این چرخ خیاطی یکی از جدیترین محصولات شرکت سان سیر می باشد.چرخ خیاطی راسته دوز S3 یکی راسته دوز هایی است که امکان تنظیم سرعت را به کاربر می دهد تا در صورتی که کاربر قصد دوخت قسمت های حساس لباس یا پارچه های ظریفی مثل حریر را دارد سرعت را کاهش دهد و در دوخت های ساده با پارچه های معمولی یا ضخیم سرعت را بالا ببرد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک سان سیر S3-T
  • سرعت چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر 5000 دوخت در دقیقه بوده
  • این چرخ خیاطی مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت این چرخ خیاطی 5 میلی متر است.
  • این چرخ راسته دوز مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار و مجهز به سرقاِئم زن خودکار
  • همچنین دارای تودلی بزرگ دوخت و طراحی  کشور آلمان و مجهز به خروجی USB و مجهز به چراغ LEDمی باشد.
  • از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم محافظت سوزن و تنظیم طول دوخت می باشد.
  • امکان اضافه­‌کردن دوخت به­‌صورت تکی در انتهای کار به­‌منظور افزایش دقت و زیبایی دوخت، قابلیت برش نخ در ابتدا و انتهای عملیات دوخت در جهت افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و مجهز به  تنظیمِ موقعیتِ سوزن در  زمانی که عملیات دوخت به پایان می رسد.

 

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S5

محصولات چرخ خیاطی صنعتی سان سیر یکی از برند های شناخته شده در بازار جهانی بوده که جواب خود را بخوبی در ایران نیز پس داده است. تنوع مدل و کیفیت روز افزون محصولات این کارخانه موجب شده تا همواره به عنوان یکی از برندهای مورد اطمینان تولیدی ها باشد. چرخ خیاطی مدل راسته دوز کامپیوتری سان سیر مدل S5 از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز کامپیوتری در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی در پارچه های ظریف و معمولی و…. می باشد

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S5
  • سرعت چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر  5000 دوخت در دقیقه بوده
  • این چرخ خیاطی مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوختاین چرخ خیاطی 5 میلی متر است.این چرخ راسته دوز مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار
  • مجهز به سرقاِئم زن خودکار و همچنین دارای تودلی بزرگ دوخت و طراحی  کشور آلمان و مجهز به خروجی USB و مجهز به چراغ LEDمی باشد.
  • از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم محافظت سوزن و تنظیم طول دوخت می باشد
چرخ خیاطی فول کامپیوتری جک مدل A4E

در پنل کاربری این چرخ خیاطی علاوه بر اینکه بسیار ساده سازی شده است و به راحتی میتوان با ان کار کرد کلیه دکمه ها دارای صدا می باشد که با فشردن هر کدام ،عملکردآن و راهنمایی مخصوص به زبان فارسی پخش میشود.شاید به نظر برسد یادگیری و کاربرد این چرخ خیاطی راسته دوز جکA4E جدید سخت باشد. اما نحوه کار با آن بسیار ساده است و همانطور که گفته شد با زدن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود. پس از تولید چرخ خیاطی a4، شرکت جک در جهت بهبود کارکرد و بروزرسانی محصولات خود اقدام به تولید چرخ خیاطی مدلa4Eنموده است

ویژگی های چرخ خیاطی فول کامپیوتری جک مدل A4E
  • یکی از ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز جک مدلA4E که بسیار مورد استقبال کاربران قرار واقع شد، وجود دکمه های سخنگو در کنار طراحی ساده و آسان برای استفاده این دستگاه می باشد.
  • سرعت دوخت این چرخ خیاطی. 5500 دوخت در دقیقه بوده و  قابلیت محفوظ شدن سیم ها اشاره کرد که باعث تمیز و آراسته به نظر رسیدن چرخ خیاطی می شود.
  •  راسته دوز جک کامپیوتریA4E دارای پورت USB بوده که از این قابلیت می توان به عنوان شارژر و فن خنک کننده استفاده کرد.
  • استفاده از فن خنک کننده در چرخ خیاطی باعث خنک شدن موتور و در نتیجه عمر طولانی آن می شود.
  • از دیگر امکانات این چرخ خیاطی می توان به سیستم نخ قطع کن اتوماتیک،سیستم سرقائمی زن خودکار و پایه بلند کن خودکار اشاره کرد .
  • با باتوجه به این قابلیت ها سرعت تولید و بازدهی را تا 30 درصد افزایش می دهد

 

چرخ خیاطی مادگی خطی اتوماتیک جک JK-T1790 BK

امروزه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در صنایع تولید ماشین آلات خیاطی، برای انجام دوخت های مختلف در قسمت های مختلف پوشاک دستگاه های تخصصی دوخت و چرخ های تخصصی خیاطی تولید و به بازار ارائه شده است.چرخ های خیاطی مادگی امروزه در بسیاری از تولیدی های پوشاک استفاده می شود. یکی از مدل های رایج در رده این چرخ خیاطی، چرخ خیاطی مادگی خطی اتوماتیک جک JK-T1790 BK می باشد. کاربرد و نحوه عملکرد چرخ خیاطی مادگی ایجاد حفره یا سوراخ برای جادکمه شلوار و پیراهن می باشدچرخ خیاطی مادگی اتوماتیک قابلیت دوخت انواع مدل های مادگی(جادکمه) یک سر گرد، دو سر گرد ، مستطیلی و چشمی را به صورت خودکاردارد. کم یا زیاد کردن عرض، طول مادگی و تراکم دوخت از طریق پنل لمسی که بروی دستگاه انجام می شود و طول تیغ با توجه به طول مادگی به صورت اتوماتیک تغیر می کند .

ویژگی های چرخ خیاطی مادگی خطی اتوماتیک جک JK-T1790 BK
  • چرخ خیاطی مادگی اتوماتیک جک دارای بیش از 200 نوع الگو مادگی پیش فرض و مجهز به اتصال توسط USB، برای اضافه کردن الگوها و بروز رسانی طرح ها
  • این چرخ خیاطی دارای پلتفرم دوخت بزرگ مناسب برای قرار دادن انواع  پارچه
  • سیستم هوشمند که منجر به افزایش 35%الی100% در راندمان و سرعت تولید می شود
  • صاف کننده خودکار
  • همچنین مجهز به تنظیم نخ اتومات(در هنگام شروع نخ را تا حدودی آزاد می کند
  • همچنین مشکل سفت شدن نخ را برطرف می کند)حداکثر سرعت می توانید 4200 دور در دقیقه، که باعث بهبود بهره وری کار زیادی برسد.
  • دارای چندین برش(سوراخ مادگی)  بدون نیاز به تغییر تیغه برای ایجاد حفره(مادگی) بزرگتر
  • دارای سیستم خنک کننده که موجب می شود دمای دستگاه تا حد زیادی کاهش یابد که این امر باعث طول عمر بیشتر دستگاه می شود.
  • در ضمن این چرخ خیاطی دارای پایه بلند کن خودکار و نخ قطع کن خودکار نیز می باشد

 

چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جک W4-UT

همگان می دانند که تولید، محرک اقتصاد بوده و از شیوه های مهم اشتغال زایی و تورم زدایی می باشد تولید پوشاک و البسه نیز از این قاعده مستثنا نیست. تولید پوشاک یکی از مهمترین های عرصه تولید بوده و جایگاه ویژه ای در میان کار آفرینان دارد. یک تولیدی و کارگاه باید از کارمندان متخصص، چرخ های خیاطی راسته دوز، نازک دوز و ضخیم دوز، چرخ های میاندوز و انواع دیگر امکانات برخوردار باشد. چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جکW4-UT یکی از ملزومات این زمینه است. تولیدی ها جهت میاندوزی انواع پوشاک خود از این چرخ خیاطی بهره برده و رضایت کامل دارند. در قسمت بعد از ویژگی ها و مزایای چرخ خیاطی میاندوز فول کامپیوتری جک W4 برایتان سخن می گوییم.

ویژگی های چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جک W4-UT
  • چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جک W4-UT ساخت کشور چین در سال ۲۰۲۱ است.
  • از استاندارد های ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۰و استاندارد اروپا مجوز دارد و به صورت موتور سر خود کار می کند.
  • از این چرخ خیاطی در میاندوزی انواع لباس بچه گانه، ورزشی، لباس های زیر و تریکو استفاده می شود.
  • تعداد قالب این چرخ خیاطی ۱ عدد بوده، تعداد ۳ سوزن داشته و از سروو موتور داخلی برخوردار است.
  • از دیگر ویژگی های چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جک  می توان به سیستم پایه بلند کن اتوماتیک،سیستم نخ قطع کن خودکار
  • همچنین سرعت  چرخ خیاطی میاندوز پنج هزار دوخت در دقیقه، سرعت موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه، جنس بدنه فولاد و وزن خالص ۵۲ کیلوگرم می باشد.

 

قیمت چرخ خیاطی کامپیوتری

به علت امکانات بیشتری که چرخ خیاطی کامپیوتری دارد، قیمت بسیار بالاتری از چرخ‌های معمولی دارد. معمولا به دلیل وجود این امکانات، چرخ خیاطی کامپیوتری وزن بیشتری هم از چرخ خیاطی مکانیکی و معمولی دارد.

قیمت چرخ خیاطی کامپیوتری به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. برند یا مارک چرخ خیاطی
  2. قابلیت سوزن نخ کن خودکار
  3. تنوع انواع دوخت
  4. سرعت دوخت
  5. قابلیت ظریف دوزی
  6. نوع پدال

تنوع دوخت شامل: دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، مناسب پارچه‌های ضخیم و نازک، زیپ دوز، دکمه دوز و غیره می‌باشد. هرچقدر امکانات چرخ خیاطی کامپیوتری بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

با توجه به نوسانات اخیر بازار و متغیر بودن قیمت ارز نمی توان برای این محصولات قیمت ثابتی را عنوان کرد اما عواملی چون برند چرخ خیاطی، مدل، قابلیت و ویژگی های آن می تواند در افزایش قیمت آن تاثبر بگذارد.

اگر قصد دارید چرخ خیاطی کامپیوتری را خریداری کنید بهتر هر چه زوتر خرید خود را انجام دهید زیرا سالانه شاهد افزایش قیمت این دستگاه ها هستیم. توجه داشته باشید که قبل از انجام هر گونه خریدی از مشاوران سایت زرین دوز اطلاعات لازم را در ارتباط با قیمت و برند چرخ خیاطی دریافت کنید.

سخن پایانی

چرخ های خیاطی کامپیوتری یکی از بهترین چرخ های خیاطی موجود در بازار هستند که به دلیل داشتن ویژگی ها و امکانات فراوان مورد استقبال همگان قرار گرفته اند. چرخ های خیاطی کامپیوتری سال هاست که وارد عرصه تولید شده اند و هر روزه با پیشرفت تکنولوژی امکانات بیشتری به آن ها اضافه می شود.

ما در این نوشتار تمام تلاش خود را به کار بردیم تا شما را با کاربردهای چرخ خیاطی کامپیوتری آشنا سازیم و به معرفی مدل های مختلف آن پرداختیم. اگر قصد دارید چرخ خیاطی با کیفیت بالا و اصل را خریداری کنید به شما توصیه می کنم حتما خرید خود را از سایت زرین دوز انجام دهید و هر گونه سوالی در ارتباط با چرخ خیاطی راسته دوز دارید می توانید با واحد پشتیبانی آن تماس بگیرید.

نحوه خرید چرخ خیاطی کامپیوتری از زرین دوز

از نمایندگی های معتبر برند های نامبرده شده در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد. شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان این شرکت چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است به سایت زرین دوز رفته و فرم مربوطه را پر کنید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
کاربرد چرخ خیاطی راسته دوز
نوشتهٔ بعدی
چرخ خیاطی صنعتی

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست