بهترین مدل چرخ خیاطی جک

بهترین مدل چرخ خیاطی جک

بلاگ
1 دیدگاه

چرخ خیاطی از کاربردی ترین وسایل در هر خانه ایرانی به حساب می آید. تاریخچه چرخ های خیاطی به دوران انقلاب صنعتی باز می گردد که هدف از اختراع آن آسان کردن امر دوخت و دوز با حداقل دخالت انسان بود. نمونه های اولیه چرخ­های خیاطی که با دست کار می­کردند و با گذشت زمان با پیشرفت علم ساختار چرخ های خیاطی نیز تغییرات بسیاری پیدا کرد. چرخ های خیاطی مانند هر ابزار دیگری انواع مختلفی دارد که فرد با توجه به نیاز خود می تواند آن را خریداری کند.

چرخ های خیاطی برند جک از بهترین و معتبرترین چرخ های خیاطی موجود دربازار است که به دلیل تنوع و کارایی بالایی توانسته­اند بسیاری از افراد را به خود جذب کنند.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مدل چرخ خیاطی برند جک آشنا کنیم.ما را تا پایان همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی را در ارتباط با این محصولات کاربردی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

فهرست محتوا

اطلاعاتی در ارتباط با چرخ خیاطی

چرخ­ های خیاطی به دودسته چرخ ­های صنعتی و خانگی دسته بندی می­شوند که هرکدام از آن­ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.

چرخ های خانگی بیشتر برای مصارف شخصی با قابلیت تولید به­تعداد محدوددارد اما چرخ­های صنعتی همانطور که از نام آن­ها مشخص است کاربرد صنعتی دارند و به گونه­ای طراحی شده اند که یک کار را با تعدادی انبوه انجام دهند .

چرخ های صنعتی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن­ها وظیفه متفاوتی دارند از جمله این چرخ ها می توان به راسته دوز، میان دوز، سردوز و… اشاره کرد .

شرکت زرین ­دوز از نمایندگی های فعال محصولات جک در ایران است که وظیفه فروش و تعمیر چرخ های خیاطی برند جک را بر عهده دارد. برای اطلاع از مدل های مختلف چرخ خیاطی می توانید به سایت زرین­ دوز مراجعه کنید و چرخ مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

 

از ویژگی­ های بهترین چرخ خیاطی جک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهتر است قبل از آن که اقدام به خرید چرخ خیاطی کنید بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا خریدی بهینه داشته باشید

سوزن پایین، این قابلیت می تواند این امکان را برای کاربر فراهم سازد تا در زمان توقف موقعیت سوزن را انتخاب کرده و در صورت لزوم ب آن را تغییر دهید.

سوزن نخ کن خودکار،این قابلیت می تواند به کاربر کمک کند بدون دخالت دست، نخ را با سرعت بیشتری به سوزن وارد کند که همین امر موجب می شود فرآیند دوخت با سرعت بیشتری انجام شود

جادکمه زن،انواع مختلفی جا دکمه زن در چرخ های خیاطی جک وجود دارد که تنها با یک حرکت می­تواند جادکمه ای مناسب بر روی پارچه به وجود بیاورد.

چرخ خیاطی دارای چند نوع دوخت، هر چرخ خیاطی باید حداقل چهار مدل دوخت را پشتیبانی کند. دوخت هایی چون زیگزاگ، دوخت دکمه، دوخت چپ و راست و کوک چپ و راست که هر کاربر ­بتواند این دوخت­ها را به راحتی و تنها با خرید یک چرخ انجام دهد.

از مهم ترین نکاتی که هر فرد در زمان خرید چرخ خیاطی باید به آن توجه داشته باشد وزن سبک چرخ است که درمواقع ضروری به راحتی بتواند آن را حمل کند.

بازوی آزاد از ویژگی­هایی است که در زمان خرید باید به آن توجه داشت. بازوی آزاد  برای دوخت سرآستین ها استفاده می شود.

مواردی که در بالا به آن­ها اشاره شد تنها برخی از ویژگی­های چرخ خیاطی جک است که توانسته است آن را به محصولی کارآمد تبدیل کند.ما در ادامه به معرفی دو مدل از بهترین چرخ های خیاطی جک می­پردازیم.

 

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7H

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7H یکی از جدیدترین مدل های شرکت چرخ خیاطی جک در سال 2022 می باشد. این چرخ خیاطی راسته دوز اولین چرخ خیاطی راسته دوز در جهان بوده که در حافظه خود 12 برنامه گلدوزی را دارا می باشد. چرخ خیاطی اتوماتیک جک مدل A7H بروزترین چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. این چرخ خیاطی دارای سیستم تیغ برش دو طرف متحرک بوده و یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که بروی این چرخ خیاطی اضافه شده، سیستم پایه بلند کن الکترونیک می باشد که با این ویژگی کاربر می تواند ارتفاع پایه بلند کن را بصورت الکترونیکی تنظیم کند. سیستم سرقائمی زنی این چرخ خیاطی بصورت الکترونیک بوده و دیگر خبری از سیستم سرقائمی زنی دستی بروی رو بدنه چرخ خیاط نیست. با این ویژگی کاربر می تواند سیستم سرقائمی زنی را بصورت الکترونیکی فعال کند..  علاوه بر اینکه بسیار ساده سازی شده است و به راحتی میتوان با ان کار کرد کلیه دکمه ها دارای صدا می باشد که با فشردن هر کدام ،عملکردآن و راهنمایی مخصوص به زبان فارسی پخش میشود.شاید به نظر برسد یادگیری و کاربرد این چرخ خیاطی صنعتی جک جدید سخت باشد. اما نحوه کار با آن بسیار ساده است و همانطور که گفته شد با زدن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود.چرخ خیاطی راسته دوز جک مدلA7H مناسب برای دوخت انواع پارچه های ضخیم می باشد و از کشش بسار بالایی برخوردار است.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز کله خشک جک A7H
  • چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جک مدل A7H مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد.
چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F12

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F12 از جدیدترین راسته دوز های شرکت چرخ خیاطی جک در ایران بوده و این چرخ خیاطی راسته دوز جک از یک موتور کم صدا و کم لرزش با قابلیت های صرفه جویی 71 درصدی در انرژی برق و کاربری بسیار آسان برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های بیشتر این محصول آشنا کنیم.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F12
  • چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F12 از محصولات شرکت جک بوده که با موتور دینام سرخود یا سرو موتوری دارد.
  • این موتور تا 71 درصد در مصرف انرژی برق دستگاه، صرفه جویی می کند.
  • صدا و لرزش کمی دارد و برای استفاده در آپارتمان های امروزی گزینه مناسبی به شمار می رود.
  • این چرخ خیاطی به مانند سایر هم نوعان صنعتی خود، سرعت و کیفیت دوخت بالایی دارد.
  • بدنه چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل ( اف12) F12 از جنس چدن بوده و استحکام و دوام بالایی دارد، و پنل آن طوری طراحی شده است که تمام کاربر ها از مبتدی تا پیشرفته بتوانند از آن استفاده کنند.
  • همچنین این مدل چرخ خیاطی جک مجهز به چراغ LED بوده که در صورت کارنکردن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و در نتیجه در مصرف برق دستگاه صرفه جویی می کند
  • همچنین دارای تنظیم موقعیت سوزن نیز دارد ، مجهز به سیستم تنظیم سرعت دوخت که کاربر قادر به کم و یا زیاد کردن سرعت را دارد و  دوخت تک بخیه از دیگر ویژگی های چرخ خیاطی جک ( اف12) F12 می باشد.
  • این سری از چرخ ها نسبت به مدل های قبل تر در برابر نوسانات برق مقاوم تر بوده  و آلودگی صوتی کمتری دارند.
  • همچنین وجود کلید ایمنی و صفحه نمایشگر جدید دیجیتال با کاربری بسیار آسان، از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی صنعتی است.

 

چرخ خیاطی سردوز 3 نخ کامپیوتری جک 3-C6

چرخ خیاطی سردوز الکترونیکی 3 نخ جک مدل C6 از جدیدیترین چرخ خیاطی سردوز های شرکت جک می باشد. این سردوز کامپیوتری مجهز به پنل سخنگو روی بدنه است که امکان تغییر تنظیمات مختلف از قبیل تنظیم زبان، تغییر حالت پایه بلند کن خودکار، سرنخ زن خودکار اشاره نمو را به کاربر می دهد.  اکثر عملیات چرخ خیاطی سردوز C6 به صورت کامپیوتری و اتوماتیک انجام شده که این امر موجب سرعت و افزایش بازدهی و بهره وری کارگاه تولیدی کمک می شود. این چرخ خیاطی سردوز دارای سیستم مکش اتوماتیک جهت کاهش گرد و غبار و کرک و تمیز نگه داشتن دستگاه شده و همچنین با توجه به اینکه سرعت دوخت 7000دوخت در دقیقه است باعث بهره وری 35%الی100% در تولید می شود.

ویژگی های چرخ خیاطی سردوز 3 نخ کامپیوتری جک 3-C6
  • چرخ خیاطی سردوز سه نخ اتوماتیک جک مدل C6 مجهز به سه سیستم کاری بوده که به شرح زیر می باشد
  • سیستم تمام هوشمند:که بدون نیاز به دخالت مستقیم  کاربر عملیات دوخت را انجام می دهد.
  • سیستم نیمه هوشمند:کنترل به وسیله سنسور و قیچی اتوماتیک
  • سیستم معمولی:کنترل به وسیله کاربر مانند دیگر سردوزهای معمولی این چرخ خیاطی سردوز مجهز به تنظیم کار پیش بر بالا  بوده که با این سیستم می توان بهترین کشش برای دوخت انواع پارچه را با تنظیم کردن شیب کار پیش بر انجام داد.
  • سیستم روغن رسانی در سردوز سه نخ C6 جک به صورت بسته می باشد. که موجب، عدم ریختن روغن موجود در چرخ خیاطی به پارچه و صفحه می شود .

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A4B

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A4B یکی از جدیدترین مدل های شرکت چرخ خیاطی جک در سال 2022 می باشد. این چرخ خیاطی راسته دوز نسبت به چرخ خیاطی a4 تغییراتی مختصری دارد. اولین تغییر این چرخ خیاطی حذف اهرم سرقائمی بوده به این صورت که در سری A4B دسته سرقائمی در بدنه چرخ خیاطی وجود ندارد و عملیات سرقائمی زنی از طریق پنل اجرا می شود اپراتورمی تواند (برای بست کوک های ابتدا و انتهای دوخت از طریق پنل هوشمند چرخ استفاده نماید). دومین تفاوت سیستم قابلیت مشخص کردن تعداد سوزن چرخ خیاطی می باشد. تفاوت دیگر  راسته دوز کامپیوتر A4B مجهز به موتور پله ای بوده که همین امر موجب عملکرد فوق العاده بهتر چرخ خیاطی راسته دوز  شده است  اتوماتیک جک مدلA4B بروزترین چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. این چرخ خیاطی دارای سیستم تیغ برش دو طرف متحرک بوده و یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که بروی این چرخ خیاطی اضافه شده، سیستم پایه بلند کن الکترونیک می باشد که با این ویژگی کاربر می تواند ارتفاع پایه بلند کن را بصورت الکترونیکی تنظیم کند. سیستم سرقائمی زنی این چرخ خیاطی بصورت الکترونیک بوده و دیگر خبری از سیستم سرقائمی زنی دستی بروی رو بدنه چرخ خیاط نیست. با این ویژگی کاربر می تواند سیستم سرقائمی زنی را بصورت الکترونیکی فعال کند.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A4B
  • چرخ خیاطی  راسته دوز جک مدلA4B مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد.
  • چرخ خیاطی جک a4b مجهز به کوک گره ای می باشد بدین صورت که جهت استحکام بخیه های اول و آخر کار به جای سرقائمی از کوک گره ای استفاده کرد که این قابلیت مورد استفاده کاربرانی بوده  که می خواهند دوخت ظریف تر و مصرف نخ کم تری داشته باشند .
  • سیستم نخ قطع کن این چرخ خیاطی با حرکت معکوس پدال شروع به بریدن نخ اضافی می کند(بُریدن نخ انتهای کار در کوتاه ترین حالت ممکن یعنی ۳ میلی متر می باشد به این ترتیب نیازی به آرایش نخ اضافی بعد از اتمام دوخت نیست)

 

چرخ خیاطی راسته دوز نخ قطع کن دار A2 جک

از جدید ترین محصولات برند جک می توان به چرخ خیاطی راسته دوز A2 اشاره کرد. این محصول علاوه بر زیبایی، وزن بسیار سبکی دارد و می توان از آن برای دوخت انواع پارچه نازک،ضخیم و معمولی استفاده کرد.

از مهم ترین مزایای چرخ خیاطیA2 می­توان به سیستم نخ کن اتوماتیک آن اشاره کرد گه فرد دیگر نیازی نیست با استفاده از دست سوزن را نخ کند. همچنین به دلیل وجود دینام سرخود که در این چرخ تعبیه شده است سروصدای بسیار کمی در زمان کار کردن تولید می کند و مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

چرخ خیاطی A2 دارای چرغ های ال ای دی است که کار برای کاربران را راحت می کند که قابلیت تنظیم و تشخیص سوزن را دارد .

مزایای خرید چرخ خیاطی راسته دوز A2
  • دوخت پارچه های معمولی و ظریف با این چرخ بسیار آسان است
  • قدرت زیاد، لرزش کم و ایجاد کمترین سروصدا در زمان کارموجب محبوبیت این محصول در مقایسه با دیگر محصولات برند جک شده است.
  • این چرخ نیمه اتوماتیک دوختی تمیز و با کیفیت بالا را از خود به جای می گذارد
  • کار کردن با این چرخ برای افراد تازه کار می تواند بسیار راحت باشد زیرا دارای پنل های مختلفی از جمله تنظیم سرعت،موقعیت سوزن است.
چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک کله خشک جک A5

چرخ خیاطی A5 از نمونه ای دیگر از محصولات شرکت جک در سال 2020 است. این چرخ خیاطی کامپیوتری ساختاری ساده با بدنه چدنی دارد که مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است دارای پنل سخنگو است. از مهم­ترین خصوصیات این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چرخ خیاطی A5 دارای تنظیمات مخصوصی است که با کمک آن می توانید دوخت هایی زیبا و شکیل را بر روی پارچه خود به جای بگذارید.
  • کار کردن با آن برای افراد مبتدی بسیار راحت است
  • دارای پورت یواس بی است که به عنوان خنک کننده ،شارژر، عمل می کند و می تواندالگوهای جدید را به دستگاه وارد کند.
  • مجهز به فن خنک کننده موتوراست که موتور را به میزان قابل توجهی خنک می کند که همین عمل می­تواند عمر دستگاه را به میزان قابل توجه ای افزایش دهد.
  • دارای سیستم هشدار روغن است که در صورت تمام شدن روغن و یا هرگونه مشکل در روغن کاری با استفاده از پنل سخنگو به اپراتور دستگاه اطلاع داده می شود.
  • محفوظ بودن تمامی سیم ها، سوکت ها که زیبایی بسیاری را برای دستگاه به ارمغان می  آورد.
  • در صورت تمایل کاربر می تواند سرعت دوخت را کاهش و افزایش داد.
  • دارای چشم الکترونیک است که در زمان نزدیک شدن پارچه به پایه، پایه به صورت اتومات و بدون نیاز به دخالت پا برای دوخت آماده می شود.

 

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F10

چرخ خیاطی راسته دوز مدل F10 از ماشین های دوخت صنعتی شرکت جک می باشد که با موتور دینام سرخود یا سرو موتوری دارد. این موتور تا 71 درصد در مصرف انرژی برق دستگاه، صرفه جویی می کند. صدا و لرزش کمی دارد و برای استفاده در آپارتمان های امروزی گزینه مناسبی به شمار می رود. این چرخ خیاطی به مانند سایر هم نوعان صنعتی خود، سرعت و کیفیت دوخت بالایی دارد. از مهم­ترین خصوصیات این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F10 از جنس چدن بوده و استحکام و دوام بالایی دارد، و پنل آن طوری طراحی شده است که تمام کاربر ها از مبتدی تا پیشرفته بتوانند از آن استفاده کنند.
  • این مدل چرخ خیاطی جک مجهز به چراغ LED بوده که در صورت کارنکردن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و در نتیجه در مصرف برق دستگاه صرفه جویی می کند
  • دارای تنظیم موقعیت سوزن نیز دارد ، مجهز به سیستم تنظیم سرعت دوخت که کاربر قادر به کم و یا زیاد کردن سرعت را دارد و دوخت تک بخیه از دیگر ویژگی های چرخ خیاطی جک F10 می باشد.
  • این سری از چرخ ها نسبت به مدل های قبل تر در برابر نوسانات برق مقاوم تر بوده و آلودگی صوتی کمتری دارند.
  • وجود کلید ایمنی و صفحه نمایشگر جدید دیجیتال با کاربری بسیار آسان، از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی صنعتی است.

 

چرخ خیاطی بطر کامپیوتری جک مدل s7

چرخ خیاطی بطر جک مدل s7 یکی از جدیدترین محصولات شرکت جک بوده  که با یک صفحه کنترل کامپیوتری با فناوری پیشرفته ساخته شده است. طراحان جک برای خلق این دستگاه خستگی ناپذیر کار کرده اند و کار کاملی با آن انجام داده اند. این دستگاه برای سهولت دوخت کفش چرمی ، کفش ورزشی ، چمدان ، کیف ، دستکش ، محصولات چرمی و لوازم جانبی مانند کلاه طراحی شده است.از مهم­ترین خصوصیات این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چرخ بطر جک s7  سخنگو بوده  تا کاربر براحتی بتواند  حالت/تنظیمات را تغییر دهد.
  •   این چرخ بطر برش دهنده نخ اتوماتیک ، که در دراز مدت زمان زیادی را صرفه جویی می کند.
  • سیستم پایه بلند کن  اتوماتیک به طوری که وقتی کار خیاطی را تمام کردید ، پا را با فشار دادن پدال با پاشنه بلند کنید.
  • آیتم کلیدی دیگری که  متخصصین شرکت جک در این دستگاه پیاده کرده است کنترل دیجیتالی سوزن سنج و تنظیم سنج چند سوزنی است که برای دوخت کفش مناسب است.
  • دارای  موتور سروو است که جایگزین سیستم محرک با موتور پله ای شده است. این موتور جدید صدا ، لرزش  و برق را کاهش می دهد.
  • یک ویژگی دیگر که میتوان در نظر گرفت ،  دوخت معکوس را نیز که می تواند به سرعت 1800 دور در دقیقه برسد.
  • پایه پرس بر روی این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که حتی می توانید ضخامت متناوب پارچه را بدوزید ، در حالی که از دوخت دقیق و دقیق یکسان اطمینان حاصل می کنید.
  • سیستم نخ قطع کن این چرخ خیاطی بطر  به طوری که وقتی چرخ خیاطی  برش نخ خودکار را انجام می دهد ، مقدار بسیار کمی نخ بروی پارچه می ماند  که باعث می شود کار شما حرفه ای تر به نظر برسد.

 

چرخ خیاطی سردوز پنج نخ جک مدل 5-E3

شرکت جک محصول جدید خود یعنی چرخ خیاطی سردوز 5 نخ جک مدل E3-5 را با امکانات مناسبی مانند چراغ LED قابل تنظیم، سیستم روغنکاری اتوماتیک روانه بازار کرد. از مهم­ترین خصوصیات این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  چرخ خیاطی سردوز برای صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا از دینام سرخود استفاده کرده است.
  • این مدل برای دوخت انواع پارچه های ظریف، معمولی و ضخیم مناسب است و همچنین برای تقویت دوخت پارچه های ضخیم و کلفت از پایه بلند کننده ارتفاع از 6 میلی متر تا 27 میلی متر بهره برده است.
  • ارتفاع پایه بلند کن از 6mm تا  27mm (فضای عملیات بزرگ ) ، در جهت تقویت دوخت پارچه های ضخیم و کلفت.

 

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4-F

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4-F یکی از جدیدترین مدل های شرکت چرخ خیاطی جک در سال 2022 می باشد. این چرخ خیاطی راسته دوز اولین چرخ خیاطی راسته دوز در جهان بوده که در حافظه خود 12 برنامه گلدوزی را دارا می باشد. چرخ خیاطی اتوماتیک جک مدل a4F بروزترین چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. از مهم­ترین خصوصیات این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این چرخ خیاطی دارای سیستم تیغ برش دو طرف متحرک بوده و یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که بروی این چرخ خیاطی اضافه شده، سیستم پایه بلند کن الکترونیک می باشد که با این ویژگی کاربر می تواند ارتفاع پایه بلند کن را بصورت الکترونیکی تنظیم کند.
  • سیستم سرقائمی زنی این چرخ خیاطی بصورت الکترونیک بوده و دیگر خبری از سیستم سرقائمی زنی دستی بروی رو بدنه چرخ خیاط نیست. با این ویژگی کاربر می تواند سیستم سرقائمی زنی را بصورت الکترونیکی فعال کند.
  • چرخ خیاطی راسته دوز جک مدلA4-F مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف و معمولی می باشد و از کشش بسار بالایی برخوردار است.
  • چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جک مدل A4-F مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه و همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد.

 

چرخ خیاطی دکمه دوز جک JK-T1377

چرخ های خیاطی دکمه دوز امروزه در بسیاری از تولیدی های پوشاک استفاده می شود. یکی از مدل های رایج در رده این چرخ خیاطی، چرخ خیاطی دکمه دوز جک JK-T1377  می باشد.چرخ خیاطی دکمه دوز جک توانایی دوخت دو دکمه،دوخت 4 دکمه و دوخت ضربدری را دارد

چرخ دکمه دور  این توانایی را دارد که در کمتر از 4 ثانیه عملیات مربوط به دوخت را انجام دهد.

ویژگی های چرخ خیاطی دکمه دوز جک JK-T1377
  • دوخت با کیفیت حتی برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم
  • برای کارایی و مقاومت بیشتر چرخ دنده این چرخ خیاطی خارج تعبیه شده است
    ارتفاع پایه بلند کن
  • قطر دکمه:10~28
  • انداز سوراخ دکمه:طول(6.5-2.5) و عرض(6.5-2.5)
  • این مدل دکمه دوز سه طرح برای دوخت دکمه را انجام می دهد.

 

چرخ خیاطی دکمه زن جک JK-T1377E

چرخ خیاطی صنعتی دکمه زن سه کاره جک جهت دوخت بست دکمه برای انواع پیراهن ،مانتو و … در سه حالت(دوتایی،چهار تایی و ضربدری )بکار برده می شود.امروزه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در صنایع تولید ماشین آلات خیاطی، برای انجام دوخت های مختلف در قسمت های مختلف پوشاک دستگاه های تخصصی دوخت و چرخ های تخصصی خیاطی تولید و به بازار ارائه شده است. چرخ های خیاطی دکمه دوز امروزه در بسیاری از تولیدی های پوشاکاستفاده می شود. یکی از مدل های رایج در رده این چرخ خیاطی، چرخ خیاطی دکمه زن جک JK-T1377E می باشد

ویژگی های چرخ خیاطی دکمه زن جک JK-T1377E
  • دینام این مدل چرخ خیاطی سرخود(سرووموتور)که باعث صرفه جویی برق تا 71% می شود و ضمنا نسبت به مدل های دیگر سر وصدا و لرزش به مراتب کمتری دارد
  • مجهز به سیستم بلند
  • مجهز به نخ قطع کن خودکار
  • دوخت با کیفیت حتی برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم
  • دکمه جدید مخصوص پارچه های سنگین و کلفت
  • مدارای پنل کامپوتری که توسط آن نوع دوخت دکمه را می توانید مشخص کنید
  • مجهز به چراغ LED
  • برای کارایی و مقاومت بیشتر چرخ دنده این چرخ خیاطی خارج تعبیه شده است
    ارتفاع پایه بلند کن
  • قطر دکمه:10~28
  • انداز سوراخ دکمه:طول(6.5-2.5) و عرض(6.5-2.5)
  • این مدل دکمه دوز سه طرح برای دوخت دکمه را انجام می دهد.

 

چرخ خیاطی دو پایه جک مدل H2

عملکرد فنی چرخ دوپایه مطابق چرخ خیاطی های راسته دوز می باشد با این تفاوت که بجای یک پایه از دو پایه استفاده می کنند ولی به طور کلی هر وقت سوزن شروع به پایین رفتن می کن کارپیشبر باید به زیر صفحه برود و هر وقت سوزن شروع به بالا آمدن می کند. کارپیشبر هم به بیرون صفحه باید حرکت کند و پایه هم باید با آن هماهنگ باشد اما در چرخ خیاطی دو پایه پایه ی داخلی حرکتی تقریبا بر عکس دارد برای اینکه این چرخ خیاطی ها برای دوخت های ضخیم استفاده می شوند و باید بتوانند در زمانی که پایه توان کافی برای نگهداشتن کار را ندارد به آن کمک کند که برای تنظیم پایه ی دوم یک قلوه ی دیگر در پشت چرخ خیاطی ها معمولا تعبیه شده است .چرخ خیاطی دوپایه برای دوخت پارچه ای ضخیم از قبیل چرم،دستکش،روکش صندلی ،کیف و … بکار برده می شود.

ویژگی های چرخ خیاطی دو پایه جک مدل H2
  • شرکت بر اساس سیاست خود مبنی بر تغییر ظاهری محصولات خود چرخ خیاطی دوپایه خود را نیز از لحاظ ظاهری و همچنین تقویت فنی ایجاد نمود
  • با توجه به اینکه این نوع چرخ خیاطی بی صدا بوده قابل استفاده در منازل و آپارتمان های مسکونی می باشد
  • این چرخ خیاطی  مجهز به چراغ LED جهت دید کافی کاربر و سیستم  تنظیم موقعیت سوزن
  • همچنین قابلیت تنظیم سرعت جهت افزایش یا کاهش سرعت دوخت  را دارا می باشد.
چرح خیاطی قاپک دوز تی شرت جک JK-T5878

با ورود دستگاه های تخصصی، پروژ های دوخت را با بهترین کیفیت انجام داده تا در زمان کمتر خروجی بهتری حاصل شود.یکی از این چرخ های خیاطی تخصصی، چرح خیاطی قاپک دوز تی شرت جک JK-T5878  است. این نوع چرخ خیاطی با نام قاپک دوز نیز شناخته می شوند. یکی از مدل های پرکاربرد از این دستگاه تخصصی جهت تی شرت و چاک دامن زنانه می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی قاپک دوز تی شرت جک JK-T5878

یکی از محصولات پر فروش این شرکت، چرخ خیاطی صنعتی قاپک دوز جک می باشد. قاپک دوز برای دوخت  تی شرت و چاک دامن زنانه بکار برده می شود.این چرخ خیاطی قابلیت دوخت برای انواع الگوهای همانند  چاک دامن، خط گردن تی شرت برای کاربرد مردانه و زنانه را دارا می باشد.

چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک JK-T1903BSK

چرخ خیاطی صنعتی الیک کامپیوتری جهت دوخت بست در محل های مختلف لباس (پل کمر، جیب و …) و ضمیمه کردن و دوخت های تزئینی کیسه، کیسه های خرید، نوار چسب، کفش، چمدان و ودر صورت تعویض فک قابلیت دوخت دکمه را نیز دارد. یکی از مهمترین ویژگی چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک JK-T1903BSK  ، قابلیت دوخت دکمه می باشد که با تعویض فک چرخ خیاطی امکان دوخت انواع دکمه وجود دارد

ویژگی های چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک JK-T1903BSK
  • دارای بیش از 200 نوع الگو  پیش فرض و مجهز به اتصال توسط USB، برای اضافه کردن الگوها و مدلهای جدید
  • مجهز به سیستم  کشش نخ که به منظورجلوگیری از رها شدن نخ هنگام شروع دوخت که منجربه دوختی زیبا و با کیفیت می گردد
  • دوخت با کیفیت حتی برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم
  • بهتر برای پارچه های سنگین
  • مناسب برای انواع مختلف دوخت الاستیک.
  • توانایی دوخت الگوی کوچک
  • توانایی دوخت انواع پارچ های ضخیم (دوخت14 لایه پارچه جین)

 

چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل JK-T1900G

چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل JK-T1900G مناسب دوخت انواع پارچه های نازک و ضخیم و حتی کشی می باشد.تنوع دوخت پیش فرض دستگاه و طراحی مدل های جدید و دلخواه تا بی نهایت ، همچنین دوخت انواع مدل های دکمه که قابلیت دستگاه را چندین برابر کرده است. چرخ خیاطی صنعتی الیک  جهت دوخت بست در محل های مختلف  لباس (پل کمر، جیب و …) وضمیمه کردن و دوخت های تزئینی  کیسه، کیسه های خرید، نوار چسب، کفش، چمدان  و  ودر صورت تعویض فک قابلیت دوخت دکمه را نیز دارد.

چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل JK-T1900G چه ویژگی هایی دارد
  • چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل JK-T1900G دارای بیش از 200 نوع الگو  پیش فرض و مجهز به اتصال توسط USB، برای اضافه کردن الگوها و مدلهای جدید
  • این چرخ خیاطی مجهز به سیستم  کشش نخ که به منظورجلوگیری از پارگی نخ هنگام دوخت (در شروع کار نخ را مقداری آزاد و مشکل سفت شدن نخ را برطرف می کند).
  • علاوه بر این خصوصیات مجهز به سیستم نخ گیر اتوماتیک که منجر به عدم پارگی نخ هنگام عملیات دوخت می شود
  • دوخت با کیفیت حتی برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم نیز می باشد.
  • همچنین این چرخ خیاطی مجهز به سیستم پنل کاربری جدید و با تعویض فک چرخ خیاطی قابلیت دوخت دکمه(امکان وصل کردن به سیستم تغذیه‌کننده‌ی خودکار برای دوخت تمام انواع دکمه) را نیز دارا می باشد.
  • قابلیت دوخت الیک برای پارچه های کشی و دارای شیطونک جدید جهت تسهیل در دوخت پارچه های ضخیم می باشد.
  • فضای دوخت این چرخ الیک 30*40 میلی متر بوده و در ضمن مناسب برای انواع مختلف دوخت الاستیک نیز می باشد.

 

چرخ خیاطی دو سوزن دو قلاب تخت موتور سرخود جک JK-8558WD-1

چرخ های خیاطی دو سوزن دو قلابتخت امروزه در بسیاری از تولیدی های پیراهن مردانه جهت دوخت درز پیراهن مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از مدل های رایج در رده این چرخ خیاطی، چرخ خیاطی صنعتی دو سوزن تخت موتور سرخود جک میباشد.

ویژگی های چرخ خیاطی دو سوزن دو قلاب تخت موتور سرخود جک JK-8558WD-1

چرخ خیاطی دو سوزن جک JK-8558WD-1 دارای موتور سرو(دینام سرخود)بوده و موتور این چرخ خیاطی جک کاملا بی صدا بوده و مصرف برق را تا 71% کاهش میدهند.

با توجه به اینکه این نوع چرخ خیاطی بی صدا بوده قابل استفاده در منازل و آپارتمان های مسکونی می باشد

  • قابلیت تنظیم موقعیت سوزن ،
  • تنظیم سرعت
  • موتور مستقیم (بدون تسمه) بوده، محافظ سوزن، دست قابل حمل
  • غلطک کشش پارچه
  • زیباسازی کوک
  • دارای محافظ سوزن، جلوگیری از پرش کوک، بهره وری بیشتر، دوخت صاف ، یکدست و زیبا
  • این چرخ خیاطی سه سوزنه برای پارچه های ظریف و معمولی بکار برده می شود
  • طول دوخت(گام) این چرخ خیاطی صنعتی کابویی4 میلی متر است
  • کوک بیشتر زیبا نرم در تنش پایین، اجتناب از چین و چروک، مناسب برای تمام پارچه مانند پیراهن، کت گرد و غبار،
  • پایه بلند کن این چرخ خیاطی صنعتی بصورت دستی-زانویی بوده و سرنخ زن آن نیز بصورت قیچی-دستی می باشد.
  • ،صرفه جویی در مصرف برق تا71%، مقاوم در برابرنوسان ولتاژ برق از دیگر مزایای این چرخ خیاطی.

 

چرخ خیاطی دو سوزن کامپیوتری جک JK-58720

چرخ خیاطی دوسوزن دو ماکو اتومات جک یکی از بهترین چرخ خیاطی دوسوزن موجود در بازار می باشد.این چرخ خیاطی امکان دوخت همزمان دو ردیف دوخت را برای کاربران فراهم می کند. استفاده از چرخ خیاطی دو سوزن کامپیوتری جک JK-58720 تا حد زیادی سرعت دوخت را بالا می برد، به طوری که اگر در تولیدی از چرخ خیاطی دو سوزن کامپیوتری جک 58720 استفاده شود حداقل تا 20 درصد سرعت دوخت افزایش می یابد. یک از نکات مهم این چرخ خیاطی امکان دوخت برای ضخامت های مختلف نخ می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی دو سوزن کامپیوتری جک JK-58720
  • این چرخ خیاطی دارای سیستم نخ قطع کن اتوماتیک و همچنین پایه بلند کن خودکار می باشد
  • از دیگر خصوصیات چرخ دو سوزن دو ماکو جک می توان به تنظیم موقعیت سوزن و همچنین امکان دوخت تزیینی را نیز دارد
  • از برترین ویژگی های این چرخ خیاطی دوخت گوشه خودکار می باشد.
  • هر دکمه این چرخ خیاطی دارای سیستم یادآور صوتی است، هر عملیات دوخت دارای راهنمای صوتی است.
  • شما می توانید بایک کلید به تنظیمات کارخانه بازگردد.
  • سرعت دوخت این چرخ خیاطی 3000دوخت در دقیقه میباشد
  • همچنین دور سرعت این چرخ خیاطی 5000 دور در دقیقه می باشد.طول دوخت این چرخ دوسوزن 4/5 میلی متر می باشد.

 

چرخ خیاطی دو سوزنه کابویی جک JK-T9280

در برخی شلوارها و پیراهن ها دوخت های دوردیفه ای (دو سوزنه ) وجود دارد که زیبایی و استحکام بیشتری به این تولیدات می دهد. امروزه برای ایجاد دوخت های بهتر، محکم تر و زیبا تر در قسمت درز شلوار، درز پیراهن و همچنین ایجاد دوخت محکم در لباس های کار از چرخ خیاطی دو سوزنه کابویی جک JK-T9280  استفاده می شود.

ویژگی های چرخ خیاطی دو سوزنه کابویی جک JK-T9280
  • قابلیت تنظیم موقعیت سوزن ،
  • دارای  محافظ سوزن، جلوگیری از پرش کوک، بهره وری بیشتر، دوخت صاف ، یکدست و زیبا
  • این چرخ خیاطی دو سوزنه و ظریف دوز می باشد.
  • طول دوخت این چرخ خیاطی صنعتی کابویی 4 میلی متر است. فاصله سوزن آن 3/5′ می باشد.
  • مجهز به دکمه برای تنظیم طول دوخت در جهت پاسخگویی به نیازهای مختلف دوخت
  • دارای ساختارمحدوده مناسب لب زیرین استوانه در جهت دوخت زیبا و جلوگیری از چین و چروک پارچه مناسب برای تمام پارچه مانند پیراهن، کت و لباس کار
  • کوک بیشتر زیبا نرم در تنش پایین، اجتناب از چین و چروک، مناسب برای تمام پارچه مانند پیراهن، کت گرد و غبار،
  • مجهز به غلطک کشش پارچه جهت دوخت یکدست و منظم
  • پایه بلند کن این چرخ خیاطی صنعتی بصورت دستی-زانویی بوده و سرنخ زن آن نیز بصورت قیچی-دستی می باشد.

 

چرخ خیاطی سردوز 3 نخ جک مدل 3-E3

اگر در انتخاب بین دو مدل E4 و E3 مردد بودید، بهتر است بدانید که این دو مدل از نظر کارایی و کیفیت دوخت تفاوت خاصی با هم نداشته و فقط در محل تعبیه شدن پنل کاربری با یکدیگر تفاوت دارند و از نظر قیمت مدل E3 ارزان تر است. یکی از دلایل فرا گرفته شدن بازار جهانی توسط کارخانه جک، خدمات پس از فروش و تعمیرات چرخ خیاطی آن است. این کار خانه  شبکه جهانی راه اندازی کرد و خدمات را به نماینده های خود واگذار نکرد و خودش مستقیم با ارسال تعمیرکار به دیگر کشور ها باعث آموزش بهتر تکنسین های داخلی شد.

ویژگی های چرخ خیاطی سردوز سه نخ جک مدل 3-E3
  • دارای چراغ LED قابل تنظیم
  • مجهز به دینام سرخود جهت صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر وصدا
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • دارای سیستم برگشت روغن
  • ارتفاع پایه بلند کن از 6mm تا  27mm (فضای عملیات بزرگ ) ، در جهت تقویت دوخت پارچه های ضخیم و کلفت.
  • دارای پلتفرم جدید
  • مناسب برای دوخت انواع پارچه(ظریف،معمولی و ضخیم)
  • مجهز به سیستم روغنکاری اتوماتیک

 

چرخ خیاطی سردوز 4 نخ جک مدل 4-E3

در این نوع چرخ خیاطی سردوز، علاوه بر دوخت سه نخ سردوزی، یک دوخت راسته نیز روی دوخت سه نخ می‌آید که دوخت را بسیار محکم‌تر می‌کند و مانع کش آمدن آن می‌شود. از چرخ خیاطی سه نخ برای کارهای کشی، ویسکوز، ورزشی، شورت و … استفاده می‌شود

ویژگی های چرخ خیاطی سردوز 4 نخ جک مدل 4-E3
  • در هنگام خرید اگر در انتخاب بین دو مدل E4 و E3 مردد بودید، بهتر است بدانید که این دو مدل از نظر کارایی و کیفیت دوخت تفاوت خاصی با هم نداشته و فقط در محل تعبیه شدن پنل کاربری با یکدیگر تفاوت دارند و از نظر قیمت مدل E3 ارزان تر است.
  • یکی از دلایل فرا گرفته شدن بازار جهانی توسط کارخانه جک، خدمات پس از فروش و تعمیرات چرخ خیاطی آن است.
  • این کار خانه  شبکه جهانی راه اندازی کرد و خدمات را به نماینده های خود واگذار نکرد و خودش مستقیم با ارسال تعمیرکار به دیگر کشور ها باعث آموزش بهتر تکنسین های داخلی شد.
  • سردوز 4نخ جک مدل E3-4 دارای گارانتی یک ساله شرکت ایران جک می باشد.
  • این چرخ سردوز مجهز به سیستم خنک کننده و  همچنین دارای سیستم برگشت روغن نیز می باشد.

 

چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8

چرخ خیاطی راسته دوز مدل F4 از ماشین های دوخت صنعتی شرکت جک می باشد که با موتور دینام سرخود یا سرو موتوری دارد. این موتور تا 71 درصد در مصرف انرژی برق دستگاه، صرفه جویی می کند. صدا و لرزش کمی دارد و برای استفاده در آپارتمان های امروزی گزینه مناسبی به شمار می رود. این چرخ خیاطی صنعتی به مانند سایر هم نوعان صنعتی خود، سرعت و کیفیت دوخت بالایی دارد. بدنه چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F4 از جنس چدن بوده و استحکام و دوام بالایی دارد، و پنل آن طوری طراحی شده است که تمام کاربر ها از مبتدی تا پیشرفته بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین این مدل چرخ خیاطی جک مجهز به چراغ LED بوده که در صورت کارنکردن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود(استند بای) و در نتیجه در مصرف برق دستگاه صرفه جویی می کند.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز مدل F4
  • وزن چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 بدون لوازم 32/38.7 کیلوگرم می‌باشد
  • سایز کارتون آن 645×248×550 میلی متر بوده و همینطور جنس بدنه آن از چدن می‌باشد.
  • این چرخه خیاطی اقلام همراه خود را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پایه فابریک، آنتن مخصوص دستگاه، همینطور روغن یک لیتری و پیچ‌گوشتی و همچنین دفترچه لوازم و یک بسته سوزن، اشاره نمود.
  • شما با تهیه این محصول نصب و آموزش را در محل فروشگاه آموخته و همچنین تحویل کالا و پرداخت مبلغ در محل انجام می‌شود.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک A5 w

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک A5 w از جدیدترین مدل های راسته دوز شرکت جک می باشد. مدل  Jack  A5W از قابلیت های منحصر بفردی نسبت به مدل های اتوماتیک جک می باشد. A5W مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف  و معمولی  و بعضی از پارچه های ضخیم می باشدمهمترین ویژگی این چرخ خیاطی سیستم سرقائمی حرفه ای بوده که نسبت به مدل های دیگر  عملیات سرقائمی را بدون زیر نخ انجام میدهد

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک A5 w
  • چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک A5w عملیات دوخت پایدار و بدون صدا در هنگام خیاطی
  • مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای سیستم هشدار دهنده روغن در صورت کم شدن روغن چرخ خیاطی
  • همچنین دارای محفظه ای جهت محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • در هنگام بوجود آمدن خطا در سیستم چرخ خیاطی به صورت اتوماتیک متوقف می شود و تا ارور مربوطه رفع شود.
  • کارکرد آسان و یادگیری سریع آپشن های چرخ خیاطی و دارای سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • مجهز به پورت USB که می توان از آن بعنوان شارژر، جهت فن خنک کننده و یا برای ارتقا محصول (Upgrade) استفاده نمود.
  • سرعت دوخت این چرخ راسته دوز 5000دوخت در دقیقه و مجهز به فن خنک کننده موتور و مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و مجهز به نمایشگر دیجیتال میزان روغن و مجهز به سیستم نخ قطع کن خودکار و مجهز به تنظیم موقعیت سوزن نیز می باشد.
  • از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم چرخشی میله که باعث کم شدن صدا و لرزش دستگاه حین عملیات دوخت می شود

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A2S

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A2S  از سری تولیدات نسل جدید این کارخانه می باشد که با ورود خود به بازار مخاطبان بسیاری پیدا کرده است. به بیان ساده چرخ خیاطی مدل A2S یک چرخ خیاطی صنعتی با ویژگی هایی مابین چرخ خیاطی جک A4 و چرخ خیاطی جک A2 می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A2S
  • این مدل از چرخ خیاطی راسته دوز جک، از نظر پلتفرم وطراحی، بسیاری از ویژگی های مدل های قبلی را دارد، اما برخی از این ویژگی ها اضافه و برخی حذف شده اند.
  •  این مدل سخنگو نمی باشد
  • همچنین پایه بلند کن خودکار ندارد و پایه بلند کن آن با فشردن پدال وبصورت پایی است.
  • چرخ خیاطی جک مدل a2s قابلیت راسته دوزی و مجهز به سرقائمی زن اتومات ابتدا و انتها دوخت، دارای سیستم نخ قطع کن خودکار نیز می باشد
  • همچنین این چرخ خیاطی جک راسته دوز مجهز به نسل جدید موتور بوده
  • قابل استفاده در منازل و آپارتمان های مسکونی (با توجه به اینکه این نوع چرخ خیاطی بی صدا بوده  می باشد) و مجهز به سیستم خنک کننده، چراغ LED و قابلیت تنظیم موقعیت سوزن نیز می باشد.
  • پنل تنظیمات این چرخ خیاطی  لمسی(تاچ) بوده، مجهز به فن خنک کننده پیشرفته
  • تنظیم سرعت دوخت نیز از دیگر خصوصیات این چرخ خیاطی می باشد

 

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7 پلاس

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7 پلاس یکی از جدیدترین مدل های شرکت چرخ خیاطی جک در سال 2022 می باشد. این چرخ خیاطی راسته دوز اولین چرخ خیاطی راسته دوز در جهان بوده که در حافظه خود 12 برنامه گلدوزی را دارا می باشد. چرخ خیاطی اتوماتیک جک مدل A7 پلاس بروزترین چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. این چرخ خیاطی دارای سیستم تیغ برش دو طرف متحرک بوده و یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که بروی این چرخ خیاطی اضافه شده، سیستم پایه بلند کن الکترونیک می باشد که با این ویژگی کاربر می تواند ارتفاع پایه بلند کن را بصورت الکترونیکی تنظیم کند. سیستم سرقائمی زنی این چرخ خیاطی بصورت الکترونیک بوده و دیگر خبری از سیستم سرقائمی زنی دستی بروی رو بدنه چرخ خیاط نیست. با این ویژگی کاربر می تواند سیستم سرقائمی زنی را بصورت الکترونیکی فعال کند..  علاوه بر اینکه بسیار ساده سازی شده است و به راحتی میتوان با ان کار کرد کلیه دکمه ها دارای صدا می باشد که با فشردن هر کدام ،عملکردآن و راهنمایی مخصوص به زبان فارسی پخش میشود.شاید به نظر برسد یادگیری و کاربرد این چرخ خیاطی صنعتی جک جدید سخت باشد. اما نحوه کار با آن بسیار ساده است و همانطور که گفته شد با زدن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود. چرخ خیاطی راسته دوز جک مدلA7 پلاس مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف و معمولی می باشد و از کشش بسار بالایی برخوردار است.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز کله خشک جک A7 پلاس
  • چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جک مدل A7 پلاس مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد

 

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7 یکی از جدیدترین مدل های شرکت چرخ خیاطی جک در سال 2022 می باشد. این چرخ خیاطی راسته دوز اولین چرخ خیاطی راسته دوز در جهان بوده که در حافظه خود 12 برنامه گلدوزی را دارا می باشد. چرخ خیاطی اتوماتیک جک مدل A7 بروزترین چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. این چرخ خیاطی دارای سیستم تیغ برش دو طرف متحرک بوده و یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که بروی این چرخ خیاطی اضافه شده، سیستم پایه بلند کن الکترونیک می باشد که با این ویژگی کاربر می تواند ارتفاع پایه بلند کن را بصورت الکترونیکی تنظیم کند. سیستم سرقائمی زنی این چرخ خیاطی بصورت الکترونیک بوده و دیگر خبری از سیستم سرقائمی زنی دستی بروی رو بدنه چرخ خیاط نیست. با این ویژگی کاربر می تواند سیستم سرقائمی زنی را بصورت الکترونیکی فعال کند..  علاوه بر اینکه بسیار ساده سازی شده است و به راحتی میتوان با ان کار کرد کلیه دکمه ها دارای صدا می باشد که با فشردن هر کدام ،عملکردآن و راهنمایی مخصوص به زبان فارسی پخش میشود.شاید به نظر برسد یادگیری و کاربرد این چرخ خیاطی صنعتی جک جدید سخت باشد. اما نحوه کار با آن بسیار ساده است و همانطور که گفته شد با زدن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود.چرخ خیاطی راسته دوز جک مدلA7 مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف و معمولی می باشد و از کشش بسار بالایی برخوردار است.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز کله خشک جک A7
  • چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جک مدل A7 مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه
  • دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه و همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد.

 

چرخ میان‌دوز کامپیوتری جک مدل K4-UT

این مدل میان‌دوز دارای نخ قطع کن(سرنخ زن) خودکار و همچنین پایه بلند کن اتومات می باشد که به کیفیت و سرعت دوخت شما کمک بسیار زیادی می کند

ویژگی های چرخ میان‌دوز کامپیوتری جک مدل K4-UT
  • موتور این مدل چرخ خیاطی جک  دینام سروو(سرخود)می باشد علاوه بر اینکه صدا و لرزش بسیار کمتری دارد باعث صرفه جویی71% مصرف برق می شود
  •  دارای نخ قطع کن(سرنخ زن) خودکارهمچنین به دلیل طراحی لوله ای شکل بدنه امکان دوخت نقاط لوله ای شکل لباس یا لباسهایی را که سایز کوچکی داند به شما میدهد .
  • دارای پایه بلند کن اتومات
  • سرعت دور موتور:6000 دور در دقیقه
  • مجهز به تنظیم سرعت دوخت
  • تنظیم موقعیت سوزن
  • ارتفاع پایه بلند کن:5 میلی تر
  • طول دوخت:5.6-6.4
  • حداگثر طول بخیه :1.3میلی متر

 

چرخ سردوز پنج نخ اتوماتیک جک مدل C4

چرخ سردوز پنج نخ اتوماتیک جک مدل C4 سه سیستم کاری دارد که به شرح ذیل می باشد1:سیستم تمام هوشمند:که بدون نیاز به دخالت مستقیم  کاربر عملیات دوخت را انجام می دهد. 2:سیستم نیمه هوشمند:کنترل به وسیله سنسور و قیچی اتوماتیک و 3:سیستم معمولی:کنترل به وسیله کاربر مانند دیگر سردوزهای معمولی از دیگر قابلیت های این چرخ سردوز می توان به سیستم تنظیم کار پیش بر بالا  بوده که با این سیستم می توان بهترین کشش برای دوخت انواع پارچه را با تنظیم کردن شیب کار پیش بر انجام داد و دارای DLC سیستم میل سوزن کاملا محافظت می شود که باعث افزایش طول عمر میل سوزن می شود و ارتفاع پایه بلند کن از 6mm تا  27mm (فضای عملیات بزرگ ) ، در جهت تقویت دوخت پارچه هی ضخیم و کلفت و این چرخ خیاطی دارای سیستم مکش اتوماتیک جهت  گرد و غبار و کرک و تمیز نگه داشتن دستگاه می باشد.

ویژگی های چرخ سردوز پنج نخ اتوماتیک جک مدل C4
  • این چرخ سردوز مجهز به سنسور دوخت و سیستم نخ قطع کن اتوماتیک بدون جلو و عقب کردن پارچه
  • مجهز به سیستم روغنکاری جدید جهت جلوگیری از نشت روغن و بهبود کارایی دستگاه
  • داری کلید مجزا جهت ریست کردن دستگاه و بازگشت به تنظیمات کارخانه
  • همچنین در این مدل سنسوری هوشمند تعبیه شده است به منظور جلوگیری از برش پارچه و و  با توجه به اینکه سرعت دوخت 7000دوخت در دقیقه است باعث بهره وری 35%الی100% در تولید می شود
  • از دیگر مشخصات این چرخ خیاطی سردوز می توان به چراغ LED که قابل تنظیم در 8 سطح می باشد  که به راحتی کار و کاهش خستگی بینایی کاربر کمک شایانی می کند.
  • مجهز به دینام سرخود جهت صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر وصداو کاهش لرزش دستگاه به دلیل بکارگیری شافت یک تکه از دیگر مزیت های این چرخ خیاطی می باشد.

 

چرخ دو پایه سوزن متحرک اتوماتیک جک مدل jk-2030G

با توجه به تنوع پارچه ها و کاربری های گوناگون چرخ خیاطی های متنوعی با توجه به نوع دوخت و نوع پارچه و همچنین کاربرد تولید محصول در بازار موجود است یکی از این نوع چرخ خیاطی ها .چرخ خیاطی وپایه می باشد که جهت دوخت پارچه های ضخیم و کلفت بکار گرفته می شود چرخ خیاطی دو پایه دارای دونوع 8 درجه و 12درجه می باشد.

ویژگی های چرخ دو پایه سوزن متحرک اتوماتیک جک مدل jk-2030G

چرخ دو پایه سوزن متحرک اتوماتیک جک مدل jk-2030G  دارای موتور سرو(دینام سرخود)بوده و  موتور چرخ خیاطی 6380E جک  کاملا بی صدا بوده و مصرف برق را تا 71% کاهش میدهند.با توجه به اینکه این نوع چرخ خیاطی بی صدا بوده قابل استفاده در منازل و آپارتمان های مسکونی می باشد. بازوی این مدل نسبت به چرخ های مشابه خود 2 سانتی متر بلند تر می باشد

  • این چرخ خیاطی مجهز به چراغ LED جهت دید بهتر کاربر
  • قابلیت تنظیم موقعیت سوزن ، نخ قطع کن خودکار
  • پایه بلند کن اتوماتیک
  • تنظیم سرعت
  • دوخت تک بخیه
  • ،صرفه جویی در مصرف برق تا71%، مقاوم در برابرنوسان ولتاژ برق از دیگر مزایای  این چرخ خیاطی
چرخ دو سوزن دو ماکو اتوماتیک جک JK-58750D

چرخ خیاطی دو سوزن دوماکو همانطور که از نامش پیداست دارای دو سوزن بوده که امکان دو دوخت موازی را فراهم می کند.که بیشتر جهت استحکام و زیبایی دوخت را به ارمغان می آورد. چرخ دو سوزن دو ماکو اتوماتیک جک JK-58750D نخ بیشتر(1/5 برابرنسبت به کمپلت های معمولی) می باشد. سرعت دوخت بالا(5000 دور در دقیقه)، سرعت قابل تنظیم مطابق با خواسته کاربر که  افزایش بهره وری و  بازدهی تا 40% در امر تولید می شود.

ویژگی های چرخ دو سوزن دو ماکو اتوماتیک جک JK-58750D
  • چرخ خیاطی دو سوزن دو ماکوی اتوماتیک جک  JK-58750D ، دارای موتور سرو(دینام سرخود)بوده و  موتور چرخ خیاطی  جک  کاملا بی صدا بوده
  • مصرف برق را تا 71% کاهش میدهد این چرخ خیاطی دارای کمپلت بزرگتراست که دارای ظرفیت نخ بیشتر نسبت به دیگران کمپلت ها.
  • همچنین این چرخ خیاطی دارای نخ قطع کن  خودکار و پایه بلند کن اتومات و تنظیم موقعیت سوزن نیز می باشد.
  • دارای صفحه نمایش(پنل)بزرگ  که کارایی با این چرخ خیاطی را به مراتب  تسهیل می بخشد
  • مجهز به فضای کاری بیشتر(طول صفحه20میلی متر،ارتفاع 20 میلی متر و فک آن17میلی متر)   کمپلت با ظرفیت گنجاندند نخ بیشتر(1/5 برابرنسبت به کمپلت های معمولی)
  • حداقل عرضه روغن برای جلوگیری از لکه های روغنی در حین کار و بهبود تمیزی دوخت.مجهز به دو چراغ LED   می باشد

 

چرخ دو سوزن دو ماکو استپ دار اتوماتیک جک JK-58420J

چرخ خیاطی دو سوزن دوماکو همانطور که از نامش پیداست دارای دو سوزن بوده که امکان دو دوخت موازی را فراهم می کند.که بیشتر جهت استحکام و زیبایی دوخت را به ارمغان می آورد. به دلیل دارا بودن دو سوزن، 2 دوخت موازی و برابر را بر روی پارچه ایجاد و همچنین با امکان تنظیم گام کوک، دوختی ززیبا را به محصول می بخشد. چرخ خیاطی دو سوزن دو ماکو مدل 58420 دارای سیستم استپ دار بوده که جهت دوخت کارهایی که گوشه دارند مورد استفاده قرار می گیرند. این چرخ خیاطی با توجه به داشتن میل سوزن منحصر بفرد عملیات دوخت گوشه را براحتی و اتوماتیک انجام می دهد. این چرخ خیاطی دارای راهنمای صوتی بوده و شما می توانید تنها با فشاردادن یک دکمه به تنظبمات اولیه کارخانه بازگردد

ویژگی های چرخ دو سوزن دو ماکو استپ دار اتوماتیک جک JK-58420J
  • چرخ دو سوزن دو ماکو جک JK-58420J ، دارای موتور سرو(دینام سرخود)بوده و  موتور چرخ خیاطی  جک  کاملا بی صدا بوده
  • مصرف برق را تا 71% کاهش میدهد. این چرخ خیاطی صنعتی دارای نخ قطع کن  خودکار و همچنین مجهز به پایه بلند کن اتومات نیز می باشد.
  • از دیگر ویژگی های فنی این چرخ خیاطی می توان به سیستم تنظیم موقعیت سوزن و مجهز بودن به دو چراغ LED جهت افزایش دید کاربر اشاره کرد.
  • این چرخ خیاطی دارای صفحه نمایش(پنل)بزرگ که کارایی با این چرخ خیاطی را به مراتب تسهیل می بخشد.
  • همچنین دارای فضای کاری بیشتر(طول صفحه20میلی متر،ارتفاع 20 میلی متر و فک آن17میلی متر) و کمپلت با ظرفیت گنجاندند نخ بیشتر(1/5 برابرنسبت به کمپلت های معمولی) و حداقل عرضه روغن برای جلوگیری از لکه های روغنی در حین کار و بهبود تمیزی دوخت.
  • همچنین سرعت دوخت بالا(5000 دور در دقیقه)، سرعت قابل تنظیم مطابق با خواسته کاربر می باشد.
خدمات پس از فروش چرخ خیاطی جک

بهتر است در زمان خرید هر محصولی به گارانتی آن توجه داشته باشید زیرا گارانتی یک کالا نشان از اصالت و سلامت آن دارد.این  چرخ های خیاطی  دارای دوسال خدمات پس از فروش هستند.

قیمت چرخ خیاطی جک

با توجه به نوسانت اخیر بازار نمی توان قیمت واحدی را برای چرخ خیاطی جک عنوان کرد. در صورتی که قصد دارید این محصول را خریداری کنید بهتر است به نمایندگی های مجاز شهر خود مراجعه کنید زیرا محصولی با کیفیت بالا همراه با گارانتی را در اختیار شما قرار میدهند. برای اطلاع از نمایندگی های این کمپانی در شهر خود کافی است در موتور جستجو گوگل نمایندگی چرخ جک را سرچ کنید.

شرکت زرین دوز از نمایندگی های معتبر برند جک در ایران است. این شرکت با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش چرخ های خیاطی توانسته است جز برترین شرکت ها باشد. شما می­توانید برای خرید این دو محصول بی نظیر به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان بخش فروش چرخ خیاطی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
خرید چرخ خیاطی جک
نوشتهٔ بعدی
چرخ خیاطی جویتا

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست