چرخ خیاطی خانگی

چرخ خیاطی خانگی

بلاگ
1 دیدگاه

چرخ خیاطی خانگی وسیله ای کاربردی است که در منزل اکثر بانوان خانه دار دیده می شود. این وسیله از گذشته تا کنون یکی از اجزای جدایی ناپذیر جهیزیه دختران ایرانی بوده است. شاید برایتان سوال شود که چرخ خیاطی را چه کسی اختراع کرده و از چه سال از این چرخ برای دوخت و دوز استفاده می شود؟ در این مقاله قرار است باهم تاریخچه چرخ خیاطی را مرور کنیم و با انواع چرخ خیاطی خانگی آشنا شویم.

چرخ خیاطی خانگی یکی از انواع چرخ خیاطی است که از نظر  قیمت چرخ خیاطی در مقایسه با چرخ صنعتی ارزانتر است و برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

چرخ خیاطی خانگی  برای یک نفر و برای دوخت های شخصی استفاده می شود و فقط یک نوع دوخت دارند. در یک چرخ خیاطی مدرن پارچه به راحتی به جلو سر خورده و از دستگاه خارج می شود و بدون استفاده از سوزن، انگشت دانه و سایر وسایل مورد استفاده در دوخت دستی، به صورت خودکار فرآیند دوخت را انجام داده و باعث صرفه جویی در وقت می شود. چرخ خیاطی صنعتی ، در مقابل به چرخ خیاطی خانگی، بزرگتر، سریعتر، و متنوع تر از نظر اندازه، هزینه، ظاهر، و کارایی هستند.

بر خلاف چرخ خیاطی صنعتی مانند چرخ خیاطی سردوز ، چرخ خیاطی خانگی به دلیل همه کاره بودن آن ها، انعطاف پذیری، و قابلیت حمل با ارزش است. سبک وزن بودن چرخ خیاطی بسیار مهم هستند، و بسیاری از چرخ خیاطی های خانگی از پلاستیک و پلیمر ساخته شده اند که روشن هستند، تمیز کردن آنها آسان است، و نسبت به ترک خوردگی مقاوم هستند. قاب چرخ خیاطی خانگی نیز به منظور ملاحظات مربوط به وزن از آلومینیوم ساخته شده است. فلزات دیگر مانند مس، کروم، نیکل برای قطعات خاص استفاده می شود.

چرخ خیاطی خانگی نیز به یک موتور الکتریکی، انواع قطعات فلزی از جمله پایه چرخ دنده، مکانیزم میله، قلاب، سوزن، نوار سوزن، پدال و میله کنترل اصلی نیاز دارد. قرقره ممکن است از فلز یا پلاستیک ساخته شده باشد. صفحات جریان نیز به طور خاص برای کنترل اصلی چرخ خیاطی ، انتخاب الگو و نوع دوخت، و طیف وسیعی از ویژگی های دیگر مورد نیاز است. موتورها، قطعات فلزی ماشینی و صفحه جریان توسط فروشندگان عرضه و یا توسط تولیدکنندگان ساخته می شود.

فهرست محتوا

اجزا تشکیل دهنده چرخ خیاطی

سوزن: یکی از مهم ترین بخش در چرخ خیاطی است

قرقره: معمولا بالای چرخ خیاطی قرار می گیرد

ماسوره: نخ کردن ماسوره در چرخ خیاطی کار مشکلی نیست اما امروزه چرخ خیاطی دارای ماسوره پر کن اتوماتیک ابداع شده است.

ماکو: بخشی که ماسوره در آن جای می گیرد. که ممکن است در چرخ خیاطی ثابت باشد و یا قابل جدا شدن باشد.

پدال: برای تنظیم سرعت دوخت استفاده می شود. البته پدال در چرخ خیاطی های جدید یک جز الزامی نیست و در این نوع چرخ خیاطی برای تنظیم سرعت از یک دکمه استفاده می شود.

تسمه : تسمه در برخی از چرخ خیاطی ها قایل مشاهده است و در برخی از انواع چرخ خیاطی پنهان است. تسمه تمام چرخ خیاطی ها در صورت خرابی باید از فروشندگان چرخ خیاطی سفارش داده شود. بسته به مدل و سازنده چرخ خیاطی تسمه را سفارش دهید. برای جایگزین کردن و تعمیر تسمه بهتر است از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.

زرین دوز ، نمایندگی انواع چرخ های خانگی در ایران

تنوع بالای محصولات زرین دوز موجب شده است افراد نگرانی بابت جنس پارچه خود نداشته باشند زیرا با کمک این چرخ ها به راحتی می توان انواع پارچه های ضخیم، نازک و معمولی دوخت. در چرخ های خیاطی خانگی که در روند تولید آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است.

اگر قصد خرید چرخ خیاطی از این نوع را دارید، برای مشاهده انواع مختلف چرخ خیاطی خانگی با برند های مختلف چرخ خیاطی ژانومه و غیره و همچنین برای اطلاع از قیمت چرخ خیاطی خانگی در این بخش با ما همراه باشید.

 

چرخ خیاطی دوکله ژانومه مدل 2000

چرخ خیاطی دوکله ژانومه مدل 2000 اولین و تنها چرخ خیاطی مجهز به سردوز با برش تیغ به صورت جداگانه است.این چرخ خیاطی به‌صورت کاملا متفاوت از سایر چرخ‌ های خیاطی به بازار عرضه­‌شده­‌است این چرخ خیاطی خانگی پرکاربرد توانایی دوخت و سردوزی را به طور همزمان دارد. چرخ خیاطی ژانومه 2000 ساخت کشور ژاپن بوده و یکی از مدل های پرفروش و با کیفیت چرخ خیاطی ژانومه است که امکان پاسخگوی انواع نیاز های شما از قبیل دوخت های خانگی تا پیشرفته و کارگاهی با بدنه و موتور مقاوم خود باشد.  این چرخ خیاطی طرز کار ساده داشته و از بدنه ای فلزی و مقاوم ساخته شده است(تمامی قطعات داخلی آن فلزی هستند)لازم بذکر است که سمت چپ این چرخ خیاطی جهت عملیات دوخت بوده و سمت راست امکان سردوزی را فراهم می کند

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه دوکله مدل 2000
  • چرخ خیاطی خانگی ژانومه 2000 قابلیت دوخت 15 نوع طرح و حاشیه دوزی را دارا می باشد.
  • امکان دوخت جادکمه یا مادگی، دارای سیستم بازوی آزاد جهت دوخت های حلقوی مانند دمپای شلوار و، امکان پشتیبانی سوزن 9 الی 18 را دارد
  • دارای سیستم تنظیم طول و عرض دوخت به دلخواه شما، سیستم ماسوره پر کن اتوماتیک و همچنین دارای سوزن دوقلو(دو دوخت موازی) می باشد.
  • سیستم قرار گیری ماسوره این چرخ خیاطی از رو بوده که این امر موجب تعویض راحت ماسوره می شود،
  • امکان دوخت ساده دوزی، هفت وهشت(زیگزاگ)، دکمه دوزی، جادکمه دوزی، سردوزی، پس دوز، تیکه دوزی، قیطان دوزی، حاشیه دوزی، زیپ معمولی و زیپ مخفی، لب تو(لول) و ابر دوزی را دارا می باشد .
  • ژتون این چرخ خیاطی سرخود بوده و همچنین عملیات سردوزی را به راحتی با این چرخ خیاطی می توانید انجام دهید.
  • سیستم ماکو از رو که در این دستگاه تعبیه شده، سبب افزایش سهولت در کاربری و نیز کاهش صدای دستگاه به‌صورت چشمگیر شده‌است.
  • از دیگر امکانات و ویژگی های این چرخ خیاطی  قابلیت دوخت حلقه آستین ، سردوزی ، پس‌­دوزی ، دکمه و جا دکمه ، زیپ­ دوزی ، ابردوزی و تکه‌دوزی از جمله سایر قابلیت‌­های این دستگاه است

 

چرخ خیاطی ژانومه 6000

چرخ خیاطی ژانومه 6000 ژاپن یکی از مدل های پرفروش و با کیفیت چرخ خیاطی ژانومه است که امکان پاسخگوی انواع نیاز های شما از قبیل دوخت های خانگی تا پیشرفته و کارگاهی با بدنه و موتور مقاوم خود باشد.  چرخ خیاطی ژانومه مدل 6000 دارای سیستم الکترونیکی و بسیار بی صدا و کم لرزش است و برتری آن نسبت به چرخ خیاطی های مکانیکی ژانومه در این نکته است که برای عرض دوخت، کشش نخ رو و کشش نخ مثل چرخ خیاطی ژانومه 802 نیازی به تنظیم دستی ندارند و به صورت خودکار تنظیم می شود

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 6000 ژاپن
  • چرخ خیاطی خانگی ژانومه 6000 قابلیت دوخت 135 نوع طرح و حاشیه دوزی را دارا می باشد.
  • امکان دوخت جادکمه یا مادگی بصورت اتوماتیک در یک مرحله فقط با فشردن یک کلید،دارای سیستم بازوی آزاد جهت دوخت های حلقوی مانند دمپای شلوار و همچنین دارای سیستم غیر فعالسازی کار پیش بر و عرض دوخت این چرخ خیاطی 7 میلی متر و طول دوخت 5 میلی متر(دوخت صنعتی)
  • ضمن اینکه این چرخ خیاطی مجهز به سیستم اهرم فشار پایه 3 مرحله ای که امکان دوخت پارچه های ضخیم(20لایه پارچه)، متوسط و ظریف را فراهم می کند.
  • امکان پشتیبانی سوزن 9 الی 18 را دارد. همچنین سیستم نخ زیرین از دیگر فابلیت های این چرخ خیاطی می باشد.
  • چرخ خیاطی ژانومه 6000 ژاپن امکان دوخت حروف انگلیسی و اعداد را داشته و کاربر این امکان را دارد که نام و هر مشخصات خود را به چرخ خیاطی بدهد و تا چرخ ژانومه 6000 عملیات دوخت را بصورت اتوماتیک انجام دهد.
  • این چرخ خیاطی مجهز به رفو اتوماتیک، دوخت الیک جهت مستحکم کردن دوخت، دارای پایه های جانبی جهت سهولت در عملیات خیاطی، دارای سیستم تنظیم طول و عرض دوخت به دلخواه شما، سیستم ماسوره پر کن اتوماتیک، سوزن نخ کن اتوماتیک
  • همچنین دارای اهرم کشش نخ 9 مرحله ای و سوزن دوقلو(دو دوخت موازی) می باشد.
  • با توجه به اینکه نحوه قرار دادن ماسوره این چرخ خیاطی از رو می باشد، تعویض ماسوره را برای شما بسیار راحت می کند.
  • سیستم قاب ماکو ژانومه  آسیابی بوده و چرخش آن 360 درجه می باشد.
  • امکان دوخت ساده دوزی، هفت وهشت(زیگزاگ)، دکمه دوزی، جادکمه دوزی، سردوزی، پس دوز، تیکه دوزی، قیطان دوزی، حاشیه دوزی، زیپ معمولی و زیپ مخفی، لب تو(لول) و ابر دوزی را دارا می باشد.
  • یکی دیگر از امکانات این چرخ خیاطی قابلیت بزرگنمایی مدل دوخت را نیز دارا می باشد.
  • ضمن اینکه این چرخ خیاطی اتوماتیک دارای حافظه، سیستم قرینه دوزی(دوخت معکوس طرح دلخواه)، مجهز به سیستم ویرایش دوخت، کنترل سرعت، قفل کودک، سیستم نخ قطع کن و سیستم تک دوخت(پولک دوزی) می باشد.

 

چرخ خیاطی ژانومه 7000A

چرخ خیاطی ژانومه 7000A  از چرخ خیاطی های پرطرفدار شرکت ژانومه ژاپن است که برای مصارف خانگی و همچنین خیاطان تازه کار بسیار مناسب می باشد. همچنین به دلیل طرح های شکوفه ای و زیبایی که روی چرخ خیاطی طراحی شده بسیار مورد پسند خانم های خانه دار و خیاط قرار گرفته است. دقت کنید این چرخ خیاطی دارای مدل های مختلف 7000، 7100، 7200 بوده که از لحاظ امکانات و کارایی تفاوتی باهم نداشته و تنها در رنگ بندی متفاوت هستند.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 7000A
  • چرخ خیاطی ژانومه 7000A دارای 30 مدل دوخت نیز می باشد.
  • همینطور قابلیت دوخت دکمه و جادکمه در تک مرحله و قابلیت پس دوزی و زیپ دوزی و همچنین ژرسه دوزی را دارد.
  • علاوه بر این، قابلیت استفاده از انواع سوزن ها از شماره 9 تا الی 18 در این چرخ خیاطی امکان پذیر است.
  • از امکانات مهم چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000 مجهز بودن به سیستم معکوس دوزی می باشد.
  • هنگام فعال کردن این سیستم می توانید پس از دوخت پارچه یک دور دیگر پارچه را در جهت معکوس دوخت بزنید.
  • این قابلیت برای محکم کاری در پارچه های زخیم که معمولا دوخت آنها مشکل است و ممکن است به درستی دوخته نشود بسیار مناسب و کارآمد است.
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000 دارای مزایای زیادی بوده که از مزایای مهم آن می توان به دور موتور سریع این چرخ خیاطی اشاره کرد.
  • این چرخ خیاطی دارای دور موتور 860 دوخت در دقیقه است.
  • با این تعداد دوخت می توانید در کوتاه ترین زمان الگلوی تعداد زیادی لباس را طراحی کنید و برای خودتان و خانوادتان با صرفه جویی در وقت و هزینه لباس های زیبا خلق کنید.
  • همچنین در طراحی بدنه بیرونی چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000 از فایبر گلاس و در بدنه داخلی از آلومینیوم استفاده شده که باعث می شود چرخ خیاطی در عین زیبایی و ظرافت استحکام و توانایی بالایی داشته باشد.
  • این چرخ خیاطی از صدا و لرزش پایینی برخوردار است که باعث آرامش کاربر در حین خیاطی می شود.
  • پس اگر برای شروع و آشنایی با خیاطی نیاز به یک چرخ خیاطی مناسب و اقتصادی دارید یا حتی اگر خیاط ماهری هستید می توانید سری به محصولات ژانومه بزنید تا از محصولات با کیفیت این برند بهترین بهره را ببرید.
چرخ خیاطی ژانومه اتوماتیک مدل MC11000

از دغدغه‌های همیشگی افرادی که قصد انجام کارهای مربوط به دوخت و دوز حرفه ای را دارند، می‌توان به تهیه چرخ خیاطی مناسب اشاره نمود. این چرخ خیاطی ساخت کشور ژاپن بوده و دارای تکنولوژی بسیار بالایی می باشد. همچنین قابلیت گلدوزی با کارگاه به‌صورت تمام اتوماتیک را نیز دارا می باشد در این مقاله درباره چرخ خیاطی ژانومه اتوماتیک لمسی مدل MC11000 اطلاعاتی در اختیار مخاطبین قرار داده می‌شود.تیم بازاریابی و فروش شرکت ژانومه این چرخ خیاطی را به‌عنوان دستگاهی برتربه بازار معرفی کرده است. اگر که قصد تهیه چرخ خیاطی را دارید، با مطالعه این مقاله به جزئیات اطلاعات درباره این محصول پی خواهید برد و می‌توانید هوشمندانه تر، چرخ خیاطی مورد نظر خود را انتخاب کنید

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه اتوماتیک مدل MC11000
  • چرخ خیاطی ژانومه اتوماتیک لمسی مدل MC11000 محصول سال 2022 بوده.
  • این محصول از استانداردهای بالایی، برخوردار می‌باشد که استاندارد آن استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV می‌باشد.
  • همچنین این محصول کاربردهای فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی، ژرسه دوزی، دکمه دوزی، لبه دوزی و همچنین ساتن دوزی، اشاره نمود. چرخ خیاطی ژانومه مدلMC11000، تکنولوژی ماشین آن به صورت کامپیوتری می‌باشد.
  • تعداد برنامه دوخت آن358 مدل حاشیه ذخیره شده در حافظه داخلی بوده ودارای 13مدل دوخت جادکمه، همچنین مجهز به سوزن نخ کن اتوماتیک می‌باشد.
  • این چرخ خیاطی مجهز به سیستم نورپردازی مدرن با ۸ ال‌ای‌دی تعبیه شده در دستگاه، مجهز به  کاربر ۷ ردیفه جهت  دوخت پارچه‌های ضخیم، مجهز به سیستم کنترل و تنظیم سرعت به‌صورت اتوماتیک،
  • دارای نرم‌افزار دیجی‌تایزر و کلید برنامه جهت تبدیل برنامه به حرکت سوزن، قابلیت ویرایش طرح ها و مدل(قابلیت چرخاندن، بزرگنمایی)
  • همینطور این چرخ خیاطی خانگی مدرن و جدید امکان تنظیم طول دوخت و اهرم فشار پایه همینطور اهرم کششی و بازوی آزاد جهت دوخت دور آستین و دوخت سرقائمی
  • همینطور چراغ ال ای دی را دارا می‌باشد.
  • این محصول دارای نمایشگر رنگی برای انتخاب طرح و طراحی توسط نرم افزار ژانومه و همینطور توانایی دوخت پارچه‌های ضخیم و نازک و انتقال طرح از طریق usb را، دارا می‌باشد

 

چرخ خیاطی ژانومه اکسل 10

چرخ خیاطی ژانومه مدل اکسل 10  دارای طراحی منحصر به فرد و بسیار خاص است و برای افرادی است که به دنبال یک چرخ خیاطی آسان و کاربردی هستند.همچنین به دلیل ویژگی ها و امکانات بسیار و تنوع بالا در طرح های دوخت این چرخ خیاطی این چرخ مناسب برای افراد متخصص در حوزه خیاطی و تولیدی ها است و به راحتی انواع دوخت را برای شما ارائه می کند.این چرخ خیاطی ژانومه از سری محصولات استوک ساخت ژاپن بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل اکسل 10
  • از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت انواع دوخت مانند جادکمه، دکمه، حاشیه دوزی، تکه دوزی، گلدوزی، زیپ دوزی و … اشاره کرد.
  • عرض دوخت این چرخ 5 میلیمتر و طول آن 4 میلیمتر است
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل اکسل دارای بازوی متحرک برای دوخت انواع یقه، آستین، شلوارو..  است.این چرخ خیاطی دارای امکاناتی همچون  درجه تنظیم کشش نخ نیز می باشد.
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل اکسل با قابلیت های ویژه ای که دارد به خوبی انواع دوخت های زیگزاگ، ضخیم دوزی، نازک دوزی، گلدوزی و دوخت زیپ و جادکمه را انجام می دهد.
  • این چرخ خیاطی دارای یک بازوی چرخشی آزاد برای دوخت انواع یقه و آستین پیراهن و شلوار است که یکی از ویژگی های مهم این محصول است.
  • از جمله ویژگی های این محصول می توان به 10 مدل حاشیه دوزی اشاره کرد. قابیلت استفاده سوزن  9 الی 18 را نیز دارا می باشد
چرخ خیاطی ژانومه دوکله مدل 2200

چرخ خیاطی ژانومه دوکله مدل 2200 اولین و تنها چرخ خیاطی مجهز به سردوز با برش تیغ به صورت جداگانه است.این چرخ خیاطی به‌صورت کاملا متفاوت از سایر چرخ‌ های خیاطی به بازار عرضه­‌شده­‌است این چرخ خیاطی خانگی پرکاربرد توانایی دوخت و سردوزی را به طور همزمان دارد. چرخ خیاطی ژانومه 2200 ساخت کشور ژاپن بوده و یکی از مدل های پرفروش و با کیفیت چرخ خیاطی ژانومه است که امکان پاسخگوی انواع نیاز های شما از قبیل دوخت های خانگی تا پیشرفته و کارگاهی با بدنه و موتور مقاوم خود باشد. این چرخ خیاطی طرز کار ساده داشته و از بدنه ای فلزی و مقاوم ساخته شده است(تمامی قطعات داخلی آن فلزی هستند)لازم بذکر است که سمت چپ این چرخ خیاطی جهت عملیات دوخت بوده و سمت راست امکان سردوزی را فراهم می کند.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه دوکله مدل 2200
  • چرخ خیاطی ژانومه دوکله مدل 2200 قابلیت دوخت 15 نوع طرح و حاشیه دوزی را دارا می باشد.
  • امکان دوخت جادکمه یا مادگی، دارای سیستم بازوی آزاد جهت دوخت های حلقوی مانند دمپای شلوار و، امکان پشتیبانی سوزن 9 الی 18 را دارد، دارای سیستم تنظیم طول و عرض دوخت به دلخواه شما، سیستم ماسوره پر کن اتوماتیک و همچنین دارای سوزن دوقلو(دو دوخت موازی) می باشد.
  • سیستم قرار گیری ماسوره این چرخ خیاطی از رو بوده که این امر موجب تعویض راحت ماسوره می شود، امکان دوخت ساده دوزی، هفت وهشت(زیگزاگ)، دکمه دوزی، جادکمه دوزی، سردوزی، پس دوز، تیکه دوزی، قیطان دوزی، حاشیه دوزی، زیپ معمولی و زیپ مخفی، لب تو(لول) و ابر دوزی را دارا می باشد .
  • ژتون این چرخ خیاطی سرخود بوده و همچنین عملیات سردوزی را به راحتی با این چرخ خیاطی می توانید انجام دهید.
  • سیستم ماکو از رو که در این دستگاه تعبیه شده، سبب افزایش سهولت در کاربری و نیز کاهش صدای دستگاه به‌صورت چشمگیر شده‌است.
  • از دیگر امکانات و ویژگی های این چرخ خیاطی  قابلیت دوخت حلقه آستین ، سردوزی ، پس‌­دوزی ، دکمه و جا دکمه ، زیپ­ دوزی ، ابردوزی و تکه‌دوزی از جمله سایر قابلیت‌­های این دستگاه است

 

چرخ خیاطی ژانومه دوکله مدل 2300

چرخ خیاطی دوکله ژانومه مدل 2300 اولین و تنها چرخ خیاطی مجهز به سردوز با برش تیغ به صورت جداگانه است.این چرخ خیاطی به‌صورت کاملا متفاوت از سایر چرخ‌ های خیاطی به بازار عرضه­‌شده­‌است این چرخ خیاطی خانگی پرکاربرد توانایی دوخت و سردوزی را به طور همزمان دارد. چرخ خیاطی ژانومه 2300 ساخت کشور ژاپن بوده و مجهز به سوزن نخ کن اتوماتیک نیز می باشد.  چرخ خیاطی ژانومه دوکاره مدل 2300یکی از مدل های پرفروش و با کیفیت چرخ خیاطی ژانومه است که امکان پاسخگوی انواع نیاز های شما از قبیل دوخت های خانگی تا پیشرفته و کارگاهی با بدنه و موتور مقاوم خود باشد.  این چرخ خیاطی طرز کار ساده داشته و از بدنه ای فلزی و مقاوم ساخته شده است(تمامی قطعات داخلی آن فلزی هستند)لازم بذکر است که سمت چپ این چرخ خیاطی جهت عملیات دوخت بوده و سمت راست امکان سردوزی را فراهم می کند

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه دوکله مدل 2300
  • چرخ خیاطی خانگی ژانومه 2300 قابلیت دوخت 15 نوع طرح و حاشیه دوزی را دارا می باشد.
  • امکان دوخت جادکمه یا مادگی، دارای سیستم بازوی آزاد جهت دوخت های حلقوی مانند دمپای شلوار و، امکان پشتیبانی سوزن 9 الی 18 را دارد
  • دارای سیستم تنظیم طول و عرض دوخت به دلخواه شما، سیستم ماسوره پر کن اتوماتیک، سوزن نخ کن اتوماتیک و همچنین دارای سوزن دوقلو(دو دوخت موازی) می باشد.
  • سیستم قرار گیری ماسوره این چرخ خیاطی از رو بوده که این امر موجب تعویض راحت ماسوره می شود، امکان دوخت ساده دوزی، هفت وهشت(زیگزاگ)، دکمه دوزی، جادکمه دوزی، سردوزی، پس دوز، تیکه دوزی، قیطان دوزی، حاشیه دوزی، زیپ معمولی و زیپ مخفی، لب تو(لول) و ابر دوزی را دارا می باشد .
  • ژتون این چرخ خیاطی سرخود بوده و همچنین عملیات سردوزی را به راحتی با این چرخ خیاطی می توانید انجام دهید.
  • سیستم ماکو از رو که در این دستگاه تعبیه شده، سبب افزایش سهولت در کاربری و نیز کاهش صدای دستگاه به‌صورت چشمگیر شده‌است.
  • از دیگر امکانات و ویژگی های این چرخ خیاطی  قابلیت دوخت حلقه آستین ، سردوزی ، پس‌­دوزی ، دکمه و جا دکمه ، زیپ­ دوزی ، ابردوزی و تکه‌دوزی از جمله سایر قابلیت‌­های این دستگاه است
چرخ خیاطی ژانومه مدل 1014

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1014 از جمله مدل های گروه اقتصادی ژانومه جهت انجام امور اولیه خیاطی در منزل، ساخت شرکت ژانومه که با درب جعبه در بازار بفروش می رسد. چرخ خیاطی خانگی ژانومه1014 توسط شرکت ژانومه ژاپن طراحی ودیزاین شده و در شرکت ژانومه تایلند به تولید می رسد. بدنه چرخ خیاطی 1014 از وزن مناسب و طراحی ساده برخوردار است که با دسته قرار گرفته روی بدنه به راحتی قابل حمل و مجهز به درب جعبه محکم ABS می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 1014
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 1014 مجهز به سیستم نخ کن اتوماتیک بوده،
  • بدنه بیرونی این چرخ خیاطیاز فایبرگلاس تشکیل شده، عرض دوخت 5میلیمت و طول دوخت آن نیز 4میلیمتر می باشد.
  • دور موتور این چرخ خیاطی 860 دوخت در دقیقه بوده و قابلیت دوخت  14 مدل طرح و  حاشیه دوزی، قابلیت دوخت ساده و زیگزال، توانایی دوخت انواع پارچه های ضخیم، نازک و حریر
  • مجهز به  سیستم فشار پایه جهت دوخت پارچه های ضخیم را دارا می باشد.
  • سیستم قاب ماکو این چرخ خیاطی خانگی نیم دور تمام فلز بوده و توانایی دوخت حلقوی(بازو آزاد) مانند آستین و دمپای شلوار از دیگر خصوصیات این چرخ خیاطی می باشد.
چرخ خیاطی ژانومه مدل 1020

چرخ خیاطی ژانومه 1020  از محصولات بسیار کاربردی شرکت ژانومه است و طراحی بسیار زیبای آن در کنار کارایی بالا این چرخ را به محصولی بسیار محبوب تبدیل کرده است.این چرخ خیاطی قابلیت انواع دوخت را دارد و مناسب برای استفاده خانگی برای دوخت انواع لباس های زیبا می باشد.همچنین این چرخ خیاطی قابلیت دوخت انواع پارچه در ضخامت های مختلف را دارد. این چرخ با توجه به استاندارد های بین المللی به بهترین شکل طراحی شده است و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه نیوهوم 1020
  • چرخ خیاطی ژانومه 1020  دارای 8 مدل متنوع دوخت برای دوخت انواع حاشیه است که شامل، دکمه و جادکمه چهار مرحله ای، گلدوزی، انواع دوخت ساده، زیپ دوزی، قیطان دوزی، حلقوی و زیگزاگ است.
  • چرخ خیاطی ژانومه نیوهوم 1020 دارای قابلیت دوخت انواع پارچه از نازک ترین تا ضخیم ترین مانند حریر و جین و …. است.
  • از جمله قابلیت های این چرخ خیاطی قابلیت دوخت های حلقوی شکل به وسیله ی یک بازوی متحرک است که دوخت انواع یقه، سر آستین، دمپای شلوار و …. را بسیار آسان می کند.
  • طول دوخت در این چرخ خیاطی 4 میلیمتر و عرض آن 5 میلی متر است که مناسب برای دوخت انواع لباس و گلدوزی است.
  • با خرید چرخ خیاطی ژانومه مدل 1020  می توانید قشنگ ترین گلدوزی ها و بهترین دوخت ها را بر روی پارچه و لباس داشته باشید.
چرخ خیاطی ژانومه مدل 1040

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1040  از سری محصولات شرکت ژانومه است. این چرخ امکانات بسیار کاربردی و مناسبی را فراهم کرده که نیاز بسیاری از شما مشتریان را مرتفع می سازد. وجود 7 مدل حاشیه دوزی، موتور پرتوان و با لرزش و صدای بسیار کم از جمله ی این امکانات است. چرخ خیاطی 1040 شرکت ژانومه توانسته است استانداردهای مختلف جهانی را دریافت کند. این تنها بخشی از ویژگی های این چرخ خیاطی خانگی است.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 1040
  • شرکت ژانومه در چرخ خیاطی ژانومه نیوهوم 1040 از یک اهرم فشار پایه ای برای دوخت پارچه های مختلف استفاده کرده که دوخت پارچه های با ضخامت مختلف را میسر کرده است.
  • ژانومه با کمک سیستم بازو آزاد در این چرخ، امکان دوخت های حلقوی مانند یقه لباس، دمپای شلوار و سرآستین را فراهم کرده است.
  • چرخ خیاطی ژانومه 1040 از سیستم نخ کن خودکار بهره می برد که در کنار ویژگی هایی نظیر سیستم تنظیم دوخت و کشش نخ، کاربری محصول را ساده کرده است.
  • جنس بدنه چرخ خیاطی چرخ خیاطی ژانومه نیوهوم 1040 از فایبرگلاس مستحکم است که دوام و عمر طولانی دستگاه را تضمین می کند.
  • به خاطر وجود موتورهای جدید ژانومه در این محصول، لرزش چرخ تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و شما صدای زیادی از آن نخواهید شنید.
  • موتور پرتوان این دستگاه توان تعداد 860 دوخت در هر دقیقه را دارد.
ویژگی های فنی چرخ خیاطی ژانومه 1040
  • سرعت دوخت: 860 دوخت در دقیقه
  • مجهز به سیستم نخ کن اتوماتیک
  • مجهز به چراغ ال ای دی
  • لرزش و صدای کم
  • مجهز به سیستم اهرم معکوس
  • مجهز به سیستم تنظیم طول دوخت
  • مجهز به سیستم کشش نخ
چرخ خیاطی ژانومه مدل 1130A

چرخ خیاطی مدل 1130 از جمله مدل های گروه اقتصادی ژانومه جهت انجام امور اولیه خیاطی در منزل، ساخت شرکت ژانومه که با درب جعبه در بازار بفروش می رسد. این چرخ امکانات بسیار کاربردی و مناسبی را فراهم کرده که نیاز بسیاری از شما مشتریان را مرتفع می سازد و و همچنین به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت بسیار پایین در بازار ایران به شهرت رسیده است.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 1130A
  • از ویژگی های این چرخ خیاطی می توان به امکان دوخت 30 مدل حاشیه دوزی و بیش از 50 مدل دوخت ترکیبی، قابلیت دوخت دو سوزنه موازی، مجهز به تیغ سر نخ زن، عرض زیگزال 5 میلی متر، دوخت جادکمه در 4 مرحله، توانایی دوخت حلقوی (بازو آزاد) مانند آستین و دمپای شلوار اشاره کرد.
  • ضمنا این محصول دارای 3 سال گارانتی شرکت ژانومه می باشد.
  • از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی خانگی می توان به طراحی جدید کف تخت و بدنه فلزی، ماکو قاب ماکو فلزی،سوزن نخ کن اتومات، دارای اهرم کشش نخ جهت تنظیم دوخت، سیستم قاب ماکو نیم دور
  • همچنین چرخ خیاطی ژانومه 1130a دارای اهرم فشار پایه جهت دوخت های ظریف و ضخیم می باشد

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1212

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1212 از محصولات بسیار عالی برند ژانومه است و به دلیل کیفیت و دوام بالای این محصول به کشور های مختلف عرضه شده و با استقبال بسیار خوبی روبه رو شده است.این مدل دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد به طوری که بعد از سال ها دچار خرابی و اشکال نمی شود. ژانومه مدل 1212 یکی از محصولات منحصر به فرد برند ژانومه است که قابلیت دوخت های بسیار سنگین را دارد که مناسب برای بسیاری از تولیدی ها برای نولیدات انبوه و گسترده است.دوام و کیفیت بالای این محصول از جمله ویژگی های بسیار خوب این مدل چرخ خیاطی است که باعث استقبال گسترده در داخل و خارج از ایران شده است.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 1212
  • از خصوصیات و ویژگی های مهم چرخ خیاطی ژانومه مدل 1212 تنظیم فشار پایه دوخت است که به شما این امکان را می دهد تا انواع پارچه با هر ضخامتی را به راحتی بدوزید.
  • از دیگر امکانات این چرخ خیاطی خانگی ژانومه توانایی انواع دوخت های مختلف است مانند سردوز، دکمه دوز، خلق دوزی، تکه دوزی، قیطان دوزی، دوخت بر روی پار چه های مختلف و… است
  • همچنین قابلیت دوخت پارچه های کشی را داراست.طول دوخت این مدل 4 میلیمتر و عرض آن تا 5 میلیمتر است که بسیار مناسب برای انواع طرح ها، حاشیه دوزی، رومیزی، گلدوزی و …. است.
  • چرخ خیاطی ژانومه دارای یک بازوی متحرک برای دوخت یقه، آستین و شلوار است که کار را برای خیاطلن و افراد حرفه ای بسیار آسان و سریع می کند.
  • از خصوصیات دیگر این محصول می توان به صدای بسیار کم که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است
  • همچنین دارا بودن پدال برای دوخت معکوس اشاره کرد.این چرخ خیاطی قابلیت 860 دوخت در دقیقه دارد که مناسب برای کارگاه ها و تولیدی ها و همینطور لباس های زیباست.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1412

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1412 از جمله مدل های اقتصادی ژانومه در دسته بندی گروه نیوهوم بوده که جهت انجام امور اولیه خیاطی و رفع نیاز یک کدبانوی خانه دار توصیه می گردد. امکان نصب این محصول بروی مبل چرخ خیاطی وجود داشته و همچنین استفاده از این محصول بصورت پرتابل میسر می باشد. چرخ ژانومه 1412 دارای تعداد حاشیه دوزی 14 مدل بوده و یک مدل جا دکمه ۴ مرحله ای باز و آزاد و دارای درجه تنظیم طول دوخت دارای درجه تنظیم کشش نخ قابلیت دوخت ساده ، گلدوزی ، جادکمه قیطان دوزی ،و.. دارای سیستم سوزن نخ کن اتوماتیک همراه بادرب وجعبه و از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی خوب انجام عملیات دوخت بروی کارهای لوله ای شکل مانند دمپای شلوار و سر آستین، سرعت دوخت 860، عرض زیگزال دوزی 5 میلی متر و قابلیت دوخت ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی از جمله سایر امکانات این محصول می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 1412
  • چرخ های خیاطی ژانومه 1412 در واقع دارای تکنولوژی بروز می‌باشد.
  • همچنین سوزن‌های مورد نیاز آن 9 تا 18 می‌باشد. همچنین این چرخ خیاطی عرض دوخت آن ۵ میلی متر بوده و تعداد سوزن آن یک سوزن می‌باشد.
  • تعداد برنامه دوخت آن 14 عدد بوده و این محصول دارای سوزن نخ کن اتوماتیک نیز، دارد.
  • تعداد دوخت در دقیقه چرخ خیاطی ژانومه ۸۶۰ دوخت در دقیقه و سیستم قاب ماکو آن نیم‌دور تمام فلز می‌باشد.
  • امکان تنظیم طول دوخت و اهرم فشار پایه همچنین اهرم کشش نخ را نیز دارد. بازوی آزاد که جهت دوخت دور آستین مورد نیاز هست را نیز دارا بوده و دوخت سر قائمی را نیز دارد.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 393A

شرکت چرخ خیاطی ژانومه با بکارگیری از آخرین فناوری های روز در تولید لوازم خانگی، الگو بسیار مناسبی برای صنعت دوخت و دوز و نساجی جهان می باشد. این شرکت روز به روز در تلاش برای ارتقا کیفیت محصولات خود می باشد و این کار را با تحقیقات بنیادی و انجام مطالعات احیاگرانه در حوزه صنعت به انجام می رساند. هدف شرکت ژانومه همیشه به دنبال بهترین کیفیت در زمینه فعالیت خود می باشد. ژانومه، از وفاداری نمایندگی های خود به عنوان موثرترین عامل پیشرفت و توسعه شرکت یاد می کند.یکی از محصولات پر طرفدار شرکت ژانومه چرخ خیاطی مدل 393A است که به دلیل قابلیت های زیاد آن، محبوبیت بالایی بین کاربران خانگی دارد. در ادامه با ویژگی های این چرخ خیاطی خانگی بیشتر آشنا می شویم.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 393A
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 393A، از  پرطرفدارترین مدل های چرخ خیاطی گلدوزی در دنیا است که در انواع دوخت ها از جمله، ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی کاربرد دارد.
  • چرخ خیاطی مدل 393A به دلیل عملکرد مناسب و لرزش و صدای کم بسیار محبوب است.
  • دلایل دیگری که موجب محبوبیت این مدل شده است، مقاومت و استحکام بالا، بدنه تمام فلز، سیستم نخ کن خودکار، دوخت 22 مدل حاشیه دوزی، دوخت جادکمه در 4 مرحله، زیگزال دوزی به عرض 5 میلی متر می باشد.
  • علاوه بر تمام ویژگی های ذکر شده، مدل393A  امکان دوخت های حلقوی (باز و آزاد) جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار و همچنین سیستم پایه فشار جهت دوخت پارچه های ضخیم را دارد.
  • این چرخ خیاطی قابلیت نصب بروی مبل چرخ خیاطی و همچنین استفاده به صورت پرتابل را دارد.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 5055

چرخ خیاطی ژانومه مدل 5055 از سری محصولات استوک شرکت ژانومه که قطعات آن ساخت ژاپن و موناژ ان در کشور تایوان انجام شده است. این چرخ امکانات بسیار کاربردی و مناسبی را فراهم کرده که نیاز بسیاری از شما مشتریان را مرتفع می سازد و و همچنین به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت بسیار پایین در بازار ایران به شهرت رسیده است. چرخ خیاطی ژانومه 5055 استوک تایوان بوده و از کیفیت قطعات بالایی برخوردار است. وجود 15 مدل حاشیه دوزی، موتور پرتوان و با لرزش و صدای بسیار کم از جمله ی این امکانات است. چرخ خیاطی ژانومه دارای سیستم ژتون سرخود و سیستم ماکو از رو می باشد در ضمن محیط دوخت این چرخ خیاطی 18 سانتی متر می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 5055
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 5055 یکی از بهترین استوک ژانومه ساخته شده در تایوان  است.
  • این چرخ خیاطی دارای سیستم سوزن نخ کن اتوماتیک و پدال سرخود می باشد.
  • دوخت مادگی یا همان جادکمه در این چرخ خیاطی در دو مرحله انجام میشود.
  • ژانومه 5055 یک چرخ خیاطی مکانیکی با قابلیت راسته دوزی و زیگزاگ(7 و 8) به عرض 5 و طول گلدوزی 4 میلیمتر است.
  • این چرخ خیاطی قابلیت دوخت انواع پارچه های ضخیم، متوسط، تریکو ، حریر و لباس عروس را دارا بوده
  • سیستم ماکوی ان از نوع تمام دور فلزی است و ماکو از بالا وارد می‌شود.
  • این چرخ خیاطی بسیار پرکاربرد قابلیت تنظیم طول دوخت و نیز عرض دوخت  را دارا است.
  • همچنین چرخ خیاطی ژانومه 5055 امکان دوخت جا دکمه به صورت چهار مرحله ای را دارا است.
  • این چرخ خیاطی قابلیت دکمه دوزی، دوخت‌های طرح‌دار و دوخت مدل‌های گلدوزی می باشد.
  • بدنه و قطعات داخلی ژانومه 5055 از فلزی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. قابلیت دوخت ساده دوزی، سردوزی، مادگی(جادکمه)، دکمه دوزی، پس دوزی، تیکه دوزی، لب تو(لول)، حاشیه دوزی، زیپ دوزی را دارا می باشد
نحوه خرید چرخ خیاطی خانگی از زرین دوز

از نمایندگی های معتبر برند های نامبرده شده در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد. شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان این شرکت چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است به سایت زرین دوز رفته و فرم مربوطه را پر کنید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چرخ خیاطی صنعتی
نوشتهٔ بعدی
چرخ خیاطی ژانومه استوک

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست