لیست قیمت چرخ خیاطی

لیست قیمت چرخ خیاطی

بلاگ
10 دیدگاه

چرخ خیاطی نیز به مانند بسیاری از محصولات صنعتی دیگر حاصل انقلاب صنعتی بوده و در جهت کاهش کارهایی که با دست از جمله دوختن انجام می شد، به وجود آمد. همانطور که همگی به خاطر داریم و احتمالاً هنوز هم در هر خانه ای احتمال وجود آن باشد، چرخ خیاطی دستی است که از اولین دستگاه ها برای انجام کارهای دوخت و دوز در هر خانه ای بود. امروزه به خاطر افزایش سرعت انجام کارها، در بخش دوخت و دوز نیز چرخ خیاطی برقی جایگزین چرخ خیاطی دستی شده و در هر خانه ای یک چرخ خیاطی برقی و امروزی دیده می شود. تفاوت اصلی چرخ خیاطی برقی با دستی در وجود یک قطعه موتور به همراه پدال می باشد که در هنگام دوخت و دوز با اتصال دستگاه به برق و فشار دادن پدال، موتور چرخ خیاطی شروع به حرکت دادن سوزن کرده و دوخت انجام می شود.در حال حاضر چرخ خیاطی به دو دسته چرخ خیاطی خانگی و چرخ خیاطی صنعتی تقسیم بندی می شود.

قیمت انواع چرخ خیاطی

چرخ خیاطی‌ها با توجه به مدل، برند سازنده و صنعتی یا خانگی بودن و بسیاری از مشخصات دیگر دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و شما با هر بودجه‌ای که برای خرید این وسیله در نظر گرفته باشید می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود از بین مدل‌ها و برندهای مختلف به دلخواه گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

فهرست محتوا

بهترین فروشگاه های چرخ خیاطی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد:
  • این فروشگاه باید انواع مدل‌های این گروه محصولات را به مشتریان خود عرضه دارد. تنوع محصولات در این گروه بندی، در حمایت از مشتریان برای انتخاب آزادانه کمک خواهد کرد.
  • چنین فروشگاهی باید محصولات متنوع در رده‌های قیمتی گوناگون داشته و تمامی اقشار جامعه قادر به خرید با توجه به بودجه در اختیار خود باشند.
  • این فروشگاه باید توضیحات کاملی درباره محصول به مشتریان خود ارائه دهد.
  • لازم است که بهترین فروشگاه در زمینه خرید چرخ خیاطی، تصاویر واقعی از محصولات خود را ارائه دهد.
  • این فروشگاه باید قیمت‌های رقابتی و کاملاً منصفانه برای محصولات خود در نظر بگیرد. به این شکل مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به خرید خود اقدام کرده و از جهت قیمت منصفانه و عادلانه، اطمینان خاطر داشته باشند.
  • ارائه مشاوره پیش از خرید نیز لازم خواهد بود. در اکثر مواقع مشتریان برداشت خوبی از نوع محصول انتخابی بر اساس نوع نیاز خود ندارند و مشاوره پیش از خرید به آنها کمک خواهد کرد تا اطلاعات بهتری به‌دست بیاورند و برای خرید بهترین محصول، متناسب با بودجه خود اقدام کنند.

لیست خرید و قیمت انواع چرخ خیاطی

 

چرخ خیاطی دو پایه جک مدل H2

از جدید ترین محصولات شرکت جک می توان به چرخ خیاطی دوپایه جک مدل H2 اشاره کرد که عملکردی مشابه با چرخ های راسته دوز صنعتی دارد با این تفاوت که به جای یک پایه در آن از دو پایه استفاده شده است. برای دوخت پارچه های چرم، روکش صندلی، کیف و کفش  می توان از این محصول استفاده کرد. مجهز به چراغ های ال ای دی است که کار کردن برای کاربر را آسان می کند. دارای تنظیم موقعیت سوزن است و همچنین می توان سرعت دوخت را با توجه به نیاز کاربر افزایش و یا کاهش داد.

 

چرخ خیاطی دو سوزن کامپیوتری جک jk-58720

چندین سال جز برترین محصولات برند جک در جهان است. این چرخ خیاطی قابلیت دوخت همزمان دو ردیف را برای استفاده کنندگان فراهم می کند و سرعت دوخت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. برای پارچه هایی با ضخامت بالا همچون برزنت، پیراهن کتان، شلوارهای پارچه ای و کتان، مبلمان، روکش صندلی می توان از آن استفاده کرد. از دیگر مزایای استفاده از این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای سیستم نخ قطع کن و پایه بلند کن خودکار
  • تنظیم موقعیت سوزن
  • امکان دوخت های تزیینی برای حاشیه لباس
  • دکمه های این چرخ خیاطی دارای سیستم یاد آور صوتی هستند
  • به راحتی می توانید با زدن دکمه مربوط چرخ خود را ریست کنید.

 

چرخ خیاطی سردوز 3 نخ جک مدل E3-3

این چرخ خیاطی نیمه کامپیوتری به دلیل امکانات بسیاری که دارد برای افرادی که در آپارتمان مشغول به خیاطی هستند گزینه مناسبی است زیرا سرو صدای کمتری تولید می کند و هزینه های مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد که این مزایا را مدیون دینام سرخودی است که در این چرخ خیاطی تعبیه شده است. با کمک این چرخ خیاطی می توان بسیاری از پارچه های نازک ومعمولی و ضخیم را به راحتی دوخت زد.

چرخ خیاطی سر دوز 4 نخ اوماتیک جک C4

نام دیگر این چرخ خیاطی overlocking است با کمک این چرخ می توان درزهای پارچه را به صورت دقیق و یکسان در تمامی قسمت ها به صورت یکسان دوخت زد. از چرخ­های 4 نخ بیشتر برای دوخت پیراهن و شلوار پارچه ای، کت و شلوار، انواع پارچه ظریف و ضخیم و لباس ورزشی استفاده می شود

چرخ خیاطی سردوز4 نخ اتوماتیک  دارای سه سیستم کاری به شرح ذیل می باشد:

  • سیستم تمام هوشمند که کاربر هیچ گونه دخالتی به صورت مستقیم در عملیات دوخت ندارد.
  • سیستم نیمه هوشمند، کنترل به وسیله سنسور و قیچی خودکار
  • سیستم معمولی، مانند دیگر سردوزهای معمولی توسط کاربر کنترل می شود.

 

چرخ خیاطی سردوز 5نخ جک مدل E4-5

از پرفروش ترین چرخ های خیاطی در ایران می توان به چرخ خیاطی سردوز5 نخ جک مدلE$-5 اشاره کرد. در این چرخ خیاطی برای صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سروصدا از دینام سرخود استفاده شده است و برای  دوخت بسیاری از پارچه ها می توان از این محصول استفاده کرد. این چرخ خیاطی دارای سیستم خنک کننده و سیستم برگشت روغن است که می تواند طول عمر دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 

چرخ خیاطی سه نواره 12 سوزن جک jk-8009

این چرخ خیاطی همچون دیگر محصولات برند جک برای کاهش سروصدا و مصرف کمتر انرژی برق از موتور سرخوددر آن  استفاده کرده است و به دلیل چراغ های ال ای دی افزایش دید بیشتری را برای کاربر فراهم می کند.می توان موقعیت سوزن ها را در این چرخ خیاطی  با توجه به نیاز و شرایط کاربر تنظیم کرد و سرعت دوخت آن را کاهش و یا افزایش داد. فاصله سوزن های این چرخ خیاطی 4/1 تا8/1 میلی متر و اتفاع پایه بلند کن آن8 میلی متر است.

 

چرخ خیاطی کش دوز زنانه جک مدل W4-05

چرخ خیاطی کش دوز از رایج ترین چرخ های خیاطی است که برای دوخت انواع لباس های زیر، لباس ورزشی زنانه و تی شرت از آن استفاده می شود .این محصول قابلیت روغن کاری به صورت خودکار را دارد.

همچنین مانند دیگر محصولات برند جک مجهز به موتور سرخود برای کاهش سروصدا و صرفه جویی در مصرف برق است و همچنین دارای ابزار اندازه گیری و تنظیم کشش کش است.

برای آن که بتوانید چرخ خیاطی اصل با قیمت مناسبی را تهیه کنید کافی است به سایت زرین دوز مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خرید کنید.

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جویتا JT-F6

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جویتا JT-F6  از محصولات شرکت جویتا در اواخر سال 2020 روانه بازراهای جهانی شد در طراحی این محصول از طرح راسته دوز برادر 7300 الهام گرفته شده است به همین سبب شکل قاب محافظ موتور به صورت مورب طراحی شده و از جنس پلاستیک و به رنگ تیره که در همان نگاه اول یادآور راسته دوز 7300 برادر ژاپن میباشد از این محصول جهت دوخت انواع محصولات ظریف و متوسط استفاده کرد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جویتا JT-F6
  • پنل تاچ دیجیتال جهت انجام تنظیمات دوخت
  • تغییر محل سرقائمی جهت راحت تر شدن کار بر چون در مدلهای قدیمی به جهت قرارگیری این دسته زیر درجه تنظیم طول دوخت ،گاها باعث برخورد انگشتان کاربر با درجه هنگام استفاده از دسته سرقائمی میشد.
  • استفاده از قفل درجه جهت جلوگیری از حرکت درجه دوخت هنگام کار با دستگاه
  • کاهش اندازه طول سرنخ باقیمانده زیر کار تا 2.5 میلیمتر در حالیکه این اندازه در مدلهای قدیمی حدود 5 میلیمتر بوده است.
  • استفاده از مگنت سرنخ زن به جای میله نخ پرت کن که باعث افزایش فضای کار در اطراف سوزن شده همچنین باعث افزایش دقت عمل دستگاه شده و با استفاده از این سیستم هرگز نخی بعد از انجام عملیات دوخت روی کارباقی نمیماند.

 

چرخ خیاطی کمرکش جویتا JT-1509P

از چرخ خیاطی کمرکش جویتا JT-1509P جهت اتصال نوار کمر به بدنه شلوار جین و کتان استفاده میشود به همین دلیل این دستگاه به نام کمرکش نامگذاری شده است . با استفاده از این دستگاه سرعت و کیفیت اتصال کمر به تنه شلوار افزایش چشمگیری پیدا کرده و همچنین باعث افزایش تیراژ تولید میشود .

ویژگی های چرخ خیاطی کمرکش جویتا JT-1509P
  • این دستگاه دارای 6 سوزن بوده که امکان تغییر وضعیت دوخت در دو طرف بالا و پایین کمر را به کاربر میدهد .
  • امکان استفاده از فلدر ( نوارتاکن) در سایزهای مختلف.
  • دارای قلاب پران که باعث نخ کشی آسان  قلابها میشود.
  • قابلیت دوخت 6 ردیفه به صورت همزمان سه دوخت در بالا و سه دوخت در پایین کمر
چرخ راسته دوز کامپیوتری جویتا مدل  JT-9115-D

 این محصول40 کیلوگرمی تولید کشور چین است که دارای استاندارداروپا و نشان ایزو9001 و ایزو14000 است که دارای امکاناتی چون سیستم تنظیم سرعت، سیستم سوزن نخ کن، سرقائمی زن،سیستم پایه بلند کن، سیستم موقعیت سوزن و چراغ ال ای دی است. از رایج ترین سر دوزها در میان چرخ های خیاطی است که قابلیت دوخت انواع پارچه های معمولی و ظریف چون تریکو، کت و شلوار، دوخت انواع پارچه، لباس زیر و شلوار پارچه ای را دارد. این چرخ دارای کارت گارانتی است که همین امر می تواند اطمینان خاطر خریداران را بابت کیفیت چرخ خیاطی به همراه داشته باشد.

 

چرخ راسته دوز کامپیوتری جویتا مدل  JT-9000-D

 این چرخ خیاطی قابلیت دوخت بر روی انواع پارچه های ظریف تا متوسط را دارا می باشد و امکاناتی نظیر سیستم تنظیم نخ خودکار،سیستم موقعیت سوزن، سیستم تنظیم سرعت و چراغ ال ای دی و دینام سووخود با دور موتور4000است. سرو صداو لرزش کم موجب شده است این چرخ سر دوز در میان خیاط هایی که در منزل فعالیت می کنند محبوبیت بالایی داشته باشد.

 

چرخ خیاطی سردوز پنج نخ جویتا JT988-5Z

چرخ خیاطی سردوز پنج نخ جویتا JT988-5Z از محصولات چرخ خیاطی جویتا ، یک مدل رایج سردوز  که برای دوخت انواع جنس های ظریف،معمولی،ضخیم مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری سردوزها موجب محبوبیت این مدل گردیده است. چرخ خیاطی سردوز پنج نخ یکی از بهترین چرخ سردوز است که برای انواع پارچه ها با تعداد کار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این سردوز معمولا برای دوخت مانتو، پیراهن، شلوار پارچه ای و ….. کاربرد دارد. سردوزهای 4 نخ معمولا برای برای لباس زیر، تی شرت و شلوار اسلش مناسب نیست زیرا این سردوز دوخت محکمی را به ارمغان می آورد و تمامی درزها را می گیرد

ویژگی چرخ خیاطی سر دوز پنج نخ جویتا JT988-5Z
  • چراغ LED قابل تنظیم، سیستم روغنکاری اتوماتیک
  • برای صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا از دینام سرخود استفاده کرده است.
  • این مدل برای دوخت انواع پارچه های ظریف، معمولی و ضخیم مناسب است
  • برای تقویت دوخت پارچه های ضخیم و کلفت از پایه بلند کننده ارتفاع از 6 میلی متر تا 27 میلی متر بهره برده است.
  • این چرخ خیاطی دارای سیستم تنظیم، تنظیم نخ خودکار و همچنین تنظیم موقعیت سوزن نیز می باشد
چرخ خیاطی سر دوز چهار نخ جویتا JT988-4Z

چرخ خیاطی سر دوز چهار نخ جویتا JT988-4Z از محصولات چرخ خیاطی جویتا ، یک مدل رایج سردوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های ظریف،معمولی،ضخیم مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری سردوزها موجب محبوبیت این مدل گردیده است. چرخ خیاطی سردوز 4 نخ یکی از بهترین چرخ سردوز است که برای انواع پارچه ها با تعداد کار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این سردوز معمولا برای پارچه های استرچ، کشی و تریکو کاربرد دارد. سردوزهای 4 نخ معمولا برای برای لباس زیر، تی شرت و شلوار اسلش مناسب نیست زیرا این سردوز دوخت محکمی را به ارمغان می آورد و تمامی درزها را می گیرد.

چرخ خیاطی سر دوز چهار نخ جویتا JT988-4Z چه ویژگی هایی دارد
  • چرخ خیاطی سر دوز 4 نخ جویتا JT988-4Z دارای امکانات مناسبی مانند چراغ LED قابل تنظیم، سیستم روغنکاری اتوماتیک روانه بازار کرد.
  • شرکت چرخ خیاطی جویتا در این سردوز برای صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا از دینام سرخود استفاده کرده است.
  • این مدل برای دوخت انواع پارچه های ظریف، معمولی و ضخیم مناسب است.
  • همچنین برای تقویت دوخت پارچه های ضخیم و کلفت از پایه بلند کننده ارتفاع از 6 میلی متر تا 27 میلی متر بهره برده است.
  • این چرخ خیاطی دارای سیستم تنظیم، تنظیم نخ خودکار و همچنین تنظیم موقعیت سوزن نیز می باشد
چرخ خیاطی سر دوز سه نخ جویتا JT988-3Z

چرخ خیاطی سر دوز 3 نخ جویتا JT988-3Z ، یکی از مدل های  سردوز شرکت جویتا بوده که برای دوخت انواع جنس های ظریف، معمولی، ضخیم مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری راسته دوزهای رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.دراینجا ما چرخ خیاطی سر دوز 3 نخ جویتا JT988-3Z را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران عزیز فروشگاه 20 بافت قرار داده ایم. برای خرید این محصول فقط کافیست آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و سفارش خود را نهایی کنید. محصول در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شویم.

چرخ خیاطی سر دوز سه نخ جویتا JT988-3Z چه ویژگی هایی دارد
  • شرکت جویتا محصول خود یعنی چرخ خیاطی سر دوز سه نخ جویتا JT988-3Z را با امکانات مناسبی مانند چراغ LED قابل تنظیم، سیستم روغنکاری اتوماتیک روانه بازار کرد.
  • شرکت جویتا در این چرخ خیاطی سردوز برای صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا از دینام سرخود استفاده کرده است.
  • این مدل برای دوخت انواع پارچه های ظریف، معمولی و ضخیم مناسب است .
  • همچنین برای تقویت دوخت پارچه های ضخیم و کلفت از پایه بلند کننده ارتفاع از 6 میلی متر تا 27 میلی متر بهره برده است.
  • این چرخ خیاطی دارای تنظیم سرعت جهت کاهش یا افزایش و همچنین دارای سیستم تنظیم موقعیت نیز می باشد.

 

چرخ خیاطی صنعتی 13 سوزنه جویتا مدل   VC008

 این سری چرخ خیاطی جویتا از تخصصی ترین محصولات تولیدی شرکت جویتا چین به حساب می آید و برای مواقعی که امکان دوخت 2یا3 ردیف لازم باشد مورد استفاده قرار می گیرد وجود غلطک پشت چرخ خیاطی امکان دوخت کش دوزی را برای خیاط به وجود می آورد و بیشترین قابلیت را برای دوخت قاپک پیراهن مردانه، کمر شلوارهای فاستونی و شلوارهای ورزشی و یا دوخت روکش های مبل دارد.

ویژگی چرخ خیاطی سه نواره 13 سوزنه جویتا VC008
  • چرخ خیاطی سه نواره معمولا دارای 12 سوزن میباشد ولی سه نواره جویتا با استفاده از تعداد 13 سوزن امکان تغییر فاصله دوخت بیشتری را به کاربر داده است.
  • فاصله سوزن ها 1/4 تا 1/8 میلی متر
  • ارتفاع پایه بلند کن 8 میلی متر

 

چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جویتا 9900D2

چرخ خیاطی ‏9900‏D2‎به سردوز نخ قطع کن دار معروف است و جز محبوب ترین محصولات جویتای چین به حساب می آید که از دلایل محبوبیت آن می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. از قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سووموتور آن اشاره کردکه موجب کاهش انرژی برق65 درصدی می شود و به دلیل سروصدای کمی که از خود تولید می کند برای منازل مسکونی مورد مناسبی به حساب می آید همچنین دارای سوزن نخ قطع کن و سیستم تنظیم سرعت موتور است این سیستم دارای چراغ های ال ای دی در حالت های مختلف استکه کار کردن برای کارب را راحت می کند که دوخت با سرعت بالاتری انجام می شود. قابلیت دوخت بر روی انواع پارچه جین،پیراهن،چرم،پالتو، انواع لباس بچگانه، کت و شلوار و… را دارد.

ویژگی های  فنی راسته دوز نخ قطع کن دار جویتا 9900D2
  • مجهز به دینام سرووموتور
  • مجهز به نخ قطع کن خودکار
  • سرعت دوخت:4500دور در دقیقه
  • مجهز به سیستم تنظیم سرعت
  • مجهز به سیستم موقعیت سوزن.

 

چرخ خیاطی دوپایه اتوماتیک سان سیر مدل SS-H202E-TD3/TD 4

چرخ خیاطی دوپایه اتوماتیک سان سیر مدل SS-H202E-TD3/TD 4  از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز کامپیوتری در دنیا است   که  موارد استفاده از این  چرخ خیاطی در پارچه های ضخیم(جین،برزنت،چرم) و…. می باشد

ویژگی های چرخ خیاطی دوپایه اتوماتیک سان سیر مدل SS-H202E-TD3/TD 4
  • سرعت این دستگاه 2500 دوخت در دقیقه می باشد
  • مجهز به دینام سرخود(سرووموتور)که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت  8  میلی متر است
  • مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار
  • مجهز به سرقاِئم زن خودکار
  • دارای تودلی بزرگ دوخت
  • مجهز به چراغ LED
  • دارای سیستم محافظت سوزن
  • مجهز به تنظیم طول دوخت
  • مجهز به تنظیم سرعت
  • مجهز به تنظیم موقعیت سوزن اتوماتیک

 

چرخ خیاطی سردوز چهار نخ سان سیر E1-4

چرخ خیاطی سردوز چهار نخ سان سیر E1-4 از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج سردوز در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی برای پارچه های نازک، معمولی، می باشد

ویژگی های چرخ خیاطی سردوز سان سیر E1-4
  • سرعت چرخ خیاطی سردوز چهار نخ سان سیر مدل E1-4 6000 دوخت در دقیقه می باشد
  • این چرخ سردوز چهار نخ مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت  4/5میلی متر بوده و دارای مکانیسم انتقال روغنکاری اتوماتیک سیستم تغذیه برای اطمینان از روانکاری در هنگامی که ماشین در سرعت بالا و یا پایین در حال دوخت می باشد
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • همچنین این چرخ سردوز مجهز به سیستم تنظیم طول دوخت
  • مجهز به چراغ LED ارتفاع پایه بلند کن  تا 5/5 میلی متر و مجهز به تنظیم طول دوخت و  تنظیم سرعت می باشد

 

چرخ خیاطی سردوز سه نخ سان سیر مدل E1-3

چرخ خیاطی سردوز سه نخ سان سیر مدل E1-3 از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج سردوز در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی برای پارچه های نازک، معمولی، می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی سردوز سه نخ سان سیر مدل E1-3
  • سرعت چرخ خیاطی سردوز سه نخ سان سیر مدل E1-4 6000 دوخت در دقیقه می باشد
  • این چرخ سردوز چهار نخ مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت  4/5میلی متر بوده
  • دارای مکانیسم انتقال روغنکاری اتوماتیک سیستم تغذیه برای اطمینان از روانکاری در هنگامی که ماشین در سرعت بالا و یا پایین در حال دوخت می باشد
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • همچنین این چرخ سردوز مجهز به سیستم تنظیم طول دوخت
  • مجهز به چراغ LED ارتفاع پایه بلند کن  تا 5/5 میلی متر و مجهز به تنظیم طول دوخت و  تنظیم سرعت می باشد.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک سان سیر S4-T

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک سان سیر S4-T  از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز کامپیوتری در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی در پارچه های ظریف و معمولی و… می باشد.این چرخ خیاطی یکی از جدیترین محصولات شرکت سان سیر می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک سان سیر S4-T
  • سرعت چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر  5000 دوخت در دقیقه بوده
  • این چرخ خیاطی مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت این چرخ خیاطی 5 میلی متر است
  • این چرخ راسته دوز مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار و مجهز به سرقاِئم زن خودکار
  • همچنین دارای تودلی بزرگ دوخت
  • طراحی  کشور آلمان و مجهز به خروجی USB و مجهز به چراغ LEDمی باشد
  • از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم محافظت سوزن و تنظیم طول دوخت می باشد
  • امکان اضافه­‌کردن دوخت به­‌صورت تکی در انتهای کار به­‌منظور افزایش دقت و زیبایی دوخت، قابلیت برش نخ در ابتدا و انتهای عملیات دوخت در جهت افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت
  • مجهز به  تنظیمِ موقعیتِ سوزن در  زمانی که عملیات دوخت به پایان می رسد.
چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S5

چرخ خیاطی مدل راسته دوز کامپیوتری سان سیر مدل S5 از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز کامپیوتری در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی در پارچه های ظریف و معمولی و…. می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S5
  • سرعت چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر  5000 دوخت در دقیقه بوده
  • این چرخ خیاطی مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت این چرخ خیاطی 5 میلی متر است
  • این چرخ راسته دوز مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار و مجهز به سرقاِئم زن خودکار
  • همچنین دارای تودلی بزرگ دوخت
  • طراحی  کشور آلمان و مجهز به خروجی USB و مجهز به چراغ LEDمی باشد
  • از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم محافظت سوزن و تنظیم طول دوخت می باشد.

 

چرخ خیاطی دو پایه 8 درجه دینام سرخود تیپیکالGC 303 D

چرخ خیاطی 35 کیلویی نیمه کامپیوتری از محصولات کشور چین در سال 2021 است که دارای  استانداردهای CEاروپا، اسنتاندارد جهانی PSE ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV است.

  • از قابلیت های چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • سیستم روغن کاری خودکار
  • مجهز به سیستم تنظیم سرعت
  • سیستم نخ قطع کن خودکار
  • تنظیم جهت کاهش انرژی برق و کاهش سرو صدا مجهز به سیستم سروو موتور
  • دارای چراغ ال ای دی
  • دارای دوپایه
  • قابلیت دوخت پارپه ضخیم
  • بیشترین کاربرد را برای دوخت پارچه های چرمی، برزنت و مبلمان دارد

 

چرخ خیاطی دو پایه سوزن متحرک تیپیکال GC-605

چرخ خیاطی راسته دوز دوپایه فوق ضخیم تیپیکال یکی از محصولات پرفروش شرکت تیپیکال جهت دوخت پارچه های فوق ضخیم مانند چرخ خیاطی دو پایه سوزن متحرک تیپیکال GC-605  برزنت،گونی،فرش ،چرم مورد استفاده قرا می گیرد.

  • چرخ خیاطی دو پایه سوزن متحرک تیپیکال GC-605 با مساحت کار کمی بزرگ‌تر، با قابلیتِ دوخت راسته دوزی مناسب پارچه های ضخیم و بسیار ضخیم مثل کیف و کفش چرم مورد استفاده قرار می گیرد.
  • عملکرد چرخ دو پایه سوزن متحرک نسبت به دوپایه معمولی با این تفاوت است که دوخت زیر کار بصورت مساوی می باشد.

 

چرخ خیاطی دو پایه فوق ضخیم تیپیکال GC-323

 چرخ خیاطی راسته دوز دوپایه فوق ضخیم تیپیکال یکی از محصولات پرفروش شرکت تیپیکال جهت دوخت پارچه های فوق ضخیم مانند  چرخ خیاطی دو پایه فوق ضخیم تیپیکال GC-323 برزنت،گونی،فرش ،چرم … مورد استفاده قرا می گیرد.

چرخ خیاطی دو پایه فوق ضخیم تیپیکال GC-323 چه ویژگی هایی دارد
  • سرعت این چرخ خیاطی دوپایه ضخیم دوز 2000 دوخت در دقیقه بوده است.
  • حداکثر طول دوخت  10 میلی متر است.
  • سیستم روغن کاری این چرخ خیاطی دوپایه از قسمت بالا و  ارتفاع پایه بلند کن تا 15 سانتی متر می باشد.
  • این چرخ خیاطی صنعتی پرکاربرد در صنعت مبلمان، چرم و …. مجهز به تنظیم طول دوخت می باشد.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتومات تیپیکال GC6910-AMD3
چرخ خیاطی راسته دوز اتومات تیپیکال GC6910-AMD3 دارای ویژگی‌های عمومی و کاربرد می‌باشد؟
  • این چرخ خیاطی در سال ۲۰۲۱ در کشور چین ساخته شده است.
  • این محصول دارای استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV می‌باشد.
  • طرح کاملاً استاندارد بوده و محصولی بسیار مناسب برای استفاده می‌باشد.
  • از چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 اف8  می‌توان برای دوخت پارچه‌های جین، پارچه پیراهن کتان، پارچه شلوار کتان و همینطور پارچه شلوار پارچه‌ای، لباس زیر و لباس بچگانه، استفاده نمود.
چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری 5 آپشن تیپیکال GC T5MD

چرخ خیاطی  تیپیکال GC T5MD  از سری محصولات جدید شرکت تیپیکال ، یک مدل راسته دوز کامپیوتری فوق العاده با صفحه تاچ لمسی و مجهز به تنظیم نخ اتوماتیک الکترونیکی قابلیت ویژه ای که نسبت به سایر چرخ خیاطی های کامپیوتری دیگر تمایز ایجاد کرده است. چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری 5 آپشن تیپیکال GC T5MD مناسب برای پارچه های ظریف  و  معمولی  که برای دوخت انواع لباس ، مانتو ، لباس بچه و … مناسب می باشد.

ویژگی چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری 5 آپشن تیپیکال GC T5MD
  • سرعت این دستگاه حداکثر5000 دور در دقیقه می باشد
  • مجهز به سیستم نخ قطع کن خودکار
  • مجهزبه سیستم تنظیم نخ الکترونیکی
  • کاهش 71 درصدی در مصرف برق با بکارگیری سیستم
  • سروو موتور(دینام سرخود)
  • توان مصرفی 550 وات
  • مجهز به سر قائمی زن خودکار
  • مجهز به پایه بلند کن اتوماتیک
  • مجهز به سیستم گام دوخت به صورت اتوماتیک
  • دارای چراغ LED برای دقت در هنگام دوخت
  • مجهز به سیستم تشخیص ضخامت پارچه
  • دارای آپشن دوخت دقیق و سرقائمی
  • مجهز به صفحه نمایشگر لمسی(تاچ)
  • مجهز به اتوماسیون داخلی و نمایش دقیق نوسانات آن از جمله ولتاژ
  • مجهز به گیربکس پرقدرت سر قائمی
  • نمایش همزمان سرعت دوخت حالت های طراحی شده.

 

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری تیپیکال GC6930A

رخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری تیپیکال GC6930A از  محصولات شرکت تیپیکال ، یک مدلراسته دوز کامپیوتری مناسب برای پارچه های ظریف  و  معمولی  که برای دوخت انواع لباس ، مانتو ، لباس بچه و … مناسب می باشد.

ویژگی چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری تیپیکال GC6930A
  • سرعت این دستگاه حداکثر5000 دور در دقیقه می باشد
  • تنظیم کنترل دوخت و تنظیم سرعت و ….  به وسیله موبایل
  • از طریق بلوتوث و QR code
  • کاهش 71 درصدی در مصرف برق با بکارگیری سیستم
  • سروو موتور(دینام سرخود)
  • توان مصرفی 550 وات
  • مجهز به سر قائمی زن خودکار
  • مجهز به پایه بلند کن اتوماتیک
  • مجهز به سیستم گام دوخت به صورت اتوماتیک
  • دارای چراغ LED برای دقت در هنگام دوخت
  • مجهز به سیستم تشخیص ضخامت پارچه
  • دارای آپشن دوخت دقیق و سرقائمی
  • مجهز به صفحه نمایشگر لمسی(تاچ)
  • مجهز به ورودی usb(فلش)
  • مجهز به فیلتر محافظ (جهت جلوگیری از نوسانات برق اتوماسیون
  • داخلی،ولتاژ ورودی ، جریان مصرفی و نمایش دقیق آن)
  • مجهز به اتوماسیون داخلی و نمایش دقیق نوسانات آن از جمله ولتاژ
  • مجهز به حسگر ایمنی Safty switch
  • مجهز به گیربکس پرقدرت سر قائمی
  • نمایش همزمان سرعت دوخت حالت های طراحی شده
  • مجهز به استپ موتور جهت کنترل دقیق گام ها
  • مجهز به ماسوره پیچ اتوماتیک

 

چرخ دو سوزن دو ماکو استپ دار تیپیکال GC6240

چرخ خیاطی دو سوزن دو ماکو استپ دار تیپیکال GC6240 از محصولات چرخ خیاطی تیپیکال، یک مدل رایج دو سوزن دو ماکوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های ضخیم مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ خیاطی دو سوزن دو ماکوهای رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.

 

چرخ خیاطی دو سوزن دو ماکو استپ دار تیپیکال GC6240 دارای چه مشخصات فنی می باشد؟
  • این چرخ خیاطی در سال ۲۰۲۱ در کشور چین ساخته شده است.
  • این محصول دارای استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV می‌باشد.
  • طرح کاملاً استاندارد بوده و محصولی بسیار مناسب برای استفاده می‌باشد.
  • از چرخ تیپیکال GC6240  می‌توان برای دوخت پارچه‌های جین، پارچه پیراهن کتان، پارچه شلوار کتان و همینطور پارچه شلوار پارچه‌ای، لباس زیر و لباس بچگانه، استفاده نمود.

 

چرخ خیاطی دو پایه تیغ دار تیپیکال GC 303Q

چرخ خیاطی دو پایه تیغ دار تیپیکال GC 303Q  از  محصولات شرکت تیپیکال ، یک مدل رایج راسته دوز دوپایه در دنیا است   که  موارد استفاده از این  چرخ خیاطی در پارچه های  ضخیم (برزنت،،چرم ، پارچه مبلمان،.. ) می باشد که در دوخت صندلی ماشین، مبلمان، کیف و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد و کارایی چرخ خیاطی دو پایه تیغ دار تیپیکال GC 303Q
  • مجهز به سیستم تیغ جهت پیرایش دوخت
  • سرعت این دستگاه 3500 دوخت در دقیقه می باشد
  • حداکثر طول دوخت   8  میلی متر است
  • مجهز به چراغ LED
  •  ارتفاع پایه بلند کن  تا 15 سانتی متر
  • مجهز به تنظیم طول دوخت
  • مجهز به تنظیم سرعت.
چرخ خیاطی دو پایه 8 درجه تیپیکال مدل GC303-DCX

سری جدید چرخ های ضخیم دوز کشور چین می توان به   GC303-DCX اشاره کرد که از بهترین چرخ های موجود در بازار است که دقت و سرعت باورنکردنی دارد و با کمک آن می توان انواع پارچه های ضخیم، چادرهای مسافرتی، انواع برزنت از جمله چادر ماشین های سنگین، پارچه های جین و… دوخت زد. این چرخ خیاطی چینی دارای استانداردهای CE اروپا، ایزو9001، ایزو14000از شرکت TUV است همچنین از استاندارد PSE جهانی نیز برخوردار است.

  • این محصول دارای ویژگی ها و  قابلیت های زیر است:
  • برای کاهش سرو صدا و استفاده در آپارتمان ها در آن موتور سروو خود تعبیه شده است.
  • در هر دقیقه 1800 دوخت می زند و 8 گام دوخت دارا است
  • جنس بدنه آن از چدن است که همین امر مقاومت و استحکام بالایی را برای آن به ارمغان می آورد.

 

چرخ خیاطی دو پایه دهنه بزرگ تیپیکال مدل GC313D

این چرخ خیاطی مجهز به دینام سروو خود است که انرژی برق را به میزان70 درصد کاهش می دهد و قابلیت 2000 دوخت در دقیقه را دارد. میزان سروصدای آن بسیار کم است و می توان سرعت و موقعیت سوزن آن را به دلخواه تنظیم کرد.

این چرخ خیاطی نیمه کامپیوتری همچون دیگر چرخ خیاطی های شرکت تیپیکال دارای استانداردهای CE اروپا، استاندارد جهانی PSE، ایزو 9001وایزو14000 از شرکت TUV است و با کمک آن می توان انواع پارچه معمولی ، ضخیم، برزنت، کیف های مسافرتی و دستی، روکش انواع مبلمان و کوسن به راحتی دوخت زد بدون آن که برای کاربر مشکلی در حین دوخت به وجود بیاورد.

 

سخن پایانی
برای خرید چرخ خیاطی ابتدا نوع نیاز خود را مشخص کنید یعنی این چرخ مصرف خانگی دارد و یا صنعتی . اگر صنعتی  ، تعیین کنید برای چه کاری آن را لازم دارید و بر اساس آن چرخ خیاطی را انتخاب کنید. در مورد خانگی بر اساس بودجه و نوع کار یکی از مدلها را میتوان انتخاب کرد . سعی کنید این مدل را از بین بهترین برندهای چرخ خیاطی انتخاب نمایید.
نحوه خرید چرخ خیاطی از زرین دوز

شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان زرین دوز ، چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است در سایت زرین دوز و محصول مورد نظر سفارش دهید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

, , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مراقبت و نگهداری از چرخ خیاطی
نوشتهٔ بعدی
لیست قیمت چرخ خیاطی جویتا

پست های مرتبط

10 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست