لیست قیمت چرخ خیاطی جک

لیست قیمت چرخ خیاطی جک

بلاگ
5 دیدگاه

خیاطی نوعی هنر است  و هر هنر دارای ابزار مخصوص به خود است چرخ خیاطی نیز از ابزارهای بسیار مهم و تخصصی در خیاطی به شمار می آید. چرخ های خیاطی نیز با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی دچار تغییرات بسیاری شده است. برای خریدی موفق و آگاهانه باید اطلاعات لازم در ارتباط محصول مورد نظر خود داشته باشید. امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند که لباس های خود و افراد خانواده را در منزل تعمیر و یا دوخت بزنند و برای آن که نتیجه کار رضایت بخش باشد باید چرخ خیاطی با کیفیت بالایی داشته باشید.

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در ارتباط با چرخ های خیاطی و همچنین عوامل موثری که در خرید چرخ های خیاطی برند جک نقش اساسی دارند را برای شما کاربران عزیز بازگو کنیم ما را تا پایان این ‏نوشتار همراهی کنید. ‏

فهرست محتوا

خرید چرخ خیاطی جک

قبل از آن که اقدام به خرید چرخ خیاطی نمایید بهتر است آشنایی کاملی با مدل های چرخ خیاطی داشته باشید. به طور کلی چرخ های خیاطی به سه دسته مکانیکی، دیجیتای و برقی دسته بندی می شوند که هر کدام از آن ها کاربردهای مخصوص به خود را دارند.

از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در خرید چرخ های خیاطی جک

طراحی دوخت، برای انتخاب مناسب ترین چرخ خیاطی باید به پارامترهای مختلفی توجه کنید برای مثال اگر به دنبال چرخی هستید که پشتیبانی کاملی از الگوها و طرح ها داشته باشد ما به شما توصیه میکنیم چرخ های کامپیوتری را خریداری کنید زیرا قابلیت افزودن طرح های مختلف به دستگاه را دارد و درصورت لزوم می توانید آن را در حافظه چرخ خیاطی خود ذخیره کنید.

وزن چرخ خیاطی

وزن چرخ های خیاطی در بسیاری از برندها متفاوت است. اما چرخ های صنعتی به دلیل تجهیزاتی که در  آن ها تعبیه شده است دارای وزن بیشتری هستند.

برند چرخ خیاطی

در دنیای امروزی شرکت های بسیاری هستند که اقدام به تولید چرخ های خیاطی کرده اند اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که به مارک محصولات توجه می کنید و سعی دارید با صرف هزینه مناسب چرخی با کیفیت بالا را خریداری کنید چرخ خیاطی برند جک انتخابی مناسب است زیرا این شرکت از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید چرخ های خیاطی است.

میزان صدای دستگاه

سروصدای تولید شده از چرخ های خیاطی می تواند یکی از معایب آن ها باشد اما چرخ های خیاطی برند جک به دلیل دینام سرخودی که در آن ها تعبیه شده است در زمان کار کردن سرو صدای کمتری را از خود به جای می گذارند و مصرف انرژی برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

قابلیت انجام دوخت

اگر تمایل دارید با خرید چرخ خیاطی به طرح های بسیاری دسترسی داشته باشید ما به شما چرخ های کامپیوتری جک را پیشنهاد می کنیم .

قدرت موتور

از عوامل تاثیر گذار در خرید چرخ های خیاطی می توان به قدرت موتور اشاره کرد. به طور کلی موتور هر دستگاه تعین کننده قیمت آن نیز می باشد و به عنوان قلب چرخ خیاطی عمل می کند.

قیمت چرخ خیاطی

قیمت چرخ خیاطی به عوامل مختلفی بستگی دارد که هرکدام از این عوامل به تنهایی می توانند در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار باشند. افراد سودجو برای فروش بالای محصولات نامرغوب خود همواره قیمت کمتری را به مشتریان پیشنهاد می دهند توجه داشته باشید که قیمت چرخ های خیاطی در بازار از  استاندارد خاصی در بازار پیروی می کنند. اگر به دنبال خرید چرخ خیاطی با کیفیت بالا هستید ما به شما توصیه می کنیم این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از سایت زرین دوز که نمایندگی فعال و معتبر برند جک در ایران است خریداری کنید.

سرعت چرخ خیاطی

شما می توانید با خرید چرخ خیاطی برند جک سرعت دوخت خود را تنها با فشردن یک دکمه انتخاب کنید توجه داشته باشید که سرعت دوخت ارتباط مستقیمی با قدرت موتور دارد. سرعت دوخت در تولیدی ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

سوزن نخ کردن

سوزن نخ کردن برای افرادی که به تازگی در این حرفه مشغول به کار شده اند کاری مشکل و گاه زمان بر است برای همین برند جک قابلیت  سوزن نخ کن خودکار را به چرخ های خیاطی خود اضافه کرده است.

* توجه داشته باشید که چرخ انتخابی شما قابلیت دوخت با انواع پارچه به خصوص پارچه های ضخیم را داشته باشد .

* بهتر است چرخی را انتخاب کنید که علاوه بر برقی بودن دارای باطری برای زمان های قطعی برق باشد.

خدمات پس از فروش

از دیگر نکاتی که باید در زمان خرید چرخ های خیاطی به آن توجه داشته باشید گارانتی است. گارانتی نشان از کیفیت بالای محصول دارد. چرخ های خیاطی برند جک دارای دو سال خدمات پس از فروش هستند در واقع این گارانتی به خریدار این اطمینان را می دهد که محصول خریداری شده از کیفیت و اصالت بالایی برخوردار است.

 

قیمت انواع چرخ خیاطی جک

چرخ خیاطی‌های برند جک با توجه به مدل و بسیاری از مشخصات دیگر دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و شما با هر بودجه‌ای که برای خرید این چرخ خیاطی‌ها در نظر گرفته باشید می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود از بین مدل‌های مختلف به دلخواه گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

 

لیست قیمت چرخ خیاطی جک

 

چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8

چرخ خیاطی راسته دوز مدل F4 از ماشین های دوخت صنعتی شرکت جک می باشد که با موتور دینام سرخود یا سرو موتوری دارد. این موتور تا 71 درصد در مصرف انرژی برق دستگاه، صرفه جویی می کند. صدا و لرزش کمی دارد و برای استفاده در آپارتمان های امروزی گزینه مناسبی به شمار می رود. این چرخ خیاطی صنعتی به مانند سایر هم نوعان صنعتی خود، سرعت و کیفیت دوخت بالایی دارد. بدنه چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F4 از جنس چدن بوده و استحکام و دوام بالایی دارد، و پنل آن طوری طراحی شده است که تمام کاربر ها از مبتدی تا پیشرفته بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین این مدل چرخ خیاطی جک مجهز به چراغ LED بوده که در صورت کارنکردن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود(استند بای) و در نتیجه در مصرف برق دستگاه صرفه جویی می کند.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز مدل F4
  • وزن چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 بدون لوازم 32/38.7 کیلوگرم می‌باشد
  • سایز کارتون آن 645×248×550 میلی متر بوده و همینطور جنس بدنه آن از چدن می‌باشد.
  • این چرخه خیاطی اقلام همراه خود را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پایه فابریک، آنتن مخصوص دستگاه، همینطور روغن یک لیتری و پیچ‌گوشتی و همچنین دفترچه لوازم و یک بسته سوزن، اشاره نمود.
  • شما با تهیه این محصول نصب و آموزش را در محل فروشگاه آموخته و همچنین تحویل کالا و پرداخت مبلغ در محل انجام می‌شود.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک A5 w

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک A5 w از جدیدترین مدل های راسته دوز شرکت جک می باشد. مدل  Jack  A5W از قابلیت های منحصر بفردی نسبت به مدل های اتوماتیک جک می باشد. A5W مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف  و معمولی  و بعضی از پارچه های ضخیم می باشدمهمترین ویژگی این چرخ خیاطی سیستم سرقائمی حرفه ای بوده که نسبت به مدل های دیگر  عملیات سرقائمی را بدون زیر نخ انجام میدهد

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک A5 w
  • چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک A5w عملیات دوخت پایدار و بدون صدا در هنگام خیاطی
  • مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای سیستم هشدار دهنده روغن در صورت کم شدن روغن چرخ خیاطی
  • همچنین دارای محفظه ای جهت محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • در هنگام بوجود آمدن خطا در سیستم چرخ خیاطی به صورت اتوماتیک متوقف می شود و تا ارور مربوطه رفع شود.
  • کارکرد آسان و یادگیری سریع آپشن های چرخ خیاطی و دارای سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • مجهز به پورت USB که می توان از آن بعنوان شارژر، جهت فن خنک کننده و یا برای ارتقا محصول (Upgrade) استفاده نمود.
  • سرعت دوخت این چرخ راسته دوز 5000دوخت در دقیقه و مجهز به فن خنک کننده موتور و مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و مجهز به نمایشگر دیجیتال میزان روغن و مجهز به سیستم نخ قطع کن خودکار و مجهز به تنظیم موقعیت سوزن نیز می باشد.
  • از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم چرخشی میله که باعث کم شدن صدا و لرزش دستگاه حین عملیات دوخت می شود

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A2S

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A2S  از سری تولیدات نسل جدید این کارخانه می باشد که با ورود خود به بازار مخاطبان بسیاری پیدا کرده است. به بیان ساده چرخ خیاطی مدل A2S یک چرخ خیاطی صنعتی با ویژگی هایی مابین چرخ خیاطی جک A4 و چرخ خیاطی جک A2 می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A2S
  • این مدل از چرخ خیاطی راسته دوز جک، از نظر پلتفرم وطراحی، بسیاری از ویژگی های مدل های قبلی را دارد، اما برخی از این ویژگی ها اضافه و برخی حذف شده اند.
  •  این مدل سخنگو نمی باشد
  • همچنین پایه بلند کن خودکار ندارد و پایه بلند کن آن با فشردن پدال وبصورت پایی است.
  • چرخ خیاطی جک مدل a2s قابلیت راسته دوزی و مجهز به سرقائمی زن اتومات ابتدا و انتها دوخت، دارای سیستم نخ قطع کن خودکار نیز می باشد
  • همچنین این چرخ خیاطی جک راسته دوز مجهز به نسل جدید موتور بوده
  • قابل استفاده در منازل و آپارتمان های مسکونی (با توجه به اینکه این نوع چرخ خیاطی بی صدا بوده  می باشد) و مجهز به سیستم خنک کننده، چراغ LED و قابلیت تنظیم موقعیت سوزن نیز می باشد.
  • پنل تنظیمات این چرخ خیاطی  لمسی(تاچ) بوده، مجهز به فن خنک کننده پیشرفته
  • تنظیم سرعت دوخت نیز از دیگر خصوصیات این چرخ خیاطی می باشد

 

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7 پلاس

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7 پلاس یکی از جدیدترین مدل های شرکت چرخ خیاطی جک در سال 2022 می باشد. این چرخ خیاطی راسته دوز اولین چرخ خیاطی راسته دوز در جهان بوده که در حافظه خود 12 برنامه گلدوزی را دارا می باشد. چرخ خیاطی اتوماتیک جک مدل A7 پلاس بروزترین چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. این چرخ خیاطی دارای سیستم تیغ برش دو طرف متحرک بوده و یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که بروی این چرخ خیاطی اضافه شده، سیستم پایه بلند کن الکترونیک می باشد که با این ویژگی کاربر می تواند ارتفاع پایه بلند کن را بصورت الکترونیکی تنظیم کند. سیستم سرقائمی زنی این چرخ خیاطی بصورت الکترونیک بوده و دیگر خبری از سیستم سرقائمی زنی دستی بروی رو بدنه چرخ خیاط نیست. با این ویژگی کاربر می تواند سیستم سرقائمی زنی را بصورت الکترونیکی فعال کند..  علاوه بر اینکه بسیار ساده سازی شده است و به راحتی میتوان با ان کار کرد کلیه دکمه ها دارای صدا می باشد که با فشردن هر کدام ،عملکردآن و راهنمایی مخصوص به زبان فارسی پخش میشود.شاید به نظر برسد یادگیری و کاربرد این چرخ خیاطی صنعتی جک جدید سخت باشد. اما نحوه کار با آن بسیار ساده است و همانطور که گفته شد با زدن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود. چرخ خیاطی راسته دوز جک مدلA7 پلاس مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف و معمولی می باشد و از کشش بسار بالایی برخوردار است.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز کله خشک جک A7 پلاس
  • چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جک مدل A7 پلاس مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد

 

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7H

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7H یکی از جدیدترین مدل های شرکت چرخ خیاطی جک در سال 2022 می باشد. این چرخ خیاطی راسته دوز اولین چرخ خیاطی راسته دوز در جهان بوده که در حافظه خود 12 برنامه گلدوزی را دارا می باشد. چرخ خیاطی اتوماتیک جک مدل A7H بروزترین چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. این چرخ خیاطی دارای سیستم تیغ برش دو طرف متحرک بوده و یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که بروی این چرخ خیاطی اضافه شده، سیستم پایه بلند کن الکترونیک می باشد که با این ویژگی کاربر می تواند ارتفاع پایه بلند کن را بصورت الکترونیکی تنظیم کند. سیستم سرقائمی زنی این چرخ خیاطی بصورت الکترونیک بوده و دیگر خبری از سیستم سرقائمی زنی دستی بروی رو بدنه چرخ خیاط نیست. با این ویژگی کاربر می تواند سیستم سرقائمی زنی را بصورت الکترونیکی فعال کند..  علاوه بر اینکه بسیار ساده سازی شده است و به راحتی میتوان با ان کار کرد کلیه دکمه ها دارای صدا می باشد که با فشردن هر کدام ،عملکردآن و راهنمایی مخصوص به زبان فارسی پخش میشود.شاید به نظر برسد یادگیری و کاربرد این چرخ خیاطی صنعتی جک جدید سخت باشد. اما نحوه کار با آن بسیار ساده است و همانطور که گفته شد با زدن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود.چرخ خیاطی راسته دوز جک مدلA7H مناسب برای دوخت انواع پارچه های ضخیم می باشد و از کشش بسار بالایی برخوردار است.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز کله خشک جک A7H
  • چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جک مدل A7H مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد.
چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F12

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F12 از جدیدترین راسته دوز های شرکت چرخ خیاطی جک در ایران بوده و این چرخ خیاطی راسته دوز جک از یک موتور کم صدا و کم لرزش با قابلیت های صرفه جویی 71 درصدی در انرژی برق و کاربری بسیار آسان برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های بیشتر این محصول آشنا کنیم.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F12
  • چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F12 از محصولات شرکت جک بوده که با موتور دینام سرخود یا سرو موتوری دارد.
  • این موتور تا 71 درصد در مصرف انرژی برق دستگاه، صرفه جویی می کند.
  • صدا و لرزش کمی دارد و برای استفاده در آپارتمان های امروزی گزینه مناسبی به شمار می رود.
  • این چرخ خیاطی به مانند سایر هم نوعان صنعتی خود، سرعت و کیفیت دوخت بالایی دارد.
  • بدنه چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل ( اف12) F12 از جنس چدن بوده و استحکام و دوام بالایی دارد، و پنل آن طوری طراحی شده است که تمام کاربر ها از مبتدی تا پیشرفته بتوانند از آن استفاده کنند.
  • همچنین این مدل چرخ خیاطی جک مجهز به چراغ LED بوده که در صورت کارنکردن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و در نتیجه در مصرف برق دستگاه صرفه جویی می کند
  • همچنین دارای تنظیم موقعیت سوزن نیز دارد ، مجهز به سیستم تنظیم سرعت دوخت که کاربر قادر به کم و یا زیاد کردن سرعت را دارد و  دوخت تک بخیه از دیگر ویژگی های چرخ خیاطی جک ( اف12) F12 می باشد.
  • این سری از چرخ ها نسبت به مدل های قبل تر در برابر نوسانات برق مقاوم تر بوده  و آلودگی صوتی کمتری دارند.
  • همچنین وجود کلید ایمنی و صفحه نمایشگر جدید دیجیتال با کاربری بسیار آسان، از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی صنعتی است.

 

چرخ خیاطی سردوز 3 نخ کامپیوتری جک 3-C6

چرخ خیاطی سردوز الکترونیکی 3 نخ جک مدل C6 از جدیدیترین چرخ خیاطی سردوز های شرکت جک می باشد. این سردوز کامپیوتری مجهز به پنل سخنگو روی بدنه است که امکان تغییر تنظیمات مختلف از قبیل تنظیم زبان، تغییر حالت پایه بلند کن خودکار، سرنخ زن خودکار اشاره نمو را به کاربر می دهد.  اکثر عملیات چرخ خیاطی سردوز C6 به صورت کامپیوتری و اتوماتیک انجام شده که این امر موجب سرعت و افزایش بازدهی و بهره وری کارگاه تولیدی کمک می شود. این چرخ خیاطی سردوز دارای سیستم مکش اتوماتیک جهت کاهش گرد و غبار و کرک و تمیز نگه داشتن دستگاه شده و همچنین با توجه به اینکه سرعت دوخت 7000دوخت در دقیقه است باعث بهره وری 35%الی100% در تولید می شود.

ویژگی های چرخ خیاطی سردوز 3 نخ کامپیوتری جک 3-C6
  • چرخ خیاطی سردوز سه نخ اتوماتیک جک مدل C6 مجهز به سه سیستم کاری بوده که به شرح زیر می باشد
  • سیستم تمام هوشمند:که بدون نیاز به دخالت مستقیم  کاربر عملیات دوخت را انجام می دهد.
  • سیستم نیمه هوشمند:کنترل به وسیله سنسور و قیچی اتوماتیک
  • سیستم معمولی:کنترل به وسیله کاربر مانند دیگر سردوزهای معمولی این چرخ خیاطی سردوز مجهز به تنظیم کار پیش بر بالا  بوده که با این سیستم می توان بهترین کشش برای دوخت انواع پارچه را با تنظیم کردن شیب کار پیش بر انجام داد.
  • سیستم روغن رسانی در سردوز سه نخ C6 جک به صورت بسته می باشد. که موجب، عدم ریختن روغن موجود در چرخ خیاطی به پارچه و صفحه می شود .

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A4B

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A4B یکی از جدیدترین مدل های شرکت چرخ خیاطی جک در سال 2022 می باشد. این چرخ خیاطی راسته دوز نسبت به چرخ خیاطی a4 تغییراتی مختصری دارد. اولین تغییر این چرخ خیاطی حذف اهرم سرقائمی بوده به این صورت که در سری A4B دسته سرقائمی در بدنه چرخ خیاطی وجود ندارد و عملیات سرقائمی زنی از طریق پنل اجرا می شود اپراتورمی تواند (برای بست کوک های ابتدا و انتهای دوخت از طریق پنل هوشمند چرخ استفاده نماید). دومین تفاوت سیستم قابلیت مشخص کردن تعداد سوزن چرخ خیاطی می باشد. تفاوت دیگر  راسته دوز کامپیوتر A4B مجهز به موتور پله ای بوده که همین امر موجب عملکرد فوق العاده بهتر چرخ خیاطی راسته دوز  شده است  اتوماتیک جک مدلA4B بروزترین چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. این چرخ خیاطی دارای سیستم تیغ برش دو طرف متحرک بوده و یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که بروی این چرخ خیاطی اضافه شده، سیستم پایه بلند کن الکترونیک می باشد که با این ویژگی کاربر می تواند ارتفاع پایه بلند کن را بصورت الکترونیکی تنظیم کند. سیستم سرقائمی زنی این چرخ خیاطی بصورت الکترونیک بوده و دیگر خبری از سیستم سرقائمی زنی دستی بروی رو بدنه چرخ خیاط نیست. با این ویژگی کاربر می تواند سیستم سرقائمی زنی را بصورت الکترونیکی فعال کند.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A4B
  • چرخ خیاطی  راسته دوز جک مدلA4B مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد.
  • چرخ خیاطی جک a4b مجهز به کوک گره ای می باشد بدین صورت که جهت استحکام بخیه های اول و آخر کار به جای سرقائمی از کوک گره ای استفاده کرد که این قابلیت مورد استفاده کاربرانی بوده  که می خواهند دوخت ظریف تر و مصرف نخ کم تری داشته باشند .
  • سیستم نخ قطع کن این چرخ خیاطی با حرکت معکوس پدال شروع به بریدن نخ اضافی می کند(بُریدن نخ انتهای کار در کوتاه ترین حالت ممکن یعنی ۳ میلی متر می باشد به این ترتیب نیازی به آرایش نخ اضافی بعد از اتمام دوخت نیست)

 

چرخ خیاطی راسته دوز نخ قطع کن دار A2 جک

از جدید ترین محصولات برند جک می توان به چرخ خیاطی راسته دوز A2 اشاره کرد. این محصول علاوه بر زیبایی، وزن بسیار سبکی دارد و می توان از آن برای دوخت انواع پارچه نازک،ضخیم و معمولی استفاده کرد.

از مهم ترین مزایای چرخ خیاطیA2 می­توان به سیستم نخ کن اتوماتیک آن اشاره کرد گه فرد دیگر نیازی نیست با استفاده از دست سوزن را نخ کند. همچنین به دلیل وجود دینام سرخود که در این چرخ تعبیه شده است سروصدای بسیار کمی در زمان کار کردن تولید می کند و مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

چرخ خیاطی A2 دارای چرغ های ال ای دی است که کار برای کاربران را راحت می کند که قابلیت تنظیم و تشخیص سوزن را دارد .

مزایای خرید چرخ خیاطی راسته دوز A2
  • دوخت پارچه های معمولی و ظریف با این چرخ بسیار آسان است
  • قدرت زیاد، لرزش کم و ایجاد کمترین سروصدا در زمان کارموجب محبوبیت این محصول در مقایسه با دیگر محصولات برند جک شده است.
  • این چرخ نیمه اتوماتیک دوختی تمیز و با کیفیت بالا را از خود به جای می گذارد
  • کار کردن با این چرخ برای افراد تازه کار می تواند بسیار راحت باشد زیرا دارای پنل های مختلفی از جمله تنظیم سرعت،موقعیت سوزن است.
چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک کله خشک جک A5

چرخ خیاطی A5 از نمونه ای دیگر از محصولات شرکت جک در سال 2020 است. این چرخ خیاطی کامپیوتری ساختاری ساده با بدنه چدنی دارد که مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است دارای پنل سخنگو است. از مهم­ترین خصوصیات این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چرخ خیاطی A5 دارای تنظیمات مخصوصی است که با کمک آن می توانید دوخت هایی زیبا و شکیل را بر روی پارچه خود به جای بگذارید.
  • کار کردن با آن برای افراد مبتدی بسیار راحت است
  • دارای پورت یواس بی است که به عنوان خنک کننده ،شارژر، عمل می کند و می تواندالگوهای جدید را به دستگاه وارد کند.
  • مجهز به فن خنک کننده موتوراست که موتور را به میزان قابل توجهی خنک می کند که همین عمل می­تواند عمر دستگاه را به میزان قابل توجه ای افزایش دهد.
  • دارای سیستم هشدار روغن است که در صورت تمام شدن روغن و یا هرگونه مشکل در روغن کاری با استفاده از پنل سخنگو به اپراتور دستگاه اطلاع داده می شود.
  • محفوظ بودن تمامی سیم ها، سوکت ها که زیبایی بسیاری را برای دستگاه به ارمغان می  آورد.
  • در صورت تمایل کاربر می تواند سرعت دوخت را کاهش و افزایش داد.
  • دارای چشم الکترونیک است که در زمان نزدیک شدن پارچه به پایه، پایه به صورت اتومات و بدون نیاز به دخالت پا برای دوخت آماده می شود.

 

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F10

چرخ خیاطی راسته دوز مدل F10 از ماشین های دوخت صنعتی شرکت جک می باشد که با موتور دینام سرخود یا سرو موتوری دارد. این موتور تا 71 درصد در مصرف انرژی برق دستگاه، صرفه جویی می کند. صدا و لرزش کمی دارد و برای استفاده در آپارتمان های امروزی گزینه مناسبی به شمار می رود. این چرخ خیاطی به مانند سایر هم نوعان صنعتی خود، سرعت و کیفیت دوخت بالایی دارد. از مهم­ترین خصوصیات این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F10 از جنس چدن بوده و استحکام و دوام بالایی دارد، و پنل آن طوری طراحی شده است که تمام کاربر ها از مبتدی تا پیشرفته بتوانند از آن استفاده کنند.
  • این مدل چرخ خیاطی جک مجهز به چراغ LED بوده که در صورت کارنکردن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و در نتیجه در مصرف برق دستگاه صرفه جویی می کند
  • دارای تنظیم موقعیت سوزن نیز دارد ، مجهز به سیستم تنظیم سرعت دوخت که کاربر قادر به کم و یا زیاد کردن سرعت را دارد و دوخت تک بخیه از دیگر ویژگی های چرخ خیاطی جک F10 می باشد.
  • این سری از چرخ ها نسبت به مدل های قبل تر در برابر نوسانات برق مقاوم تر بوده و آلودگی صوتی کمتری دارند.
  • وجود کلید ایمنی و صفحه نمایشگر جدید دیجیتال با کاربری بسیار آسان، از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی صنعتی است.

 

چرخ خیاطی بطر کامپیوتری جک مدل s7

چرخ خیاطی بطر جک مدل s7 یکی از جدیدترین محصولات شرکت جک بوده  که با یک صفحه کنترل کامپیوتری با فناوری پیشرفته ساخته شده است. طراحان جک برای خلق این دستگاه خستگی ناپذیر کار کرده اند و کار کاملی با آن انجام داده اند. این دستگاه برای سهولت دوخت کفش چرمی ، کفش ورزشی ، چمدان ، کیف ، دستکش ، محصولات چرمی و لوازم جانبی مانند کلاه طراحی شده است.از مهم­ترین خصوصیات این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چرخ بطر جک s7  سخنگو بوده  تا کاربر براحتی بتواند  حالت/تنظیمات را تغییر دهد.
  •   این چرخ بطر برش دهنده نخ اتوماتیک ، که در دراز مدت زمان زیادی را صرفه جویی می کند.
  • سیستم پایه بلند کن  اتوماتیک به طوری که وقتی کار خیاطی را تمام کردید ، پا را با فشار دادن پدال با پاشنه بلند کنید.
  • آیتم کلیدی دیگری که  متخصصین شرکت جک در این دستگاه پیاده کرده است کنترل دیجیتالی سوزن سنج و تنظیم سنج چند سوزنی است که برای دوخت کفش مناسب است.
  • دارای  موتور سروو است که جایگزین سیستم محرک با موتور پله ای شده است. این موتور جدید صدا ، لرزش  و برق را کاهش می دهد.
  • یک ویژگی دیگر که میتوان در نظر گرفت ،  دوخت معکوس را نیز که می تواند به سرعت 1800 دور در دقیقه برسد.
  • پایه پرس بر روی این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که حتی می توانید ضخامت متناوب پارچه را بدوزید ، در حالی که از دوخت دقیق و دقیق یکسان اطمینان حاصل می کنید.
  • سیستم نخ قطع کن این چرخ خیاطی بطر  به طوری که وقتی چرخ خیاطی  برش نخ خودکار را انجام می دهد ، مقدار بسیار کمی نخ بروی پارچه می ماند  که باعث می شود کار شما حرفه ای تر به نظر برسد.

 

چرخ خیاطی سردوز پنج نخ جک مدل 5-E3

شرکت جک محصول جدید خود یعنی چرخ خیاطی سردوز 5 نخ جک مدل E3-5 را با امکانات مناسبی مانند چراغ LED قابل تنظیم، سیستم روغنکاری اتوماتیک روانه بازار کرد. از مهم­ترین خصوصیات این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  چرخ خیاطی سردوز برای صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا از دینام سرخود استفاده کرده است.
  • این مدل برای دوخت انواع پارچه های ظریف، معمولی و ضخیم مناسب است و همچنین برای تقویت دوخت پارچه های ضخیم و کلفت از پایه بلند کننده ارتفاع از 6 میلی متر تا 27 میلی متر بهره برده است.
  • ارتفاع پایه بلند کن از 6mm تا  27mm (فضای عملیات بزرگ ) ، در جهت تقویت دوخت پارچه های ضخیم و کلفت.

 

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4-F

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4-F یکی از جدیدترین مدل های شرکت چرخ خیاطی جک در سال 2022 می باشد. این چرخ خیاطی راسته دوز اولین چرخ خیاطی راسته دوز در جهان بوده که در حافظه خود 12 برنامه گلدوزی را دارا می باشد. چرخ خیاطی اتوماتیک جک مدل a4F بروزترین چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. از مهم­ترین خصوصیات این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این چرخ خیاطی دارای سیستم تیغ برش دو طرف متحرک بوده و یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که بروی این چرخ خیاطی اضافه شده، سیستم پایه بلند کن الکترونیک می باشد که با این ویژگی کاربر می تواند ارتفاع پایه بلند کن را بصورت الکترونیکی تنظیم کند.
  • سیستم سرقائمی زنی این چرخ خیاطی بصورت الکترونیک بوده و دیگر خبری از سیستم سرقائمی زنی دستی بروی رو بدنه چرخ خیاط نیست. با این ویژگی کاربر می تواند سیستم سرقائمی زنی را بصورت الکترونیکی فعال کند.
  • چرخ خیاطی راسته دوز جک مدلA4-F مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف و معمولی می باشد و از کشش بسار بالایی برخوردار است.
  • چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جک مدل A4-F مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه و همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد.

 

چرخ خیاطی دکمه دوز جک JK-T1377

چرخ های خیاطی دکمه دوز امروزه در بسیاری از تولیدی های پوشاک استفاده می شود. یکی از مدل های رایج در رده این چرخ خیاطی، چرخ خیاطی دکمه دوز جک JK-T1377  می باشد.چرخ خیاطی دکمه دوز جک توانایی دوخت دو دکمه،دوخت 4 دکمه و دوخت ضربدری را دارد

چرخ دکمه دور  این توانایی را دارد که در کمتر از 4 ثانیه عملیات مربوط به دوخت را انجام دهد.

ویژگی های چرخ خیاطی دکمه دوز جک JK-T1377
  • دوخت با کیفیت حتی برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم
  • برای کارایی و مقاومت بیشتر چرخ دنده این چرخ خیاطی خارج تعبیه شده است
    ارتفاع پایه بلند کن
  • قطر دکمه:10~28
  • انداز سوراخ دکمه:طول(6.5-2.5) و عرض(6.5-2.5)
  • این مدل دکمه دوز سه طرح برای دوخت دکمه را انجام می دهد.

 

چرخ خیاطی دکمه زن جک JK-T1377E

چرخ خیاطی صنعتی دکمه زن سه کاره جک جهت دوخت بست دکمه برای انواع پیراهن ،مانتو و … در سه حالت(دوتایی،چهار تایی و ضربدری )بکار برده می شود.امروزه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در صنایع تولید ماشین آلات خیاطی، برای انجام دوخت های مختلف در قسمت های مختلف پوشاک دستگاه های تخصصی دوخت و چرخ های تخصصی خیاطی تولید و به بازار ارائه شده است. چرخ های خیاطی دکمه دوز امروزه در بسیاری از تولیدی های پوشاکاستفاده می شود. یکی از مدل های رایج در رده این چرخ خیاطی، چرخ خیاطی دکمه زن جک JK-T1377E می باشد

ویژگی های چرخ خیاطی دکمه زن جک JK-T1377E
  • دینام این مدل چرخ خیاطی سرخود(سرووموتور)که باعث صرفه جویی برق تا 71% می شود و ضمنا نسبت به مدل های دیگر سر وصدا و لرزش به مراتب کمتری دارد
  • مجهز به سیستم بلند
  • مجهز به نخ قطع کن خودکار
  • دوخت با کیفیت حتی برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم
  • دکمه جدید مخصوص پارچه های سنگین و کلفت
  • مدارای پنل کامپوتری که توسط آن نوع دوخت دکمه را می توانید مشخص کنید
  • مجهز به چراغ LED
  • برای کارایی و مقاومت بیشتر چرخ دنده این چرخ خیاطی خارج تعبیه شده است
    ارتفاع پایه بلند کن
  • قطر دکمه:10~28
  • انداز سوراخ دکمه:طول(6.5-2.5) و عرض(6.5-2.5)
  • این مدل دکمه دوز سه طرح برای دوخت دکمه را انجام می دهد.

 

شرکت زرین دوز از نمایندگی های معتبر برند جک در ایران است. این شرکت با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش چرخ های خیاطی توانسته است جز برترین شرکت ها باشد. شما می­توانید برای خرید این دو محصول بی نظیر به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان بخش فروش چرخ خیاطی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

نحوه خرید چرخ خیاطی برند جک از زرین دوز

شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان زرین دوز ، چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است در سایت زرین دوز و محصول مورد نظر سفارش دهید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

 

, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لیست قیمت چرخ خیاطی جویتا

پست های مرتبط

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • stickweeds xyandanxvurulmus.S1Dxt33PR4aW

    پاسخ
  • linetogel slot
    دی 13, 1402 9:23 ق.ظ

    Keren sekali blog ini! 🌟 Saya suka banget bagaimana penulisannya memberikan pengetahuan yang mendalam dalam topik yang dibahas. 👌 Artikelnya menghibur dan mendidik sekaligus. 📖 Tiap artikel membuat saya semakin penasaran untuk melihat artikel lainnya. Teruskan pekerjaan hebatnya

    پاسخ
  • Wow, fantastic blog structure! How lengthy have you ever been blogging for?
    you make blogging look easy. The entire glance of your web
    site is wonderful, let alone the content!
    You can see similar here dobry sklep

    پاسخ
  • Have you ever considered about adding a little bit more than just your
    articles? I mean, what you say is fundamental and everything.
    Nevertheless imagine if you added some great photos
    or video clips to give your posts more, “pop”!
    Your content is excellent but with pics and videos,
    this site could definitely be one of the most beneficial in its niche.
    Fantastic blog! I saw similar here: Ecommerce

    پاسخ
  • Analytics and social research
    فروردین 6, 1403 12:18 ق.ظ

    It’s very interesting! If you need help, look here: ARA Agency

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست