چرخ خیاطی صنعتی

چرخ خیاطی صنعتی

بلاگ
1 دیدگاه

چرخ خیاطی صنعتی برای تولید نه تنها پوشاک مانند لباس و لباس زیر بلکه تولید کیف، کفش، صندلی ماشین و مبل، و غیره نیز استفاده می شود. به منظور بهبود کیفیت و عملکرد، یک مدل دارای یک ساختار در بسیاری از مدل های چرخ خیاطی صنعتی است. به عنوان مثال، یک مدل به طور خاص برای دوخت درز مستقیم طراحی شده است، یک مدل برای دوخت زیگزاگ، و یک مدل برای دوخت دکمه در لباس، و غیره وجود دارد. از زمانی که این مدل ها از چرخ خیاطی به عنوان ابزار تولید در کارخانه های پوشاک استفاده می شوند، نیازمند سرعت و دوام هستند. یک مدل خاص از چرخ خیاطی صنعتی، دوخت را با حداکثر سرعت 8500 دور در دقیقه انجام می دهد که سریعتر از موتور اتومبیل های ورزشی است. در زمان خرید چرخ خیاطی باید به نوع چرخ خیاطی مورد نیاز خود دقت نمایید.وب سایت زرین دوز با بیشترین تنوع در محصولات چرخ خیاطی صنعتی در ایران قعالیت می کند.

در حال حاضر، بسیاری از چرخ خیاطی های صنعتی که در اقدامات پیچیده درگیرند عمدتا کامپیوتری هستند. چرخ خیاطی صنعتی مجهز به دستگاه های الکترونیکی به صورت خودکار قادر به انجام بسیاری از فرایندهای دوخت مختلف تنها با فشار دادن یک کلید می باشند. این نوع چرخ خیاطی ، بنابراین، ممکن است به جای چرخ خیاطی ، روبات دوخت نامیده شوند.

زرین دوز ، نمایندگی انواع چرخ های صنعتی در ایران

تنوع بالای محصولات زرین دوز موجب شده است افراد نگرانی بابت جنس پارچه خود نداشته باشند زیرا با کمک این چرخ ها به راحتی می توان انواع پارچه های ضخیم، نازک و معمولی دوخت. در چرخ های خیاطی صنعتی که در روند تولید آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است.

مراحل طراحی و تولید چرخ خیاطی صنعتی

سازندگان چرخ خیاطی صنعتی ممکن است یک چرخ خیاطی تک منظوره مثلا یک چرخ خیاطی سردوز را برای تهیه پوشاک برای سراسر جهان تامین کنند.در نتیجه ایده کارخانه های مشتری یک عنصر مهم در طراحی است. برای توسعه چرخ خیاطی جدید و یا ایجاد تغییراتی در مدل های موجود، مشتریان مورد بررسی قرار می گیرند، رقابت ارزیابی می شود و ماهیت بهبود مطلوب ( برای مثال سریعتر  بودن و یا بی سرو صدا تر بودن) شناخته می شود.

نمونه اولیه ساخته می شود، در کارخانه مشتری تست می شود، اگر نمونه رضایت بخش بود، بخش مهندسی کارخانه با توجه به طرح، مقاومت قسمت های مختلف را تعدیل می کند، قسمت هایی را که باید در کارخانه تولید شود و مواد اولیه را شناسایی می کند، بخش هایی را که باید توسط عرضه کننده تهیه شوند را مشخص می کند، و آن اجزا را خریداری می کند.

هنگامی که طراحی کامل شد و تمام قسمت ها در دسترس هستند، اجرا اولین تولید برنامه ریزی شده است. اغلب، تغیرات شناسایی شده اند، طراحی به توسعه بر می گردد و این روند تا تولید یک محصول رضایت بخش تکرار می شود. سپس 10 یا 20 چرخ خیاطی برای استفاده سه تا شش ماه در اختیار کارخانه مشتری قرار می گیرد. این نوع آزمایش میدانی چرخ خیاطی را در شرایط واقعی مورد آزمایش قرار می دهد و پس از رضایت بخش بودن محصول، تولید در مقیاس بزرگتر آغاز می شود.

تفاوت چرخ خیاطی های صنعتی و خانگی

1- چرخ های خیاطی صنعتی فقط به صورت تک کاره و برای یک دوخت خاص ( راسته دوزی و یا زیگزاگ دوزی یا جا دگمه دوزی و …) طراحی و ساخته شده است. درصورتی که چرخ های خیاطی خانگی به دلیل دارا بودن بادامکهای متفاوت قابلیت چندین نوع طرح دوخت را دارا می باشند.

2- تعداد دوخت تمامی چرخ های خیاطی صنعتی از 1500 دوخت در دقیقه بیشتر بوده و گاها تا 5000 دوخت در دقیقه نیز می رسد. درصورتی که معمولا تعداد دوخت چرخ های خیاطی خانگی کمتر از 1000 دوخت در دقیقه می باشد.

3- بدنه و کفی چرخ های خیاطی صنعتی جهت کاهش ارتعاش و صدای چرخ خیاطی، معمولا از جنس چدن است و در قسمت داخلی این چرخ ها از محورها و قطعات فولادی و چرخ دنده های فولادی یا چدنی و زنجیر فولادی جهت انتقال حرکت ها استفاده شده است. در نتیجه وزن آنها سنگین بوده و معمولا از 40 کیلوگرم کمتر نمی باشد. در صورتی که وزن چرخ های خیاطی خانگی به دلیل تزریق بدنه آنها با استفاده از ریخته گری آلومینیوم و استفاده از قطعات پلاستیکی زیر 15 کیلوگرم بوده و قابل حمل و نقل آسان می باشند.

4- چرخ های خیاطی صنعتی به دلیل دور بالای چرخ خیاطی نیاز به روغن کاری قطعات مختلف دارند، بنابراین کلیه چرخ های خیاطی صنعتی دارای مخزن و سیستم پمپاژ روغن می باشد، در صورتی که چرخ خیاطی خانگی به دلیل دور پایین نیازی به مخزن و سیستم پمپاژ روغن ندارند.

5 – درکلیه چرخ های صنعتی سوزن دوخت گرد می باشد که با پیچ مغزی سرآلنی بر روی میل سوزن نصب می گردد، در صورتی که در کلیه چرخ های خیاطی خانگی از سوزن که یک طرف ساق آن تخت می باشد، استفاده می شود.

6- به دلیل اینکه چرخ های خیاطی صنعتی فقط برای یک دوخت خاص طراحی و ساخته شده اند، لذا فاقد برچسب یا چاچ راهنمای طرح دوخت بر روی بدنه می باشند، در صورتی که چرخ های خیاطی خانگی به دلیل اینکه قابلیت اجرای چندین نوع طرح دوخت را دارا می باشند، راهنمای طرح های دوخت به صورت برچسب بر روی بدنه چسبانده شده یا به صورت چاپ بر روی بدنه، یا چاپ بر روی گردونه انتخاب دوخت نشان داده می شود.

7- چرخ‌های خیاطی خانگی دارای قابلیت‌های گوناگون می‌باشد. مثل جادگمه دوزی (مادگی) ـ دکمه دوزی ـ زیپ دوزی ـ پس دوزی ـ سردوزی ـ تیکه دوزی و… و تمام این کارها را انجام می‌دهد و چرخ‌های خیاطی صنعتی، تخصصی می‌باشد یعنی هر دستگاه چرخ خیاطی صنعتی یک کار را انجام می‌دهد ولی به صورت بسیار حرفه‌ای‌تر و تمیزتر مثلاً چرخ خیاطی راسته دوز فقط راسته دوزی می‌کند و چرخ خیاطی زیگزال دوز فقط زیگزال می‌زند و برش می‌دهد و چرخ خیاطی مادگی دوز، جای دگمه می‌زند و با تیغ وسط جادگمه را برش می‌دهد.

8- چرخ‌های خیاطی خانگی بسیار سبک و حدود ۱۰ کیلوگرم می‌باشند و به راحتی قابل حمل بوده و در هر مکانی ورودی هر میزی قابل استفاده است ولی چرخ‌های خیاطی صنعتی دارای نیرو پایه‌ی بزرگ بوده و بسیار سنگین و تمام فلز است و باید در محل ثابت قرار داده شود تا بتوان از آن استفاده کرد و اگر آن را تکان بدهیم روغنی که در کارتل وجود دارد، می‌ریزد.

بهترین مدل چرخ خیاطی صنعتی

بهترین مدل چرخ خیاطی صنعتی را باید بر اساس نیاز خود و بودجه‌ای که دارید، خریداری کنید. به تنوع دوخت چرخ خیاطی دقت کنید، شاید برای افراد تازه کار، قابلیت تنوع دوخت چندان مهم به نظر نرسد اما وقتی در این کار حرفه‌ای‌تر شوند حتما به انواع دوخت نیاز پیدا می‌کنند. یکی از امکانات مهم و قابل توجه چرخ خیاطی صنعتی ایجاد مدل دوخت و ذخیره آن است.

 

چرح خیاطی قاپک دوز تی شرت جک JK-T5878

همان طور که اطلاع داریدصنعت دوخت و دوز و پوشاک امروزه با تغییرات بسیاری مواجه است. ورود انواع ماشین های تخصصی و چرخ خیاطی صنعتی و تخصصی جهش چشم گیری در میزان تولید، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت گردیده است.صنعت تولید تی شرت نیز این پیشرفت بسیار بهره مند گشته است. با ورود دستگاه های تخصصی، پروژ های دوخت را با بهترین کیفیت انجام داده تا در زمان کمتر خروجی بهتری حاصل شود.یکی از این چرخ های خیاطی تخصصی، چرح خیاطی قاپک دوز تی شرت جک JK-T5878  است. این نوع چرخ خیاطی با نام قاپک دوز نیز شناخته می شوند. یکی از مدل های پرکاربرد از این دستگاه تخصصی جهت تی شرت و چاک دامن زنانه می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی قاپک دوز تی شرت جک JK-T5878
  • برند چرخ خیاطی جک امروزه در میان اهالی صنعت نساجی و پوشاک یک نام کاملا شناخته شده است.
  • شرکت جک چین، با تولیدات باکیفیت، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش، تامین قطعات و همچنین فعالیت بسیار خوب نماینده این شرکت چینی در ایران، توانسته سهم خوبی از فروش ماشین آلات نساجی و خیاطی به خود اختصاص دهد.
  • یکی از محصولات پر فروش این شرکت، چرخ خیاطی صنعتی قاپک دوز جک می باشد.
  • قاپک دوز برای دوخت  تی شرت و چاک دامن زنانه بکار برده می شود.
  • این چرخ خیاطی قابلیت دوخت برای انواع الگوهای همانند  چاک دامن، خط گردن تی شرت برای کاربرد مردانه و زنانه را دارا می باشد.

 

چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک JK-T1903BSK

چرخ خیاطی صنعتی الیک کامپیوتری جهت دوخت بست در محل های مختلف لباس (پل کمر، جیب و …) و ضمیمه کردن و دوخت های تزئینی کیسه، کیسه های خرید، نوار چسب، کفش، چمدان و ودر صورت تعویض فک قابلیت دوخت دکمه را نیز دارد. یکی از مهمترین ویژگی چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک JK-T1903BSK  ، قابلیت دوخت دکمه می باشد که با تعویض فک چرخ خیاطی امکان دوخت انواع دکمه وجود دارد

ویژگی های چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک JK-T1903BSK
  • دارای بیش از 200 نوع الگو  پیش فرض و مجهز به اتصال توسط USB، برای اضافه کردن الگوها و مدلهای جدید
  • مجهز به سیستم  کشش نخ که به منظورجلوگیری از رها شدن نخ هنگام شروع دوخت که منجربه دوختی زیبا و با کیفیت می گردد
  • دوخت با کیفیت حتی برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم
  • بهتر برای پارچه های سنگین
  • مناسب برای انواع مختلف دوخت الاستیک.
  • توانایی دوخت الگوی کوچک
  • توانایی دوخت انواع پارچ های ضخیم (دوخت14 لایه پارچه جین)
چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل JK-T1900G

صنعت نساجی و پوشاک در دنیای مدرن امروز در حال توسعه و پیشرفت چشمگیری می باشد و در جهت این توسعه نیاز به دستگاه و ماشین آلات بروز بوده که چرخ خیاطی الیک یکی از این دستگاه ها می باشد . چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل JK-T1900G مناسب دوخت انواع پارچه های نازک و ضخیم و حتی کشی می باشد.تنوع دوخت پیش فرض دستگاه و طراحی مدل های جدید و دلخواه تا بی نهایت ، همچنین دوخت انواع مدل های دکمه که قابلیت دستگاه را چندین برابر کرده است. چرخ خیاطی صنعتی الیک  جهت دوخت بست در محل های مختلف  لباس (پل کمر، جیب و …) وضمیمه کردن و دوخت های تزئینی  کیسه، کیسه های خرید، نوار چسب، کفش، چمدان  و  ودر صورت تعویض فک قابلیت دوخت دکمه را نیز دارد.

چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل JK-T1900G چه ویژگی هایی دارد
  • چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل JK-T1900G دارای بیش از 200 نوع الگو  پیش فرض
  • مجهز به اتصال توسط USB، برای اضافه کردن الگوها و مدلهای جدید
  • این چرخ خیاطی مجهز به سیستم  کشش نخ که به منظورجلوگیری از پارگی نخ هنگام دوخت (در شروع کار نخ را مقداری آزاد و مشکل سفت شدن نخ را برطرف می کند).
  • علاوه بر این خصوصیات مجهز به سیستم نخ گیر اتوماتیک که منجر به عدم پارگی نخ هنگام عملیات دوخت می شود
  • دوخت با کیفیت حتی برای پارچه های ضخیم و فوق ضخیم نیز می باشد.
  • همچنین این چرخ خیاطی مجهز به سیستم پنل کاربری جدید و با تعویض فک چرخ خیاطی قابلیت دوخت دکمه(امکان وصل کردن به سیستم تغذیه‌کننده‌ی خودکار برای دوخت تمام انواع دکمه) را نیز دارا می باشد.
  • قابلیت دوخت الیک برای پارچه های کشی و دارای شیطونک جدید جهت تسهیل در دوخت پارچه های ضخیم می باشد.
  • فضای دوخت این چرخ الیک 30*40 میلی متر بوده و در ضمن مناسب برای انواع مختلف دوخت الاستیک نیز می باشد.

 

چرخ خیاطی بطر کامپیوتری جک مدل s7

چرخ بطر جک s7 جک  سخنگو بوده  تا کاربر براحتی بتواند  حالت/تنظیمات را تغییر دهداز دیگر ویژگی های این چرخ بطر  برش دهنده نخ اتوماتیک ، که در دراز مدت زمان زیادی را صرفه جویی می کند. سیستم پایه بلند کن  اتوماتیک به طوری که وقتی کار خیاطی را تمام کردید ، پا را با فشار دادن پدال با پاشنه بلند کنید.  آیتم کلیدی دیگری که  متخصصین شرکت جک در این دستگاه پیاده کرده است کنترل دیجیتالی سوزن سنج و تنظیم سنج چند سوزنی است که برای دوخت کفش مناسب است. دارای  موتور سروو است که جایگزین سیستم محرک با موتور پله ای شده است. این موتور جدید صدا ، لرزش  و برق را کاهش می دهد. همچنین یک ویژگی دوخت معکوس را نیز در نظر گرفته اید که می تواند به سرعت 1800 دور در دقیقه برسد. پایه پرس بر روی این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که حتی می توانید ضخامت متناوب پارچه را بدوزید ، در حالی که از دوخت دقیق و دقیق یکسان اطمینان حاصل می کنید. سیستم نخ قطع کن این چرخ خیاطی بطر  به طوری که وقتی چرخ خیاطی  برش نخ خودکار را انجام می دهد ، مقدار بسیار کمی نخ بروی پارچه می ماند  که باعث می شود کار شما حرفه ای تر به نظر برسد.

ویژگی چرخ خیاطی بطر کامپیوتری جک مدل s7
  • سرعت این دستگاه 1800 دوخت در دقیقه می باشد
  • حداکثر طول دوخت   6  میلی متر است و به میزان 0.5 میلی متر قابل تنطیم می باشد
  • مجهز به تنظیم طول دوخت
  • مجهز به دینام سرووموتور
  • ارتفاع پایه بلند کن  13میلی متر  می باشد
  • مجهز به پایه بلند کن خودکار
  • مجهز به نخ قطع کن اتوماتیک
  • سوزن مورد استفاده :19 الی 24
  • مجهز به تنظیم سرعت
  • دارای چراغ ال ای دی
چرخ خیاطی پل دوز جویتا مدل JT2000C

قبل از ورود این دستگاه به بازار جهت تولید بند ( پل ) باید نوار با توجه به سایز مورد نیاز از پارچه اصلی بریده میشد و سپس با عبور نوار مورد نظر از قطعه فلزی به نام فلدر ( نوار تا کن ) نوار به اندازه مورد نظر تا شده سپس توسط دستگاه دو سوزنه یا میان دوز و در صورت عدم دسترسی به ماشین الات فوق در دو مرحله توسط راسته دوز عملیات دوخت انجام میپذیرفت این کار باعث کاهش شدید سرعت در تولیدو افزایش مصرف پارچه و همچنین کاهش شدید کیفیت در پروسه تولید پل میشد . با ورود دستگاه پل دوز با توجه به اینکه این دستگاه ارای دو تیغه متحرک برنده در دو طرف محل عبور نوار میباشد.

ویژگی های چرخ خیاطی پل دوز جویتا مدل JT2000C
  • استفاده از ضایعات پارچه جهت تولید پل را فراهم کرده که تاثیر چشمگیری در مصرف پارچه در فرایند تولید دارد .
  • سرعت تولید پل را تا چندین برابر افزایش میدهد که در کارگاه های متوسط و بزرگ بسیار موثر میباشد .
  • کیفیت پل دوخته شده با دستگاه پل دوز بسیار بالا میباشد.
  • امکان استفاده از پل تولید شده توسط این دستگاه در روی دستگاههای تمام اتوماتیک اتصال گل به شلوار .
  • کیفیت یکنواخت و ثابت در تولید پل که در روشهای قدیمی قابل کنترل نبوده و متغییر میباشد.
  • عدم نیاز به اپراتور ماهر در استفاده از این دستگاه و امکان بکارگیری پرسنل نیمه متخصص روی این دستگاه و کاهش هزینه

 

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F12

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F12 از جدیدترین راسته دوز های شرکت چرخ خیاطی جک در ایران بوده و این چرخ خیاطی راسته دوز جک از یک موتور کم صدا و کم لرزش با قابلیت های صرفه جویی 71 درصدی در انرژی برق و کاربری بسیار آسان برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های بیشتر این محصول آشنا کنیم.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F12
  • چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل F12 از محصولات شرکت جک بوده که با موتور دینام سرخود یا سرو موتوری دارد.
  • این موتور تا 71 درصد در مصرف انرژی برق دستگاه، صرفه جویی می کند.
  • صدا و لرزش کمی دارد و برای استفاده در آپارتمان های امروزی گزینه مناسبی به شمار می رود.
  • این چرخ خیاطی به مانند سایر هم نوعان صنعتی خود، سرعت و کیفیت دوخت بالایی دارد.
  • بدنه چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل ( اف12) F12 از جنس چدن بوده و استحکام و دوام بالایی دارد، و پنل آن طوری طراحی شده است که تمام کاربر ها از مبتدی تا پیشرفته بتوانند از آن استفاده کنند.
  • همچنین این مدل چرخ خیاطی جک مجهز به چراغ LED بوده که در صورت کارنکردن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و در نتیجه در مصرف برق دستگاه صرفه جویی می کند
  • همچنین دارای تنظیم موقعیت سوزن نیز دارد ، مجهز به سیستم تنظیم سرعت دوخت که کاربر قادر به کم و یا زیاد کردن سرعت را دارد و  دوخت تک بخیه از دیگر ویژگی های چرخ خیاطی جک ( اف12) F12 می باشد.
  • این سری از چرخ ها نسبت به مدل های قبل تر در برابر نوسانات برق مقاوم تر بوده  و آلودگی صوتی کمتری دارند.
  • همچنین وجود کلید ایمنی و صفحه نمایشگر جدید دیجیتال با کاربری بسیار آسان، از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی صنعتی است.

 

چرخ خیاطی سردوز 3 نخ کامپیوتری جک 3-C6

چرخ خیاطی سردوز الکترونیکی 3 نخ جک مدل C6 از جدیدیترین چرخ خیاطی سردوز های شرکت جک می باشد. این سردوز کامپیوتری مجهز به پنل سخنگو روی بدنه است که امکان تغییر تنظیمات مختلف از قبیل تنظیم زبان، تغییر حالت پایه بلند کن خودکار، سرنخ زن خودکار اشاره نمو را به کاربر می دهد.  اکثر عملیات چرخ خیاطی سردوز C6 به صورت کامپیوتری و اتوماتیک انجام شده که این امر موجب سرعت و افزایش بازدهی و بهره وری کارگاه تولیدی کمک می شود. این چرخ خیاطی سردوز دارای سیستم مکش اتوماتیک جهت کاهش گرد و غبار و کرک و تمیز نگه داشتن دستگاه شده و همچنین با توجه به اینکه سرعت دوخت 7000دوخت در دقیقه است باعث بهره وری 35%الی100% در تولید می شود.

ویژگی های چرخ خیاطی سردوز 3 نخ کامپیوتری جک 3-C6
  • چرخ خیاطی سردوز سه نخ اتوماتیک جک مدل C6 مجهز به سه سیستم کاری بوده که به شرح زیر می باشد
  • سیستم تمام هوشمند:که بدون نیاز به دخالت مستقیم  کاربر عملیات دوخت را انجام می دهد.
  • سیستم نیمه هوشمند:کنترل به وسیله سنسور و قیچی اتوماتیک
  • سیستم معمولی:کنترل به وسیله کاربر مانند دیگر سردوزهای معمولی این چرخ خیاطی سردوز مجهز به تنظیم کار پیش بر بالا  بوده که با این سیستم می توان بهترین کشش برای دوخت انواع پارچه را با تنظیم کردن شیب کار پیش بر انجام داد.
  • سیستم روغن رسانی در سردوز سه نخ C6 جک به صورت بسته می باشد. که موجب، عدم ریختن روغن موجود در چرخ خیاطی به پارچه و صفحه می شود .

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A4B

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A4B یکی از جدیدترین مدل های شرکت چرخ خیاطی جک در سال 2022 می باشد. این چرخ خیاطی راسته دوز نسبت به چرخ خیاطی a4 تغییراتی مختصری دارد. اولین تغییر این چرخ خیاطی حذف اهرم سرقائمی بوده به این صورت که در سری A4B دسته سرقائمی در بدنه چرخ خیاطی وجود ندارد و عملیات سرقائمی زنی از طریق پنل اجرا می شود اپراتورمی تواند (برای بست کوک های ابتدا و انتهای دوخت از طریق پنل هوشمند چرخ استفاده نماید). دومین تفاوت سیستم قابلیت مشخص کردن تعداد سوزن چرخ خیاطی می باشد. تفاوت دیگر  راسته دوز کامپیوتر A4B مجهز به موتور پله ای بوده که همین امر موجب عملکرد فوق العاده بهتر چرخ خیاطی راسته دوز  شده است  اتوماتیک جک مدلA4B بروزترین چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. این چرخ خیاطی دارای سیستم تیغ برش دو طرف متحرک بوده و یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که بروی این چرخ خیاطی اضافه شده، سیستم پایه بلند کن الکترونیک می باشد که با این ویژگی کاربر می تواند ارتفاع پایه بلند کن را بصورت الکترونیکی تنظیم کند. سیستم سرقائمی زنی این چرخ خیاطی بصورت الکترونیک بوده و دیگر خبری از سیستم سرقائمی زنی دستی بروی رو بدنه چرخ خیاط نیست. با این ویژگی کاربر می تواند سیستم سرقائمی زنی را بصورت الکترونیکی فعال کند.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A4B
  • چرخ خیاطی  راسته دوز جک مدلA4B مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد.
  • چرخ خیاطی جک a4b مجهز به کوک گره ای می باشد بدین صورت که جهت استحکام بخیه های اول و آخر کار به جای سرقائمی از کوک گره ای استفاده کرد که این قابلیت مورد استفاده کاربرانی بوده  که می خواهند دوخت ظریف تر و مصرف نخ کم تری داشته باشند .
  • سیستم نخ قطع کن این چرخ خیاطی با حرکت معکوس پدال شروع به بریدن نخ اضافی می کند(بُریدن نخ انتهای کار در کوتاه ترین حالت ممکن یعنی ۳ میلی متر می باشد به این ترتیب نیازی به آرایش نخ اضافی بعد از اتمام دوخت نیست)

 

 

نحوه خرید چرخ خیاطی صنعتی از زرین دوز

از نمایندگی های معتبر برند های نامبرده شده در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد. شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان این شرکت چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است به سایت زرین دوز رفته و فرم مربوطه را پر کنید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چرخ خیاطی کامپیوتری
نوشتهٔ بعدی
چرخ خیاطی خانگی

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست