چرخ خیاطی جویتا

چرخ خیاطی جویتا

بلاگ
1 دیدگاه

چرخ خیاطی از آن دسته ابزاری است که وجود آن در هر خانه ای ضروری است و از ابزارهای بسیار مهم در خیاطی به شمار می آید. با پیشرفت علم چرخ های خیاطی نیزدچار تغییرات بسیاری در ظاهر و کارکرد آن ها شده است و به دلیل کاربردی بودن این ابزار کارآمد در خیاطی شرکت های بسیاری اقدام به تولید آن کرده اند از معتبرترین شرکت ها که در زمینه تولید چرخ های خیاطی فعالیت دارند می توان به چرخ خیاطی جویتا اشاره کرد. این کمپانی توانسته است محصولاتی با کیفیت بالا را روانه بازار کند.

چرخ های خیاطی بسیار متنوع هستند و کارایی بسیار متفاوتی با هم دارند. برخی از چرخ ها مناسب گلدوزی ، پارچه های ظریف و ضخیم و … هستند که برای خریدی آگاهانه بهتر است از مدل های مختلف چرخ خیاطی و کارکرد آن ها اطلاعات کافی داشته باشید ما در این نوشتار تمام تلاش خود را به کار می بریم که اطلاعات مهمی را در زمینه چرخ خیاطی جویتا و مدل های مختلفی که روانه بازار کرده است در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم ما را تا پایان  این مقاله همراهی کنید.

فهرست محتوا

زرین دوز ، نمایندگی برند جویتا در ایران

تنوع بالای محصولات جک موجب شده است افراد نگرانی بابت جنس پارچه خود نداشته باشند زیرا با کمک این چرخ ها به راحتی می توان انواع پارچه های ضخیم، نازک و معمولی دوخت. چرخ های خیاطی که به سه مدل راسته دوز، سردوز و میان دوز طراحی شده اند به دو صورت مکانیکی و کامپیوتری در بازار موجود است که نمونه کامپیوتری آن قابلیت های بیشتری نسبت به مدل مکانیکی دارد و در روند تولید آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. اگر به دنبال چرخ خیاطی برند جویتا با قیمتی مناسب هستید ما به شما توصیه می کنیم این چرخ ها را از نمایندگی زرین دوز خریداری کنید.

کارکرد انواع چرخ خیاطی

به طور کلی چرخ های خیاطی دارای چهار دسته بندی مختلف است از جمله مکانیکی، ماشینی، دیجیتالی، و برقی که هر کدام از این چرخ ها کاربردهای مخصوص به خود را دارند که ما در ادامه هر کدام را به اختصار توضیح می دهیم.

چرخ خیاطی مکانیکی

این دسته از چرخ ها برای افرادی که قصد دارند در منزل به رفو لباس و دوخت های ساده بپردازند گزینه بسیار مناسبی است زیرا پیچیدگی چرخ های دیگر را ندارد و کار کردن با آن برای افراد حتی مبتی هم راحت است و کمک پدال می توان دوخت های اصلی را با تراکم بالایی انجام داد تنظیمات این چرخ ها به صورت دستی است.

چرخ خیاطی ماشینی

چرخ های خیاطی ماشینی نسبت به مدل مکانیکی قابلیت های بیشتری دارد و تنظیمات آن به صورت اتومات انجام می گیرد که شما می توانید با کمک آن انواع دوخت ها را به راحتی انجام دهید.

چرخ خیاطی دیجیتال

نمونه ای از جدیدترین چرخ های خیاطی است که دارای مموری است که در آن می توان مدل های مختلف را ذخیره کرد با کمک این چرخ ها می توان دوخت های مختلف را بر روی انواع چارچه انجام داد.

چرخ های خیاطی دیگری در بازر وجود دارد که ترکیبی از چرخ های مکانیکی و دیجیتال است که می توانید تنظیمات آن را به راحتی بر روی صفحه نمایش ال ای دی که بر روی بدنه آن تعبیه شده است مشاهده کنید.

 از دیگر دسته بندی چرخ های خیاطی جویتا می توان به صنعتی و یا خانگی بودن چرخ ها اشاره کرد.

چرخ های خیاطی صنعتی به دلیل توان و مقاومت بالایی که دارد و می توانند یک نمونه را در حجم بالایی تولید کنند بیشتر مناسب کارگاه های تولیدی لباس است اما چرخ های خانگی همانطور که اسم آن ها مشخص است برای مصرف خانگی و دوخت و دوز در حجم کم است و قابلیت دوخت های مختلف بر روی انواع پارچه را ندارد.

بهتر است در زمان خرید چرخ خیاطی به مدل دوخت، کیفیت دوخت، سرعت، قابلیت دوخت بر روی انواع پارچه و شرایط نگهداری آن ها توجه داشته باشید.

چرخ خیاطی جویتا دارای کیفیت بسیار بالایی است که در دو مدل خانگی و صنعتی تولیدو راوانه بازارهای جهانی شده است و مشتریان بسیاری را از آن خود کرده است و قابلیت دوخت بر روی انواع پارچه را دارد و کار کردن با آن بسیار راحت است با مراجعه به نمایندگی های این برند در ساسر ایران می توانید چرخ خیاطی مورد نیاز خود را خریداری کنید ما در ادامه به برخی چرخ های تولیدی این برند اشاره خواهیم کرد.

 

تعریف چرخ خیاطی سردوز جویتا

 چرخ های سردوز بیشترین کاربرد را برای دوخت لبه های لباس دارند. بسیاری از پارچه ها بعد از برش دچار ریش شدن می شوند که برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است با کمک چرخ های خیاطی سر دوز جویتا این مشکل را برطرف کنید. چرخ های سردوز موجب افزایش سرعت کار و همچنین محکم شدن درز انواع پارچه می شود که همین مورد می تواند بر کیفیت نهایی دوخت نیز تاثیز گذار باشد.چرخ های سردوز با توجه به تعداد نخی که در آن ها به کار می رود به4 دسته تقسیم می شوند که هر کدام از آن ها برای مدل خاصی از پارچه مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه هر کدام را به اختصار توضیح می دهیم.

چرخ سردوز 2 نخ

این نوع از سردوز بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می شود و برای دوخت پارچه های ظریف مانند روسری کاربرد دارد.

چرخ سردوز3 نخ

این مدل به دو صورت خانگی و صنعتی در بازار وجود دارد که مدل آن به حجم و نوع کار بستگی دارد.

چرخ سردوز4 نخ

این مدل از چرخ بیشتر برای پارچه های کشی،استرچ و تیرکو کاربرد دارد تا کیفیت کار با رضایت بیشتری همراه باشد

چرخ سردوز5 نخ

این مدل از سردوز برای کارگاه ها و تولیدی ها بیشترین کاربرد را دارد که قابلیت تغییر در دوخت را دارد و متناسب با جنس پارچه می توان از آن استفاده کرد که بیشترین کاربرد را برای دوخت کت و شلوار دارد.

 

چرخ خیاطی راسته دوز جویتا

 از  مهمترین چرخ ها در صنعت خیاطی می توان به چرخ خیاطی راسته دوز جویتا اشاره کرد که در بسیاری از کارگاه های کوچک و بزرگ و حتی منازل از آن استفاده می شود. این چرخ خیاطی قابلیت دوخت راسته و مستقیم بر روی پارچه را دارد و هرچه پارچه ضخامت بیشتری داشته باشد از سوزن با شماره های بالاتربرای آن استفاده می شود.دوختی که با این چرخ بر روی لباس انجام می شودحالت خط چین است. چرخ های سر دوز انواع مختلفی دارد.

چرخه راسته دوز کامپیوتری

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری قابلیت دوخت های مختلفی را دارد که می تواند با توجه به جنس پارچه دوخت های متفاوتی انجام دهد. از مهم ترین مزیت این چرخ خیاطی می توان به روغن کاری اتوماتیک آن اشاره کرد که همین امر می تواند در طول عمر دستگاه تاثیر گذار باشد.

چرخ راسته دوز دو پایه

کارکردی مشابه با چرخ های راسته دور معمولی دارد با این تفاوت که از این چرخ برای دوخت پارچه های ضخیم استفاده می شود که با کمک آن می توان انواع دستکش، روکش صندلی، کیف را به راحتی دوخت زد همچنین دارای سیستم تنظیم سوزن و تنظیم سرعت دوخت هستند.

چرخ راسته دوز موتور مستقیم

در این چرخ ها موتوری بسیار قوی و پیشرفته تعبیه شده است که همین امر می تواند از بروز سروصدا و لرزش در دستگاه جلوگیری کند در قسمت سوزن، لامپ ال ای دی کوچکی تعبیه شده است که کار کردن با آن را برای کاربر راحت می کند.

 

انواع چرخ خیاطی  راسته دوز و سر دوز جویتا
چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جویتا JT-F6

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جویتا JT-F6  از محصولات شرکت جویتا در اواخر سال 2020 روانه بازراهای جهانی شد در طراحی این محصول از طرح راسته دوز برادر 7300 الهام گرفته شده است به همین سبب شکل قاب محافظ موتور به صورت مورب طراحی شده و از جنس پلاستیک و به رنگ تیره که در همان نگاه اول یادآور راسته دوز 7300 برادر ژاپن میباشد از این محصول جهت دوخت انواع محصولات ظریف و متوسط استفاده کرد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جویتا JT-F6
  • پنل تاچ دیجیتال جهت انجام تنظیمات دوخت
  • تغییر محل سرقائمی جهت راحت تر شدن کار بر چون در مدلهای قدیمی به جهت قرارگیری این دسته زیر درجه تنظیم طول دوخت ،گاها باعث برخورد انگشتان کاربر با درجه هنگام استفاده از دسته سرقائمی میشد.
  • استفاده از قفل درجه جهت جلوگیری از حرکت درجه دوخت هنگام کار با دستگاه
  • کاهش اندازه طول سرنخ باقیمانده زیر کار تا 2.5 میلیمتر در حالیکه این اندازه در مدلهای قدیمی حدود 5 میلیمتر بوده است.
  • استفاده از مگنت سرنخ زن به جای میله نخ پرت کن که باعث افزایش فضای کار در اطراف سوزن شده همچنین باعث افزایش دقت عمل دستگاه شده و با استفاده از این سیستم هرگز نخی بعد از انجام عملیات دوخت روی کارباقی نمیماند.

 

چرخ خیاطی کمرکش جویتا JT-1509P

از چرخ خیاطی کمرکش جویتا JT-1509P جهت اتصال نوار کمر به بدنه شلوار جین و کتان استفاده میشود به همین دلیل این دستگاه به نام کمرکش نامگذاری شده است . با استفاده از این دستگاه سرعت و کیفیت اتصال کمر به تنه شلوار افزایش چشمگیری پیدا کرده و همچنین باعث افزایش تیراژ تولید میشود .

ویژگی های چرخ خیاطی کمرکش جویتا JT-1509P
  • این دستگاه دارای 6 سوزن بوده که امکان تغییر وضعیت دوخت در دو طرف بالا و پایین کمر را به کاربر میدهد .
  • امکان استفاده از فلدر ( نوارتاکن) در سایزهای مختلف.
  • دارای قلاب پران که باعث نخ کشی آسان  قلابها میشود.
  • قابلیت دوخت 6 ردیفه به صورت همزمان سه دوخت در بالا و سه دوخت در پایین کمر
چرخ راسته دوز کامپیوتری جویتا مدل  JT-9115-D

 این محصول40 کیلوگرمی تولید کشور چین است که دارای استاندارداروپا و نشان ایزو9001 و ایزو14000 است که دارای امکاناتی چون سیستم تنظیم سرعت، سیستم سوزن نخ کن، سرقائمی زن،سیستم پایه بلند کن، سیستم موقعیت سوزن و چراغ ال ای دی است. از رایج ترین سر دوزها در میان چرخ های خیاطی است که قابلیت دوخت انواع پارچه های معمولی و ظریف چون تریکو، کت و شلوار، دوخت انواع پارچه، لباس زیر و شلوار پارچه ای را دارد. این چرخ دارای کارت گارانتی است که همین امر می تواند اطمینان خاطر خریداران را بابت کیفیت چرخ خیاطی به همراه داشته باشد.

 

چرخ راسته دوز کامپیوتری جویتا مدل  JT-9000-D

 این چرخ خیاطی قابلیت دوخت بر روی انواع پارچه های ظریف تا متوسط را دارا می باشد و امکاناتی نظیر سیستم تنظیم نخ خودکار،سیستم موقعیت سوزن، سیستم تنظیم سرعت و چراغ ال ای دی و دینام سووخود با دور موتور4000است. سرو صداو لرزش کم موجب شده است این چرخ سر دوز در میان خیاط هایی که در منزل فعالیت می کنند محبوبیت بالایی داشته باشد.

 

چرخ خیاطی سردوز پنج نخ جویتا JT988-5Z

چرخ خیاطی سردوز پنج نخ جویتا JT988-5Z از محصولات چرخ خیاطی جویتا ، یک مدل رایج سردوز  که برای دوخت انواع جنس های ظریف،معمولی،ضخیم مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری سردوزها موجب محبوبیت این مدل گردیده است. چرخ خیاطی سردوز پنج نخ یکی از بهترین چرخ سردوز است که برای انواع پارچه ها با تعداد کار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این سردوز معمولا برای دوخت مانتو، پیراهن، شلوار پارچه ای و ….. کاربرد دارد. سردوزهای 4 نخ معمولا برای برای لباس زیر، تی شرت و شلوار اسلش مناسب نیست زیرا این سردوز دوخت محکمی را به ارمغان می آورد و تمامی درزها را می گیرد

ویژگی چرخ خیاطی سر دوز پنج نخ جویتا JT988-5Z
  • چراغ LED قابل تنظیم، سیستم روغنکاری اتوماتیک
  • برای صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا از دینام سرخود استفاده کرده است.
  • این مدل برای دوخت انواع پارچه های ظریف، معمولی و ضخیم مناسب است
  • برای تقویت دوخت پارچه های ضخیم و کلفت از پایه بلند کننده ارتفاع از 6 میلی متر تا 27 میلی متر بهره برده است.
  • این چرخ خیاطی دارای سیستم تنظیم، تنظیم نخ خودکار و همچنین تنظیم موقعیت سوزن نیز می باشد
چرخ خیاطی سر دوز چهار نخ جویتا JT988-4Z

چرخ خیاطی سر دوز چهار نخ جویتا JT988-4Z از محصولات چرخ خیاطی جویتا ، یک مدل رایج سردوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های ظریف،معمولی،ضخیم مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری سردوزها موجب محبوبیت این مدل گردیده است. چرخ خیاطی سردوز 4 نخ یکی از بهترین چرخ سردوز است که برای انواع پارچه ها با تعداد کار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این سردوز معمولا برای پارچه های استرچ، کشی و تریکو کاربرد دارد. سردوزهای 4 نخ معمولا برای برای لباس زیر، تی شرت و شلوار اسلش مناسب نیست زیرا این سردوز دوخت محکمی را به ارمغان می آورد و تمامی درزها را می گیرد.

چرخ خیاطی سر دوز چهار نخ جویتا JT988-4Z چه ویژگی هایی دارد
  • چرخ خیاطی سر دوز 4 نخ جویتا JT988-4Z دارای امکانات مناسبی مانند چراغ LED قابل تنظیم، سیستم روغنکاری اتوماتیک روانه بازار کرد.
  • شرکت چرخ خیاطی جویتا در این سردوز برای صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا از دینام سرخود استفاده کرده است.
  • این مدل برای دوخت انواع پارچه های ظریف، معمولی و ضخیم مناسب است.
  • همچنین برای تقویت دوخت پارچه های ضخیم و کلفت از پایه بلند کننده ارتفاع از 6 میلی متر تا 27 میلی متر بهره برده است.
  • این چرخ خیاطی دارای سیستم تنظیم، تنظیم نخ خودکار و همچنین تنظیم موقعیت سوزن نیز می باشد
چرخ خیاطی سر دوز سه نخ جویتا JT988-3Z

چرخ خیاطی سر دوز 3 نخ جویتا JT988-3Z ، یکی از مدل های  سردوز شرکت جویتا بوده که برای دوخت انواع جنس های ظریف، معمولی، ضخیم مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری راسته دوزهای رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.دراینجا ما چرخ خیاطی سر دوز 3 نخ جویتا JT988-3Z را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران عزیز فروشگاه 20 بافت قرار داده ایم. برای خرید این محصول فقط کافیست آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و سفارش خود را نهایی کنید. محصول در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شویم.

چرخ خیاطی سر دوز سه نخ جویتا JT988-3Z چه ویژگی هایی دارد
  • شرکت جویتا محصول خود یعنی چرخ خیاطی سر دوز سه نخ جویتا JT988-3Z را با امکانات مناسبی مانند چراغ LED قابل تنظیم، سیستم روغنکاری اتوماتیک روانه بازار کرد.
  • شرکت جویتا در این چرخ خیاطی سردوز برای صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا از دینام سرخود استفاده کرده است.
  • این مدل برای دوخت انواع پارچه های ظریف، معمولی و ضخیم مناسب است .
  • همچنین برای تقویت دوخت پارچه های ضخیم و کلفت از پایه بلند کننده ارتفاع از 6 میلی متر تا 27 میلی متر بهره برده است.
  • این چرخ خیاطی دارای تنظیم سرعت جهت کاهش یا افزایش و همچنین دارای سیستم تنظیم موقعیت نیز می باشد.

 

چرخ خیاطی صنعتی 13 سوزنه جویتا مدل   VC008

 این سری چرخ خیاطی جویتا از تخصصی ترین محصولات تولیدی شرکت جویتا چین به حساب می آید و برای مواقعی که امکان دوخت 2یا3 ردیف لازم باشد مورد استفاده قرار می گیرد وجود غلطک پشت چرخ خیاطی امکان دوخت کش دوزی را برای خیاط به وجود می آورد و بیشترین قابلیت را برای دوخت قاپک پیراهن مردانه، کمر شلوارهای فاستونی و شلوارهای ورزشی و یا دوخت روکش های مبل دارد.

ویژگی چرخ خیاطی سه نواره 13 سوزنه جویتا VC008
  • چرخ خیاطی سه نواره معمولا دارای 12 سوزن میباشد ولی سه نواره جویتا با استفاده از تعداد 13 سوزن امکان تغییر فاصله دوخت بیشتری را به کاربر داده است.
  • فاصله سوزن ها 1/4 تا 1/8 میلی متر
  • ارتفاع پایه بلند کن 8 میلی متر

 

چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جویتا 9900D2

چرخ خیاطی ‏9900‏D2‎به سردوز نخ قطع کن دار معروف است و جز محبوب ترین محصولات جویتای چین به حساب می آید که از دلایل محبوبیت آن می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. از قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سووموتور آن اشاره کردکه موجب کاهش انرژی برق65 درصدی می شود و به دلیل سروصدای کمی که از خود تولید می کند برای منازل مسکونی مورد مناسبی به حساب می آید همچنین دارای سوزن نخ قطع کن و سیستم تنظیم سرعت موتور است این سیستم دارای چراغ های ال ای دی در حالت های مختلف استکه کار کردن برای کارب را راحت می کند که دوخت با سرعت بالاتری انجام می شود. قابلیت دوخت بر روی انواع پارچه جین،پیراهن،چرم،پالتو، انواع لباس بچگانه، کت و شلوار و… را دارد.

ویژگی های  فنی راسته دوز نخ قطع کن دار جویتا 9900D2
  • مجهز به دینام سرووموتور
  • مجهز به نخ قطع کن خودکار
  • سرعت دوخت:4500دور در دقیقه
  • مجهز به سیستم تنظیم سرعت
  • مجهز به سیستم موقعیت سوزن.

 

چرخ خیاطی پل دوز جویتا مدل JT2000C

لرزش و سرو صدای تولید شده توسط این چرخ پایین است و قابلیت هایی از قبیل سروو موتور، سیستم تعیین موقعیت سوزن و چراغ ال ای دی در سه حالت و  دوخت بر روی انواع پارچه های نازک، ریون، تریکو و نسبتا ضخیم را دارد.

ویژگی های چرخ خیاطی پل دوز جویتا مدل JT2000C
  • استفاده از ضایعات پارچه جهت تولید پل را فراهم کرده که تاثیر چشمگیری در مصرف پارچه در فرایند تولید دارد .
  • سرعت تولید پل را تا چندین برابر افزایش میدهد که در کارگاه های متوسط و بزرگ بسیار موثر میباشد .
  • کیفیت پل دوخته شده با دستگاه پل دوز بسیار بالا میباشد.
  • امکان استفاده از پل تولید شده توسط این دستگاه در روی دستگاههای تمام اتوماتیک اتصال گل به شلوار .
  • کیفیت یکنواخت و ثابت در تولید پل که در روشهای قدیمی قابل کنترل نبوده و متغییر میباشد.
  • عدم نیاز به اپراتور ماهر در استفاده از این دستگاه و امکان بکارگیری پرسنل نیمه متخصص روی این دستگاه و کاهش هزینه

 

چرخ سردوز جویتا مدل JT-799-4

این چرخ خیاطی با وزن 35 کیلوگرمی  از دیگر محصولات تولیدی کمپانی جویتای چین است که مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی شده است و قابلیت دوخت بر روی انواع پارچه ظریف و متوسط را دارد. دوخت های با کیفیت و محکم و در عین حال زیبای این چرخ موجب شده است بسیاری از افراد نسبت به خرید آن اقدام کنند.

ویژگی چرخ خیاطی سردوز جویتا مدل JT-799-4
  • دارای دینام سروو موتور که موجب کاهش مصرف برق و سر و صدا می شود
  • سرعت این چرخ سردوز 4 نخ 6000 دور در دقیقه
  • چرخ خیاطی سردوز چهار نخ یکی از بهترین چرخ سردوز است که دارای تنظیم سرعت خودکار و همچنین دارای تنظیم دوخت خودکار و همچنین دارای چراغ ال ای دی و موقعیت سوزن نیز می باشد.
  • برای انواع پارچه ها با تعداد کار بالا مورد استفاده قرار می گیرد
  • این سردوز معمولا برای پارچه های استرچ، کشی و تریکو کاربرد دارد.

 

چرخ خیاطی کابویی سه سوزنه جویتا JT928

امروزه برای ایجاد دوخت های بهتر، محکم تر و زیبا تر در قسمت درز شلوار، درز پیراهن و همچنین ایجاد دوخت محکم در لباس های کار از چرخ خیاطی کابویی استفاده می شود. امروزه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در صنایع تولید ماشین آلات خیاطی، برای انجام دوخت های مختلف در قسمت های مختلف پوشاک دستگاه های تخصصی دوخت و چرخ های تخصصی خیاطی تولید و به بازار ارائه شده است. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، چرخ های خیاطی کابویی امروزه در بسیاری از تولیدی های پوشاک استفاده می شود. یکی از مدل های رایج در رده این چرخ خیاطی، چرخ خیاطی صنعتی کابویی 3 سوزنه جویتا مدل JT928  می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی کابویی 3 سوزنه جویتا JT928
  • چرخ خیاطی  کابویی سه سوزنه   JT928  جویتا  مخصوص دوخت لباس ،جین و….. می باشد.
  • ارتفاع پایه بلند کن:10 میلی متر
استفاده از چرخ های خیاطی جویتا مزایای بسیاری دارند که ما به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:
  • دارای موتور سرووخود که انرژی برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
  • قابلیت انواع دوخت بر روی پارچه های مختلف
  • دارای بدنه بسیار محکم و ظاهری شکیل
  • سیستم سوزن نخ کن
  • لرزش و سروصدای این چرخ ها بسیار کم است

 

 

خدمات پس از فروش چرخ خیاطی جویتا

بهتر است در زمان خرید هر محصولی به گارانتی آن توجه داشته باشید زیرا گارانتی یک کالا نشان از اصالت و سلامت آن دارد. چرخ های خیاطی برند جویتا دارای دوسال خدمات پس از فروش هستند.

 

قیمت چرخ خیاطی جویتا

به دلیل نوسانات اخیر بازار نمی توان قیمت قطعی را برای چرخ های خیاطی عنوان کرد اما قیمت چرخ خیاطی جویتا به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آن ها به تنهایی می توانند در بهای ‏تمام شده آن تاثیر گذار باشند. اگر به دنبال محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید ما به شما چرخ های خیاطی جویتا را پیشنهاد می کنیم.

 

نحوه ی خرید چرخ خیاطی از نمایندگی برند جویتا در ایران

از نمایندگی های معتبر برند جویتا در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد. شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان این شرکت چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است به سایت زرین دوز رفته و فرم مربوطه را پر کنید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

 

, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بهترین مدل چرخ خیاطی جک
نوشتهٔ بعدی
چرخ خیاطی سان سیر

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • You are in reality a good webmaster. This web site loading pace is incredible.

    It kind of feels that you’re doing any distinctive trick.

    In addition, the contents are masterwork. you’ve performed a magnificent job on this topic!
    Similar here: e-commerce and also here: Najtańszy sklep

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست