نمایندگی برند جک در ایران

نمایندگی برند جک در ایران

بلاگ
بدون دیدگاه

با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییرات مثبتی در بسیاری از صنایع به وجود آمده است که صنعت پوشاک و دوخت و دوز از این قاعده مستثنی نیست.ورود انواع ماشین های خیاطی صنعتی و تخصصی به این حوزه سبب شده است تولیدات با سرعت بیشتری انجام گیرد و هزینه های کمتری برای کاربران به دنبال داشته باشد و در نهایت کیفیت دوخت بیشتر شده که رضایت استفاده کننده را به همراه دارد.

شرکت جک کارخود را از سال1995 در چین آغاز نمود و از اولین محصولات این برند می­توان به چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز اشاره کرد که با استقبال بسیاری از مردم همراه بود. پیشرفت های روز افزون این برند و همچنین تنوع بالای محصولات سبب شد بسیاری از کشورها اقدام به همکاری با این شرکت نمایند که کشور عزیزمان ایران نیز جزء این کشورها می باشد. از نمایندگی  برند جک در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد.

ما دراین نوشتار قصد داریم اطلاعاتی پیرامون چرخ های خیاطی برند جک و انواع آن و همچنین نحوه خرید و قیمت آن اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم .اگر قصد دارید چرخ خیاطی برند جک را خریداری کنید و یا تمایل دارید اطلاعاتی در ارتباط با مدل های مختلف آن داشته باشید ما را تا پایان همراهی کنید.

زرین دوز ، نمایندگی برند جک در ایران

تنوع بالای محصولات جک موجب شده است افراد نگرانی بابت جنس پارچه خود نداشته باشند زیرا با کمک این چرخ ها به راحتی می توان انواع پارچه های ضخیم، نازک و معمولی دوخت. چرخ های خیاطی که به سه مدل راسته دوز، سردوز و میان دوز طراحی شده اند به دو صورت مکانیکی و کامپیوتری در بازار موجود است که نمونه کامپیوتری آن قابلیت های بیشتری نسبت به مدل مکانیکی دارد و در روند تولید آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است.

انواع چرخ خیاطی برند جک

 

چرخ خیاطی فول کامپیوتری جک مدل A4E

چرخ خیاطی هوشمند به گونه ای طراحی شده است که با فشردن یک دکمه می توانید راهنمایی های مخصوص به آن را دریافت کنید. کار کردن با این دستگاه به آسان است. از مهم ترین ویژگی های این چرخ خیاطی می توان به پورت یواس­بی آن اشاره کرد که به عنوان شارژر و فن خنک کننده از آن استفاده کرد. فن خنک کننده در چرخ خیاطی موجب خنک شدن موتور  می شود که می تواند طول عمر دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. از دیگر مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم نخ قطع کن به صورت خودکار
  • سیستم سرقائمی زن اتوماتیک
  • پایه بلندکن خودکار

که با توجه به این قابلیت­های گفته شده سرعت تولید بالا رفته که می تواند کیفیت و بازدهی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

چرخ خیاطی دو پایه جک مدل H2

از جدید ترین محصولات شرکت جک می توان به چرخ خیاطی دوپایه جک مدل H2 اشاره کرد که عملکردی مشابه با چرخ های راسته دوز صنعتی دارد با این تفاوت که به جای یک پایه در آن از دو پایه استفاده شده است. برای دوخت پارچه های چرم، روکش صندلی، کیف و کفش  می توان از این محصول استفاده کرد. مجهز به چراغ های ال ای دی است که کار کردن برای کاربر را آسان می کند. دارای تنظیم موقعیت سوزن است و همچنین می توان سرعت دوخت را با توجه به نیاز کاربر افزایش و یا کاهش داد.

 

چرخ خیاطی الیک اتوماتیک جک مدل jk-T1900G

این محصول55 کیلوگرمی با بدنه چدن توسط کشور چین در سال 2021 به بازارهای جهانی وارد شد که دارای استانداردهای جهانی pse استاندارد CEاروپا، ایزو9001 و ایزو14000 از سوی شرکتTUV می باشد. از کاربردهای این چرخ خیاطی می توان به دوخت انواع پارچه های جین، کتان، ساک مسافرتی، کیف و کفش و صندلی ماشین اشاره کرد. این چرخ خیاطی دارای بیش از200 مدل الگو پیش فرض است و برای افزودن جدیدترین مدل ها به این چرخ می توان از کابل های usb کمک گرفت. این چرخ دارای قابلیت کشسانی بالایی است که از پاره شدن نخ در طول دوخت جلوگیری می کند.

 

چرخ خیاطی قاپک دوز تی شرت جک jk-T5878

از محصولات پرفروش شرکت جک می توان به چرخ خیاطی صنعتی قاپک دوز تی شرت اشاره کردکه با کمک آن می توان انواع دامن زنامه و تی شرت را به راحتی دوخت زد. این محصول دارای استانداردهای جهانی چون ایزو9001، ایزو1400 است . چرخ خیاطی قاپک دوز  قابلیت دوخت الگو های مختلفی چون چاک دامن و خط گردن تی شرت های زنانه و مردانه را دارد.

 

چرخ خیاطی بطر کامپیوتری جک مدلs7

برای چرخ هایی که قابلیت دوخت انواع کیف و کفش را داشته باشد از اصطلاح بطر استفاده می کنند. این چرخ که ظاهری لوله ای شکل دارد و برای آن قسمت هایی که حالت لوله ای دارند بیشترین کاربرد را دارد زیرا دیگر چرخ های خیاطی نمی توانند به قسمت های مختلف پارچه نفوذ کنند.

از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای چراغ ال ای دی
  • مجهز به تنظیم سرعت و طول دوخت
  • مجهز به موتور سرخود که سرو صدای را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
  • مجهز به نخ قطع کن اتوماتیک

 

چر خ خیاطی دو سوزن دو قلاب تخت موتور سرخود جک jK-855WD-1

چرخ های خیاطی دوقلاب تخت  در تولیدی های لباس مردانه کاربرد بسیاری دارد که از آن برای دوخت درز پیراهن استفاده می­شود از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای موتور سر خود است که در زمان کار کردن با آن هیچ گونه صدایی تولید نمی شود که برای آپارتمان­ها انتخاب مناسبی است که مصرف برق را به میزان 70 درصد کاهش می دهد.
  • قابلیت تنظیم سرعت و موقعیت سوزن
  • طول دوخت این چرخ خیاطی صنعتی4میلی متر است

این چرخ خیاطی دارای 3 سوزن است که برای پارچه های ظریف و معمولی می توان از آن استفاده کرد.

 

چرخ خیاطی دو سوزن کامپیوتری جک jk-58720

چندین سال جز برترین محصولات برند جک در جهان است. این چرخ خیاطی قابلیت دوخت همزمان دو ردیف را برای استفاده کنندگان فراهم می کند و سرعت دوخت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. برای پارچه هایی با ضخامت بالا همچون برزنت، پیراهن کتان، شلوارهای پارچه ای و کتان، مبلمان، روکش صندلی می توان از آن استفاده کرد. از دیگر مزایای استفاده از این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای سیستم نخ قطع کن و پایه بلند کن خودکار
  • تنظیم موقعیت سوزن
  • امکان دوخت های تزیینی برای حاشیه لباس
  • دکمه های این چرخ خیاطی دارای سیستم یاد آور صوتی هستند
  • به راحتی می توانید با زدن دکمه مربوط چرخ خود را ریست کنید.

 

چرخ خیاطی دو سوزنه کابویی جک jk-T9280

برای آن که دوخت استحکام بالایی داشته باشد از دو ردیف دوخت استفاده می شود که می تواند جلوه زیبایی را برای لباس به همراه داشته باشد. برای دوخت دو ردیفه­ای از چرخ خیاطی دو سوزنه کابویی جک jk-T9280‎  استفاده می شود که علاوه بر زیبایی و استحکام مزایای دیگری چون موارد زیر دارد:

  •  قابلیت تنظیم سوزن
  •  دارای محافظ سوزن برای جلوگیری از پرش کوک که موجب دوختی صاف و یکدست در لباس می شود
  • دوختی ظریف را از خود به جای می گذارد که استحکام بالایی هم دارد
  • دارای غلطک کشش پارچه برای دوختی یکدست و منظم
  • پایه بلند کن این مدل از چرخ خیاطی صنعتی به صورت دستی و یا زانویی است

 

چرخ خیاطی سردوز 3 نخ جک مدل E3-3

این چرخ خیاطی نیمه کامپیوتری به دلیل امکانات بسیاری که دارد برای افرادی که در آپارتمان مشغول به خیاطی هستند گزینه مناسبی است زیرا سرو صدای کمتری تولید می کند و هزینه های مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد که این مزایا را مدیون دینام سرخودی است که در این چرخ خیاطی تعبیه شده است. با کمک این چرخ خیاطی می توان بسیاری از پارچه های نازک ومعمولی و ضخیم را به راحتی دوخت زد.

چرخ خیاطی سر دوز 4 نخ اوماتیک جک C4

نام دیگر این چرخ خیاطی overlocking است با کمک این چرخ می توان درزهای پارچه را به صورت دقیق و یکسان در تمامی قسمت ها به صورت یکسان دوخت زد. از چرخ­های 4 نخ بیشتر برای دوخت پیراهن و شلوار پارچه ای، کت و شلوار، انواع پارچه ظریف و ضخیم و لباس ورزشی استفاده می شود

چرخ خیاطی سردوز4 نخ اتوماتیک  دارای سه سیستم کاری به شرح ذیل می باشد:

  • سیستم تمام هوشمند که کاربر هیچ گونه دخالتی به صورت مستقیم در عملیات دوخت ندارد.
  • سیستم نیمه هوشمند، کنترل به وسیله سنسور و قیچی خودکار
  • سیستم معمولی، مانند دیگر سردوزهای معمولی توسط کاربر کنترل می شود.

 

چرخ خیاطی سردوز 5نخ جک مدل E4-5

از پرفروش ترین چرخ های خیاطی در ایران می توان به چرخ خیاطی سردوز5 نخ جک مدلE$-5 اشاره کرد. در این چرخ خیاطی برای صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سروصدا از دینام سرخود استفاده شده است و برای  دوخت بسیاری از پارچه ها می توان از این محصول استفاده کرد. این چرخ خیاطی دارای سیستم خنک کننده و سیستم برگشت روغن است که می تواند طول عمر دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 

چرخ خیاطی سه نواره 12 سوزن جک jk-8009

این چرخ خیاطی همچون دیگر محصولات برند جک برای کاهش سروصدا و مصرف کمتر انرژی برق از موتور سرخوددر آن  استفاده کرده است و به دلیل چراغ های ال ای دی افزایش دید بیشتری را برای کاربر فراهم می کند.می توان موقعیت سوزن ها را در این چرخ خیاطی  با توجه به نیاز و شرایط کاربر تنظیم کرد و سرعت دوخت آن را کاهش و یا افزایش داد. فاصله سوزن های این چرخ خیاطی 4/1 تا8/1 میلی متر و اتفاع پایه بلند کن آن8 میلی متر است.

 

 

چرخ خیاطی کش دوز زنانه جک مدل W4-05

چرخ خیاطی کش دوز از رایج ترین چرخ های خیاطی است که برای دوخت انواع لباس های زیر، لباس ورزشی زنانه و تی شرت از آن استفاده می شود .این محصول قابلیت روغن کاری به صورت خودکار را دارد.

همچنین مانند دیگر محصولات برند جک مجهز به موتور سرخود برای کاهش سروصدا و صرفه جویی در مصرف برق است و همچنین دارای ابزار اندازه گیری و تنظیم کشش کش است.

برای آن که بتوانید چرخ خیاطی اصل با قیمت مناسبی را تهیه کنید کافی است به سایت زرین دوز مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خرید کنید.

چرخ خیاطی نمادوز جک مدل jk-T10080

با این چرخ خیاطی می توان بسیاری از لباس های زنانه، مردانه،کاپشن ، کیف و کفش روکش صندلی و مبلمان را به راحتی دوخت. از خصوصیات این چرخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای درگاه یواس­بی برای ذخیره الگوهای جدید و انتقال آن به دستگاه
  • قابلیت تنظیم دوخت برای انواع پارچه
  • دارای اسکن مادون قرمز است که می تواند شروع را مشخص کند
  • دارای الگوهای مختلفی است با بهره وری بالا
  • قابلیت نمادوزی بر روی بسیاری از پارچه ها

 

چرخ دوسوزن دوماکو استپ دار اتوماتیک جک jk-58420j

دو سوزنه بودن این چرخ خیاطی امکان دوخت های موازی را برای کاربر فراهم می سازد. دوخت موازی علاوه بر استحکام بالایی که دارد می تواند جلوه زیبایی را نیز برای لباس به وجود بیاورد. میل سوزنی که در این رخ به کار رفته است می توان گوشه های لباس را به راحتی دوخت زد. این چرخ خیاطی قابلیت بازگشت به کارخانه دارد و فرد در صورت تمایل می تواند آن را ریست کند

ضمانت پس از فروش چرخ های خیاطی نمایندگی برند جک در ایران

در روند تولید چرخ های خیاطی برند جک از فناوری روز دنیا که مطابق با استانداردهای جهانی است کمک گرفته شده است. از عمده محبوبیت چرخ های خیاطی می توان به خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. شرکت جک به جای این­که خدمات پس از فروش را به نمایندگی­های خود واگذار کند تعمیرکارهای مجرب را به سراسر دنیا اعزام کرده تا به نیروهای پشتیبان آموزش های لازم را داده که تعمیرات با سرعت و کیفیت بالایی انجام شود.

قیمت چرخ خیاطی جک در شرکت زرین دوز

همان طور که می دانید چرخ های صنعتی نسبت به چرخ های خانگی قیمت بالاتری دارند. قیمت چرخ های خیاطی بسته به مدل آن متفاوت است و دلیل این تفاوت، عملکرد و تجهیزاتی است که در هر چرخ به کار  رفته است.

اگر به دنبال چرخ خیاطی برند جک با قیمتی مناسب هستید ما به شما توصیه می کنیم این چرخ ها را از نمایندگی زرین دوز خریداری کنید.

سخن پایانی

چرخ های خیاطی جز آن دسته از محصولاتی هستند که وجود آن ها در تولیدی های تولید لباس لازم و ضروری است که مدل های مختلفی دارد و افراد با توجه به نیاز و کاربری که از آن انتظار دارد می تواند آن راخرید کند.

نحوه خرید چرخ خیاطی از نمایندگی برند جک در ایران

از نمایندگی های معتبر برند جک در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد. شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان این شرکت چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است به سایت زرین دوز رفته و فرم مربوطه را پر کنید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
نگرانی تولید کنندگان ایرانی از هجوم پوشاک ترک قاچاق به بازار
نوشتهٔ بعدی
خرید چرخ خیاطی جک

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست