چرخ خیاطی سان سیر

چرخ خیاطی سان سیر

بلاگ
بدون دیدگاه

چرخ خیاطی سان سیر از برندهای معروف چرخ خیاطی در جهان است هدف این برند از تولید چرخ های خیاطی ارائه محصولی با کیفیت بالااست که در آن از دانش روز دنیا استفاده شده است.

ما در این نوشتار تمام تلاش خود را به کار می بریم که اطلاعاتی در ارتباط با چرخ خیاطی سان سیر، مدل های مختلف این چرخ خیاطی و قیمت آن در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

فهرست محتوا

زرین دوز ، نمایندگی برند سان سیر در ایران

تنوع بالای محصولات سان سیر موجب شده است افراد نگرانی بابت جنس پارچه خود نداشته باشند زیرا با کمک این چرخ ها به راحتی می توان انواع پارچه های ضخیم، نازک و معمولی دوخت. چرخ های خیاطی که به سه مدل راسته دوز، سردوز و میان دوز طراحی شده اند به دو صورت مکانیکی و کامپیوتری در بازار موجود است که نمونه کامپیوتری آن قابلیت های بیشتری نسبت به مدل مکانیکی دارد و در روند تولید آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. اگر به دنبال چرخ خیاطی برند سان سیر با قیمتی مناسب هستید ما به شما توصیه می کنیم این چرخ ها را از نمایندگی زرین دوز خریداری کنید.

تعریفی از چرخ خیاطی  سان سیر

چرخ ها از کاربردی ترین ابزار خیاطی به حساب می آید که برای خرید باید اطلاعاتی در ارتباط با آن داشته باشید.

به طور کلی چرخ های خیاطی به دو دسته صنعتی و خانگی تقسیم بندی می شوند که هر کدام از آن ها برای امور خاصی به کار می روند.

چرخ های خیاطی خانگی برای افرادی بیشترین کاربرد را دارند که می خواهند دوخت لباس های خود را در منزل انجام دهند. این در حالی است که چرخ های خیاطی صنعتی برای دوخت های صنعتی در حجم بالا بیشترین استفاده را دارند و در محیط های کارگاهی  استفاده می شوند که عمده تفاوت آن ها در نوع دوخت، کیفیت ، سرعت دوخت، وضعیت نگهداری، نخی که برای چرخ استفاده می شود، جنس پارچه و وزن آن ها است.

چرخ های خیاطی سان سیر صنعتی انواع مختلفی دارند:

چرخ خیاطی دارای صفحه کار مسطح، که بسیار به چرخ های خیاطی خانگی شباهت دارد و از آن برای دوخت دو تکه پارچه و دیگر کارهای روزمره خیاطی استفاده می شود.

چرخ خیاطی دارای صفحه کار استوانه ای، این چرخ ها ظاهر استوانه ای شکل دارند که پارچه درون استوانه قرار می گیرد این محصول دارای قطرهای مختلفی است و بیشترین کاربرد را برای دوخت انواع کفش دارد.

چرخ خیاطی بدون دسته، بیشترین کاربرد را برای دوخت انواع سرآستین و سرشانه های بدون درز دارد.

 

انواع چرخ خیاطی سان سیر خانگی

همانطور که در سطرهای بالا اشاره کردیم  چرخ های خانگی برای دوخت هایی با حجم کم کاربرد دارد که خود به سه مدل الکتریکی، دستی و کامپیوتر دسته بندی می شوند.

چرخ خیاطی دستی، از قدیمی ترین مدل های چرخ خیاطی در خانه ها است که کار کردن با آن به صورت دستی می باشد و در مقایسه بانمونه الکتریکی و کامپیوتری امکانات کمتری دارد.

چرخ خیاطی برقی، این مدل از چرخ های خیاطی سان سیر یک موتور دارد و با کمک آن می توان انواع دوخت را با کوک هایی به طول مورد نظر کنترل کرد و قابلیت دوخت بر روی انواع پارچه را دارد و در نهایت دوختی با کیفیت را برای شما به جای می گذارد.

چرخ خیاطی سان سیر کامپیوتری، برای دوخت های پیشرفته نیاز به یک چرخ حرفه ای احساس می شوداین چرخ ها دارای صفحه های نمایش ال ای دی هستند که نوع دوخت ها در آن را می توان مشخص کرد و با استفاده از کابل یو اس بی می توان طرح های مورد نظر را به حافظه چرخ منتقل کرد.

نمونه ای دیگر از چرخ های خیاطی طراحی شده اند که ویژگی ها و کاربردهای مشخصی دارند و برای امور خاصی می توان برای آن ها استفاده کرد که ما در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

چرخ خیاطی سردوز

برای دوخت کناره های پارچه و جلوگیری ار ریش شدن پارچه در زمان برش از چرخ های سردوز استفاده می شود در برخی از این چرخ ها در زمان دوخت لبه های پارچه به صورت خودکار برش می خورد. سرعت دوخت در این پارچه ها بسیار بالا است و از چندین دوک نخ به صورت هم­زمان استفاده می شود چرخ های سردوز بیشترین کاربرد را در کارگاه های صنعتی دارند اما در برخی مواقع نیز این چرخ ها با دوک های کمتر در منزل نیز استفاده می شود.

چرخ خیاطی سان سیر با قابلیت گلدوزی

در بسیاری از چرخ های خیاطی امکان گلدوزی های ساده وجود دارد اما اگر به دنبال چرخ هایی هستید که به صورت تخصصی این کار را برای شما انجام دهد چرخ های گلدوزی سان سیر انتخاب مناسبی هستند. این چرخ ها زیر مجموعه چرخ های کامپیوتری هستند. که مجهز به کارت حافظه هستند که شما می توانید طرح مورد نظر را در آن ذخیره کنید.

چرخ خیاطی سان سیر جا دکمه زن

هرچند که در بسیاری از چرخ های خیاطی امکان جا دکمه زدن وجود دارد اما نوع دیگری از چرخ های خیاطی سان سیر در بازار وجود دارد که جادکمه ها را با طرح های مختلف بر روی پارچه نقش می زنند.

چرخ خیاطی سان سیر دوسوزنه

در این چرخ ها دو ماکو و دو سوزن تعبیه شده است که بیشترین کاربرد را برای دوخت های تزیینی دارد و طرحی که از خود به جای می گذارد به صورت دو ردیف عمودی است.

برای طول عمر چرخ خیاطی سان سیر بهتر است به نکاتی توجه داشته باشید:

*به صورت مرتب گرد و غبار را از چرخ پاک کنید و در زمان دوخت بهتر است از نخ های با کیفیت بالا استفاده کنید. بعد از دوخت و دوز بهتر است پرزهایی که در اطراف چرخ خیاطی انباشته شده است ارا جمع کنید برای این کار از یک جاروبرقی کمک بگیرید .

*سوزنی که برای چرخ خیاطی استفاده می کنید باید متناسب با چرخ و پارچه باشد و به صورت مرتب نسبت به تعویض آن اقدام کنید در صورتی که سوزن شما کند باشد دوخت های نامرتب و کشیدگی پارچه را به همراه دارد بهتر است برای یک دوخت با کیفیت سوزن چرخ را به صورت مداوم عوض کنید

*بهتر است هر شش ماه یکبار چرخ خیاطی خود را سرویس کنید و در صورت نیاز به تعویض قطعه ای آن را عوض کنید بهتر است برای این کار از افراد متخصص کمک بگیرد.

*چرخ خیاطی را به صورت مرتب روغن کاری کنید.

چرخ های خیاطی سان سیر مدل های مختلفی دارند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

چرخ خیاطی راسته دوز سان سیر S1

چرخ خیاطی راسته دوز سان سیر S1

این چرخ خیاطی نیمه اتوماتیک محصول کشور چین در سال 2020است که در روند تولید آن استانداردهای روز دنیا رعایت شده است. قابلیت دوخت انواع پارچه ظریف، معمولی و ضخیم را دارد. تعداد دوخت این چرخ در دقیقه5500 دوخت 5 میلیمتری است. کار کردن با این چرخ خیاطی برای افراد مبتدی بسیار راحت است . همچنین دارای سروو موتور است که انرژی برق را به میزان70 درصد کاهش می دهد. دارای درگاه یواس بی است که می توانید داده ها را به آن منتقل و یا به عنوان شارژر از آن استفاده کنید. از دلایل محبوبیت این چرخ خیاطی می توان به سروصدا و لرزش کم آن اشاره کرد که برای مزون ها و منازل انتخاب ایده الی است.

 

چرخ خیاطی راسته دوز نخ قطع کن سان سیرS2

چرخ خیاطی راسته دوز سان سیر S2

شرکت سان سیر از برندهای معروف کشور چین است که در زمینه تولید و فروش چرخ های خیاطی فعالیت می کند. از محبوب ترین محصولات تولیدی این کمپانی می توان به چرخ خیاطی راسته دوز نخ قطع کن سان سیرS2 اشاره کرد این چرخ خیاطی قابلیت دوخت انواع پارچه ظریف و معمولی را دارد. سروصدای این چرخ بسیار کم است که می توان از آن درمنازل استفاده کرد این چرخ خیاطی می تواند در هر دقیقه 5000 دوخت با کیفیت انجام دهد . مجهز به نخ قطع کن خودکار است از دیگر ویژگی های این محصول روغن کاری خودکار آن است. مجهز به چراغ ال ای دی است که کار کردن را برای کاربر راحت می کند. دارای سیستم محافظت سوزن و تنظیم طول دوخت، سیستم تنظیم سرعت است.

 

چرخ خیاطی سردوز پنج نخ سان سیر مدلE1-5

چرخ خیاطی سردوز پنج نخ سان سیر E1-5

این چرخ خیاطی با بدنه چدن و وزن 35 کیلوگرم از محبوبت ترین چرخ ها در میان خیاطان است و قابلیت دوخت پارچه های ظریف و معمولی را دارد. سرعت دوخت در این چرخ خیاطی 6000دوخت در دقیقه است

مجهز به چهاردوک نخ و دینام سروو خود است که انرژی برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. حداکثر طول دوخت 5/4 میلی متر است. مجهز به روغن کاری اتوماتیک است. دارای سیستم خنک کننده و چراغ ال ای دی است که کار کردن را برای کاربرآسان می کند

 

چرخ خیاطی میاندوز سان سیرV1

چرخ خیاطی میاندوز سان سیر V1

چرخ خیاطی میاندوز از دیگر محولات شرکت سان سیر چین در سال 2021 است و در روند تولید آن استاندارد های ایزو9001 و ایزو14000 و استاندارد اروپا رعایت شده است. این چرخ خیاطی مجهز به موتور سروو خود است و قابلیت دوخت لباس های بچگانه، ورزشی، لباس تریکو و انواع لباس زیر را دارد از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی می توان به سیستم تنظیم سرعت، سیستم تنظیم نخ اتومات اشاره کرد این چرخ خیاطی دارای سرعت موتور5000 در دقیقه است.

 

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S3

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S3

از رایج ترین چرخ های خیاطی راسته دوز کامپیوتری می توان چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر ‏S3‎ اشاره کرد که محصول جدید کمپانی سان سیر چین است که دارای استاندارد های جهانی است. برای دوخت پارچه های ظریف و معمولی کاربرد دارد. این چرخ خیاطی به کاربر این اختیار را می دهد تا برای دوخت  پارچه های مختلف سرعت های خود را تنظیم کند.

سرعت این چرخ خیاطی 5000 دوخت در دقیقه است و مجهز به دینام سرووخود است که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود همچنین میزان سرو صدا و لرزش در این چرخ بسیار کم است و مجهز به پورت یواس بی و چراغ ال ای دی است.

 

 

 

چرخ خیاطی دوپایه اتوماتیک سان سیر مدل SS-H202E-TD3/TD 4

چرخ خیاطی دوپایه اتوماتیک سان سیر مدل SS-H202E-TD3/TD 4  از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز کامپیوتری در دنیا است   که  موارد استفاده از این  چرخ خیاطی در پارچه های ضخیم(جین،برزنت،چرم) و…. می باشد

ویژگی های چرخ خیاطی دوپایه اتوماتیک سان سیر مدل SS-H202E-TD3/TD 4
  • سرعت این دستگاه 2500 دوخت در دقیقه می باشد
  • مجهز به دینام سرخود(سرووموتور)که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت  8  میلی متر است
  • مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار
  • مجهز به سرقاِئم زن خودکار
  • دارای تودلی بزرگ دوخت
  • مجهز به چراغ LED
  • دارای سیستم محافظت سوزن
  • مجهز به تنظیم طول دوخت
  • مجهز به تنظیم سرعت
  • مجهز به تنظیم موقعیت سوزن اتوماتیک

 

چرخ خیاطی سردوز چهار نخ سان سیر E1-4

چرخ خیاطی سردوز چهار نخ سان سیر E1-4 از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج سردوز در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی برای پارچه های نازک، معمولی، می باشد

ویژگی های چرخ خیاطی سردوز سان سیر E1-4
  • سرعت چرخ خیاطی سردوز چهار نخ سان سیر مدل E1-4 6000 دوخت در دقیقه می باشد
  • این چرخ سردوز چهار نخ مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت  4/5میلی متر بوده و دارای مکانیسم انتقال روغنکاری اتوماتیک سیستم تغذیه برای اطمینان از روانکاری در هنگامی که ماشین در سرعت بالا و یا پایین در حال دوخت می باشد
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • همچنین این چرخ سردوز مجهز به سیستم تنظیم طول دوخت
  • مجهز به چراغ LED ارتفاع پایه بلند کن  تا 5/5 میلی متر و مجهز به تنظیم طول دوخت و  تنظیم سرعت می باشد

 

چرخ خیاطی سردوز سه نخ سان سیر مدل E1-3

چرخ خیاطی سردوز سه نخ سان سیر مدل E1-3 از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج سردوز در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی برای پارچه های نازک، معمولی، می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی سردوز سه نخ سان سیر مدل E1-3
  • سرعت چرخ خیاطی سردوز سه نخ سان سیر مدل E1-4 6000 دوخت در دقیقه می باشد
  • این چرخ سردوز چهار نخ مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت  4/5میلی متر بوده
  • دارای مکانیسم انتقال روغنکاری اتوماتیک سیستم تغذیه برای اطمینان از روانکاری در هنگامی که ماشین در سرعت بالا و یا پایین در حال دوخت می باشد
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • همچنین این چرخ سردوز مجهز به سیستم تنظیم طول دوخت
  • مجهز به چراغ LED ارتفاع پایه بلند کن  تا 5/5 میلی متر و مجهز به تنظیم طول دوخت و  تنظیم سرعت می باشد.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک سان سیر S4-T

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک سان سیر S4-T  از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز کامپیوتری در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی در پارچه های ظریف و معمولی و… می باشد.این چرخ خیاطی یکی از جدیترین محصولات شرکت سان سیر می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک سان سیر S4-T
  • سرعت چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر  5000 دوخت در دقیقه بوده
  • این چرخ خیاطی مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت این چرخ خیاطی 5 میلی متر است
  • این چرخ راسته دوز مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار و مجهز به سرقاِئم زن خودکار
  • همچنین دارای تودلی بزرگ دوخت
  • طراحی  کشور آلمان و مجهز به خروجی USB و مجهز به چراغ LEDمی باشد
  • از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم محافظت سوزن و تنظیم طول دوخت می باشد
  • امکان اضافه­‌کردن دوخت به­‌صورت تکی در انتهای کار به­‌منظور افزایش دقت و زیبایی دوخت، قابلیت برش نخ در ابتدا و انتهای عملیات دوخت در جهت افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت
  • مجهز به  تنظیمِ موقعیتِ سوزن در  زمانی که عملیات دوخت به پایان می رسد.
چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S5

چرخ خیاطی مدل راسته دوز کامپیوتری سان سیر مدل S5 از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز کامپیوتری در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی در پارچه های ظریف و معمولی و…. می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S5
  • سرعت چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر  5000 دوخت در دقیقه بوده
  • این چرخ خیاطی مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت این چرخ خیاطی 5 میلی متر است
  • این چرخ راسته دوز مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار و مجهز به سرقاِئم زن خودکار
  • همچنین دارای تودلی بزرگ دوخت
  • طراحی  کشور آلمان و مجهز به خروجی USB و مجهز به چراغ LEDمی باشد
  • از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم محافظت سوزن و تنظیم طول دوخت می باشد.
راسته دوز دینام سرخود تیغ دار سان سیر مدل SS-T352D-QB

این محصول نیمه کامپیوتری دارای دارای استانداردهای جهانی از شرکت TUV است که در سال2017 وارد بازارهای جهانی شده است. قابلیت دوخت انواع پیراهن پارچه ای، پیراهن کتان و لباس کار را دارد دور موتور این چرخ خیاطی در هر دقیقه4500 دور است.

 

چرخ خیاطی الیک اتوماتیک سان سیر 1904D

از دیگر محصولات برند سان سیر چین در سال 2021 می توان به چرخ خیاطی الیک اتوماتیک سان سیر 1904‏D اشاره کرد که دارای استانداردهای cEاروپا و استناندارد های جهانی PSE، ایزو14000 و ایزو9001 از شرکت TuV است. برای پارچه هایی با ضخامت ظریف، معمولی و ضخیم مناسب است. این چرخ خیاطی کامپیوتری قابلیت دوخت تریکو،شلوار پارچه ای، پیراهن پارچه ای، کت و شلوار، لباس بچگانه ، لباس زیر، پیراهن های کتان و جین را دارد و دارای امکاناتی چون سیستم پایه بلند کن خودکار، سیستم تنظیم نخ خودکار، سیستم نخ قطع کن اتومات، سیستم تنظیم سرعت دوخت و سرقائمی زن خودکار است .قابلیت بالا ماندن سوزن هنگام توقف ماشین وجود دارد. در بسته بندی این چرخ خیاطی اقلامی نظیر میز پایه فابریک، آنتن مخصوص، روغن1 لیتری، پیچ گوشتی ، دفترچه لوازم، یک بسته سوزن مناسب چرخ و قیچی سرنخ زن وجود دارد.

چرخ خیاطی میاندوز لوله ای اتوماتیک تیغ چپ سان‌سیر SS-C600-35AB

 از ویژگی های این چرخ خیاطی می توان به سرو صدای کم آن اشاره کرد. سرعت موتور در این چرخ خیاطی 6000 دور در دقیقه است .این محصول دارای برش تیغ چپ است که هنگام برش لبه پارچه قسمت های اضافی توسط لوله جذب می شوند.سیستم روغن کاری این چرخ به گونه ای است که هیچ گونه روغنی به بیرون نشت پیدا نمی کند . دارای تنظیم موقعیت سوزن ،سیستم نخ قطع کن اتومات، سیستم تنظیم سرعت، چراغ ال ای دی است . در دوخت پارچه های تریکو، لباس زیر، لباس بچگانه،لباس ورزشی، لباس زیر بیشترین کاربرد را دارد.

مزایای استفاده از چرخ های خیاطی سان سیر
  • دوخت های با کیفیت بالا
  • مجهز به دینام سروو خود
  • سروصدا و لرزش در آن بسیار کم است
  • دارای دو مدل خانگی و صنعتی است
  • قیمت به صرفه
  • مجهز به چراغ ال ای دی
  • قابلیت دوخت انواع پارچه
خدمات پس از فروش چرخ خیاطی سان سیر

بهتر است در زمان خرید هر محصولی به گارانتی آن توجه داشته باشید زیرا گارانتی یک کالا نشان از اصالت و سلامت آن دارد.این  چرخ های خیاطی  دارای دوسال خدمات پس از فروش هستند.

قیمت چرخ خیاطی سان سیر

با توجه به نوسانت اخیر بازار نمی توان قیمت واحدی را برای چرخ خیاطی سان سیر عنوان کرد. در صورتی که قصد دارید این محصول را خریداری کنید بهتر است به نمایندگی های مجاز شهر خود مراجعه کنید زیرا محصولی با کیفیت بالا همراه با گارانتی را در اختیار شما قرار میدهند. برای اطلاع از نمایندگی های این کمپانی در شهر خود کافی است در موتور جستجو گوگل نمایندگی چرخ سان سیر را سرچ کنید.

سخن پایانی

چرخ های خیاطی سان سیر از برندهای معتبر چرخ خیاطی در جهان و  ایران است تنوع و کیفیت بالای این محصولات موجب شده است افراد بسیاری نسبت به خرید آن اقدام کنند. چرخ های خیاطی سان سیر امکان دوخت انواع پارچه را برای کاربر فراهم می کند.

 

نحوه خرید چرخ خیاطی از نمایندگی برند سان سیر در ایران

از نمایندگی های معتبر برند سان سیر در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد. شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان این شرکت چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است به سایت زرین دوز رفته و فرم مربوطه را پر کنید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

 

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چرخ خیاطی جویتا
نوشتهٔ بعدی
چرخ خیاطی تیپیکال

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست