کاربرد چرخ خیاطی میاندوز

کاربرد چرخ خیاطی میاندوز

بلاگ
بدون دیدگاه

با رشد تکنولوژی فرآیند دوخت و دوز نیز از حالت ساده خود خارج شده و دوخت لباس ها به صورت حرفه ای انجام می شود همانطور که می دانید سال ها قبل بیشتر امر دوزندگی با دست انجام می شد و فرد را خسته می کرد و بعدها چرخ های ساده تری که تنها  قابلیت دوخت ساده را داشت روانه بازار شدند و در نهایت چرخ های حرفه ای تری چون چرخ میاندوز طراحی شدند، چرخ میاندوز در مقایسه با مدل های مختلف چرخ های خیاطی کاربردهای بیشتری دارد و برای افرادی بیشترین کاربرد را دارد که به تمیز دوزی و دوخت حرفه ای را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

چرخ های صنعتی در مقایسه با چرخ های خانگی وزن بیشتری دارند و به طبع قیمت آن ها نیز بیشتر است ما در این نوشتار قصد داریم شما را با چرخ میاندوز، مدل های مختلف این چرخ خیاطی و کاربرد چرخ میاندوز آشنا کنیم در صورتی که قصد خرید چرخ خیاطی حرفه ای را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

چرخ خیاطی میاندوز

همانطور که در سطرهای بالا اشاره کردیم چرخ میاندوز برای دوخت های حرفه ای استفاده می شود و زیر مجموعه چرخ های صنعتی به شمار می آید و مدل های مختلفی از آن در بازار وجود دارد که شما با توجه به نیاز خود می توانید مدل مورد نظر را خریداری کنید.

چرخ خیاطی میاندوز وزن بسیار سنگینی دارد و موتوری که برای آن تعبیه شده است از قدرت بالاتری برخوردار است که همین امر می تواند سرعت دوخت و دوز را بالا می برد.

کارایی و کاربرد چرخ میاندوز بسیار وسیع است که برای ایجاد دوختی تمیز و یکدست می توان از آن ها کمک گرفت این نوع از چرخ، دوخت میانه پارچه را با کیفیت بیشتری انجام می دهد و به همین دلیل این نام را برای چرخ خیاطی میاندوز انتخاب کرده اند.

برای خرید مدل های مختلف چرخ خیاطی صنعتی می توانید به سایت زرین دوز مراجعه فرمایید.

مدل های مختلف چرخ خیاطی میاندوز

چرخ های خیاطی میاندوز مدل های مختلفی دارند و با توجه به نوع دوخت و کارایی که دارند می توان چرخ های خیاطی را به مدل های مختلفی دسته بندی کرد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

چرخ خیاطی میاندوز صنعتی ساده

نمونه ای از چرخ های کاربردی است که وجود آن در بسیاری از تولیدی ها الزامی است و دارای ویژگی های بسیاری است که موجب محبوبیت این محصول شده است که از برترین آن ها می توان به چرخ خیاطی میاندوز موتور سروو خود و چرخ خیاطی دینام بزرگ دسته بندی کرد که قابلیت دوخت با 2نخ، 3 نخ،4 نخ و 5 نخ را دارد و برای دوخت های موازی با فاصله باریک یا پهن مناسب است.

بهتر است که بدانید برای شناسایی چرخ خیاطی صنعتی ساده از مدل اتومات به حروف اختصاری که در  چرخ های اتوماتنوشته شده است توجه کنیدکه آن را با ( Under Thread Trimmer for interrloke Stitch Machines) UT نمایش می دهند.

چرخ خیاطی میاندوز اتومات

نام دیگر این چرخ های خیاطی، چرخ خیاطی میاندوز اتومات است که تفاوت چندانی با نمونه ساده آن ندارد ‏و به دو دلیل می توان آن ها را جز پرکاربردترین دستگاه های خیاطی دانست:

سیستم نخ قطع کن اتومات، که با پایان عملیات خیاطی نخ به صورت خودکار بدون نیاز به قیچی قطع می شود.

پایه بلند کن خودکار، پایه کار خیاطی بدون هیچگونه جابه جایی سوزن و یا چرخاندن توپی بعد از پایان دوخت آزاد می شود.

توجه داشته باشید که پایه بلند کن همان چپقی دستگاه است که در داخل چرخ قرار می گیرد. که با فشردن زانویی پایه بلند کن به صورت اتومات به سمت بالا حرکت می کند و نیازی نیست با اهرم دستی آن را بالا و پایین کنید.

چرخ میاندوز صنعتی مدل تیغ دار

این مدل از چرخ خیاطی برای تمامی خیاط ها کاربرد ندارد و بیشترین کاربرد را برای تولیدی های تیشرت دارد که از مهم ترین ویژگی های این چرخ خیاطی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارچه به صورت یک دست و صاف بریده و دوخته می شود.

پرزهای موجود که حاصله بریدن پارچه است در قسمت مکنده داخل دستگاه جمع می شود و مانع از کثیف شدن محیط اطراف و چرخ خیاطی می شود.

فولدرهایی که برای این چرخ تعبیه شده اند وظیفه تا زدن لبه پارچه را دارند.

از دیگر کاربردهای چرخ خیاطی میاندوز می توان به وجود دو تیغ چپ و راست آن اشاره کرد که بیشترین کاربرد را برای دوخت پایین دامن و کش شلوار دارد.

اگر بخواهیم کاربرد چرخ خیاطی میاندوز را برای شماکاربران عزیز بازگو کنیم بهتر است بدانید با کمک چرخ خیاطی میان دوز می توان دوخت های تزیینی را انجام داد که برای این کار کافی است از قطعه جداگانه که بر روی دستگاه نصب می شوند استفاده کنید.

با چرخ خیاطی میان دوز می توان نوار دوزی نیز انجام دهید که بهتر است فولدرهای مخصوص آن را بر روی چرخ نصب کنید تا دوخت نوار انجام شود.

چرخ خیاطی میاندوز کش دوز

نمونه دیگری از چرخ های خیاطی می توان به چرخ خیاطی میاندوز کش دوز اشاره کرد گه بیشترین کاربرد را برای دوخت کش لباس زیر زنانه و لباس های کمر کش دارد در این دستگاه یک سیستم برش گر پارچه تعبیه شده است که بعد از انجام عملیات دوخت کش یک سانتی به لبه لباس زیر سیستم به صورت اتومات قسمت اضافی پارچه را برش می دهد و دوختی صاف و یک دست را از خود به جای می گذارد.

ممکن است با آمدن اسم چرخ خیاطی میاندوز این سوال برای شما به وجود بیاید که این چرخ ها برای چه مدل از دوختی بیشترین کاربرد را دارند.

توجه داشته باشید که از این چرخ برای دوخت میان پارچه می توان استفاده کرد و بیشترین کاربرد را برای دوخت انواع پارچه های کشی و تریکو را دارد. با کمک این دستگاه شما می توانید دوخت حرفه ای و با کیفیت بالا را انجام دهید.

بهتر است که بدانید این چرخ خیاطی تک کار است و برای خیاطی در منزل مناسب نیست و به دلیل قیمت بالای آن صرفه اقتصادی ندارد بهتر است به جای این دستگاه از چرخ های خیاطی با کیفیت خانگی استفاده کنید.

برای آن که چرخ خیاطی میاندوز با کیفیت بالا و قیمت به صرفه را خریداری کنید بهتر است به سایت زرین دوز مراجعه نمایید.

ما در ادامه قصد داریم شما را با مدل های مختلف چرخ خیاطی میاندوز با برندهای معتبر جهان که در سایت زرین دوز به فروش می رسند آشنا کنیم و قابلیت و ویژگی های آن را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم:

چرخ خیاطی میاندوز ژانومه مدل CP900

چرخ خیاطی ژانومه مدلCP900  دارای استانداردهای CE اروپا، استاندارد جهانی PSE، ایزو 9001  و ایزو 1400 از سوی شرکت TUV است. این مدل از چرخ خیاطی در سال 2021 توسط کشور تایوان تولید شد و قابلیت 860 دوخت در دقیقه را برای کاربر فراهم می کند، از مهم ترین کاربردهای آن می توان به میاندوزی اشاره کرد از برترین ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به اهرم کشش نخ
  • تنها چرخ خیاطی میاندوزی است که دارای بازوی آزاد می باشد که با کمک آن می توان سرآستین و دمپا را همانند میاندوزهای صنعتی انجام می دهد. عرض زیگزال این محصول یک الی4 میلیمتر می باشد
  • جنس بدنه این دستگاه از فایبر گلاس می باشد.
  • در بسته بندی چرخ خیاطی سی پی 900 اقلامی چون روغن چرخ خیاطی، دفترچه لوازم، 1بسته سوزن، دفترچه راهنمای فارسی و سی دی آموزش محصول وجود دارد.

چرخ خیاطی میاندوز CP 1000

اگر قصد خرید یک چرخ خیاطی نیمه صنعتی با کیفیت بالا را دارید بهتر است چرخ خیاطی میاندوز ژانومه مدل CP1000 را خریداری کنید. کیفیت این دستگاه به دلیل رعایت استانداردهایی چون استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV بالا است،  این محصول ساخت کشور تایوان است که در سال 2020 وارد بازارهای جهانی شد از مهم ترین مزایای این چرخ خیاطی می توان موارد ذیل را نام برد:

  • طول دوخت این دستگاه 4 میلی متر و پهنای هر دوخت 6 میلی متر می باشد.
  • مجهز به سه سوزن 4 نخ است.
  • قابلیت 860 دوخت در دقیقه را برای کاربر فراهم می کند.
  • مجهز به اهرم کشش نخ
  • دارای اهرم فشار
  • دارای دسته برای حمل و نقل آسان
  • مجهز به بازوی آزاد برای دوخت دور آستین و دمپا
  • مجهز به سوزن SCHMETZ که دارای شیار مخصوص برای انجام بخیه ها هماهنگ و زیبا ‏(همانند میاندوزهای صنعتی) ‏
  • مجهز به چراغ ال ای دی
  • در بسته بندی این چرخ خیاطی اقلامی چون درب جعبه، روغن چرخ خیاطی، دفترچه لوازم، دفترچه راهنمای ترجمه شده، سی دی راهنمای محصول وجود دارد.
  • مجهز به تیغ نخ زن دستی
چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جک W4-UT

چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری جک ‏W4-UT، محصولی جدید از کشور چین در سال 2021 است که در روند تولید آن از استانداردهای روز دنیا چون ایزو 9001 ، ایزو 14000 ، استاندارد اروپا رعایت شده است و قابلیت دوخت پارچه تریکو، لباس بچگانه، لباس ورزشی و لباس زیر را دارد و امکان 5500 دوخت در دقیقه را برای شما فراهم می کند. از مهم ترین مزایای آن می توان به این مورد اشاره کرد که دستگاه قابلیت دوخت با پنج نخ را داشته و به شما امکان حذف شاخ و سوزن ها را می دهد که در این صورت دستگاه با سه یا چهار نخ عملیات دوخت را انجام می دهد.

  • برای صرفه جویی در مصرف برق مجهز به موتور سروو خود است
  • سرعت دوخت در این دستگاه را می توان به دلخواه تنظیم کرد.
  • از اقلام موجود در بسته بندی چرخ خیاطی جک می توان به آنتن مخصوص دستگاه، روغن 1 لیتری، پیچ گوشتی، دفترچه لوازم، 1بسته سوزن اشاره کرد.
چرخ خیاطی میاندوز سان سیر مدل V1

از برترین محصولات کشور چین در سال 2021 است که برای دوخت پارچه تریکو، لباس بچگانه، لباس زیر و لباس ورزشی مناسب است و در در هر دقیقه 5500 دوخت را برای شما فراهم می کند. سرعت دور موتور این دستگاه در هر 60 ثانیه بالغ بر 6000 دور است و مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار، سیستم نخ قطع کن و سیستم تنظیم سرعت می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی کامپیوتری سان سیر V1
  •  از این چرخ خیاطی در میاندوزی انواع لباس بچه گانه، ورزشی، لباس های زیر و تریکو استفاده می شود.
  • تعداد قالب این چرخ خیاطی ۱ عدد بوده، تعداد ۳ سوزن داشته و از سروو موتور داخلی برخوردار است.
  • از دیگر ویژگی های چرخ خیاطی میاندوز کامپیوتری سان سیر V1 می توان به سیستم تنظیم سرعت ،سیستم تنظیم نخ خودکار
  • این چرخ خیاطی دارای سرعت موتور 5۰۰۰ دور در دقیقه، جنس بدنه فولاد می باشد.
  • چرخ خیاطی سان سیرV1 دارای خروجی فلش بوده و دارای محیط دوخت بزرگتری نسبت به میاندوزهای دیگر دارد.

 

چرخ میاندوز کامپیوتری جک مدل k4 – UT

این دستگاه دارای موتور سروو خود است که مصرف برق را به میزان 70 درصد کاهش می دهد و لرزش و سرو صدای آن نیز کم می باشد.

به دلیل طراحی لوله ای شکل آن امکان دوخت نقاطی که ظاهر لوله ای و سایز کوچک دارند را برای شما فراهم می کند و مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار و تنظیم موقعیت سوزن است.

ویژگی های چرخ میان‌دوز کامپیوتری جک مدل K4-UT
  • موتور این مدل چرخ خیاطی جک  دینام سروو(سرخود)می باشد علاوه بر اینکه صدا و لرزش بسیار کمتری دارد باعث صرفه جویی71% مصرف برق می شود
  •  دارای نخ قطع کن(سرنخ زن) خودکارهمچنین به دلیل طراحی لوله ای شکل بدنه امکان دوخت نقاط لوله ای شکل لباس یا لباسهایی را که سایز کوچکی داند به شما میدهد .
  • دارای پایه بلند کن اتومات
  • سرعت دور موتور:6000 دور در دقیقه
  • مجهز به تنظیم سرعت دوخت
  • تنظیم موقعیت سوزن
  • ارتفاع پایه بلند کن:5 میلی تر
  • طول دوخت:5.6-6.4
  • حداگثر طول بخیه :1.3میلی متر

قیمت چرخ خیاطی میاندوز

همانطور که گفتیم این چرخ ها به دلیل قیمت بالای آن برای مصارف خانگی مناسب نیست اما برای شرکت های تولیدی لباس و کارگاه های صنعتی به دلیل کارایی بالای آن بسیار مناسب است و کارایی این محصول قیمت بالای آن را پوشش می دهد توجه داشته باشید که به دلیل نوسانات اخیر بازار و متغیر بودن قیمت ارز نمی توان برای چرخ خیاطی میاندوز قیمت ثابتی را عنوان کرد اما عواملی هستند که می توانند در بهای تمام شده آن تاثیر گذار باشند که از مهم ترین این عوامل می توان به برند دستگاه خیاطی، مدل چرخ خیاطی، قابلیت و کارایی آن اشاره کرد.

برای سفارش این کالا بهتر است قیمت و موجودی روز را از طریق پشتیبانی تلفنی و واتس اپ شرکت زرین دوز استعلام کنید و سپس محصول مورد نظر را خریداری کنید.

سخن پایانی

چرخ خیاطی میاندوز برای دوخت های میانی کاربرد دارد و به دلیل کیفیت بالای دوخت انجام شده توسط این دستگاه برای تولیدهای لباس کارایی بالایی دارد. شما می توانید برای خرید این محصول به سایت زرین دوز  مراجعه نمایید و هرگونه سوال در ارتباط با چرخ خیاطی میاندوز را با واحد پشتیبانی آن مطرح کنید.

نحوه خرید چرخ خیاطی میاندوز از زرین دوز

از نمایندگی های معتبر برند های نامبرده شده در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد. شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان این شرکت چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است به سایت زرین دوز رفته و فرم مربوطه را پر کنید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

 

, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چرخ خیاطی ژانومه
نوشتهٔ بعدی
کاربرد چرخ خیاطی راسته دوز

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست