چرخ خیاطی ژانومه استوک

چرخ خیاطی ژانومه استوک

بلاگ
2 دیدگاه

چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن جز برترین چرخ خیاطی ها از میان میلیون برند معتبر در سراسر دنیا است. کلمه استوک به معنای دست دوم در بعضی موارد راجب چرخ خیاطی صدق می کند و در بعضی موارد اشتباه است. تمامی چرخ های ژانومه استوک وارداتی به کشورمان، جز برترین ها بوده و تا سال های سال به خوبی و بدون ایجاد مشکل کار می کنند.

به طور کلی این چرخ خیاطی ها پس از بررسی و رفع مشکلالت فنی احتمالی روانه بازار می شوند. ژانومه سرویس ارئه دهنده انواع چرخ خیاطی های ژانومه استوک با تنوع بسیار در کارایی و مدل های مکانیکی و کامپیوتری فعالیت کرده و محصولات با کیفیت را به دست مصرف کنندگان خود می رساند.

چرخ خیاطی ژانومه 813 استوک، چرخ خیاطی ژانومه مدل 815 و ژانومه مدل 802 و… جز برترین برند ها بوده و تنها بخشی از انواع چرخ خیاطی استوک ساخت کشور ژاپن را تشکیل می دهند. برای مثال چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل 2300 در عین حال هم به عنوان چرخ خیاطی فعالیت کرده و طرف دیگرش به عنوان سردوز عمل می کند. این چرخ خیاطی کارآمد دو چرخ پر کاربرد را در یک چرخ تعبیه کرده است.

فواید خرید چرخ خیاطی ژانومه استوک

چرخ خیاطی‌های استوک دارای کارایی و کیفیت مناسبی بوده و نسبت به دیگر محصولات قیمت مناسبی دارند. بسیاری از افراد در هنگام خرید چرخ خیاطی خانگی ترجیح می‌دهند نوع استوک آن را خریداری نمایید، تا علاوه بر پرداخت هزینه کمتر یک دستگاه با کیفیت مشابه نو تهیه کنند. اگر بخواهیم فواید خرید چرخ خیاطی‌های استوک را نام ببریم، شامل این موارد خواهد شد:

  1. تفاوت قیمت چرخ خیاطی استوک با محصولات نو و آکبند
  2. کیفیت بالای قطعات این چرخ‌ها نسبت به چرخ خیاطی‌های امروزی
  3. قیمت منصفانه محصولات استوک در بازار ایران
  4. ضمانت و گارانتی محصولات استوک توسط فروشگاه عرضه کننده چرخ خیاطی
  5. عدم تفاوت عملکرد این چرخ خیاطی‌ها با چرخ‌های جدید و نو
  6. عمر بسیار بالای این مدل‌ها در مقایسه با مدل‌های جدید
  7. راحتی کار با دستگاه‌های قدیمی و عدم پیچیدگی در آنها

فهرست محتوا

معایب خرید چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن

گاهی اوقات به‌دلیل عدم اطلاع مشتریان، چرخ خیاطی هایی به آنها فروخته می‌شود که اصل نیستند و بشدت فرسوده و مستهلک.  شده‌اند. حتی دیده شده در بعضی موارد، چرخ‌های کار کرده سایر برندها به نام استوک ژاپن به مشتریان فروخته شده است. پس طبیعی است که در چنین شرایطی مشتریان متضرر و کاملاً ناراضی باشند. علاوه بر مواردی که گفتیم، خرید چرخ خیاطی استوک معایب دیگری هم دارد، از جمله:

  1. تشخیص سخت چرخ خیاطی استوک با کالای دست دوم
  2. نداشتن تکنولوژی‌های جدید در چرخ خیاطی ژانومه استوک
  3. عدم امکان تعمیر یا تأمین بعضی از قطعات در صورت صدمات احتمالی
  4. اعتماد سخت مشتریان به این نوع چرخ خیاطی
  5. وزن سنگین و زیبایی ظاهری محدود

شما می توانید با مشاهده قیمت انواع چرخ خیاطی ژانومه استوک و همچین بررسی خصوصیات و قابلیت های آنها، چرخ مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید محصول کنید.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 801

شرکت ژانومه ژاپن یکی از برند های ست که محصولات آن در دنیا و به خصوص در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که در عرصه خیاطی فعالیت داشته باشد و چرخ خیاطی ژانومه را نشناسد. چرخ خیاطی ژانومه مدل 801 برای مدتها در بین کارگاه های تولیدی خیاطی، تکه دوزی و گلدوزی در داخل ایران اولین گزینه بود .این محصول بدلیل توقف خط تولید از طرف تولید کننده فقط بصورت استوک و دست دو بفروش می رسد و بی اغراق یکی از بهترین چرخ خیاطی های موجود در بازار است.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 801
  1. یکی از قدیمی ترین مدل های چرخ خیاطی شرکت ژانومه ژاپن، چرخ خیاطی ژانومه 801 است.
  2. این دستگاه قابلیت دوخت 40 مدل مختلف گلدوزی را دارد.
  3. همچنین چرخ خیاطی خانگی ژانومه 801 ژاپن امکان دوخت راسته، در فضای 7 میلی متری را به خیاط میدهد که خیلی کار خیاط را ساده می کند.
  4. همچنین این چرخ خیاطی 44 مدل حاشیه دوزی دارد که می توان با استفاده از ژتون هایی که درون خود جعبه چرخ خیاطی قرار دارد این حاشیه دوزی ها را انجام داد.
  5. در هنگام استفاده از این چرخ  ژانومه به دلیل دارا بودن فضای 7 میلی متری برای پس دوزی می توانید به راحتی حاشیه لباس ها را به صورت زیگزاگی پس دوزی کنید و دیگر نیازی به یک چرخ خیاطی جدید برای پاک دوزی پیدا نخواهید کرد.
  6. این چرخ خیاطی با توجه به آلیاژی که دارد(کربن و آهن)دارای استحکام بالایی می باشد.
  7. سیستم قاب ماکو  چرخ خیاطی  ژانومه 801به صورت تمام دور بوده که موجب سهولت تعویض ماسوره و همچنین موجب کاهش سر وصدای چرخ خیاطی می شود.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 811

چرخ خیاطی ژانومه 811 یکی از مدل های استوک ساخت کشور ژاپن بوده و چرخ خیاطی خانگی با قابلیت بالا می باشد. این چرخ خیاطی ژانومه علاوه بر داشتن کیفیت و کارایی بالا از قیمت پایینی بر خوردار می باشد. چرخ خیاطی ژانومه مدل 811 دارای سیستم ژتون سرخود می باشد.این چرخ خیاطی ژانومه ژاپنی ماشین مورد استفاده خیاطان شخصی دوز،مزون ها،افرادی که تازه حرفه خیاطی را شروع کرده اند و حتی کارگاه ها قرار می گیرد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 811
  1. چرخ خیاطی ژانومه  811 دارای قابلیت 24 طرح و الگو بوده و امکان دوخت راسته دوزی و همچنین هفت هشت دوزی(دوخت زیگزاگ) به عرض ۷ میلیمتر را دارا می باشد.
  2. علاوه بر این خصوصیات ژانومه 811 قابلیت دکمه دوزی، دوخت‌های طرح‌دار و دوخت مدل‌های گلدوزی به همراه دوخت ساده و زیگزاگ را دارا می باشد.
  3. امکان دوخت جا دکمه به صورت چهار مرحله، سیستم قاب ماکو تمام دور ، تنظیم کشش نخ دارای گردونه تنظیم موقعیت سوزن، امکان نصب پایه های مختلف از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی پر کاربرد می باشد
  4. این چرخ خیاطی ژانومه  از نظر کیفیت و کارایی تفاوت چندانی با چرخ خیاطی ژانومه 802 ندارد .
چرخ خیاطی ژانومه اکسل 10

چرخ خیاطی ژانومه مدل اکسل 10  دارای طراحی منحصر به فرد و بسیار خاص است و برای افرادی است که به دنبال یک چرخ خیاطی آسان و کاربردی هستند.همچنین به دلیل ویژگی ها و امکانات بسیار و تنوع بالا در طرح های دوخت این چرخ خیاطی این چرخ مناسب برای افراد متخصص در حوزه خیاطی و تولیدی ها است و به راحتی انواع دوخت را برای شما ارائه می کند.این چرخ خیاطی ژانومه از سری محصولات استوک ساخت ژاپن بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل اکسل 10
  1. از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت انواع دوخت مانند جادکمه، دکمه، حاشیه دوزی، تکه دوزی، گلدوزی، زیپ دوزی و … اشاره کرد.
  2. عرض دوخت این چرخ 5 میلیمتر و طول آن 4 میلیمتر است، و چرخ خیاطی ژانومه مدل اکسل دارای بازوی متحرک برای دوخت انواع یقه، آستین، شلوارو..  است.
  3. این چرخ خیاطی دارای امکاناتی همچون  درجه تنظیم کشش نخ نیز می باشد.
  4. چرخ خیاطی ژانومه مدل اکسل با قابلیت های ویژه ای که دارد به خوبی انواع دوخت های زیگزاگ، ضخیم دوزی، نازک دوزی، گلدوزی و دوخت زیپ و جادکمه را انجام می دهد.
  5. این چرخ خیاطی دارای یک بازوی چرخشی آزاد برای دوخت انواع یقه و آستین پیراهن و شلوار است که یکی از ویژگی های مهم این محصول است.
  6. از جمله ویژگی های این محصول می توان به 10 مدل حاشیه دوزی اشاره کرد. قابیلت استفاده سوزن  9 الی 18 را نیز دارا می باشد
چرخ خیاطی ژانومه مدل 627

به جرات می توان گفت این مدل از محصولات ژانومه را به عنوان معروف ترین محصول چرخ خیاطی در دنیا و یا حداقل در ایران نام گذاری کرد. شاید کمتر کسی را می توان یافت که تجربه خیاطی داشته باشد و با این مدل حداقل با نام ژانومه استوک 627، آشنایی نداشته باشد. چرخ خیاطی ژانومه استوک، تولید کشور ژاپن بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. از این چرخ خیاطی در مزون ها و یا کارگاه های خیاطی با حجم تولید کم استفاده می شود. حالا سوالی که برخی افراد دارند این است که ژانومه استوک چیست؟چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل627 از خانواده تمام مکانیک و ژتون سر خود اکسل ها میباشد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 627 استوک
  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل 627 از سری چرخ خیاطی ژانومه ژتون سرخود میباشد که دارای 20نوع مدل دوخت ساده و ترکیبی برای مصرف خانگی و نیمه حرفه ای انتخابی مناسب است.
  2. چرخ خیاطی ژانومه 627 دارای بازو آزاد برای دوخت  دمپای شلوار و سر آستین، این چرخ خیاطی مجهز به سوزن نخ کن خودکار، دارای درجه تنظیم فشار دوخت جهت دوخت انواع پارچه های ضخیم و حریر می باشد.
  3. وزن سبک و قابل حمل، کلید مخصوص تنظیم سرعت سبب سهولت استفاده در دوخت ارام یا سریع متناسب با انتخاب کاربر میشود.
  4. چرخ خیاطی ژانومه اکسل 627 دارای سیستم ماسوره پیچ خودکار جهت دوخت راحت پارچه های کشی و حریر می باشد.
  5. چرخ ژانومه مدل ۶۲۷ دارای تمامی پایه های حرفه ای از جمله پایه زیگ زاگ لب پارچه، پایه های جا دکمه، پایه  سر دوز، پایه مغزی دوزی، پایه قیطان دوزی و … است که قابلیت دوخت های متنوع از جمله  راسته دوزی، دکمه و جا دکمه، ابر دوزی و لحاف دوزی، لب تو، حلقه آستین، سردوزی و… را به ما میدهد
چرخ خیاطی ژانومه مدل 804

شرکت چرخ خیاطی ژانومه ژاپن یکی از برند های ست که محصولات آن در دنیا و به خصوص در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که در عرصه خیاطی فعالیت داشته باشد و چرخ خیاطی ژانومه را نشناسد. معمولا چرخ خیاطی ژانومه مدل 804 بیشتر در مزون ها و کارگاه های خیاطی با حجم تولید کم مورد استفاده قرار می گیرد.
چرخ خیاطی ژانومه 804 بعد از ورود چرخ خیاطی 802  وارد بازار شد.این چرخ خیاطی خصوصیات و ویژگی هایی شبیه به چرخ خیاطی 802 دارد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 804 استوک ژاپن
  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل804 ژاپن قابلیت دوخت24 مدل مختلف گلدوزی که در قالب ژتون بوده
  2. همچنین 44 مدل ترکیبی گلدوزی را دارد. همچنین چرخ خیاطی ژانومه 804 ژاپن امکان دوخت راسته، در فضای 7 میلی متری را به خیاط میدهد که خیلی کار خیاط را ساده می کند.
  3. در هنگام استفاده از چرخ خیاطی ژانومه 804 ژاپن به دلیل دارا بودن فضای 7 میلی متری برای پس دوزی و دوخت هفت و هشت(7 و 8) را دارا می باشد و دیگر نیازی به یک چرخ خیاطی جدید برای پاک دوزی پیدا نخواهید کرد.
  4. این چرخ خیاطی قابلیت کار با سوزن دوقلو را داشته، مجهز به ماسوره‌پیچ اتوماتیک و قابلیت دوخت پارچه‌های ضخیم و نازک با کیفیت دوخت بالا، مجهز به  کلید تنظیم سرعت می باشد
چرخ خیاطی ژانومه مدل 632

شاید کمتر کسی را می توان یافت که تجربه خیاطی داشته باشد و با این مدل حداقل با نام ژانومه استوک632، آشنایی نداشته باشد. چرخ خیاطی ژانومه استوک، تولید کشور ژاپن بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. از این چرخ خیاطی در مزون ها و یا کارگاه های خیاطی با حجم تولید کم استفاده می شود. چرخ خیاطی ژانومه 632 یکی از بهترین چرخ های سری اکسل ژانومه است. این چرخ خیاطی به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت بسیار پایین در بازار ایران به شهرت رسیده است. چرخ خیاطی ژانومه excel 632 استوک ژاپن بوده و از کیفیت قطعات بالایی برخوردار است. همچنین توانسته استانداردهای جهانی را کسب کند. این چرخ خیاطی یکی از قدیمی ترین چرخ خیاطی‌های ژانومه بشمار میرود. این چرخ با توجه به کیفیت بالا و سادگی استفاده به سرعت در سراسر جهان محبوب شد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 625
  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل 625 ساخت ژاپن قابلیت دوخت 18 مدل حاشیه دوزی و سیستم قاب ماکو تمام دور 360 درجه، ماسوره از رو، دارای ماسوره‌پیچ تمام اتوماتیک، قابلیت کار با سوزن دوقلو می باشد.
  2. بدنه این چرخ خیاطی فلزی و مقاوم بوده، دارای درجه تنظیم فشار پایه‌ی 3مرحله جهت دوخت انواع پارچه ظریف، متوسط و ضخیم(20لایه)، دوخت جادکمه(مادگی) 4مرحله، هم‌چنین این چرخ خیاطی دارای سیستم بازوآزاد که موجب سهولت در دوخت حلقه آستین و دمپای شلوار و سایر دوخت های حلقوی می باشد.
  3. ژانومه مدل 632 یک چرخ خیاطی مکانیکی با قابلیت راسته دوزی و همچنین هفت هشت دوزی به عرض 6.8 میلیمتر است.
  4. مدل 632 ژانومه از سری محصولات ژتون سرخود است چرخ خیاطی ژانومه مدل 632 از جمله مدل‌های ژتون‌سر‌خود ژانومه و ساخت ژاپن می‌باشد.
  5. دوخت انواع مدل‌های مختلف از جمله دوخت ساده، 7 و 8 (زیگزاگ)، جادکمه‌، دوخت دکمه، تیکه دوزی، ابردوزی، سردوزی، پس‌دوزی، زیپ دوزی و زیپ مخفی، دوخت لب تو(لول) و انواع دوخت‌های دیگر از جمله قابلیت‌های این مدل‌ ژانومه می‌باشند.
  6. قابیلت استفاده سوزن  9 الی 18 را نیز دارا می باشد.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 660

این چرخ خیاطی ژانومه از سری محصولات استوک شرکت ژانومه تایوان بوده. این چرخ امکانات بسیار کاربردی و مناسبی را فراهم کرده که نیاز بسیاری از شما مشتریان را مرتفع می سازد و و همچنین به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت بسیار پایین در بازار ایران به شهرت رسیده است. چرخ خیاطی ژانومه 660 استوک تایوان بوده و از کیفیت قطعات بالایی برخوردار است. وجود 40 مدل حاشیه دوزی، موتور پرتوان و با لرزش و صدای بسیار کم از جمله ی این امکانات است. چرخ خیاطی ژانومه دارای سیستم ژتون سرخود و سیستم ماکو از رو می باشد در ضمن محیط دوخت این چرخ خیاطی 18 سانتی متر می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 660
  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل 660 یکی از بهترین استوک ژانومه ساخته شده در تایوان  است.
  2. این چرخ خیاطی دارای سیستم سوزن نخ کن اتوماتیک و پدال سرخود می باشد .
  3. ژانومه 660 یک چرخ خیاطی مکانیکی با قابلیت راسته دوزی و زیگزاگ(7 و 8) به عرض 5 و طول گلدوزی 4 میلیمتر است.
  4. این چرخ خیاطی قابلیت دوخت انواع پارچه های ضخیم، متوسط، تریکو ، حریر و لباس عروس را دارا بوده
  5. سیستم ماکوی ان از نوع تمام دور فلزی است و ماکو از بالا وارد می‌شود.
  6. این چرخ خیاطی بسیار پرکاربرد قابلیت تنظیم طول دوخت و نیز عرض دوخت  را دارا است.
  7. همچنین این چرخ خیاطی ژانومه امکان دوخت جا دکمه به صورت چهار مرحله ای را دارا است.
  8. این چرخ خیاطی قابلیت دکمه دوزی، دوخت‌های طرح‌دار و دوخت مدل‌های گلدوزی می باشد.
  9. بدنه و قطعات داخلی ژانومه 660 از فلزی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است.
  10. قابلیت دوخت ساده دوزی، سردوزی، مادگی(جادکمه)، دکمه دوزی، پس دوزی، تیکه دوزی، لب تو(لول)، حاشیه دوزی، زیپ دوزی را دارا می باشد.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 802

چرخ خیاطی ژانومه مدل 802 دارای بدنه کاملا فلزی مستحکم و بادوام است و دارای قابلیت تعویض دستی ژتون و 44  مدل دوخت گلدوزی متنوع و زیبا است. این چرخ خیاطی دارای قابلیت تنظیم سوزن در گلدوزی قابل استفاده برای انواع پارچه از ضخیم تا نازک است. پهنای دوخت این چرخ 7 میلیمتر است. چرخ خیاطی ژانومه مدل 802 از دیگر محصولات های janome مانند ژانومه801 ، 803 و 804 است. این محصول در بین  سایر هم رده های خود به عنوان اولین گزینه در بین مشتریان مورد استفاده و خرید قرار می‌گیرد. چرخ خیاطی ژانومه مدل 802 قابل استفاده در کارگاهای تولیدی و مصارف خانگی نیز می‌باشد. همچنین از این چرخ می‌توانید جهت دوخت گلدوزی تکه دوزی و انواع طرح‌های مختلف دوخت استفاده کنید. امروزه تولید این چرخ خیاطی متوقف شده و فقط به صورت استوک و دست دوم به فروش میرسد

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 802
  1. یکی از ویژگی های بسیار کاربردی این چرخ خیاطی 44 مدل گلدوزی زیبا و متنوع از قبیل ژرسه دوزی ، سردوزی ، پس دوزی ،دالبر دوزی ، دوخت های زنجیره ای ، گلدوزی ، جادکمه دوزی و…. اشاره کرد.
  2. همچنین با وجود ژتون های متنوع می‌توان تا ۴۸ نوع حاشیه دوزی را به کمک این ژتون ها انجام داد وبا عرض دوخت 7 میلیمتری مناسب برای کارگاه های خیاطی است.
  3. با این چرخ هر نوع گلدوزی را می‌توان به بهترین نحو انجام داد. چرخ خیاطی  مدل 802 قابلیت دوخت روی پارچه های خیلی ضخیم و چرم و خیلی نازک مانند حریر و ساتن را دارد.
  4. این چرخ خیاطی دارای قابلیت تنظیم درجه عرض دوخت به شکل اهرم است که میتوان به آسانی هر نوع لباسی را دوخت.
  5. چرخ خیاطی ژانومه مدل 802 با قابلیت انواع دوخت از ساده تا دوخت طرح های متنوع و زیبا را دارا می باشد مثل ژیپ دوزی ساتن دوزی پس دوزی دکمه و جادکمه دوزی 4 مرحله ای تکه دوزی بر روی انواع پارچه ها ریشه بندی و رفو دوختهای 2سوزنه(سوزن دو قلو) موازی را نیز دارد 44 مدل تنوع دوخت و پشتیبانی از سیستم ژتونی که دارد باعث شد هیچ محصول دیگر جایگزین این چرخ خیاطی نشود.
  6. همچنین این چرخ خیاطی قابلیت پشتیبانی سوزن 9 الی 18 را نیز دارا می باشد.
چرخ خیاطی ژانومه مدل 5055

چرخ خیاطی ژانومه مدل 5055 از سری محصولات استوک شرکت ژانومه که قطعات آن ساخت ژاپن و موناژ ان در کشور تایوان انجام شده است. این چرخ امکانات بسیار کاربردی و مناسبی را فراهم کرده که نیاز بسیاری از شما مشتریان را مرتفع می سازد و و همچنین به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت بسیار پایین در بازار ایران به شهرت رسیده است. چرخ خیاطی ژانومه 5055 استوک تایوان بوده و از کیفیت قطعات بالایی برخوردار است. وجود 15 مدل حاشیه دوزی، موتور پرتوان و با لرزش و صدای بسیار کم از جمله ی این امکانات است. چرخ خیاطی ژانومه دارای سیستم ژتون سرخود و سیستم ماکو از رو می باشد در ضمن محیط دوخت این چرخ خیاطی 18 سانتی متر می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 5055
  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل 5055 یکی از بهترین استوک ژانومه ساخته شده در تایوان  است.
  2. این چرخ خیاطی دارای سیستم سوزن نخ کن اتوماتیک و پدال سرخود می باشد.
  3. دوخت مادگی یا همان جادکمه در این چرخ خیاطی در دو مرحله انجام میشود.
  4. ژانومه 5055 یک چرخ خیاطی مکانیکی با قابلیت راسته دوزی و زیگزاگ(7 و 8) به عرض 5 و طول گلدوزی 4 میلیمتر است.
  5. این چرخ خیاطی قابلیت دوخت انواع پارچه های ضخیم، متوسط، تریکو ، حریر و لباس عروس را دارا بوده
  6. سیستم ماکوی ان از نوع تمام دور فلزی است و ماکو از بالا وارد می‌شود. . این چرخ خیاطی بسیار پرکاربرد قابلیت تنظیم طول دوخت و نیز عرض دوخت  را دارا است.
  7. همچنین چرخ خیاطی ژانومه 5055 امکان دوخت جا دکمه به صورت چهار مرحله ای را دارا است.
  8. این چرخ خیاطی قابلیت دکمه دوزی، دوخت‌های طرح‌دار و دوخت مدل‌های گلدوزی می باشد.
  9. بدنه و قطعات داخلی ژانومه 5055 از فلزی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است.
  10. قابلیت دوخت ساده دوزی، سردوزی، مادگی(جادکمه)، دکمه دوزی، پس دوزی، تیکه دوزی، لب تو(لول)، حاشیه دوزی، زیپ دوزی را دارا می باشد
چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000

چرخ خیاطی استوک ژانومه ژاپن به محصولاتی گفته میشود که در انبار کارخانه ها وفروشگا ها باقی مانده اند و  یا به دلیل پیشرفته شدن صنعت نساجی دیگر مورد استفاده نیستند این چرخ خیاطی ها که عموما از کشور  یا از کشورهای اسیای شرقی به ایران وارد میشود از انبار کشورها  جمع اوری و وارد کشورهای دیگر میشوند.یکی از شناخته شده ترین وپرفروش ترین محصولات شرکت ژانومه چرخ خیاطی ژانومه 7000 ژاپن می باشد که در بسیاری از کشورها از جمله ایران مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 7000 ژاپن
  1. کشور سازنده چرخ خیاطی خانگی ژانومه استوک 7000 کشور ژاپن است.
  2. این چرخ خیاطی قابلیت دوخت بیش از 130 مدل را دارا می باشد .
  3. که برای تولید و عرضه ی محصولات بسیار با کیفیت و با دوام  شناخته شده می باشد.
  4. این چرخ خیاطی قابل استفاده در مزون ها وکارگاهای کوچک خیاطی با حجم کم تولید می باشد.
  5. عرض دوخت این چرخ خیاطی 7 میلی متر و طول دوخت 5 میلی متر است و قابلیت دوخت انواع گلدوزی، ساده دوزی تکه دوزی لبه دوزی دکمه دوزی زیپ دوزی ومادگی را دار
  6. همچنین قابلیت دوخت دکمه وجادکمه تک مرحله ای دارد .
  7. سیستم قاب ماکو در این چرخ به صورت تمام دور می باشد
  8. همچنین قابلیت دوخت سر قائمی و امکان تنظیم طول دوخت را دارد.
  9. از دیگر قابلیت های چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل7000داشتن گردونه تنظیم موقیعت سوزن، سیستن نخ کن اتوماتیک، سیستم تک دوخت(پولک دوزی) و همچنین گردونه ی تنظیم کشش نخ است.
چرخ خیاطی ژانومه مدل 650

چرخ خیاطی استوک ژاپن به محصولاتی گفته میشود که در انبار کارخانه ها و فروشگا ها باقی مانده اند .یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین محصولات شرکت ژانومه چرخ خیاطی ژانومه 6500 ژاپن می باشد که در بسیاری از کشورها از جمله ایران مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است. چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۶۵۰۰ با داشتن قابلیت دوخت ۱۳۰ مدل گلدوزی، حاشیه دوزی، مادگی، پس دوزی، قیطان دوزی–زیپ دوزی (زیپ مخفی)را دارا می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 6500
  1. چرخ خیاطی ژانومه با امکان دوخت مدل های مختلف تکه دوزی و قابلیت ترکیب مدل های مختلف در حافظه دستگاه در طراحی و دوخت کمک بسیاری به شما می کند.
  2. چرخ خیاطی ژانومه 6500 توانایی دوخت حروف انگلیسی به صورت شکسته  و تنظیم خودکار دستگاه به منظور سهولت در دوخت می توانید طرح های زیبایی را روی کار پیاده کنیددوخت مادگی ،دکمه ،سردوزی، پس دوزی – ژرسه نیز می باشد
  3. مجهز به ماسوره نخ اتوماتیک و امکان دوخت 100 نوع طرح را داشته و دوخت ۲۸حرف انگلیسی (نوشتن نام و نام خانوادگی – آدرس و….) و دوخت اعداد لاتین (نوشتن شماره تلفن و…)
  4. همچنین دارای سه قطع کننده نخ در قسمتهای مختلف این چرخ ژانومه مجهز به سوزن نخ کن اتوماتیک و سیستم رفو کردن اتوماتیک و امکان دوخت الیک بصورت اتوماتیک
  5. دارای سه مدل ماسوره (شیشه ای – فلزی – پلاستیکی )،مجهز به دوخت معکوس و دارای بازوی متحرک جهت دوخت حلقه آستین و …..و قابلیت دوخت پارچه های ضخیم (تا ۲۰ لایه پارچه )و  عرض دوخت این چرخ خیاطی ۷ میلی متر و طول دوخت آن نیز 5 میلی متر می باشد.
  6. دارای تنظیم فشار پایه خودکار ، قابلیت دوخت مادگ به صورت تمام اتوماتیک می باشد.
چرخ خیاطی ژانومه 672 استوک

چرخ خیاطی ژانومه 672 یکی از محصولات شرکت ژانومه ژاپن بوده که از سری محصولات مکانیکی این برند می‌باشد ، این چرخ خیاطی شباهت نسبتا زیادی به ژانومه مدل 672 دارد. تفاوت این مدل با مدل یاد شده در عرض دوخت و قاب ماکو است . چرخ خیاطی ژانومه 672 بیشتر در مزون ها، تولیدی های پوشاک نیمه حرفه ای و منزل مناسب می باشد. چرخ خیاطی خانگی نیمه حرفه ای را هم برای تولیدی های صنعتی و نیمه صنعتی میتوان استفاده کرد. چون کاربردهای فراوان و همینطور کیفیت بالایی دارد. بعلاوه اینکه استفاده و کارکردن با آن راحت است.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 672 استوک
  • چرخ خیاطی ژانومه 672 قابلیت دوخت 28 طرح و الگو، و همچنین قابلیت راسته دوزی و دوخت زیگزاگ(7 و 8) به عرض عرض 5 میلیمتر را دارد.
  • با قابلیت درجه تنظیم کشش نخ 9 مرحله‌ای شما می توانید دوخت انواع پارچه ضخیم تا حریر را براحتی انجام دهید(بوسیله درجه تنظیم کشش نخ میتوانید متناسب با دوخت و جنس پارچه، کشش نخ را تنظیم کنید).
  • دوخت جا دکمه(مادگی) را در 4مرحله انجام می دهد و تکه دوزی ، زیپ دوزی ، مادگی ، لبه دوزی ، دکمه دوزی ، ژرسه دوزی از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی ژاپنی می باشد.
  • بدنه و قطعات این چرخ خیاطی فلزی بوده که موجب استحکام این چرخ خیاطی با کیفیت می شود.
  • چرخ خیاطی ژانومه 672 استوک دارای انواع پایه های دوخت که شامل پایه زیپ دوزی و پایه دوخت دکمه و جادکمه ، پایه لبتو ، این چرخ خیاطی قابلیت کار با سوزن دوقلو  و دارای ماسوره‌پیچ نیمه خودکار  و مجهز به درجه‌ی تنظیم موقعیت سوزن به‌منظور تنظیم سوزن برای دوخت‌هایی مثل زیپ و  و دارای صدای بسیار کم هنگام عملیات دوخت می باشد.

 

چرخ خیاطی ژانومه 680 استوک

چرخ خیاطی ژانومه 680 استوک یکی از محصولات شرکت ژانومه ژاپن بوده که از سری محصولات مکانیکی این برند می‌باشد ، این چرخ خیاطی شباهت نسبتا زیادی به ژانومه مدل 802 دارد. تفاوت این مدل با مدل یاد شده در عرض دوخت و قاب ماکو است . چرخ خیاطی ژانومه 680 بیشتر در مزون ها، تولیدی های پوشاک نیمه حرفه ای و منزل مناسب می باشد. چرخ خیاطی خانگی نیمه حرفه ای را هم برای تولیدی های صنعتی و نیمه صنعتی میتوان استفاده کرد. چون کاربردهای فراوان و همینطور کیفیت بالایی دارد. بعلاوه اینکه استفاده و کارکردن با آن راحت است.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 680 استوک
  • چرخ خیاطی ژانومه 680 قابلیت دوخت 28 طرح و الگو، و همچنین قابلیت راسته دوزی و دوخت زیگزاگ(7 و 8) به عرض عرض 5 میلیمتر را دارد.
  • با قابلیت درجه تنظیم کشش نخ 9 مرحله‌ای شما می توانید دوخت انواع پارچه ضخیم تا حریر را براحتی انجام دهید(بوسیله درجه تنظیم کشش نخ میتوانید متناسب با دوخت و جنس پارچه، کشش نخ را تنظیم کنید).
  • دوخت جا دکمه(مادگی) را در 4مرحله انجام می دهد و تکه دوزی ، زیپ دوزی ، مادگی ، لبه دوزی ، دکمه دوزی ، ژرسه دوزی از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی ژاپنی می باشد.
  • بدنه و قطعات این چرخ خیاطی فلزی بوده که موجب استحکام این چرخ خیاطی با کیفیت می شود.
  • این چرخ خیاطی دارای انواع پایه های دوخت که شامل پایه زیپ دوزی و پایه دوخت دکمه و جادکمه ، پایه لبتو ، این چرخ خیاطی قابلیت کار با سوزن دوقلو
  • دارای ماسوره‌پیچ نیمه خودکار  و مجهز به درجه‌ی تنظیم موقعیت سوزن به‌منظور تنظیم سوزن برای دوخت‌هایی مثل زیپ و  و دارای صدای بسیار کم هنگام عملیات دوخت می باشد.

 

سخن پایانی

چرخ های خیاطی ژانومه استوک جز آن دسته از محصولاتی هستند که وجود آن ها در تولیدی های تولید لباس لازم و ضروری است که مدل های مختلفی دارد و افراد با توجه به نیاز و کاربری که از آن انتظار دارد می تواند آن را خرید کند.

نحوه خرید چرخ خیاطی ژانومه استوک از زرین دوز

شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان زرین دوز ، چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است در سایت زرین دوز و محصول مورد نظر سفارش دهید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

, , ,
نوشتهٔ پیشین
چرخ خیاطی خانگی
نوشتهٔ بعدی
راهنمای خرید چرخ خیاطی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست