کاربرد چرخ خیاطی راسته دوز

کاربرد چرخ خیاطی راسته دوز

بلاگ
بدون دیدگاه

از پرکاربرد ترین چرخ های خیاطی که در صنعت دوخت و دوز نیز طرفداران بسیاری دارد می توان چرخ خیاطی راسته دوز را نام برد این دستگاه قابلیت استفاده برای کارگاه های تولیدی بزرگ و کوچک را دارد.

اگر قصد خرید چرخ خیاطی راسته دوز را دارید بهتر است که بدانید این مدل از چرخ ها انواع مختلفی دارند و شرکت های بزرگی در دنیا اقدام به طراحی و تولید آن کرده اند که هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید تا اطلاعات مهمی را در خصوص کاربرد چرخ خیاطی راسته دوز در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

معرفی چرخ خیاطی راسته دوز

نمونه های مختلفی از چرخ خیاطی در بازار وجود دارد که از محبوب ترین و همچنین کاربردی ترین آن ها می توان به چرخ خیاطی راسته دوز اشاره کرد و در بسیاری از کارگاه های تولیدی و یا حتی منازل از آن استفاده می کنند.

چرخ خیاطی راسته دوز به گونه ای طراحی شده است که با کمک آن به راحتی می توانید انواع پارچه را با کمک آن دوخت بزنید بدون آن که نگرانی داشته باشید زیرا دوخت حاصله بسیار محکم و مقاوم است و به راحتی باز نمی شود. دوختی که بر روی پارچه صورت می گیرد به این صورت است که یک دوخت از روی پارچه و دوخت دیگر از قسمت زیرین (قسمت ماسوره) انجام می شود و به دلیل کارایی راحت آن بسیاری از افراد ترجیح می دهند که سرمایه خود را صرف خرید چرخ خیاطی راسته دوز نماییند.

فهرست محتوا

انواع چرخ خیاطی راسته دوز

مدل های مختلفی از این دستگاه تولید و روانه بازار شده است و به دلیل این که سرعت و راندمان کار را بالا می برد طرفداران بسیاری دارد از همه مهم کیفیت و دقت دوخت در آن بسیار بالا است و شاید همین موارد دلیل محبوبیت چرخ خیاطی راسته دوز باشد.

چرخ خیاطی راسته دوز معمولی

همانطور که از نام آن ها مشخص است مشابه با چرخ های قدیمی است و موتور و سیستمی که برای آن تعبیه شده است همانند نمونه های قدیمی کار می کند و از قطعات اصلی آن می توان به پیچ، ماسوره و موتور آن اشاره کرد. توجه داشته باشید که بدنه محکمی دارند و برای شما سالیان سال کار می کنند پس اگر قصد دارید برای خانواده خود امر خیاطی را انجام دهید بهتر است این چرخ خیاطی را انتخاب نمایید.

انواع مختلفی از چرخ خیاطی راسته دوز معمولی در بازار وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود می توانید مدل مورد نیاز خود را خریداری کنید. دینامی که برای این محصول به کار رفته است بزرگ است و از معایب آن می توان به سر و صدای و میزان مصرف برق بالایی آن اشاره کرد و سرعت دوخت در این دستگاه کم است و برای محیط هایی که باید روزانه مقدار بالایی لباس را تحویل دهند کارایی ندارد.

همانطور که گفتیم چرخ خیاطی راسته دوز معمولی دارای دینام بزرگ است که به صورت جدا گانه در دستگاه تعبیه شده است که موجب می شود امور خیاطی به صورت مکانیکی انجام شود به این صورت که کاربر با فشردن اهرم فلزی با پای راست خود شرایط بالا و پایین آمدن پایه را مهیا می کند.

از مهم ترین مزایای استفاده از این چرخ ها می توان به قیمت به صرفه آن ها اشاره کرد و از معایب آن نیز می توان به مصرف برق و سرو صدای بالای آن اشاره کرد و برای افرادی که تحمل سر و صدا ندارند انتخاب ایده آلی به حساب نمی آید.

 

چرخ خیاطی موتور مستقیم

در این مدل از چرخ خیاطی راسته دوز تسمه ای برای انتقال نیروی مکانیکی وجود ندارد. قابلیت تنظیم جایگاه سوزن دارد و قدرت بسیاری دارد با این حال مصرف برق در این چرخ ها در مقایسه با چرخ های معمولی بسیار کمتر است و راندمان کار شما را به میزان قابل توجهی بالا می برد. برای آن که کاربرد دید راحت تری در شب داشته باشید مجهز به چراغ ال ای دی است و برای محیط های ساختمانی بسیار مناسب است زیرا سرو صدای کمی از خود تولید می کند که همین امر می تواند تمرکز کاربر را افزایش داده و کیفیت دوخت بیشتر دهد.

این چرخ خیاطی نیز همانند هر محصول دیگری برای آسایش و راحتی کاربر طراحی شده است و سازندکان آن تمام تلاش خود را به کاربرده اند که محصولی با کیفیت بالا را تولید کنند و با توجه به مزایای بالای آن برای آن نیز معایبی از سوی کاربران ذکر شده است که در ادامه به برحی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

چرخ خیاطی راسته دوز موتور مستقیم، فاقد پایه بلند کن خودکار و سیستم نخ زن اتومات است و سر قائمی که برای آن تعبیه شده است کارایی و سرعت بسیار کمی دارد که می تواند سرعت دوخت و دوز را کاهش دهد و برای تولیدی هایی که باید در زمانی مشخص حجم بالایی از کار را تحویل دهند انتخاب مناسبی نیست که بهتر است از چرخ خیاطی راسته دوز تمام اتومات استفاده کنند .

چرخ راسته دوز کامپیوتری

از پیشرفته ترین چرخ های خیاطی در طول تاریخ این دستگاه ها می توان، چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری را نام برد که دارای برنامه ریزی خودکار است و همچنین می توانید تعداد دوخت ها را در این دستگاه بشمارید، این چرخ خیاطی تمامی قابلیت ها و مزایای چرخ خیاطی با کیفیت را دارد و بسیاری از افراد تر جیح می دهند که به جای چرخ های با کیفیت کم هزینه ی بیشتری پرداخت کنند اما چرخ با کیفیت تری را خریداری کنند.

از مهم ترین مزایای چرخ خیاطی راسته دوز می توان به قابلیت های آن اشاره کرد که از جمله این قابلینت ها می توان به سیستم سر قائمی زن خودکار و نخ قطع کن خودکار و سیستم روان و تمام اتومات آن اشاره کرد که سرعت دوخت بالایی دارد و همین مزایا موجب شده است این محصول طرفداران بسیاری پیدا کند، قابلیت دوخت انواع پارچه را دارد که با توجه به جنس پارچه نوع دوخت مشخص می شود. وجود ویژگی ها و قابلیت های بی شمار این محصول سبب افزایش قیمت آن شده است.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک

ساختار این چرخ خیاطی راسته دوز به صورت خودکار است و مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد که با این امر می توانید در هزینه های جانبی خود صرفه جویی کنید، از دیگر قابلیت های چرخ خیاطی راسته دوز اتومات می توان به سرنخ زن خودکار آن اشاره کرد که می تواند سرعت کار شما را افزایش دهد و و از دیگر مشخصات بارز آن می توان به سرقائمی و پایه بلند کن خودکار آن اشاره کرد که باعث تسریع در روند کار کاربر می شود.

چرخ خیاطی راسته دوز نخ قطع کن دار

این نوع از چرخ خیاطی تمامی خصوصیات یک چرخ خیاطی بی نظیر را دارد و همین توانایی ها موجب افزایش راندمان کار می شود، امور خیاطی در این چرخ به صورت مکانیکی انجام می شود که بعد از اتمام کار با فشار دادن پدال نخ دوخت از پارچه جدا می شود که موجب می شود مصرف نخ شما کاهش پیدا کند.

چرخ خیاطی راسته دوز نخ قطع کن فاقد پایه بلند کن اتومات و سرقائمی زن خودکار است که می تواند سرعت دوخت را در مقایسه با چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری و اتوماتیک کاهش دهد.

چرخ خیاطی راسته دوز دو پایه

چرخ خیاطی دو پایه عملکرد مشابه با دیگر چرخ های راسته دور دارد اما بیشترین کاربرد را برای دوخت پارچه های خیطی ضخیم چون روکش صندلی، چرم، کیفی و غیره دارد و قابلیت هایی چون تنظیم موقعیت سوزن و تنظیم سرعت دوخت را دارند.

شرکت زرین دوز برترین مرجع فروش چرخ های خیاطی در ایران است که با سال ها سابفه توانسته است نیاز مشتری را شناسایی کند و با توجه به آن  محصولات با کیفیت را به آن ها عرضه کند.

به دلیل کاربرد چرخ خیاطی راسته دوز شرکت های بسیاری در دنیا اقدام به تولید این محصول کرده اند که برای جلب رضایت مشتری در روند تولیدات خود از استانداردهای روز دنیا استفاده کرده اند و چرخ خیاطی راسته دوزی با کیفیت بالا را روانه بازار کرده اند. برای اطلاع و مشاهده مدل های مختلف این دستکاه می توانید به سایت های معتبر که در زمینه چرخ خیاطی فعالیت می کنند مراجعه کنید که از برترین این سایت ها می توان به زرین دوز اشاره کرد که علاوه بر فروش  مدل های مختلف چرخ خیاطی با برندهای معتبر و شناخته شده می تواند با ارائه مشاوره های لازم و کاربردی خرید را برای شما لذت بخش کند .

نحوه کار با چرخ راسته دوز

این دستگاه مجهز به یک صفحه، یک کار پیشبر و پایه می باشد که برای ثابت نگه داشتن پارچه و حرکت دادن سریع و آسان آن طراحی شده است و سوزنی که باید برای آن استفاده کنید از نوع DB1 با شماره مختلف است هر چه پارچه شما ضخامت بیشتری داشته باشد به طبع باید از سوزن ضخیم تری برای چرخ خود استفاده کنید این چرخ خیاطی دوختی مانند خط چین — – –  – از خود به جای می گذارد نحوه دوخت این چرخ به این صورت است که که از دونخ که یکی ازسوزن و دیگری از ماسوره عبور می کند در دوخت راسته ماسوره داخل ماکو قرار می گیرد و ماکو نیز داخل کمپلت و با حرکت دورانی دوخت انجام می شود و سوزن در جهت بالا و پایین حرکت می کند و از یک انتقال دهنده حرکت را از شفتی که به میله سوزن متصل است را به شفت کمپلت منتقل می کند و دوخت انجام می شود. چرخ های راسته دوزی که دوخت پارچه نازک را انجام می دهند با چرخ راسته دوز دوخت پارچه ضخیم متفاوت است.

 

برای آن که چرخ خیاطی راسته دوز با کیفیت بالا و قیمت به صرفه را خریداری کنید بهتر است به سایت زرین دوز مراجعه نمایید.

ما در ادامه قصد داریم شما را با مدل های مختلف چرخ خیاطی راسته دوز با برندهای معتبر جهان که در سایت زرین دوز به فروش می رسند آشنا کنیم و قابلیت و ویژگی های آن را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم:

 

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4-S

در پنل کاربری چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4-S علاوه بر اینکه بسیار ساده سازی شده است و به راحتی میتوان با ان کار کرد کلیه دکمه ها دارای صدا می باشد که با فشردن هر کدام ،عملکردآن و راهنمایی مخصوص به زبان فارسی پخش میشود.شاید به نظر برسد یادگیری و کاربرد این چرخ خیاطی جک جدید سخت باشد. اما نحوه کار با آن بسیار ساده است و همانطور که گفته شد با زدن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود. چرخ خیاطی راسته دوز جک  مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف و معمولی می باشد و از کشش بسار بالایی برخوردار است.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز کله خشک جک مدل A4-S
  • چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جک  مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد.
چرخ خیاطی راسته دوز تیغ دار جک مدل jk5559WE

چرخ خیاطی راسته دوز تیغ دار جک مدل jk5559WE  از  محصولات شرکت جک ، یک مدل رایج راسته دوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های معمولی مناسب است.دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز تیغ دار جک مدل jk5559WE
  • موارد استفاده مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف تا ضخیم می باشد
  • از کشش بسار بالایی برخوردار است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری راسته دوزهای رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است.
  • دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.
  • کارکرد آسان و یادگیری سریعشاید به نظر برسد یادگیری و کاربرد این چرخ جدید سخت باشد.
  • اما نحوه کار با آن بسیار ساده است و همانطور که گفته شد با زدن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود
چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7 پلاس

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7 پلاس یکی از جدیدترین مدل های شرکت چرخ خیاطی جک در سال 2022 می باشد. این چرخ خیاطی راسته دوز اولین چرخ خیاطی راسته دوز در جهان بوده که در حافظه خود 12 برنامه گلدوزی را دارا می باشد. چرخ خیاطی اتوماتیک جک مدل A7 پلاس بروزترین چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. این چرخ خیاطی دارای سیستم تیغ برش دو طرف متحرک بوده و یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که بروی این چرخ خیاطی اضافه شده، سیستم پایه بلند کن الکترونیک می باشد که با این ویژگی کاربر می تواند ارتفاع پایه بلند کن را بصورت الکترونیکی تنظیم کند. سیستم سرقائمی زنی این چرخ خیاطی بصورت الکترونیک بوده و دیگر خبری از سیستم سرقائمی زنی دستی بروی رو بدنه چرخ خیاط نیست. با این ویژگی کاربر می تواند سیستم سرقائمی زنی را بصورت الکترونیکی فعال کند..  علاوه بر اینکه بسیار ساده سازی شده است و به راحتی میتوان با ان کار کرد کلیه دکمه ها دارای صدا می باشد که با فشردن هر کدام ،عملکردآن و راهنمایی مخصوص به زبان فارسی پخش میشود.شاید به نظر برسد یادگیری و کاربرد این چرخ خیاطی صنعتی جک جدید سخت باشد. اما نحوه کار با آن بسیار ساده است و همانطور که گفته شد با زدن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود. چرخ خیاطی راسته دوز جک مدلA7 پلاس مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف و معمولی می باشد و از کشش بسار بالایی برخوردار است.

 

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز کله خشک جک A7 پلاس
  • چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جک مدل A7 پلاس مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد
چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A7 یکی از جدیدترین مدل های شرکت چرخ خیاطی جک در سال 2022 می باشد. این چرخ خیاطی راسته دوز اولین چرخ خیاطی راسته دوز در جهان بوده که در حافظه خود 12 برنامه گلدوزی را دارا می باشد. چرخ خیاطی اتوماتیک جک مدل A7 بروزترین چرخ خیاطی راسته دوز می باشد. این چرخ خیاطی دارای سیستم تیغ برش دو طرف متحرک بوده و یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که بروی این چرخ خیاطی اضافه شده، سیستم پایه بلند کن الکترونیک می باشد که با این ویژگی کاربر می تواند ارتفاع پایه بلند کن را بصورت الکترونیکی تنظیم کند. سیستم سرقائمی زنی این چرخ خیاطی بصورت الکترونیک بوده و دیگر خبری از سیستم سرقائمی زنی دستی بروی رو بدنه چرخ خیاط نیست. با این ویژگی کاربر می تواند سیستم سرقائمی زنی را بصورت الکترونیکی فعال کند..  علاوه بر اینکه بسیار ساده سازی شده است و به راحتی میتوان با ان کار کرد کلیه دکمه ها دارای صدا می باشد که با فشردن هر کدام ،عملکردآن و راهنمایی مخصوص به زبان فارسی پخش میشود.شاید به نظر برسد یادگیری و کاربرد این چرخ خیاطی صنعتی جک جدید سخت باشد. اما نحوه کار با آن بسیار ساده است و همانطور که گفته شد با زدن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود.چرخ خیاطی راسته دوز جک مدلA7 مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف و معمولی می باشد و از کشش بسار بالایی برخوردار است.

 

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز کله خشک جک A7
  • چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز جک مدل A7 مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه و دارای نمایشگر دیجیتال که میزان روغن در چرخ خیاطی را مشخص می کند.
  • این چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار و سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • همچنین دارای قابلیت قطع‌کردن نخ در ابتدا و انتهای کار به‌منظور افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • قابلیتِ تنظیمِ موقعیتِ سوزن در انتهایِ دوخت(تعیین بالا یا پایین ایستادنِ سوزن در انتهای دوخت) از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می باشد
چرخ خیاطی راسته دوز نخ قطع کن دار جک مدل A2

اصلی ترین مزیت چرخ خیاطی راسته دوز نخ قطع کن دار جک مدل A2 نسبت به f4 و  f8 سیستم نخ کن کن اتوماتیک بوده و  جایگذاری موتور سروو (دینام سرخود) به جای موتور دینام بزرگ در این چرخ خیاطی، علاوه بر کاهش مصرف برق دستگاه تا 71 درصد، باعث شد تا در هنگام استفاده، صدای موتور به شدت کاهش پیدا کرده و عملاً دستگاه بدون صدا کار کند. این ویژگی سبب شد تا خیاطان بتواند بدون ایجاد هرگونه آلودگی صوتی از چرخ خیاطی خود در آپارتمان های مسکونی اسفاده کنند.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A2
  •  مجهز به چراغ LED
  • سیستم نخ قطع کن خودکار
  • قابلیت تنظیم موقعیت سوزن
  • پنل تنظیمات این دستگاه به صورت لمسی(تاچ) می باشد
  • مجهز به فن
  • تنظیم سرعت دوخت
  • دوخت تک بخیه
  • صرفه جویی در مصرف برق تا71%، مقاوم در برابر نوسان ولتاژ برق از دیگر مزایای  این چرخ خیاطی می باشد.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک سان سیر S4-T

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک سان سیر S4-T  از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز کامپیوتری در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی در پارچه های ظریف و معمولی و… می باشد.این چرخ خیاطی یکی از جدیترین محصولات شرکت سان سیر می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک سان سیر S4-T
  • سرعت چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر  5000 دوخت در دقیقه بوده
  • این چرخ خیاطی مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوختاین چرخ خیاطی 5 میلی متر است.
  • این چرخ راسته دوز مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار و مجهز به سرقاِئم زن خودکار و همچنین دارای تودلی بزرگ دوخت و طراحی  کشور آلمان و مجهز به خروجی USB و مجهز به چراغ LEDمی باشد.
  • از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم محافظت سوزن و تنظیم طول دوخت می باشد.
  • امکان اضافه­‌کردن دوخت به­‌صورت تکی در انتهای کار به­‌منظور افزایش دقت و زیبایی دوخت، قابلیت برش نخ در ابتدا و انتهای عملیات دوخت در جهت افزایش سرعت کار
  • نیز زیبایی بیش‌تر دوخت و مجهز به  تنظیمِ موقعیتِ سوزن در  زمانی که عملیات دوخت به پایان می رسد.

 

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S3

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S3 از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز کامپیوتری در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی در پارچه های ظریف و معمولی و…. می باشد.این چرخ خیاطی یکی از جدیترین محصولات شرکت سان سیر می باشد.چرخ خیاطی راسته دوز S3 یکی راسته دوز هایی است که امکان تنظیم سرعت را به کاربر می دهد تا در صورتی که کاربر قصد دوخت قسمت های حساس لباس یا پارچه های ظریفی مثل حریر را دارد سرعت را کاهش دهد و در دوخت های ساده با پارچه های معمولی یا ضخیم سرعت را بالا ببرد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک سان سیر S3-T
  • سرعت چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر 5000 دوخت در دقیقه بوده
  • این چرخ خیاطی مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت این چرخ خیاطی 5 میلی متر است.
  • این چرخ راسته دوز مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار و مجهز به سرقاِئم زن خودکار
  • همچنین دارای تودلی بزرگ دوخت و طراحی  کشور آلمان و مجهز به خروجی USB و مجهز به چراغ LEDمی باشد.
  • از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم محافظت سوزن و تنظیم طول دوخت می باشد.
  • امکان اضافه­‌کردن دوخت به­‌صورت تکی در انتهای کار به­‌منظور افزایش دقت و زیبایی دوخت، قابلیت برش نخ در ابتدا و انتهای عملیات دوخت در جهت افزایش سرعت کار و نیز زیبایی بیش‌تر دوخت
  • مجهز به  تنظیمِ موقعیتِ سوزن در  زمانی که عملیات دوخت به پایان می رسد.
چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S5

محصولات چرخ خیاطی صنعتی سان سیر یکی از برند های شناخته شده در بازار جهانی بوده که جواب خود را بخوبی در ایران نیز پس داده است. تنوع مدل و کیفیت روز افزون محصولات این کارخانه موجب شده تا همواره به عنوان یکی از برندهای مورد اطمینان تولیدی ها باشد. چرخ خیاطی مدل راسته دوز کامپیوتری سان سیر مدل S5 از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز کامپیوتری در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی در پارچه های ظریف و معمولی و…. می باشد

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر S5
  • سرعت چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری سان سیر  5000 دوخت در دقیقه بوده
  •  این چرخ خیاطی مجهز به دینام سرخود (سرووموتور) که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت این چرخ خیاطی 5 میلی متر است.
  • این چرخ راسته دوز مجهز به سیستم پایه بلند کن خودکار و مجهز به سرقاِئم زن خودکار
  • همچنین دارای تودلی بزرگ دوخت و طراحی  کشور آلمان
  • مجهز به خروجی USB و مجهز به چراغ LEDمی باشد.از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی می توان به سیستم محافظت سوزن و تنظیم طول دوخت می باشد.

 

چرخ خیاطی راسته دوز تمام اتوماتیک غلتک دار لیماندی

چرخ خیاطی راسته دوز تمام اتوماتیک غلتک دار لیماندی

  • یک سال ضمانت
  • خدمات پیش از فروش
  • ضمانت نامه برد
  • با سرعت 4 هزار دور به بالا

 

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری 5 آپشن تیپیکال GC T5MD

چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری تیپیکال GC6930A از  محصولات شرکت تیپیکال ، یک مدلراسته دوز کامپیوتری مناسب برای پارچه های ظریف  و  معمولی  که برای دوخت انواع لباس ، مانتو ، لباس بچه و … مناسب می باشد.

ویژگی چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری تیپیکال GC6930A
  • سرعت این دستگاه حداکثر5000 دور در دقیقه می باشد
  • تنظیم کنترل دوخت و تنظیم سرعت و ….  به وسیله موبایل
  • از طریق بلوتوث و QR code
  • کاهش 71 درصدی در مصرف برق با بکارگیری سیستم
  • سروو موتور(دینام سرخود)
  • توان مصرفی 550 وات
  • مجهز به سر قائمی زن خودکار
  • مجهز به پایه بلند کن اتوماتیک
  • مجهز به سیستم گام دوخت به صورت اتوماتیک
  • دارای چراغ LED برای دقت در هنگام دوخت
  • مجهز به سیستم تشخیص ضخامت پارچه
  • دارای آپشن دوخت دقیق و سرقائمی
  • مجهز به صفحه نمایشگر لمسی(تاچ)
  • مجهز به ورودی usb(فلش)
  • مجهز به فیلتر محافظ (جهت جلوگیری از نوسانات برق اتوماسیون
  • داخلی،ولتاژ ورودی ، جریان مصرفی و نمایش دقیق آن)
  • مجهز به اتوماسیون داخلی و نمایش دقیق نوسانات آن از جمله ولتاژ
  • مجهز به حسگر ایمنی Safty switch
  • مجهز به گیربکس پرقدرت سر قائمی
  • نمایش همزمان سرعت دوخت حالت های طراحی شده
  • مجهز به استپ موتور جهت کنترل دقیق گام ها
  • مجهز به ماسوره پیچ اتوماتیک.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک کله خشک جک A5 E
چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک کله خشک جک A5 E ازجدیدترین مدل های شرکت جک در سال 2020  می باشد که دارای ویژگی های منحصر بفرد می باشد که در ذیل به آن اشاره می کنیم.

 

ویژگی های فنی  چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک کله خشک جک A5 E
  • بخیه های متغیر ، شیک و زیبا:   مجهز به تنظیم کوک خیاطی مختلف بر اساس نیازهای مختلف . الگوی قابل ویرایش ،که  بخیه های شیک و زیباتر را امکان پذیر می کند.
  • دارای دهنه دوخت بزرگتر: دارای دهنه دوخت 130*305 میلی متر
  • کوک با دقت بالا : طول کوک می تواند به 0.1 میلی متر کنترل شده  و همچنین می تواند قفل شود تا از خطاهای ناشی از عملکرد نادرست جلوگیری کند.
  • مجهز به محفظه روغن متصل به دستگاه
  •  محفوظ بودن کلیه سیم ها،سوکت ها و وایرها که باعث زیبایی و امنیت بیشتر دستگاه شده است.
  • کارکرد آسان و یادگیری سریع
  • سنسور اتوماتیک بالارونده پایه
  • مجهز به پورت USB:می توان از آن بعنوان شارژر، جهت فن خنک کننده و یا برای ارتقا محصول (Upgrade) استفاده نمود
  • فن خنک کننده موتور
  • مجهز به سیستم جلوگیری از جمع شدن نخ زیر کار
  • مجهز به نمایشگر  دیجیتال میزان روغن
  • ارتفاع پایه بلند کن:13-5 میلی متر
  • طول دوخت:5 میلی متر
  • مجهز به نخ قطع کن خودکار
  • مجهز به تنظیم موقعیت سوزن
  • مجهز به سیستم هشدار روغن
  • مجهز به سیستم چرخشی میله که باعث کم شدن صدا و لرزش دستگاه حین عملیات دوخت می شود.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتومات تیپیکال GC6910-AMD3

یکی از چالش‌هایی که افراد خیاط با آن روبرو هستند، تهیه چرخ خیاطی مناسب کار خود می‌باشد که با توجه به شرایط و ویژگی‌های مورد نظر فرد خیاط، این امر محقق می‌شود. در ادامه درباره  چرخ خیاطی راسته دوز اتومات تیپیکال GC6910-AMD3 اطلاعاتی را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

ویژگی‌های چرخ خیاطی راسته دوز اتومات تیپیکال GC6910-AMD3
  • این چرخ خیاطی در سال ۲۰۲۱ در کشور چین ساخته شده است.
  • این محصول دارای استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV می‌باشد.
  • طرح کاملاً استاندارد بوده و محصولی بسیار مناسب برای استفاده می‌باشد.
  • از چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 اف8  می‌توان برای دوخت پارچه‌های جین، پارچه پیراهن کتان، پارچه شلوار کتان و همینطور پارچه شلوار پارچه‌ای، لباس زیر و لباس بچگانه، استفاده نمود.

 

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جویتا JT-F6

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جویتا JT-F6  از محصولات شرکت جویتا در اواخر سال 2020 روانه بازراهای جهانی شد در طراحی این محصول از طرح راسته دوز برادر 7300 الهام گرفته شده است به همین سبب شکل قاب محافظ موتور به صورت مورب طراحی شده و از جنس پلاستیک و به رنگ تیره که در همان نگاه اول یادآور راسته دوز 7300 برادر ژاپن میباشد از این محصول جهت دوخت انواع محصولات ظریف و متوسط استفاده کرد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جویتا JT-F6
  • پنل تاچ دیجیتال جهت انجام تنظیمات دوخت
  • تغییر محل سرقائمی جهت راحت تر شدن کار بر چون در مدلهای قدیمی به جهت قرارگیری این دسته زیر درجه تنظیم طول دوخت ،گاها باعث برخورد انگشتان کاربر با درجه هنگام استفاده از دسته سرقائمی میشد.
  • استفاده از قفل درجه جهت جلوگیری از حرکت درجه دوخت هنگام کار با دستگاه
  • کاهش اندازه طول سرنخ باقیمانده زیر کار تا 2.5 میلیمتر در حالیکه این اندازه در مدلهای قدیمی حدود 5 میلیمتر بوده است.
  • استفاده از مگنت سرنخ زن به جای میله نخ پرت کن که باعث افزایش فضای کار در اطراف سوزن شده همچنین باعث افزایش دقت عمل دستگاه شده و با استفاده از این سیستم هرگز نخی بعد از انجام عملیات دوخت روی کارباقی نمیماند.
چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A2S

چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A2S  از سری تولیدات نسل جدید این کارخانه می باشد که با ورود خود به بازار مخاطبان بسیاری پیدا کرده است. به بیان ساده چرخ خیاطی مدل A2S یک چرخ خیاطی صنعتی با ویژگی هایی مابین چرخ خیاطی جک A4 و چرخ خیاطی جک A2 می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز اتوماتیک جک مدل A2S

این مدل از چرخ خیاطی راسته دوز جک، از نظر پلتفرم وطراحی، بسیاری از ویژگی های مدل های قبلی را دارد، اما برخی از این ویژگی ها اضافه و برخی حذف شده اند.

  • بطور مثال این مدل سخنگو نمی باشد و همچنین پایه بلند کن خودکار ندارد و پایه بلند کن آن با فشردن پدال وبصورت پایی است.
  • چرخ خیاطی جک مدل a2s قابلیت راسته دوزی و مجهز به سرقائمی زن اتومات ابتدا و انتها دوخت، دارای سیستم نخ قطع کن خودکار نیز می باشد
  • همچنین این چرخ خیاطی جک راسته دوز مجهز به نسل جدید موتور بوده و قابل استفاده در منازل و آپارتمان های مسکونی (با توجه به اینکه این نوع چرخ خیاطی بی صدا بوده  می باشد)
  • مجهز به سیستم خنک کننده، چراغ LED و قابلیت تنظیم موقعیت سوزن نیز می باشد.
  • پنل تنظیمات این چرخ خیاطی  لمسی(تاچ) بوده، مجهز به فن خنک کننده پیشرفته  و تنظیم سرعت دوخت نیز از دیگر خصوصیات این چرخ خیاطی می باشد
چرخ خیاطی راسته دوز جویتا 9900D2

چرخ خیاطی راسته دوز جویتا 9900D2 از  محصولات چرخ خیاطی جویتا، یک مدل رایج راسته دوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های ظریف ،معمولی مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ خیاطی راسته دوز های رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.

ویژگی های  فنی راسته دوز نخ قطع کن دار جویتا 9900D2
  • مجهز به دینام سرووموتور
  • مجهز به نخ قطع کن خودکار
  • سرعت دوخت:4500دور در دقیقه
  • مجهز به سیستم تنظیم سرعت
  • مجهز به سیستم موقعیت سوزن

 

چرخ خیاطی راسته دوز سان سیر S2

این چرخ خیاطی برای دوخت پارچه های ظریف و معمولی مناسب است. عمده محبوبیت این چرخ خیاطی بخاطر قدرت زیاد، لرزش کم، عمکرد مناسب و صدای بسیار پایین آن می باشد. استفاده از این چرخ خیاطی نیمه اتوماتیک دوختی با کیفیت، محکم و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. وجود پنل تنظیمات ساده در این محصول کار را برای هر خیاطی با هر میزان تجربه و تخصص راحت کرده است. این پنل باعث شده تا تنظیم سرعت، موقعیت سوزن و سر نخ زن خودکار برای کاربران آن سهل و راحت باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز نخ قطع کن سان سیر S2
  • سرعت این دستگاه 5000 دوخت در دقیقه می باشد
  • مجهز به دینام سرخود(سرووموتور)که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • مجهز به سیستم نخ قطع کن خودکار
  • دارای مکانیسم انتقال روغنکاری اتوماتیک سیستم تغذیه برای اطمینان از روانکاری در هنگامی که ماشین در سرعت بالا و یا پایین در حال دوخت می باشد
  • مجهز به فن آوری هسته در جهت نگه داشتن برق کمتر از 1kw.h در یک روز
  • طراحی  کشور آلمان
  • مجهز به چراغ LED
  • دارای سیستم محافظت سوزن
  • مجهز به تنظیم طول دوخت
  • مجهز به تنظیم سرعت.

 

چرخ خیاطی راسته دوز سان سیر S1

محصولات چرخ خیاطی صنعتی سان سیر یکی از برند های شناخته شده در بازار جهانی بوده که جواب خود را بخوبی در ایران نیز پس داده است. تنوع مدل و کیفیت روز افزون محصولات این کارخانه موجب شده تا همواره به عنوان یکی از برندهای مورد اطمینان تولیدی ها باشد. چرخ خیاطی راسته دوز سان سیر مدل S1 از محصولات شرکت سان سیر ، یک مدل رایج راسته دوز دینام سرخود در دنیا است که موارد استفاده از این چرخ خیاطی برای پارچه های نازک، معمولی، ضخیم(لباس بافتنی،شلوار جین) می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی راسته دوز سان سیر S1
  • سرعت چرخ خیاطی راسته دوز سان سیر دوخت در دقیقه می باشد
  • موتور این چرخ راسته دوز مجهز به دینام سرخود(سرووموتور)که موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • حداکثر طول دوخت 5  و 7میلی متر بوده
  • دارای مکانیسم انتقال روغنکاری اتوماتیک سیستم تغذیه برای اطمینان از روانکاری در هنگامی که ماشین در سرعت بالا و یا پایین در حال دوخت می باشد.
  • همچنین این چرخ خیاطی مجهز به فن آوری هسته در جهت نگه داشتن برق کمتر از 1kw.h در یک روز و مجهز به سیستم َADOPT در جهت افزایش بهره وری می شود.
  • پلتفرم این چرخ خیاطی توسط کشور آلمان طراحی شده
  • این چرخ راسته سان سیر مجهز به چراغ LED و مجهز به تنظیم طول دوخت و سرعت بوده و دارای سیستم محافظت سوزن نیز می باشد.

 

 

قیمت چرخ خیاطی راسته دوز

با توجه به نوسانات اخیر بازار و متغیر بودن قیمت ارز نمی توان برای این محصولات قیمت ثابتی را عنوان کرد اما عواملی چون برند چرخ خیاطی، مدل، قابلیت و ویژگی های آن می تواند در افزایش قیمت آن تاثبر بگذارد.

اگر قصد دارید چرخ خیاطی راسته دوز را خریداری کنید بهتر هر چه زوتر خرید خود را انجام دهید زیرا سالانه شاهد افزایش قیمت این دستگاه ها هستیم. توجه داشته باشید که قبل از انجام هر گونه خریدی از مشاوران سایت زرین دوز اطلاعات لازم را در ارتباط با قیمت و برند چرخ خیاطی دریافت کنید.

سخن پایانی

ما در این نوشتار تمام تلاش خود را به کار بردیم تا شما را با کاربردهای چرخ خیاطی راسته دوز آشنا سازیم و به معرفی مدل های مختلف آن پرداختیم.

اگر قصد دارید چرخ خیاطی با کیفیت بالا و اصل را خریداری کنید به شما توصیه می کنم حتما خرید خود را از سایت زرین دوز انجام دهید و هر گونه سوالی در ارتباط با چرخ خیاطی راسته دوز دارید می توانید با واحد پشتیبانی آن تماس بگیرید.

نحوه خرید چرخ خیاطی راسته دوز از زرین دوز

از نمایندگی های معتبر برند های نامبرده شده در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد. شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان این شرکت چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است به سایت زرین دوز رفته و فرم مربوطه را پر کنید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
کاربرد چرخ خیاطی میاندوز
نوشتهٔ بعدی
چرخ خیاطی کامپیوتری

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست