چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه

بلاگ
بدون دیدگاه

به‌ طور کلی چرخ ‌خیاطی ژانومه به‌ عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در دنیای خیاطی شناخته می ‌شود؛ به ‌طوری ‌که سطح بالایی از فناوری نوآورانه را در بر می‌ گیرد. به بیان ساده ‌تر می‌ توان گفت تولیدکنندگان این برند مجموعه‌ گسترده‌ ای به ‌منظور افزایش مهارت خیاطی ارائه می‌ کنند؛ بنابراین تمامی دستگاه ‌های تولیدی توسط برند ژانومه از عمر طولانی و عملکرد منحصر به ‌فرد برخوردار می ‌باشند.

فهرست محتوا

تاریخچه برند ژانومه

چرخ‌ خیاطی وسیله‌ ای است که وظیفه دوختن انواع پارچه، چرم و… را بر عهده دارد؛ به‌ همین دلیل در دوره انقلاب صنعتی به‌ منظور کم کردن کار دستی و افزایش سرعت دوخت ‌و دوز، تولید چرخ ‌خیاطی در اولویت قرار گرفت؛ بنابراین می ‌توان نتیجه گرفت با اختراع چرخ‌ خیاطی صنعت دوخت و تهیه لباس به تحول و شگرفی دچار شد.
لازم به ذکر است برند ژانومه به ‌عنوان بزرگ‌ ترین و در عین‌ حال قوی‌ ترین تولیدکننده اتو پرس و چرخ ‌خیاطی در جهان شناخته می‌ شود. در اصل این شرکت در سال 1921 فعالیت خود را به‌ عنوان سازنده چرخ‌ خیاطی آغاز کرده ‌است؛ بنابراین به دلیل برخورداری از تجربه فراوان، در زمینه تولید چرخ ‌خیاطی به بهترین شکل ممکن عمل می‌کند. توجه فرمایید شرکت های تولیدی این برند در کشور های ژاپن، تایوان و تایلند قرار دارد.

زرین دوز ، نمایندگی برند ژانومه در ایران

تنوع بالای محصولات ژانومه موجب شده است افراد نگرانی بابت جنس پارچه خود نداشته باشند زیرا با کمک این چرخ ها به راحتی می توان انواع پارچه های ضخیم، نازک و معمولی دوخت. چرخ های خیاطی خانگی که در روند تولید آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. اگر به دنبال چرخ خیاطی برند ژانومه با قیمتی مناسب هستید ما به شما توصیه می کنیم این چرخ ها را از نمایندگی زرین دوز خریداری کنید.

مزیت چرخ خیاطی ژانومه

از مزیت‌ های چرخ خیاطی ژانومه می‌ توان به قیمت فوق ‌العاده‌ی آن اشاره کرد. به بیان ساده‌ تر این محصول در مقایسه با سایر محصولات در قیمت های مناسب ‌تری ارائه می‌ شود. همچنین به دلیل برخورداری از کیفیت مطلوب از ویژگی‌های منحصر به‌ فردی بهره مند می ‌باشد. لازم به ذکر است برند ژانومه انواع چرخ ‌خیاطی را با مناسب ‌ترین قیمت در اختیار مشتری قرار می ‌دهد؛ بنابراین می‌ توان نتیجه گرفت این برند تعهد نسبت ‌به کیفیت را در اولویت خود قرار می‌ دهد. در نظر داشته باشید استفاده از نوآوری، طول عمر قابل‌ توجه و عملکرد مناسب از دیگر مزیت‌ های برند ژانومه شناخته می شوند.
با توجه به توضیحات ذکر شده به شما توصیه می ‌کنیم برای خرید چرخ‌ خیاطی حتماً برند ژانومه را انتخاب کنید؛ زیرا به دلیل برخورداری از کیفیت مناسب و طول عمر قابل ‌توجه، عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان می ‌دهد؛ به طوری که تا سالیان طولانی به تعمیر و یا خرید مجدد چرخ‌ خیاطی نیاز نمی باشد.

قیمت چرخ خیاطی ژانومه

همان ‌طور که قبلاً ذکر کردیم قیمت چرخ ‌خیاطی برند ژانومه بسیار اقتصادی و مقرون ‌به ‌صرفه می‌ باشد اما در نظر داشته باشید قیمت انواع چرخ ‌خیاطی متغیر بوده و براساس عوامل مختلفی مشخص می‌ شود؛ بنابراین به شما پیشنهاد می ‌دهیم پیش ‌از هر گونه اقدام حتماً در مورد ویژگی‌ های انواع چرخ خیاطی اطلاعات لازم را کسب نمایید .
لازم به ذکر است از عوامل تاثیرگذار بر قیمت چرخ‌ خیاطی برند ژانومه می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن چرخ‌ خیاطی
  • میزان صدای تولید شده توسط چرخ
  • قدرت موتور چرخ
  • قابلیت دوخت

 

معرفی مدل های مختلف چرخ خیاطی خانگی ژانومه

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 802

چرخ خیاطی ژانومه مدل 802 دارای بدنه کاملا فلزی مستحکم و بادوام است و دارای قابلیت تعویض دستی ژتون و 44  مدل دوخت گلدوزی متنوع و زیبا است. این چرخ خیاطی دارای قابلیت تنظیم سوزن در گلدوزی قابل استفاده برای انواع پارچه از ضخیم تا نازک است. پهنای دوخت این چرخ 7 میلیمتر است. چرخ خیاطی ژانومه مدل 802 از دیگر محصولات های janome مانند ژانومه801 ، 803 و 804 است. این محصول در بین  سایر هم رده های خود به عنوان اولین گزینه در بین مشتریان مورد استفاده و خرید قرار می‌گیرد.

چرخ خیاطی ژانومه 802 چه ویژگی هایی دارد
  • یکی از ویژگی های بسیار کاربردی این چرخ خیاطی 44 مدل گلدوزی زیبا و متنوع از قبیل ژرسه دوزی ، سردوزی ، پس دوزی ،دالبر دوزی ، دوخت های زنجیره ای ، گلدوزی ، جادکمه دوزی و…. اشاره کرد.
  • همچنین با وجود ژتون های متنوع می‌توان تا ۴۸ نوع حاشیه دوزی را به کمک این ژتون ها انجام داد و با عرض دوخت 7 میلیمتری مناسب برای کارگاه های خیاطی است.
  • با این چرخ هر نوع گلدوزی را می‌توان به بهترین نحو انجام داد.
  • چرخ خیاطی  مدل 802 قابلیت دوخت روی پارچه های خیلی ضخیم و چرم و خیلی نازک مانند حریر و ساتن را دارد.
  • این چرخ خیاطی دارای قابلیت تنظیم درجه عرض دوخت به شکل اهرم است که میتوان به آسانی هر نوع لباسی را دوخت.چرخ خیاطی ژانومه مدل 802 با قابلیت انواع دوخت از ساده تا دوخت طرح های متنوع و زیبا را دارا می باشد مثل ژیپ دوزی ساتن دوزی پس دوزی دکمه و جادکمه دوزی 4 مرحله ای تکه دوزی بر روی انواع پارچه ها ریشه بندی و رفو دوختهای 2سوزنه(سوزن دو قلو) موازی را نیز دارد 44 مدل تنوع دوخت و پشتیبانی از سیستم ژتونی که دارد باعث شد هیچ محصول دیگر جایگزین این چرخ خیاطی نشود.
  • همچنین این چرخ خیاطی قابلیت پشتیبانی سوزن 9 الی 18 را نیز دارا می باشد.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 660

این چرخ خیاطی ژانومه از سری محصولات استوک شرکت ژانومه تایوان بوده. این چرخ امکانات بسیار کاربردی و مناسبی را فراهم کرده که نیاز بسیاری از شما مشتریان را مرتفع می سازد و و همچنین به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت بسیار پایین در بازار ایران به شهرت رسیده است. چرخ خیاطی ژانومه 660 استوک تایوان بوده و از کیفیت قطعات بالایی برخوردار است. وجود 40 مدل حاشیه دوزی، موتور پرتوان و با لرزش و صدای بسیار کم از جمله ی این امکانات است. چرخ خیاطی ژانومه دارای سیستم ژتون سرخود و سیستم ماکو از رو می باشد در ضمن محیط دوخت این چرخ خیاطی 18 سانتی متر می باشد.

چرخ خیاطی ژانومه مدل 660 چه ویژگی هایی دارد
  •  این چرخ خیاطی دارای سیستم سوزن نخ کن اتوماتیک و پدال سرخود می باشد .
  • ژانومه 660 یک چرخ خیاطی مکانیکی با قابلیت راسته دوزی و زیگزاگ(7 و 8) به عرض 5 و طول گلدوزی 4 میلیمتر است.
  • این چرخ خیاطی قابلیت دوخت انواع پارچه های ضخیم، متوسط، تریکو ، حریر و لباس عروس را دارا بوده است.
  • سیستم ماکوی ان از نوع تمام دور فلزی است و ماکو از بالا وارد می‌شود.
  • این چرخ خیاطی بسیار پرکاربرد قابلیت تنظیم طول دوخت و نیز عرض دوخت  را دارا است.
  • همچنین این چرخ خیاطی ژانومه امکان دوخت جا دکمه به صورت چهار مرحله ای را دارا است.
  • این چرخ خیاطی قابلیت دکمه دوزی، دوخت‌های طرح‌دار و دوخت مدل‌های گلدوزی می باشد.
  • بدنه و قطعات داخلی ژانومه 660 از فلزی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است.
  • قابلیت دوخت ساده دوزی، سردوزی، مادگی(جادکمه)، دکمه دوزی، پس دوزی، تیکه دوزی، لب تو(لول)، حاشیه دوزی، زیپ دوزی را دارا می باشد
چرخ خیاطی ژانومه مدل 637

شرکت چرخ خیاطی ژانومه با بکارگیری از آخرین فناوری های روز در تولید لوازم خانگی، الگو بسیار مناسبی برای صنعت دوخت و دوز و نساجی جهان می باشد. این شرکت روز به روز در تلاش برای ارتقا کیفیت محصولات خود می باشد و این کار را با تحقیقات بنیادی و انجام مطالعات احیاگرانه در حوزه صنعت به انجام می رساند. هدف شرکت ژانومه همیشه به دنبال بهترین کیفیت در زمینه فعالیت خود می باشد. ژانومه، از وفاداری نمایندگی های خود به عنوان موثرترین عامل پیشرفت و توسعه شرکت یاد می کند.یکی از محصولات پر طرفدار شرکت ژانومه ، چرخ خیاطی ژانومه مدل 637 است که به دلیل قابلیت های زیاد آن، محبوبیت بالایی بین کاربران خانگی دارد.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 393A

چرخ خیاطی ژانومه مدل 393A، از  پرطرفدارترین مدل های چرخ خیاطی گلدوزی در دنیا است که در انواع دوخت ها از جمله، ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی و دکمه دوزی کاربرد دارد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 393A
  • چرخ خیاطی مدل 393A به دلیل عملکرد مناسب و لرزش و صدای کم بسیار محبوب است.
  • دلایل دیگری که موجب محبوبیت این مدل شده است، مقاومت و استحکام بالا، بدنه تمام فلز، سیستم نخ کن خودکار، دوخت 22 مدل حاشیه دوزی، دوخت جادکمه در 4 مرحله، زیگزال دوزی به عرض 5 میلی متر می باشد.
  • علاوه بر تمام ویژگی های ذکر شده، مدل393A  امکان دوخت های حلقوی (باز و آزاد) جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار و همچنین سیستم پایه فشار جهت دوخت پارچه های ضخیم را دارد.
  • این چرخ خیاطی قابلیت نصب بروی مبل چرخ خیاطی و همچنین استفاده به صورت پرتابل را دارد.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 2860

هدف شرکت ژانومه همیشه به دنبال بهترین کیفیت در زمینه فعالیت خود می باشد. ژانومه، از وفاداری نمایندگی های خود به عنوان موثرترین عامل پیشرفت و توسعه شرکت یاد می کند.یکی از محصولات پر طرفدار شرکت ژانومه ، چرخ خیاطی ژانومه مدل 2860 است که به دلیل قابلیت های زیاد آن، محبوبیت بالایی بین کاربران خانگی دارد

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1014

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1014 از جمله مدل های گروه اقتصادی ژانومه جهت انجام امور اولیه خیاطی در منزل، ساخت شرکت ژانومه که با درب جعبه در بازار بفروش می رسد. چرخ خیاطی خانگی ژانومه1014 توسط شرکت ژانومه ژاپن طراحی ودیزاین شده و در شرکت ژانومه تایلند به تولید می رسد. بدنه چرخ خیاطی 1014 از وزن مناسب و طراحی ساده برخوردار است که با دسته قرار گرفته روی بدنه به راحتی قابل حمل و مجهز به درب جعبه محکم ABS می باشد.

چرخ خیاطی ژانومه 1014 چه ویژگی هایی دارد
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 1014 مجهز به سیستم نخ کن اتوماتیک بوده،
  • بدنه بیرونی این چرخ خیاطیاز فایبرگلاس تشکیل شده، عرض دوخت 5میلیمت و طول دوخت آن نیز 4میلیمتر می باشد.
  • دور موتور این چرخ خیاطی 860 دوخت در دقیقه بوده
  • قابلیت دوخت  14 مدل طرح و  حاشیه دوزی، قابلیت دوخت ساده و زیگزال، توانایی دوخت انواع پارچه های ضخیم، نازک و حریر، مجهز به  سیستم فشار پایه جهت دوخت پارچه های ضخیم را دارا می باشد.
  • سیستم قاب ماکو این چرخ خیاطی خانگی نیم دور تمام فلز بوده و توانایی دوخت حلقوی(بازو آزاد) مانند آستین و دمپای شلوار از دیگر خصوصیات این چرخ خیاطی می باشد.
چرخ خیاطی ژانومه اکسل 10

چرخ خیاطی ژانومه مدل اکسل 10  دارای طراحی منحصر به فرد و بسیار خاص است و برای افرادی است که به دنبال یک چرخ خیاطی آسان و کاربردی هستند.همچنین به دلیل ویژگی ها و امکانات بسیار و تنوع بالا در طرح های دوخت این چرخ خیاطی این چرخ مناسب برای افراد متخصص در حوزه خیاطی و تولیدی ها است و به راحتی انواع دوخت را برای شما ارائه می کند.این چرخ خیاطی ژانومه از سری محصولات استوک ساخت ژاپن بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل اکسل 10
  • از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت انواع دوخت مانند جادکمه، دکمه، حاشیه دوزی، تکه دوزی، گلدوزی، زیپ دوزی و … اشاره کرد.
  • عرض دوخت این چرخ 5 میلیمتر و طول آن 4 میلیمتر است، و چرخ خیاطی ژانومه مدل اکسل دارای بازوی متحرک برای دوخت انواع یقه، آستین، شلوارو..  است.
  • این چرخ خیاطی دارای امکاناتی همچون  درجه تنظیم کشش نخ نیز می باشد.
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل اکسل با قابلیت های ویژه ای که دارد به خوبی انواع دوخت های زیگزاگ، ضخیم دوزی، نازک دوزی، گلدوزی و دوخت زیپ و جادکمه را انجام می دهد.
  • این چرخ خیاطی دارای یک بازوی چرخشی آزاد برای دوخت انواع یقه و آستین پیراهن و شلوار است که یکی از ویژگی های مهم این محصول است.
  • از جمله ویژگی های این محصول می توان به 10 مدل حاشیه دوزی اشاره کرد. قابیلت استفاده سوزن  9 الی 18 را نیز دارا می باشد
چرخ خیاطی ژانومه 7000A

چرخ خیاطی ژانومه 7000A  از چرخ خیاطی های پرطرفدار شرکت ژانومه ژاپن است که برای مصارف خانگی و همچنین خیاطان تازه کار بسیار مناسب می باشد. همچنین به دلیل طرح های شکوفه ای و زیبایی که روی چرخ خیاطی طراحی شده بسیار مورد پسند خانم های خانه دار و خیاط قرار گرفته است. دقت کنید این چرخ خیاطی دارای مدل های مختلف 7000، 7100، 7200 بوده که از لحاظ امکانات و کارایی تفاوتی باهم نداشته و تنها در رنگ بندی متفاوت هستند.

چرخ خیاطی ژانومه 7000A چه ویژگی هایی دارد
  • چرخ خیاطی ژانومه 7000A دارای 30 مدل دوخت نیز می باشد.
  • همینطور قابلیت دوخت دکمه و جادکمه در تک مرحله و قابلیت پس دوزی و زیپ دوزی و همچنین ژرسه دوزی را دارد.
  • علاوه بر این، قابلیت استفاده از انواع سوزن ها از شماره 9 تا الی 18 در این چرخ خیاطی امکان پذیر است.
  • از امکانات مهم چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000 مجهز بودن به سیستم معکوس دوزی می باشد.
  • هنگام فعال کردن این سیستم می توانید پس از دوخت پارچه یک دور دیگر پارچه را در جهت معکوس دوخت بزنید.
  • این قابلیت برای محکم کاری در پارچه های زخیم که معمولا دوخت آنها مشکل است و ممکن است به درستی دوخته نشود بسیار مناسب و کارآمد است.
چرخ خیاطی ژانومه 6000

چرخ خیاطی ژانومه 6000 ژاپن یکی از مدل های پرفروش و با کیفیت چرخ خیاطی ژانومه است که امکان پاسخگوی انواع نیاز های شما از قبیل دوخت های خانگی تا پیشرفته و کارگاهی با بدنه و موتور مقاوم خود باشد.  چرخ خیاطی ژانومه مدل 6000 دارای سیستم الکترونیکی و بسیار بی صدا و کم لرزش است و برتری آن نسبت به چرخ خیاطی های مکانیکی ژانومه در این نکته است که برای عرض دوخت، کشش نخ رو و کشش نخ مثل چرخ خیاطی ژانومه 802 نیازی به تنظیم دستی ندارند و به صورت خودکار تنظیم می شود

چرخ خیاطی ژانومه 6000 ژاپن چه ویژگی هایی دارد
  • چرخ خیاطی خانگی ژانومه 6000 قابلیت دوخت 135 نوع طرح و حاشیه دوزی را دارا می باشد.
  • امکان دوخت جادکمه یا مادگی بصورت اتوماتیک در یک مرحله فقط با فشردن یک کلید،دارای سیستم بازوی آزاد جهت دوخت های حلقوی مانند دمپای شلوار
  • همچنین دارای سیستم غیر فعالسازی کار پیش بر و عرض دوخت این چرخ خیاطی 7 میلی متر و طول دوخت 5 میلی متر(دوخت صنعتی)
  • ضمن اینکه این چرخ خیاطی مجهز به سیستم اهرم فشار پایه 3 مرحله ای که امکان دوخت پارچه های ضخیم(20لایه پارچه)، متوسط و ظریف را فراهم می کند.
  • امکان پشتیبانی سوزن 9 الی 18 را دارد. همچنین سیستم نخ زیرین از دیگر فابلیت های این چرخ خیاطی می باشد.
  • چرخ خیاطی ژانومه 6000 ژاپن امکان دوخت حروف انگلیسی و اعداد را داشته و کاربر این امکان را دارد که نام و هر مشخصات خود را به چرخ خیاطی بدهد و تا چرخ ژانومه 6000 عملیات دوخت را بصورت اتوماتیک انجام دهد.
  • این چرخ خیاطی مجهز به رفو اتوماتیک، دوخت الیک جهت مستحکم کردن دوخت، دارای پایه های جانبی جهت سهولت در عملیات خیاطی، دارای سیستم تنظیم طول و عرض دوخت به دلخواه شما، سیستم ماسوره پر کن اتوماتیک، سوزن نخ کن اتوماتیک
  • همچنین دارای اهرم کشش نخ 9 مرحله ای و سوزن دوقلو(دو دوخت موازی) می باشد.
چرخ خیاطی ژانومه مدل 1020

چرخ خیاطی ژانومه 1020  از محصولات بسیار کاربردی شرکت ژانومه است و طراحی بسیار زیبای آن در کنار کارایی بالا این چرخ را به محصولی بسیار محبوب تبدیل کرده است.این چرخ خیاطی قابلیت انواع دوخت را دارد و مناسب برای استفاده خانگی برای دوخت انواع لباس های زیبا می باشد.همچنین این چرخ خیاطی قابلیت دوخت انواع پارچه در ضخامت های مختلف را دارد. این چرخ با توجه به استاندارد های بین المللی به بهترین شکل طراحی شده است و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه نیوهوم 1020
  • چرخ خیاطی ژانومه 1020  دارای 8 مدل متنوع دوخت برای دوخت انواع حاشیه است که شامل، دکمه و جادکمه چهار مرحله ای، گلدوزی، انواع دوخت ساده، زیپ دوزی، قیطان دوزی، حلقوی و زیگزاگ است.
  • چرخ خیاطی ژانومه نیوهوم 1020 دارای قابلیت دوخت انواع پارچه از نازک ترین تا ضخیم ترین مانند حریر و جین و …. است.
  • از جمله قابلیت های این چرخ خیاطی قابلیت دوخت های حلقوی شکل به وسیله ی یک بازوی متحرک است که دوخت انواع یقه، سر آستین، دمپای شلوار و …. را بسیار آسان می کند.
  • طول دوخت در این چرخ خیاطی 4 میلیمتر و عرض آن 5 میلی متر است که مناسب برای دوخت انواع لباس و گلدوزی است.
  • با خرید چرخ خیاطی ژانومه مدل 1020  می توانید قشنگ ترین گلدوزی ها و بهترین دوخت ها را بر روی پارچه و لباس داشته باشید.
چرخ خیاطی ژانومه مدل 1040

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1040  از سری محصولات شرکت ژانومه است. این چرخ امکانات بسیار کاربردی و مناسبی را فراهم کرده که نیاز بسیاری از شما مشتریان را مرتفع می سازد. وجود 7 مدل حاشیه دوزی، موتور پرتوان و با لرزش و صدای بسیار کم از جمله ی این امکانات است. چرخ خیاطی 1040 شرکت ژانومه توانسته است استانداردهای مختلف جهانی را دریافت کند. این تنها بخشی از ویژگی های این چرخ خیاطی خانگی است.

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1040 چه ویژگی هایی دارد
  • شرکت ژانومه در چرخ خیاطی ژانومه نیوهوم 1040 از یک اهرم فشار پایه ای برای دوخت پارچه های مختلف استفاده کرده که دوخت پارچه های با ضخامت مختلف را میسر کرده است.
  • ژانومه با کمک سیستم بازو آزاد در این چرخ، امکان دوخت های حلقوی مانند یقه لباس، دمپای شلوار و سرآستین را فراهم کرده است.
  • چرخ خیاطی ژانومه 1040 از سیستم نخ کن خودکار بهره می برد که در کنار ویژگی هایی نظیر سیستم تنظیم دوخت و کشش نخ، کاربری محصول را ساده کرده است.
  • جنس بدنه چرخ خیاطی چرخ خیاطی ژانومه نیوهوم 1040 از فایبرگلاس مستحکم است که دوام و عمر طولانی دستگاه را تضمین می کند.
  • به خاطر وجود موتورهای جدید ژانومه در این محصول، لرزش چرخ تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و شما صدای زیادی از آن نخواهید شنید.
  • موتور پرتوان این دستگاه توان تعداد 860 دوخت در هر دقیقه را دارد.
چرخ خیاطی ژانومه مدل 1130A

چرخ خیاطی مدل 1130 از جمله مدل های گروه اقتصادی ژانومه جهت انجام امور اولیه خیاطی در منزل، ساخت شرکت ژانومه که با درب جعبه در بازار بفروش می رسد. این چرخ امکانات بسیار کاربردی و مناسبی را فراهم کرده که نیاز بسیاری از شما مشتریان را مرتفع می سازد و و همچنین به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت بسیار پایین در بازار ایران به شهرت رسیده است.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1130A چه ویژگی هایی دارد
  • از ویژگی های این چرخ خیاطی می توان به امکان دوخت 30 مدل حاشیه دوزی و بیش از 50 مدل دوخت ترکیبی، قابلیت دوخت دو سوزنه موازی، مجهز به تیغ سر نخ زن، عرض زیگزال 5 میلی متر، دوخت جادکمه در 4 مرحله، توانایی دوخت حلقوی (بازو آزاد) مانند آستین و دمپای شلوار اشاره کرد.
  • از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی خانگی می توان به طراحی جدید کف تخت و بدنه فلزی، ماکو قاب ماکو فلزی،سوزن نخ کن اتومات، دارای اهرم کشش نخ جهت تنظیم دوخت، سیستم قاب ماکو نیم دور
  • همچنین چرخ خیاطی ژانومه 1130a دارای اهرم فشار پایه جهت دوخت های ظریف و ضخیم می باشد
چرخ خیاطی ژانومه مدل 1212

چرخ خیاطی ژانومه مدل 1212 از محصولات بسیار عالی برند ژانومه است و به دلیل کیفیت و دوام بالای این محصول به کشور های مختلف عرضه شده و با استقبال بسیار خوبی روبه رو شده است.این مدل دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد به طوری که بعد از سال ها دچار خرابی و اشکال نمی شود. ژانومه مدل 1212 یکی از محصولات منحصر به فرد برند ژانومه است که قابلیت دوخت های بسیار سنگین را دارد که مناسب برای بسیاری از تولیدی ها برای نولیدات انبوه و گسترده است.دوام و کیفیت بالای این محصول از جمله ویژگی های بسیار خوب این مدل چرخ خیاطی است که باعث استقبال گسترده در داخل و خارج از ایران شده است.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 1212
  • از خصوصیات و ویژگی های مهم چرخ خیاطی ژانومه مدل 1212 تنظیم فشار پایه دوخت است که به شما این امکان را می دهد تا انواع پارچه با هر ضخامتی را به راحتی بدوزید.
  • از دیگر امکانات این چرخ خیاطی خانگی ژانومه توانایی انواع دوخت های مختلف است مانند سردوز، دکمه دوز، خلق دوزی، تکه دوزی، قیطان دوزی، دوخت بر روی پار چه های مختلف و… است
  • همچنین قابلیت دوخت پارچه های کشی را داراست.طول دوخت این مدل 4 میلیمتر و عرض آن تا 5 میلیمتر است که بسیار مناسب برای انواع طرح ها، حاشیه دوزی، رومیزی، گلدوزی و …. است.
  • چرخ خیاطی ژانومه دارای یک بازوی متحرک برای دوخت یقه، آستین و شلوار است که کار را برای خیاطلن و افراد حرفه ای بسیار آسان و سریع می کند.
  • از خصوصیات دیگر این محصول می توان به صدای بسیار کم که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است
  • همچنین دارا بودن پدال برای دوخت معکوس اشاره کرد.
  • این چرخ خیاطی قابلیت 860 دوخت در دقیقه دارد که مناسب برای کارگاه ها و تولیدی ها و همینطور لباس های زیباست.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 5055

چرخ خیاطی ژانومه مدل 5055 از سری محصولات استوک شرکت ژانومه که قطعات آن ساخت ژاپن و موناژ ان در کشور تایوان انجام شده است. این چرخ امکانات بسیار کاربردی و مناسبی را فراهم کرده که نیاز بسیاری از شما مشتریان را مرتفع می سازد و و همچنین به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت بسیار پایین در بازار ایران به شهرت رسیده است. چرخ خیاطی ژانومه 5055 استوک تایوان بوده و از کیفیت قطعات بالایی برخوردار است. وجود 15 مدل حاشیه دوزی، موتور پرتوان و با لرزش و صدای بسیار کم از جمله ی این امکانات است. چرخ خیاطی ژانومه دارای سیستم ژتون سرخود و سیستم ماکو از رو می باشد در ضمن محیط دوخت این چرخ خیاطی 18 سانتی متر می باشد.

 

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 5055
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 5055 یکی از بهترین استوک ژانومه ساخته شده در تایوان  است.
  • این چرخ خیاطی دارای سیستم سوزن نخ کن اتوماتیک و پدال سرخود می باشد.
  • دوخت مادگی یا همان جادکمه در این چرخ خیاطی در دو مرحله انجام میشود.
  • ژانومه 5055 یک چرخ خیاطی مکانیکی با قابلیت راسته دوزی و زیگزاگ(7 و 8) به عرض 5 و طول گلدوزی 4 میلیمتر است.
  • این چرخ خیاطی قابلیت دوخت انواع پارچه های ضخیم، متوسط، تریکو ، حریر و لباس عروس را دارا بوده
  • سیستم ماکوی ان از نوع تمام دور فلزی است و ماکو از بالا وارد می‌شود.
  • این چرخ خیاطی بسیار پرکاربرد قابلیت تنظیم طول دوخت و نیز عرض دوخت  را دارا است.
  • همچنین چرخ خیاطی ژانومه 5055 امکان دوخت جا دکمه به صورت چهار مرحله ای را دارا است.
  • این چرخ خیاطی قابلیت دکمه دوزی، دوخت‌های طرح‌دار و دوخت مدل‌های گلدوزی می باشد.
  • بدنه و قطعات داخلی ژانومه 5055 از فلزی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است.
  • قابلیت دوخت ساده دوزی، سردوزی، مادگی(جادکمه)، دکمه دوزی، پس دوزی، تیکه دوزی، لب تو(لول)، حاشیه دوزی، زیپ دوزی را دارا می باشد
چرخ خیاطی میاندوز ژانومه مدل 900 CP

بسیاری از افرادی  که در منزل خود خیاطی می کنند و یا مزون خانگی دارند به دستگاه میاندوز جهت تکمیل فرآیند دوخت نیاز دارند اما وزن بالا و ابعـاد بزرگ میاندوزهای صنعتی و همچنین قیمت بالای این  نوع چرخ خیاطی مانع استفاده از این قبیل چرخ خیاطی در منازل شده است . لذا با خرید میاندوز خانگی از شرکت ژانومه با توجه به ابعاد مناسب و قیمت کم، امکان دوخت انواع پارچه های تریکو  در منزل میسر خواهد شد.

چرخ خیاطی میاندوز ژانومه مدل 900 CP چه ویژگی هایی دارد؟

چرخ خیاطی میاندوز ژانومه مدل 900 CP دارای فضای دوخت  143*100 میلی متر، تنها میاندوزی که دارای بازوی آزاده بوده که مناسب دوخت سرآستین و دمپا (همانند میاندوز صنعتی) می باشد

همچنین عرض زیگزال این میاندوز خانگی یک الی 4 میلی متر و طول بخیه آن، 5/. تا الی میلی متر، دارای سوزن شیاردار SCHMETZ مجهز به سیستم اهرم فشار پایه برای دوخت پارچه های ضخیم و دوخت زنجیره ای از دیگر ویژگی های  میاندوز ژانومه مدل 900 CP می باشد.

 

چرخ خیاطی میاندوز ژانومه مدل 1000CP

امروزه شرکت ژانومه محصول جدید میاندوز خانگی را ارایه داده است که همه افراد براحتی بتوانند از چرخ میاندوز در منازل خود استفاده کنند.

ویژگی های چرخ خیاطی میاندوز ژانومه مدل 1000CP
  • البته این دستگاه قابلیت استفاده به عنوان سردوز را نیز دارا میباشد.
  • عرض زیگزال 1 میل الی 4 میل و طول بخیه 0/5  الی 2/5 میلی متر از جمله امکاناتی است که این محصول در اختیار کاربر قرار میدهد.
  • این دستگاه  ساخت شرکت ژانومه در تایوان بوده و با 3 سال گارانتی شرکت نگین ژانومه تقدیم شما خریداران محترم میگردد.
  • چرخ خیاطی میاندوز ژانومه مدل1000CP تنها میاندوزی است که دارای بــازوی آزاده بوده که منــاسب دوخت سرآستین و دمپــا (همانند میاندوز صنعتی) می باشد
  • همچنین عرض زیگزال این میاندوز خانگی یک الی 4 میلی متر و طول بخیه آن، 0.5 الی 2.5 میلی متر، مجهز به سیستم اهرم فشار پایه برای دوخت پــارچه های ضخیم و دوخت زنجیره ای از دیگر ویژگی های میاندوز ژانومه مدل 1000CP می باشد.

 

چرخ خیاطی گلدوزی تمام اتوماتیک ژانومه مدل 500E

چرخ خیاطی ژانومه تمام اتوماتیک مدل 500ٍE، محصول سال 2022 و ساخت کشور تایوان، می‌باشد. این محصول از استانداردهای بالایی، برخوردار می‌باشد که استاندارد آن استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV می‌باشد. همچنین این محصول کاربردهای فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی، ژرسه دوزی، دکمه دوزی، لبه دوزی و همچنین ساتن دوزی، اشاره نمود.

ویژگی های چرخ خیاطی گلدوزی تمام اتوماتیک ژانومه مدل 500E
  • چرخ خیاطی گلدوزی  ژانومه مدل 500E، تکنولوژی ماشین آن به صورت کامپیوتری می‌باشد.
  • عرض این محصول ۵ میلی لیتر و تعداد سوزن آن یک سوزن می‌باشد.
  • تعداد برنامه دوخت آن ۱۶۰ مدل حاشیه ذخیره شده در حافظه داخلی بوده
  • دوخت جادکمه، همچنین نوع دوخت جادکمه و سوزن نخ کن اتوماتیک را نیز دارا می‌باشد.
  • این محصول سرعت دور موتور در دقیقه آن، ۶۵۰ دور در دقیقه می‌باشد.
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 500E  همینطور امکان تنظیم طول دوخت و اهرم فشار پایه همینطور اهرم کششی و بازوی آزاد جهت دوخت دور آستین و دوخت سرقائمی و همینطور چراغ ال ای دی را دارا می‌باشد.
  • این محصول دارای نمایشگر رنگی برای انتخاب طرح و طراحی توسط نرم افزار ژانومه و همینطور توانایی دوخت پارچه‌های ضخیم و نازک و انتقال طرح از طریق usb را، دارا می‌باشد

 

چرخ خیاطی سردوز ژانومه مدل 9300DX

شاید بعد از چرخ خیاطی 802 ژانومه که از محبوبترین مدل های چرخ خیاطی خانگی در ایران بشمار می رودمی توان  سردوز ژانومه را در رده بعدی قرار داد. این سردوز با توجه به دارا بودن اهرم فشار پایه توانایی دوخت پارچه های ظریف و ضخیم را دارا می باشد.از دیگر مشخصات این چرخ خیاطی امکان 3نخ و 4 نخ شدن  و همچنین امکان استفاده 1 و 2 سوزن جهت دوخت موازی و همچنین دارای 6 عدد پایه جانبی که امکان دوخت کش دوزی، قیطان دوزی، یراق دوزی، مروارید دوزی، پس دوزی، مغزی دوزی و سردوزی ساده نیز در این چرخ خیاطی میسر می کند. امکان نخ کردن بسیار راحت بدلیل دارا بودن راهنمای نخ، از این چرخ سردوز جهت مصارف خانگی و مزون می توان استفاده کرد.

ویژگی های چرخ خیاطی سردوز ژانومه مدل 9300DX
  • این چرخ خیاطی، محصولی دیگر از شرکت ژانومه و ساخته کشور نابوان در سال ۲۰۲۱ میلادی می باشد.
  • چرخ خیاطی سردوز ژانومه مدل 9300DX دارای استانداردهای ملی و بین المللی همچون ایزو 9001 و ایزو 200 و ایزو 14001 و گواهينامه صادرات به اروپا CE است و گارانتی سه ساله شرکت ژانومه را داراست.
  • از جمله کاربرد های این چرخ خیاطی می توان به سر دوزی، پس دوزی و ژور دوزی اشاره کرد.
  • چرخ خیاطی سردوز ژانومه مدل 203A دارای تکنولوژی مکانیکی بوده و سرعت موتور آن ۱۰۰۰دور در دقیقه است.
  • از دیگر ویژگی های آن داشتن اهرم فشار پایه، چراغ  و امکان تنظیم طول دوخت است.
  • این چرخ خیاطی قابلیت دوخت سردوز 3 نخ به عرض 2، 4 و 6 میلی متر را دارا می باشد.

 

چرخ خیاطی سردوز ژانومه مدل 203A

چرخ خیاطی سردوز ژانومه مدل 203A چه ویژگی های دارد
  • این چرخ خیاطی، محصولی دیگر از شرکت ژانومه و ساخته کشور نابوان در سال ۲۰۲۱ میلادی می باشد.
  • چرخ خیاطی سردوز ژانومه مدل 203A دارای استانداردهای ملی و بین المللی همچون ایزو 9001 و ایزو 200 و ایزو 14001 و گواهينامه صادرات به اروپا CE است و گارانتی سه ساله شرکت ژانومه را داراست.
  • از جمله کاربرد های این چرخ خیاطی می توان به سر دوزی، پس دوزی و ژور دوزی اشاره کرد.
  • چرخ خیاطی سردوز ژانومه 203A دارای تکنولوژی مکانیکی بوده و سرعت موتور آن ۱۰۰۰دور در دقیقه است. از دیگر ویژگی های آن داشتن اهرم فشار پایه، چراغ  و امکان تنظیم طول دوخت است.
  • این چرخ خیاطی قابلیت دوخت سردوز 3 نخ به عرض 2، 4 و 6 میلی متر را دارا می باشد.
چرخ خیاطی ژانومه مدل S5000

چرخ خیاطی ژانومه مدل S5000  مدل پرکاربرد از شرکت ژانونه ژاپن  است که برای مصارف خانگی و حتی کارگاهی و برای شروع خیاطی راحت و آسان می باشد و این چرخ خیاطی دارای تنوع بسیار گسترده ای در گلدوزی است که توجه بسیاری از خریداران را به خود معطوف کرده است. چرخ خیاطی ژانومه مدل S 5000 از نظر عملکرد بسیار مناسب و قوی است و لرزش بسیار کمی دارد و بسیار کم صداست.

ویژگی ها ی چرخ خیاطی ژانومه مدل S5000
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل S5000  دارای 24 نوع دوخت که شامل دوخت راسته دوزی،هفت و هشت،انواع سه استیج و تعدادی دالبر و همچنین   دوخت جادکمه، تکه دوزی، حاشیه، رومیزی، گلدوزی، زیگزاگ و طرح های مدرن و کلاسیک بر روی پارچه های مختلف است.
  • از دیگر قابلیت های دوخت این چرخ خیاطی می توان به دوخت حاشیه دوزی که شامل دوخت دکمه و جادکمه، زیگزاگ، خلق دوزی، لبه دوزی، زیپ دوزی، ژرسه دوزی، تکه دوزی و…. نیز اشاره کرد.
  • چرخ خیاطی ژانومه S5000 دارای سیستم تنظیم فشار دوخت است که مناسب برای دوخت انواع پارچه با ضخامت های مختلف از نازک تا ضخیم است.
  • این چرخ خیاطی دارای یک بازوی آزاد است که به شما امکان دو خت یقیه دوخت های حلقوی، دوخت شلوار و آستین و… را به بهترین شکل می دهد.
  • این چرخ خیاطی دارای دو ولوم در بدنه است که برای تنظیم دوخت تعبیه شده است .
  • این چرخ خیاطی مجهز به سیستم اینکودر بوده بدین معنا که بدون نیاز به پدال عملیات دوخت را براحتی انجام داده
  • همچنین دارای سیستم نخ کن اتوماتیک و مجهز به سیستم تک سوزن که می توان با این سیستم  موقعیت سوزن را تعریف کرد
  • دارای تیغ قطع کن برای دوخت و ماسوره نیز می باشد
چرخ خیاطی ژانومه مدل 7500

چرخ خیاطی ژانومه مدل 7500 بیشتر در  مزون ها و کارگاه های خیاطی با حجم تولید کم مورد استفاده قرار می گیرد. چرخ خیاطی زانومه مدل 7500 یکی از پرکاربردترین و بهترین چرخ خیاطی زانومه در سری 7000 می باشد. این چرخ خیاطی خانگی باکیفیت با توجه به عملکرد و قابلیت بالایی که دارد و قیمت پایین تری نسبت به چرخ خیاطی ژانومه802  نیز دارا می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 7500
  • چرخ خیاطی ژانومه 7500 ژاپن این سری مدل ژانومه یکی از بالاترین  مدل چرخ خیاطی ژانومه در ایران میباشد.
  • چرخ خیاطی ژانومه 7500 مجهز به درجه کنترل سرعت و امکان دوخت بیش از 130 طرح مختلف
  • همچنین ماسوره نخ اتوماتیک امکان دوخت زبان انگلیسی و ژاپنی مجهز به سیستم  قطع کردن نخ می باشد
  • از دیگر مشخصات فنی این چرخ خیاطی می توان به امکان سوزن نخ کن اتوماتیک و رفوکردن اتوماتیک اشاره کرد.
  • سیستم ماکوی این چرخ خیاطی ژاپنی با کیفیت از نوع تمام دور فلزی بوده و ماکو این چرخ از بالا وارد می‌شود.امکان دوخت الیک و مادگی(جادکمه) در یک مرحله و همچنین دوخت معکوس را نیز دارا می باشد
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 7500 ژاپن دارای بازوی متحرک جهت دوخت حلقه آستین و دمپای شلوار  و عرض دوخت این چرخ خیاطی 7 میلی متر و طول دوخت نیز 5 میلی متر(دوخت صنعتی) می باشد.
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 7500 از سری مدل های مکانیکی شرکت ژانومه بوده که قابلیت راسته دوزی
  • همچنین هفت هشت دوزی به عرض ۷ میلیمتر  بوده و همچنین قابلیت دوخت دکمه و دوخت‌های طرح‌دار و گلدوزی را دارا می باشد.

امکان دوخت جادکمه یا مادگی بصورت اتوماتیک در یک مرحله فقط با فشردن یک کلید،دارای سیستم بازوی آزاد جهت دوخت های حلقوی مانند دمپای شلوار و همچنین دارای سیستم غیر فعالسازی کار پیش بر و عرض دوخت این چرخ خیاطی 7 میلی متر و طول دوخت 5 میلی متر(دوخت صنعتی) و ضمن اینکه این چرخ خیاطی مجهز به سیستم اهرم فشار پایه 3 مرحله ای که امکان دوخت پارچه های ضخیم(20لایه پارچه)، متوسط و ظریف را فراهم می کند.امکان پشتیبانی سوزن 9 الی 18 را دارد. همچنین سیستم نخ زیرین از دیگر فابلیت های این چرخ خیاطی می باشد. چرخ خیاطی ژانومه 7500 ژاپن امکان دوخت حروف انگلیسی در 2 فونت و اعداد را داشته و کاربر این امکان را دارد که نام و هر مشخصات خود را به چرخ خیاطی بدهد و تا چرخ ژانومه 7500عملیات دوخت را بصورت اتوماتیک انجام دهد. این چرخ خیاطی مجهز به رفو اتوماتیک، دوخت الیک جهت مستحکم کردن دوخت، دارای پایه های جانبی جهت سهولت در عملیات خیاطی، دارای سیستم تنظیم طول و عرض دوخت به دلخواه شما، سیستم ماسوره پر کن اتوماتیک، سوزن نخ کن اتوماتیک و همچنین دارای اهرم کشش نخ 9 مرحله ای و سوزن دوقلو(دو دوخت موازی) می باشد.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 7000

چرخ خیاطی استوک ژانومه ژاپن به محصولاتی گفته میشود که در انبار کارخانه ها وفروشگا ها باقی مانده اند و  یا به دلیل پیشرفته شدن صنعت نساجی دیگر مورد استفاده نیستند این چرخ خیاطی ها که عموما از کشور  یا از کشورهای اسیای شرقی به ایران وارد میشود از انبار کشورها  جمع اوری و وارد کشورهای دیگر میشوند.یکی از شناخته شده ترین وپرفروش ترین محصولات شرکت ژانومه چرخ خیاطی ژانومه 7000 ژاپن می باشد که در بسیاری از کشورها از جمله ایران مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه 7000 ژاپن
  • کشور سازنده چرخ خیاطی خانگی ژانومه استوک 7000 کشور ژاپن است.
  • این چرخ خیاطی قابلیت دوخت بیش از 130 مدل را دارا می باشد .
  • برای تولید و عرضه ی محصولات بسیار با کیفیت و با دوام  شناخته شده می باشد.
  • این چرخ خیاطی قابل استفاده در مزون ها وکارگاهای کوچک خیاطی با حجم کم تولید می باشد.
  • عرض دوخت این چرخ خیاطی 7 میلی متر و طول دوخت 5 میلی متر است
  • قابلیت دوخت انواع گلدوزی، ساده دوزی تکه دوزی لبه دوزی دکمه دوزی زیپ دوزی ومادگی را دار
  • همچنین قابلیت دوخت دکمه وجادکمه تک مرحله ای دارد .
  • سیستم قاب ماکو در این چرخ به صورت تمام دور می باشد
  • همچنین قابلیت دوخت سر قائمی و امکان تنظیم طول دوخت را دارد.
  • از دیگر قابلیت های چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل7000داشتن گردونه تنظیم موقیعت سوزن، سیستن نخ کن اتوماتیک، سیستم تک دوخت(پولک دوزی) و همچنین گردونه ی تنظیم کشش نخ است.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 6800A

چرخ خیاطی ژانومه مدل 6800A از سری محصولات دیجیتال چرخ خیاطی ژانومه می باشد که برای مصارف خانگی و تولیدی های لباس و برای بانوان تازه کار مناسب است. با ما همراه باشید تا شمارا بیشتر با ویژگی ها و کاربرد های این محصول آشنا کنیم.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 6800A
  • این مدل چرخ خیاطی شرکت ژانومه معمولاً برای دوخت انواع گلدوزی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • همچنین قابلیت ایجاد 60 مدل دوخت حاشیه به همراه پنل دیجیتال را دارد.
  • چرخ خیاطی ژانومه مدل 6800A دارای محیط دوخت چرخ 17 سانتی متری بوده
  • همین طور امکان عرض دوخت 7 میلی متری دارد. همچنین با اهرم کنترل سرعتی که دارد، به سهولت و با درصد خطای پایین می توان برای دوخت گلدوزی و تکه دوزی از آن استفاده نمود.
  • چرخ خیاطی ژانومه6800A با ایجاد دوخت های محکم و با کیفیت و در عین حال ظریف و آراسته باعث شد کاربران در مصارف مختلفی از این چرخ خیاطی بهره گیرند.
  • همچنین با توجه به قیمت و کیفیت مناسب این محصول برای تهیه جهیزیه و استفاده بانوان با سلیقه بسیار مناسب است.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 641

چرخ خیاطی ژانومه 641 یکی از محصولات شرکت ژانومه ژاپن بوده که از سری محصولات مکانیکی پیشرفته این برند است، این چرخ خیاطی تفاوتی نسبت به محصولات مشابه خود مانند چرخ خیاطی ژانومه 802 ،ژانومه 804 و …. دارد . تفاوت این مدل با مدل های یاد شده در ژتون می باشد. بدین صورت که این چرخ خیاطی دیگر نیازی به ژتون نداشته و زتون این چرخ خیاطی در بدنه آن می باشد.چرخ خیاطی ژانومه 641 بیشتر در مزون ها، تولیدی های پوشاک نیمه حرفه ای و منزل می باشد چرخ خیاطی خانگی نیمه حرفه ای هم برای تولیدی های صنعتی و نیمه صنعتی میتوان استفاده کرد. چون کاربردهای فراوان و همینطور کیفیت بالایی دارد. بعلاوه اینکه استفاده و کارکردن با آن راحت است.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 641
  • چرخ خیاطی ژانومه 641 قابلیت دوخت 18 طرح و الگو، و همچنین قابلیت راسته دوزی و دوخت زیگزاگ(7 و 8) به عرض عرض 7 میلیمتر را داشته و مجهز به اهرم تنظیم سرعت نیز می باشد.
  • با قابلیت درجه تنظیم کشش نخ  شما می توانید دوخت انواع پارچه ضخیم تا حریر را براحتی انجام دهید(بوسیله درجه تنظیم کشش نخ میتوانید متناسب با دوخت و جنس پارچه، کشش نخ را تنظیم کنید).
  • دوخت جا دکمه(مادگی) را در دو مرحله انجام می دهد و تکه دوزی ، زیپ دوزی ، مادگی ، لبه دوزی ، دکمه دوزی ، ژرسه دوزی از دیگر قابلیت های این چرخ خیاطی ژاپنی می باشد.
  • بدنه و قطعات این چرخ خیاطی فلزی بوده که موجب استحکام این چرخ خیاطی با کیفیت می شود.
  • از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی می توان به درجه تنظیم فشار پایه اشاره کرد که بروی بدنه دستگاه تعبیه شده است

همچنین این چرخ خیاطی دارای پایه های کوک شل و ماکوی زنجیره دوزی مخصوص دوخت حرفه‌ای بوده این چرخ خیاطی دارای انواع پایه های دوخت که شامل پایه زیپ دوزی و زیپ مخفی ، پایه پس دوزی یا پاک دوزی، پایه تکه دوزی ، پایه قیطان دوزی ، پایه دوخت دکمه و جادکمه ، پایه لبتو ، پایه مخصوص پارچه های پلاستیکی و نایلونی ، ، پایه ابر دوزی ، پایه و ماکو دوخت زنجیره ای ، فنر پس دوزی و این چرخ خیاطی قابلیت کار با سوزن دوقلو  و دارای ماسوره‌پیچ خودکار و تمام اتوماتیک و مجهز به درجه‌ی تنظیم موقعیت سوزن به‌منظور تنظیم سوزن برای دوخت‌هایی مثل زیپ و  و دارای صدای بسیار کم هنگام عملیات دوخت می باشد.تنها چرخ خیاطی مکانیکی ژانومه بوده که عرض مادگی آن 7 میلی متر واقعی می باشد(در مدل های دیگر ژانومه مادگی 5 میلی متر می باشد)

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 6500

چرخ خیاطی استوک ژاپن به محصولاتی گفته میشود که در انبار کارخانه ها و فروشگا ها باقی مانده اند .یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین محصولات شرکت ژانومه چرخ خیاطی ژانومه 6500 ژاپن می باشد که در بسیاری از کشورها از جمله ایران مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است. چرخ خیاطی ژانومه استوک ژاپن مدل ۶۵۰۰ با داشتن قابلیت دوخت ۱۳۰ مدل گلدوزی، حاشیه دوزی، مادگی، پس دوزی، قیطان دوزی–زیپ دوزی (زیپ مخفی)را دارا می باشد.

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه مدل 6500
  • چرخ خیاطی ژانومه با امکان دوخت مدل های مختلف تکه دوزی و قابلیت ترکیب مدل های مختلف در حافظه دستگاه در طراحی و دوخت کمک بسیاری به شما می کند.
  • چرخ خیاطی ژانومه 6500 توانایی دوخت حروف انگلیسی به صورت شکسته  و تنظیم خودکار دستگاه به منظور سهولت در دوخت می توانید طرح های زیبایی را روی کار پیاده کنیددوخت مادگی ،دکمه ،سردوزی، پس دوزی – ژرسه نیز می باشد
  • مجهز به ماسوره نخ اتوماتیک و امکان دوخت 100 نوع طرح را داشته و دوخت ۲۸حرف انگلیسی (نوشتن نام و نام خانوادگی – آدرس و….) و دوخت اعداد لاتین (نوشتن شماره تلفن و…)
  • همچنین دارای سه قطع کننده نخ در قسمتهای مختلف این چرخ ژانومه مجهز به سوزن نخ کن اتوماتیک و سیستم رفو کردن اتوماتیک و امکان دوخت الیک بصورت اتوماتیک
  • دارای سه مدل ماسوره (شیشه ای – فلزی – پلاستیکی )،مجهز به دوخت معکوس و دارای بازوی متحرک جهت دوخت حلقه آستین و …..و قابلیت دوخت پارچه های ضخیم (تا ۲۰ لایه پارچه )و  عرض دوخت این چرخ خیاطی ۷ میلی متر و طول دوخت آن نیز 5 میلی متر می باشد.
  • دارای تنظیم فشار پایه خودکار ، قابلیت دوخت مادگ به صورت تمام اتوماتیک می باشد.
چرخ گلدوزی ژانومه مدل 450E

از دغدغه‌های همیشگی افرادی که قصد انجام کارهای مربوط به دوخت و دوز و همچنین خیاطی را دارند، می‌توان به تهیه چرخ خیاطی مناسب اشاره نمود. در این مقاله درباره چرخ گلدوزی ژانومه مدل 450E اطلاعاتی در اختیار مخاطبین قرار داده می‌شود. اگر که قصد تهیه چرخ خیاطی را دارید، با مطالعه این مقاله به جزئیات اطلاعات درباره این محصول پی خواهید برد و می‌توانید هوشمندانه تر، چرخ خیاطی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ویژگی‌های چرخ گلدوزی ژانومه مدل 450E
  • چرخ گلدوزی ژانومه مدل 450E، محصول سال 2021 و ساخت کشور تایوان، می‌باشد.
  • این محصول از استانداردهای بالایی، برخوردار می‌باشد که استاندارد آن استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV می‌باشد.
  • همچنین این محصول کاربردهای فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی، مادگی، ژرسه دوزی، دکمه دوزی، لبه دوزی و همچنین ساتن دوزی، اشاره نمود.

 

 

برای طول عمر بالای چرخ های خیاطی برند ژانومه بهتر است به نکاتی که در ادامه به آن اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

  • همیشه چرخ خیاطی را از هرگونه گرد و غبار و نخ وکرک های اضافی تمیز نگه دارید
  • از نخ و سوزن مناسب و با کیفیت استفاده کنید
  • هر شش ماه یکبار، چرخ خیاطی را سرویس کنید و در صورت تعویض و یا تعمیر یک قطعه آن را تعویض و یا تعمیر کنید.
  • از روغن کاری چرخ غافل نشوید هر چند که در بسیاری از چرخ های خیاطی امروزی روغن کاری به صورت خودکار انجام می شود.
سخن پایانی

با توجه به کاربردی بودن و همچنین قیمت بالای چرخ خیاطی بهتر است در زمان خرید این محصولات نهایت دقت خود را به کار ببرید.

شرکت زرین دوز در زمینه فروش انواع چرخ خیاطی برند ژانومه به صورت تخصصی فعالیت می کند و شما را در خریدی موفق همراهی می کند. شما با مراجعه به سایت زرین دوز می توانید محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

نحوه خرید چرخ خیاطی از نمایندگی برند ژانومه در ایران

از نمایندگی های معتبر برند ژانومه در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد. شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان این شرکت چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است به سایت زرین دوز رفته و فرم مربوطه را پر کنید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چرخ خیاطی تیپیکال
نوشتهٔ بعدی
کاربرد چرخ خیاطی میاندوز

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست