راهنمای خرید چرخ خیاطی

راهنمای خرید چرخ خیاطی

بلاگ
3 دیدگاه

چرخ خیاطی یکی از وسایل رایج در هر خانه ایرانی است که به کمک آن می توان انواع و اقسام دوخت و دوزهای گوناگون را بدون هیچ مشکل و نقصی انجام داد. هنر خیاطی از دیرباز به عنوان یک هنر تمام عیار خصوصا برای بانوان بحساب می آمده است و هنوز نیز بسیاری از مردم بعد از خرید این نوع از دستگاه های دوزنده، شروع به انجام کارهای شخصی و یا درآمدزایی برای خود می کنند. پس چنانچه قصد خرید چرخ خیاطی را دارید ، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با نکات مهم برای خرید چرخ خیاطی آشنا شوید.

نکات مهم هنگام خرید چرخ خیاطی

تعیین نوع نیازتان

اولین گام برای انتخاب و خرید یک چرخ خیاطی، تعیین نوع نیاز شما می باشد. در واقع شما باید مشخص کنید که آیا به دنبال یک چرخ خیاطی صنعتی برای انجام دوخت و دوزهای کارگاهی هستید و یا اینکه به دنبال داشتن یک محصول مناسب و نُقلی برای انجام امور خیاطی در خانه می گردید؟! پاسخ به این سوال بیشترین کمک را جهت خرید این دستگاه های دوزنده به شما خواهد کرد.

میزان صدای دستگاه چرخ خیاطی

همیشه یادتان باشد چرخ های خیاطی صنعتی به دلیل قدرت بالای خود و داشتن دینام از صدای بسیار زیادی برخوردار هستند و دستگاه های خانگی نیز به دلیل ظرافت قطعاتی که در آن ها به کار رفته است، از میزان صدایی به مراتب کمتر برخوردار هستند. به همین خاطر توجه به این ۲ نوع کاربری در خرید یک چرخ خیاطی خوب و باکیفیت بسیار اهمیت دارد.

قابلیت انجام انواع دوخت چرخ خیاطی

بعضی از چرخ های خیاطی با قابلیت های متعددی در جهت انجام انواع دوخت ها طراحی و تولید شده اند و برخی دیگر تنها قادر به انجام چند نوع ساده از دوخت های پارچه ای می باشند! اگر شما یک خیاط مبتدی هستید، باید بدانید که کار شما با خرید یک چرخ ساده نیز انجام خواهد شد ولی اگر از زُمره خیاط های حرفه ای هستید و یا می خواهید حرفه ای باشید؛ باید به سراغ خرید دستگاه هایی بروید که بتواند انواع دوخت و دوزها را بر روی تمامی پارچه ها انجام دهد.

سرعت محصول چرخ خیاطی

یکی دیگر از نکات حائز اهمیتی که باید در هنگام خرید چرخ های خیاطی به آن توجه داشته باشید، سرعت انجام دوخت و دوز توسط آن می باشد. نوع صنعتی این دستگاه ها عموما از سرعتی بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کوک در دقیقه برخوردار هستند و نوع خانگیشان نیز از سرعتی به مراتب کمتر برای انجام امور دوختی شما برخوردار می باشند. البته فراموش نکنید که معمولا سرعت کار با یک چرخ خیاطی قابل تنظیم است و بستگی به پارچه ای دارد که زیر سوزن آن قرار گرفته است.

وزن و اندازه چرخ خیاطی

از دیگر موارد مهمی که حتما باید به هنگام خرید چرخ خیاطی به آن نیز توجه کنید، وزن و اندازه دستگاه مورد نظرتان است. چرخ خیاطی های کوچک به مراتب از وزن کمتری برخوردار هستند و عموما نیز برای مصارف خانگی طراحی شده اند؛ این در حالی است که دستگاه های سنگین وزن و بزرگتر بیشتر برای کارهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و نگهداری از آن ها نیز مستلزم داشتن جا و مکانی وسیع تر می باشد.

قیمت چرخ خیاطی

عوامل متعددی بر روی قیمت چرخ خیاطی تاثیر می گذارد که شاید مهمترین آن قابلیت انجام انواع دوخت ها توسط آن دستگاه باشد. چرخ های خیاطی امروزه در سه مدل: مکانیکی – الکترونیکی و همچنین کامپیوتری طراحی و تولید شده اند که به ترتیب از قیمت های کمتر، متوسط و بیشتر نیز برخوردار می باشند. فراموش نکنید که عامل اصلی در انتخاب و خرید این دستگاه فقط و فقط به نوع نیاز شما بستگی خواهد داشت.

 

بهترین برندهای چرخ خیاطی 

حال در این بخش شما را با بهترین برندهای چرخ خیاطی آشنا میکنیم.

 

چرخ خیاطی جک

برند جک تولید کننده انواع چرخ های خیاطی صنعتی در جهان است و توانسته است در بسیاری از کشورها محصولات خود را به فروش بالایی برساند محبوبیت محصولات جک در میان مردم به دلیل کیفیت بالای محصولات است. برند جک در دنیا دارای نمایندگی های فعالی وجود دارد. از نمایندگی های فعال این برند محبوب در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد که سال ها تجربه موفق  در زمینه فروش و تعمیر محصولات خیاطی دارد برای خرید چرخ های خیاطی برند جک و اطلاع از مدل های مختلف و قیمت آن کافی است به  از طریق تماس باکارشناسان بخش فروش خرید خود را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن محصول خریداری شده را درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

چرخ خیاطی لیماندی

از نمایندگی های فعال این برند محبوب در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد که سال ها تجربه موفق  در زمینه فروش و تعمیر محصولات خیاطی دارد برای خرید چرخ های خیاطی برند لیماندی و اطلاع از مدل های مختلف و قیمت آن کافی است به  از طریق تماس باکارشناسان بخش فروش خرید خود را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن محصول خریداری شده را درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

چرخ خیاطی سان سیر

چرخ خیاطی سان سیر

چرخ خیاطی سان سیر از برندهای معروف چرخ خیاطی در جهان است هدف این برند از تولید چرخ های خیاطی ارائه محصولی با کیفیت بالااست که در آن از دانش روز دنیا استفاده شده است. تنوع بالای محصولات سان سیر موجب شده است افراد نگرانی بابت جنس پارچه خود نداشته باشند زیرا با کمک این چرخ ها به راحتی می توان انواع پارچه های ضخیم، نازک و معمولی دوخت. چرخ های خیاطی که به سه مدل راسته دوز، سردوز و میان دوز طراحی شده اند به دو صورت مکانیکی و کامپیوتری در بازار موجود است که نمونه کامپیوتری آن قابلیت های بیشتری نسبت به مدل مکانیکی دارد و در روند تولید آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. اگر به دنبال چرخ خیاطی برند سان سیر با قیمتی مناسب هستید ما به شما توصیه می کنیم این چرخ ها را از نمایندگی زرین دوز خریداری کنید.

 

چرخ خیاطی تیپیکال

از چرخ های صنعتی تیپیکال برای کارگاه ها و تولیدی ها استفاده می شود زیرا دوخت باکیفیت تری دارند و قطعات و موتوری که در آن ها تعبیه شده کیفیت بالایی دارند.این چرخ خیاطی برای کار کردن به نیروی الکتریکی احتیاجی ندارد و با حرکت دادن دسته چرخ و انرژی مکانیکی می توان از آن استفاده کرد که برای دوخت هایی با حجم کم می توان از آن استفاده کرد. چرخ های خانگی قابلیت دوخت بر روی انواع پارچه را دارند.

 

چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه

برند ژانومه به ‌عنوان بزرگ‌ ترین و در عین‌ حال قوی‌ ترین تولیدکننده اتو پرس و چرخ ‌خیاطی در جهان شناخته می‌ شود. در اصل این شرکت در سال 1921 فعالیت خود را به‌ عنوان سازنده چرخ‌ خیاطی آغاز کرده ‌است؛ بنابراین به دلیل برخورداری از تجربه فراوان، در زمینه تولید چرخ ‌خیاطی به بهترین شکل ممکن عمل می‌کند. توجه فرمایید شرکت های تولیدی این برند در کشور های ژاپن، تایوان و تایلند قرار دارد. شرکت زرین دوز در زمینه فروش انواع چرخ خیاطی برند ژانومه به صورت تخصصی فعالیت می کند و شما را در خریدی موفق همراهی می کند. شما با مراجعه به سایت زرین دوز می توانید محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

 

چرخ خیاطی جویتا

چرخ خیاطی جویتا

چرخ خیاطی جویتا دارای کیفیت بسیار بالایی است که در دو مدل خانگی و صنعتی تولیدو راوانه بازارهای جهانی شده است و مشتریان بسیاری را از آن خود کرده است و قابلیت دوخت بر روی انواع پارچه را دارد و کار کردن با آن بسیار راحت است با مراجعه به نمایندگی های این برند در سراسر ایران می توانید چرخ خیاطی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

 

سخن پایانی
برای خرید چرخ خیاطی ابتدا نوع نیاز خود را مشخص کنید یعنی این چرخ مصرف خانگی دارد و یا صنعتی . اگر صنعتی  ، تعیین کنید برای چه کاری آن را لازم دارید و بر اساس آن چرخ خیاطی را انتخاب کنید. در مورد خانگی بر اساس بودجه و نوع کار یکی از مدلها را میتوان انتخاب کرد . سعی کنید این مدل را از بین بهترین برندهای چرخ خیاطی انتخاب نمایید.
نحوه خرید چرخ خیاطی از زرین دوز

شما می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان زرین دوز ، چرخ خیاطی  مورد نظر خود را خریداری کنید تنها کافی است در سایت زرین دوز و محصول مورد نظر سفارش دهید و یا این که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری: تهران، خیابان خیام، بالاتر از متروخیام پلاک638

تلفن تماس برای برقراری ارتباط با کارشناسان 0912470499609120087968

, , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چرخ خیاطی ژانومه استوک
نوشتهٔ بعدی
کسب درآمد با خیاطی در منزل

پست های مرتبط

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • sew xyandanxvurulmus.9C7kLSegTy5q

    پاسخ
  • Опсуимолог
    بهمن 7, 1402 2:12 ب.ظ

    – Я не получаю то, что хочу.

    – Не хватает мотивации на регулярные занятия.

    – Мои цели сбываются у других людей.

    Почему так, спроси у опсуимолога!

    Вбивай в поиск: “опсуимолог” и получи актуальные контакты.

    Ты же знаешь кто такой опсуимолог?

    پاسخ
  • Опсуимолог
    بهمن 7, 1402 9:15 ب.ظ

    – Я не получаю то, что хочу.

    – Не хватает мотивации на регулярные занятия.

    – Мои цели сбываются у других людей.

    Почему так, спроси у опсуимолога!

    Вбивай в поиск: “опсуимолог” и получи актуальные контакты.

    Ты же знаешь кто такой опсуимолог?

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست