خرید چرخ خیاطی جک

خرید چرخ خیاطی جک

بلاگ
4 دیدگاه

خیاطی نوعی هنر است  و هر هنر دارای ابزار مخصوص به خود است چرخ خیاطی نیز از ابزارهای بسیار مهم و تخصصی در خیاطی به شمار می آید. چرخ های خیاطی نیز با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی دچار تغییرات بسیاری شده است. برای خریدی موفق و آگاهانه باید اطلاعات لازم در ارتباط محصول مورد نظر خود داشته باشید. امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند که لباس های خود و افراد خانواده را در منزل تعمیر و یا دوخت بزنند و برای آن که نتیجه کار رضایت بخش باشد باید چرخ خیاطی با کیفیت بالایی داشته باشید.

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در ارتباط با چرخ های خیاطی و همچنین عوامل موثری که در خرید چرخ های خیاطی برند جک نقش اساسی دارند را برای شما کاربران عزیز بازگو کنیم ما را تا پایان این ‏نوشتار همراهی کنید. ‏

تاریخچه چرخ خیاطی برند جک

تاریخچه چرخ های خیاطی به دوران انقلاب صنعتی باز می گردد اولین چرخ خیاطی به صورت دستی کار میکرد و مجهز به امکانات امروز نبود و تنها می توانستید با آن دوخت ساده را انجام دهید. برند جک اولین بار کار خود را با چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز در یکی از روستاهای چین آغاز کرد. کیفیت و تنوع و فروش بالای این محصولات  موجب شداین شرکت در سراسر دنیا نمایندگی هایی فعال برای محصولات خود دایر کند. از جمله نمایندگی های فعا چرخ های خیاطی برند جک در ایران می­توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد.

خرید چرخ خیاطی جک

قبل از آن که اقدام به خرید چرخ خیاطی نمایید بهتر است آشنایی کاملی با مدل های چرخ خیاطی داشته باشید. به طور کلی چرخ های خیاطی به سه دسته مکانیکی، دیجیتای و برقی دسته بندی می شوند که هر کدام از آن ها کاربردهای مخصوص به خود را دارند.

 

 

چرخ خیاطی مکانیکی

این مدل از چرخ خیاطی کلیه امور مربوط به دوخت و دوز از قبیل انواع دوخت های ساده، رفو و تعمیر لباس را به راحتی انجام می دهد. این چرخ های خیاطی  دارای سایز بزرگی هستند که برای کارگاه های تولیدی بیشترین استفاده را دارند و با کمک پدال می توان آن را هدایت کرد. این دستگاه ها مدل های مختلفی ندارند و تنها می توان دوخت های اصلی را با دقت و تراکم بالایی انجام داد تنظیمات این چرخ ها به صورت دستی است.

چرخ های خیاطی ماشینی نمونه پیشرفته چرخ های خیاطی هستند که قابلیت های بسیاری را برای شما فراهم میکند که تمامی تنظیمات آن به صورت اتومات انجام می گیرد.

چرخ های دیجیتال با استفاده از نرم افزارهای مخصوص می توان آن را به روز رسانی کرد و قابلیت دوخت با انواع پارچه را دارند این چرخ ها مجهز به کارت حافظه هستند که در صورت نیاز می توانید الگوی مورد نظر خود را در آن ذخیره کنید.

چرخ خیاطی برقی، ترکیبی از چرخ های مکانیکی و دیجیتال است که دارای مدار الکتریکی برای انتخاب مدل های مختلف دوخت است که شما می توانید تنظیمات مربوط به آن  را بر روی صفحه ال­ای­دی که بر روی آن تعبیه شده است را مشاهده کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که چرخ های خیاطی در دو مدل صنعتی و خانگی در بازار وجود دارند که هر کدام از آن ها کاربردهای مخصوص به خود را دارند و شما باید که در زمان خرید چرخ خیاطی باید به آن  توجه داشته باشید.

از مهم ترین تفاوت های چرخ های خیاطی صنعتی و خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 انواع دوخت، که در مدل های خانگی چند نوع دوخت وجود دارد اما این در حالی است که در نمونه های صنعتی تنها امکان انجام یک دوخت با تعدادبالا وجود دارد.

کیفیت دوخت در چرخ های صنعتی عالی است این در حالی است که چرخ های خانگی این مزیت را ندارد و کیفیت دوخت با توجه به نخ و پارچه مورد نظر متفاوت است.

سرعت دوخت، سرعت دوخت در چرخ های خیاطی نسبت به مدل صنعتی آن کمتر می باشد.

نحوه نگهداری، چرخ های خیاطی صنعتی با توجه به این که حجم بالایی از لباس را می دوزند باید به صورت مداوم بررسی و درصورت لزوم روغن کاری شوند این در حالی ات که چرخ های خانگی مجهز به سیستم روغن دهی داخلی هستند و در صورت خرابی می توان آن را تعمیر و یا تعویض کرد.

( در ادامه به روش های نگهداری چرخ های خیاطی خواهیم پرداخت)

پارچه مورد استفاده، به دلیل موتور کوچکی که در چرخ های خانگی تعبیه شده است نمی توان از مدل­های مختلفی پارچه استفاده کرد اما چرخ صنعتی به شما اجازه دوخت با انواع پارچه را می دهد.

همانطور که در سطرهای بالا اشاره کردیم تنوع در چرخ های صنعتی بسیار است. این چرخ ها برای کارگاه و کارخانه ها بیشترین کاربرد را دارد و به این دلیل که دوخت انجام شده باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد از قطعات بادوامی برای آن استفاده شده است.

انواع چرخ خیاطی

در بالا به دو مدل چرخ خیاطی صنعتی و خانگی اشاره کردیم لازم به ذکر است که در بازار مدل­های دیگر از چرخ خیاطی وجود دارند که برای کاربرد خاصی طراحی شده­اند.

چرخ خیاطی سردوز

این مدل از چرخ خیاطی برای دوخت کناره های پارچه بیشترین کاربرد را دارد در این چرخ ها بعد از برش لبه های پارچه به صورت اتوماتیک این قسمت­ها با سرعت بالایی دوخت می شوند که همین امر سبب مرتب بودن لباس می شود. از چندین دوک نخ به صورت همزمان در این چرخ استفاده می شود. از چرخ های سردوز  می­توان برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده کرد.

چرخ خیاطی مناسب گلدوزی

در بسیاری از چرخ های خیاطی این امکانات وجود دارد اما نوع دئیگری از این محصول در بازار وجود دارد که تنها به گلدوزی اختصاص دارند. این چرخ های کامپیوتری می توانند بهترین الگو را در کمترین زمان ممکن برای شما آماده کنند.

چرخ خیاطی دکمه زن

در بسیاری از چرخ­های خیاطی قابلیت دکمه زدن وجود دارد اما برند جک چرخی را تولید کرده است که طرح های مختلفی برای جادکمه زدن دارد این مدل از چرخ بیشترین کاربرد را در کارگاه های دوخت لباس دارد.

چرخ خیاطی دو سوزنه

مجهز به دو ماکو و سوزن است که برای دوخت های تزئینی می توان از آن استفاده کرد.

از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در خرید چرخ های خیاطی جک

طراحی دوخت، برای انتخاب مناسب ترین چرخ خیاطی باید به پارامترهای مختلفی توجه کنید برای مثال اگر به دنبال چرخی هستید که پشتیبانی کاملی از الگوها و طرح ها داشته باشد ما به شما توصیه میکنیم چرخ های کامپیوتری را خریداری کنید زیرا قابلیت افزودن طرح های مختلف به دستگاه را دارد و درصورت لزوم می توانید آن را در حافظه چرخ خیاطی خود ذخیره کنید.

وزن چرخ خیاطی

وزن چرخ های خیاطی در بسیاری از برندها متفاوت است. اما چرخ های صنعتی به دلیل تجهیزاتی که در  آن ها تعبیه شده است دارای وزن بیشتری هستند.

برند چرخ خیاطی

در دنیای امروزی شرکت های بسیاری هستند که اقدام به تولید چرخ های خیاطی کرده اند اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که به مارک محصولات توجه می کنید و سعی دارید با صرف هزینه مناسب چرخی با کیفیت بالا را خریداری کنید چرخ خیاطی برند جک انتخابی مناسب است زیرا این شرکت از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید چرخ های خیاطی است.

میزان صدای دستگاه

سروصدای تولید شده از چرخ های خیاطی می تواند یکی از معایب آن ها باشد اما چرخ های خیاطی برند جک به دلیل دینام سرخودی که در آن ها تعبیه شده است در زمان کار کردن سرو صدای کمتری را از خود به جای می گذارند و مصرف انرژی برق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

قابلیت انجام دوخت

اگر تمایل دارید با خرید چرخ خیاطی به طرح های بسیاری دسترسی داشته باشید ما به شما چرخ های کامپیوتری جک را پیشنهاد می کنیم .

قدرت موتور

از عوامل تاثیر گذار در خرید چرخ های خیاطی می توان به قدرت موتور اشاره کرد. به طور کلی موتور هر دستگاه تعین کننده قیمت آن نیز می باشد و به عنوان قلب چرخ خیاطی عمل می کند.

قیمت چرخ خیاطی

قیمت چرخ خیاطی به عوامل مختلفی بستگی دارد که هرکدام از این عوامل به تنهایی می توانند در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار باشند. افراد سودجو برای فروش بالای محصولات نامرغوب خود همواره قیمت کمتری را به مشتریان پیشنهاد می دهند توجه داشته باشید که قیمت چرخ های خیاطی در بازار از  استاندارد خاصی در بازار پیروی می کنند. اگر به دنبال خرید چرخ خیاطی با کیفیت بالا هستید ما به شما توصیه می کنیم این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از سایت زرین دوز که نمایندگی فعال و معتبر برند جک در ایران است خریداری کنید.

سرعت چرخ خیاطی

شما می توانید با خرید چرخ خیاطی برند جک سرعت دوخت خود را تنها با فشردن یک دکمه انتخاب کنید توجه داشته باشید که سرعت دوخت ارتباط مستقیمی با قدرت موتور دارد. سرعت دوخت در تولیدی ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

سوزن نخ کردن

سوزن نخ کردن برای افرادی که به تازگی در این حرفه مشغول به کار شده اند کاری مشکل و گاه زمان بر است برای همین برند جک قابلیت  سوزن نخ کن خودکار را به چرخ های خیاطی خود اضافه کرده است.

* توجه داشته باشید که چرخ انتخابی شما قابلیت دوخت با انواع پارچه به خصوص پارچه های ضخیم را داشته باشد .

* بهتر است چرخی را انتخاب کنید که علاوه بر برقی بودن دارای باطری برای زمان های قطعی برق باشد.

خدمات پس از فروش

از دیگر نکاتی که باید در زمان خرید چرخ های خیاطی به آن توجه داشته باشید گارانتی است. گارانتی نشان از کیفیت بالای محصول دارد. چرخ های خیاطی برند جک دارای دو سال خدمات پس از فروش هستند در واقع این گارانتی به خریدار این اطمینان را می دهد که محصول خریداری شده از کیفیت و اصالت بالایی برخوردار است.

طول عمر چرخ های خیاطی جک

چرخ های کامپیوتری و غیر کامپیوتری در صورتی که به صورت اصولی از آن ها نگهداری شود طول عمر بالایی دارند بهتر برای نگهداری از چرخ خیاطی خود به موارد زیر توجه کنید:

  • قسمت ماکو را به صورت مرتب گردگیری کنید بهتر است در زمان دوخت از نخ های با کیفیت بالا استفاده کنید.
  • سوزن چرخ بعد از مدتی استفاده کیفیت اولیه خود را از دست می دهد بهتر است به صورت مرتب آن را  تعویض کنید و سوزنی مطابق با وزن و جنس پارچه برای دوخت انتخاب کنید.
  • هر شش ماه یکبار چرخ خود را کاملا سرویس کنید تا در صورت خرابی هر قطعه آن را تعویض و یا تعمیر کنید.بهتر است این کار را به افراد متخصص که در این حوزه فعالیت دارند بسپارید.
  • روغن کاری چرخ را فراموش نکنید. توجه داشته باشید که از روغن های مخصوص چرخ خیاطی استفاده کنید. چرخ های خیاطی برند جک مجهز به سیستم روغن کاری خودکار هستند و شما مجبور به روغن زدن به صورت دستی نیستید اما دقت داشته باشید که این قطعه صدمه ندیده باشد.
مزایای استفاده از چرخ خیاطی جک
  1. دارای سوزن نخ کن خودکار
  2. قابلیت دوخت پارچه های ظریف، معمولی و ضخیم را دارد.
  3. دارای بدنه چدنی، مستحکم است
  4. قابلیت دوخت جا دکمه را دارد
  5. قابلیت انجام چند دوخت را برای شما فراهم می کند.
سخن پایانی

برند جک تولید کننده انواع چرخ های خیاطی صنعتی در جهان است و توانسته است در بسیاری از کشورها محصولات خود را به فروش بالایی برساند محبوبیت محصولات جک در میان مردم به دلیل کیفیت بالای محصولات است.

برند جک در دنیا دارای نمایندگی های فعالی وجود دارد. از نمایندگی های فعال این برند محبوب در ایران می توان به شرکت زرین دوز اشاره کرد که سال ها تجربه موفق  در زمینه فروش و تعمیر محصولات خیاطی دارد

برای خرید چرخ های خیاطی برند جک و اطلاع از مدل های مختلف و قیمت آن کافی است به سایت زرین دوز مراجعه کنید و یا از طریق تماس باکارشناسان بخش فروش خرید خود را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن محصول خریداری شده را درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

 

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
نمایندگی برند جک در ایران
نوشتهٔ بعدی
بهترین مدل چرخ خیاطی جک

پست های مرتبط

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • 💎 Bывoди в paзмepe 91 287p зa мecяц c бaнкoм Tinkoff. Пepeйmи > https://forms.yandex.ru/cloud/658e8c0feb6146218f968f48/?hs=fe423ff153271934e16e50a2fb03ae5d& 💎
    دی 20, 1402 1:23 ب.ظ

    koo0a6

    پاسخ
  • 🔅 Transaction 32 003 $. Gо tо withdrаwаl >>> https://forms.yandex.com/cloud/65d1fb505d2a067f05ff5406/?hs=fe423ff153271934e16e50a2fb03ae5d& 🔅
    اسفند 5, 1402 3:28 ب.ظ

    96dw8d

    پاسخ
  • 🔰 You mined 14 730 USD. Gо tо withdrаwаl >>> https://telegra.ph/BTC-Transaction--757057-03-14?hs=fe423ff153271934e16e50a2fb03ae5d& 🔰
    اسفند 27, 1402 2:33 ب.ظ

    j2egpf

    پاسخ
  • 🔴 SЕNDING 0,75000 ВТС. Continue =>> https://telegra.ph/BTC-Transaction--753820-03-14?hs=fe423ff153271934e16e50a2fb03ae5d& 🔴
    فروردین 8, 1403 11:35 ب.ظ

    rusrja

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست